Ennakkovaroitus anopille

kaikki tai ei mitään

Ensimmäinen neuvo tai poikkipuolinen sana minulle ja that´s it.
Minun on syytä tehdä heti selväksi
anopille ettei miehen lässypaapominen jatku minun kanssa asuessa. Minä en ala miehelle orjaksi, kuten naiset ennen minua
ovat suostuneet.Mies saa laittaa omat syömisensä ja huoltaa vaatteensa,
pesee milloin mielii
puhdasta päälleen. Kun anoppi tiedostaa tämän kaiken ennakkoon se ei sen jälkeen yritä
hyppiä silmille ei liioin tule jakelemaan pikkuviisauksiaan.
Minä osaan kouluttaa miehestä mieleiseni, anoppi kasvatti
omaksi nyt on minun vuoro oikoa vääristymät. Miehestä teen miehen.
Minä tiedän miehen heikot kohdat. Jos miehellä ei ole aikomusta elää sopuisasti, osaan kyllä sivaltaa sanoilla
ja ellei henkisellä hevillä usko, minä osaan ottaa kovennetut fyysiset keinot käytäntöön. Minun mieheni on opittava ymmärtämään minun tarkoituksia katseesta ja puolesta sanasta ja Minä tiedän parhaiten ketkä sopivat miehelle
ystäviksi ja niistä aion valita sopivimmat, huonoja en huoli joukkoon. Sukulaisten kanssa sama

tilanne, ei suvun kanssa ole pakko
olla yhdessä suku-yhteyden takia, minä osaan valita
parhaiten sopivat, vähiten elämääni häiriötä tuottavat. Minä osaan palkita
oikeissa tilanteissa seksillä, jollaisesta miehet yleensä uneksivat sitä koskaan kokematta. Minä osaan
pitää miehen tyytyväisenä hellitämällä otetta
suomalla miehen hankkia itselleen kaikkea kivaa ja parasta
jota rahalla saa. Minä osaan pitää miehen pihdeissä, minä ole paras miehelle. Minut on otettava ensin huomioon, vaadin huomionosoituksia
ja ihailua.
Minä pimahdan hetkessä jos toiveitani ei noudateta, ympäristön on syytä oppia tuntemaan minut ja minun odotukset. Minä
olen herkkä
kaikelle arvostelulle, kuka luulee muuta kuin minä sanon, on väärässä. Tämä miehen suvulle,
jotka ette tule tuntemaan uudelleen koulutettuna
miestä samaksi
entiseksi lässykasvatiksi. Minua ei nöyryytetä, minua ei jätetä. Sen tulette kaikki oppimaan.

21

800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii saatana

      Huono provo. Lähinnä kiukuttelevan teiniprinsessan tasoa.

    • mini ä

      Voin lainata anoppiani, niin siitä tuleekin titaanien taistelu.

      • 6-0

        Kissatappelu lorttomaiseen styleen.


    • Ikätoveri

      Tuohan tiedetään ja sinua kohdellaan sen mukaisesti.

      Meillä on suvun kesken aina mukavaa yhdessäoloa, kun et ole paikalla. Onneksi oletkin etupäässä kotonasi murjottamassa.

    • kaverin kaveri

      Mun kaverilla on luonnevikainen avokki, jota kaverini pakenee aika usein muutamaksi yöksi punkkaamaan muualle.
      Otaksuu tilanteen rauhoittuneen jo, kunnes palailee takaisin naisen luo. Nainen ei soittele koskaan perään tai kadu mitään, saati pyytele anteeksi. Hullu akka.

    • el camino

      Tai..ehkä he ovat toisensa ansainneet.. hyvä kun kaverillasi on sinut jolle ruikuttaa ja itkeä asiasta tekemättä sille itse mitään.. Hullu ukko!

    • läpinäkyvää

      kaikki tai ei mitään-kirjoitus on enemmän kuin selvästi kielteisen anopin kirjoittama kuvitelma miniästään. Eipä ihme jos tuolla tuolla kuvitelmalla suhtautuukin huonosti miniäänsä!
      Tulipa oikein mieleen Bäckmanin Venäjävääristelyt.....

      • kosto-ohjeet

        Minusta paras tapa on tosiaan olla täysin välinpitämätön

        Perättömät jutut oikaiset tietysti ja ihmettelet ja hämmästelet miehellesi viattomana ja kauhistuneena, miksi äitinsä on sanonut tuollaista. Mutta muuten et raivoa, kosta, ilkeile, ivaa tai pilkkaa, koska olet tuolloin samanlainen kuin hän itse. Nouse hänen yläpuolelleen. Ole kohtelias ja korrekti. Älä edes miehellesi hauku hänen äitiään, vaan tosiaan pysy faktoissa ja ihmettele, mutta samalla jo kohauttele harteitasi niin kuin jokin noin järjetön käytös ei sinua lainkaan hetkauttaisi.

        Veikkaan, että tämä raivostuttaisi anoppiasi eniten. Hän ei saa sinuun otetta, kun ei pysty loukkaamaan sinua edes ilkeilyllä. Todennäköisesti ryhtyy suoraan haukkumiseen, ja tällöin mies varmasti kilahtaa äidilleen. ONpahan poissa teidän elämästänne etkä ole tehnyt mitään väärää.


      • Kuka anoppi?
        kosto-ohjeet kirjoitti:

        Minusta paras tapa on tosiaan olla täysin välinpitämätön

        Perättömät jutut oikaiset tietysti ja ihmettelet ja hämmästelet miehellesi viattomana ja kauhistuneena, miksi äitinsä on sanonut tuollaista. Mutta muuten et raivoa, kosta, ilkeile, ivaa tai pilkkaa, koska olet tuolloin samanlainen kuin hän itse. Nouse hänen yläpuolelleen. Ole kohtelias ja korrekti. Älä edes miehellesi hauku hänen äitiään, vaan tosiaan pysy faktoissa ja ihmettele, mutta samalla jo kohauttele harteitasi niin kuin jokin noin järjetön käytös ei sinua lainkaan hetkauttaisi.

        Veikkaan, että tämä raivostuttaisi anoppiasi eniten. Hän ei saa sinuun otetta, kun ei pysty loukkaamaan sinua edes ilkeilyllä. Todennäköisesti ryhtyy suoraan haukkumiseen, ja tällöin mies varmasti kilahtaa äidilleen. ONpahan poissa teidän elämästänne etkä ole tehnyt mitään väärää.

        Unohdetaan koko ihminen. Paras kosto ikinä.
        Joku mainitsee hänet, kysyt ihmetellen: "Kenestä sä puhut?" Ja sitten: "Aijaa, en minä hänen asioistaan tiedä eikä hän minun."


      • johan on anoppi

        ovatkin sellaisia vale-desantteja


    • liitytään yhteen

      NUJERRETAAN ANOPIT!!

    • provo on

      Sama provoilija joka kirjoittelee uusperhe-palstalla ikäviä provoja miehen aikaisemman perheen lapsista.

      Ihan sairas ja pimee tyyppi!

      • femakot

        Enemmistö naisista ajattelee samaan tapaan. Eivät ole vaimoainesta ja jäävät ilman miestä. Siksi sinkkunaisia on niin paljon.


    • ei paha

      Virheetön narttu.

    • .....

      Et sinä miestä saa, saati anoppia tai lapsia, jos yleensä olet olemassa. Tai olethan sinä, anoppi joka kuvailee miäänsä vähän karrikoiden :)

    • narsisti?

      Minulle ihan sama, mutta jossain piireissä tätä sanottaisiin narsistiksi.

      • napottaja1

        Kyllä, nou minä sanat sen vahvistaa


    • irkuma

      Minä minä minä minä minä minä!!

    • Niinku

      SAIRASTA

    • anoppi from hell

      Oh no! Ap:llä on jotain pahasti pielessä.
      Tiedän, tiedän. Mulla on anoppi helvetistä, mutta kummasti tuon sai ruotuun vain ihan puhumalla.
      Ei enää käy penkomassa salaa vaatekaappejani. Tai kun olemme ulkomaanmatkalla, ei käy tonkimassa valokuva-albumeja...tai nuuhkimassa pyykkikoria jossa saattaa olla nuhruiset pikkuhousuni.
      Joskus vain on pistettävä selkä seinää vasten!
      Joko se on miehesi tai anoppi. Valitse jompikumpi tai yhteinen perhekeskustelu, mutta älä anna tilanteen luisua liian pitkälle.
      Nykyisin anoppini arvostaa minua ja on tajunnut oman mielipuolisen mustasukkaisuutensa parisuhteemme rakentamisessa.
      Ei, anoppini ei tule kotiimme ilman kutsua. Kyllä, olen pistänyt hänet taksiin rahat kourassa pyytäen palaamaan meille kunhan on selvittänyt ajatuksensa.
      Yhtäköyttä mieheni kanssa, vaikka tuntuu pahalta!
      Äitinsä sai tuhottua jo mieheni edellisen avioliiton.
      Tätä ei anoppi saa pilata, nyt jo yli 20 v. aviksessa.Ollaan ja pysytään!!!

    • jkkkkbl

      niinkkö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe