Ulkonäöllisesti täydellinen turn-off

pahin painajainen

Mitä löytyy jos jätetään ihan ääripäät ja vammat pois?

Hiukset: otsatukka yhdistettynä vaaleisiin pitkiin hiuksiin
Silmät: kulmakarvojen etäisys toisistaan paljon yli 2 cm, silmien värillä ei väliä, tekoripset
Nenä: pottunenä
Naama yleensä: ylimeikkaus, viikset, hammaskorut (hyi saatana)

Kädet: karvaiset, rakennekynnet
Rinnat: epäsuhdassa muuhun vartaloon, riippuvat
Vyötärö: muodoton, leveä, ei lihaksia
Hanuri: leveä

Reidet: paksut
Sääret: paksut
Jalat yleensä: lyhyet

Vartalo yleensä: tatuointeja/lävistyksiä

172

5083

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmosia

BB-Anne
      BB-Teija
      Jutta Urpilainen
      Tarja Halonen

Kaikki nuo on mulle painajaisia.

• Makunsa kullakin

Kaikissa naisissa on sekä kasvoissa että vartalossa niitä epätäydellisiä kohtia, mutta kokonaisuus ratkaisee aina. Kyllä sellaisen ruman tai epänaisellisen tunnistaa kun näkee. Ei mikään yksittäinen kohta voi olla turn off, jos ei ääripäitä lasketa.

• kelpais mulle
      • pahin painajainen

Haluaisin sanoa, että nainen on muuten näyttävä, mutta ei se kyllä ole. Liian pieni suu ja järkyttävä silmämeikki. Otsatukka toki on pahin moga tässäkin tapauksessa.

• dfgjfjg
        pahin painajainen kirjoitti:

Haluaisin sanoa, että nainen on muuten näyttävä, mutta ei se kyllä ole. Liian pieni suu ja järkyttävä silmämeikki. Otsatukka toki on pahin moga tässäkin tapauksessa.

Ei toi suu liian pieni ole, hampaat pikemminkin isot. Mielestäni aika hyvännäköinen nainen, joka tosin saattaisi näyttää vieläkin paremmalta ilman otsatukkaa.

• asdasdadasdasda
        dfgjfjg kirjoitti:

Ei toi suu liian pieni ole, hampaat pikemminkin isot. Mielestäni aika hyvännäköinen nainen, joka tosin saattaisi näyttää vieläkin paremmalta ilman otsatukkaa.

Otsatukka pilaa millaisen vaan naisen. En ole vielä nähnyt ketää kelle se sopisi, enkä ole kovin optimistinen, että sellaista tulisi vastaan.

• so it goes
        asdasdadasdasda kirjoitti:

Otsatukka pilaa millaisen vaan naisen. En ole vielä nähnyt ketää kelle se sopisi, enkä ole kovin optimistinen, että sellaista tulisi vastaan.

Tämä ketju yhdessä kuvassa.

http://i.qkme.me/35rslg.jpg

• tässä toinen
        asdasdadasdasda kirjoitti:

http://i.imgur.com/WGuaj.jpg

• Feminiininen piirre

Naisen kaavoissa pienehkö suu on naisellisempi piirre kuin iso suu.

• Jooh....
        tässä toinen kirjoitti:

http://i.imgur.com/WGuaj.jpg

Joku luuseri on tuonkin kuvan tehnyt ja analysoinut tuon naisen ulkonäkövirheitä tai sitten tuo on sarkasmia. Megan Fox on äänestetty monesti maailman seksikkäimmäksi naiseksi.

• kvaakkvaakxxx
        Feminiininen piirre kirjoitti:

Naisen kaavoissa pienehkö suu on naisellisempi piirre kuin iso suu.

Mutta nykyään kaikilla itseään kunnioittavilla naisilla on täyteaineilla pumpatut ankkahuulet.

• ......
        Jooh.... kirjoitti:

Joku luuseri on tuonkin kuvan tehnyt ja analysoinut tuon naisen ulkonäkövirheitä tai sitten tuo on sarkasmia. Megan Fox on äänestetty monesti maailman seksikkäimmäksi naiseksi.

Eiköhän se oli just sitä sarkasmia, elikäs kuuluisaa internet-huumoria. On aika yleinen ilmiö, että jotkut tavisäijät arvostelee tiukalla seulalla maailmankuuluja kaunottaria, kun on vähän vääränlainen nenä tai muuta vastaavaa. Näillä tyypeillä tuskin on sitä omaa seksielämää.

• lifemocker

SILTI tuo nainen olisi 10x kuumempi ILMAN otsatukkaa

eli otsatukat vain rumentavat!

• minä mies ugh
        lifemocker kirjoitti:

Olen eri mieltä, mutta minulla ei olekaan noin rivoa leukapartaa tukemassa mielipidettäni.

Otsatukat on kuumaa hottia, ainakin tämän miehen mielestä. Oikeastaan ihan hyvä, että saan pitää kaikki ihanat ja seksikkäät otsatukkanaiset itselläni. Nam nam.

• jotain rotia nyt
        minä mies ugh kirjoitti:

Olen eri mieltä, mutta minulla ei olekaan noin rivoa leukapartaa tukemassa mielipidettäni.

Otsatukat on kuumaa hottia, ainakin tämän miehen mielestä. Oikeastaan ihan hyvä, että saan pitää kaikki ihanat ja seksikkäät otsatukkanaiset itselläni. Nam nam.

Kiva. Kommentista paistaa naapuriin asti, että olet nainen. Ja ei otsatukka ei ole hottia. Ei sopinut niiskuneidille, ei sovi kenellekään muullekaan.

• minä mies ugh
        jotain rotia nyt kirjoitti:

Kiva. Kommentista paistaa naapuriin asti, että olet nainen. Ja ei otsatukka ei ole hottia. Ei sopinut niiskuneidille, ei sovi kenellekään muullekaan.

Haista paska. Otsatukka on minusta kuuma naisilla. Ei tarvitse sinun pitää, koska olet todennäköisesti runkkari muutenkin.

Minulla on isot karvaiset kivekset. No niin, uskotko nyt mieheksi?

• 16+14
        Jooh.... kirjoitti:

Kuka äänestänyt? Missä tällainen äänestys on pidetty? Saivatko ihan kaikki maailman ihmiset osallistua äänestykseen?

• lifemocker
        minä mies ugh kirjoitti:

ei mun tyylistä tarvitse pitää. kuten en minäkään pidä otsatukista. simple as that

• :D :D :D

• bang2
        so it goes kirjoitti:

Tämä ketju yhdessä kuvassa.

http://i.qkme.me/35rslg.jpg

sääli teitä miehet... tehkää nyt se itsemurha as soon as possible

• vxcvcxvxcvcx
        minä mies ugh kirjoitti:

Samaa mieltä minäkin. Otsatukka ehdottomasti seksikästä ainakin yleensä, vaikka tykkään toki muistakin hiuksista.

• jiimies83
        vxcvcxvxcvcx kirjoitti:

Samaa mieltä minäkin. Otsatukka ehdottomasti seksikästä ainakin yleensä, vaikka tykkään toki muistakin hiuksista.

Otsatukat ovat nimenomaan naisellisia, sillä miehillä niitä ei ole (muuta kuin he-manilla). Otsatukka on söpö, ja parhaimmillaan korostaa kasvoja. Osittain silmillä roikkuvat hiukset ovat viekottelevat, varsinkin 70-luvun otsatukkanaiset ovat todella kuumia. Näkymättömiin ponnarille vedetyt hiukset taas ovat tosi tylsiä.

• lifemocker
        jiimies83 kirjoitti:

Otsatukat ovat nimenomaan naisellisia, sillä miehillä niitä ei ole (muuta kuin he-manilla). Otsatukka on söpö, ja parhaimmillaan korostaa kasvoja. Osittain silmillä roikkuvat hiukset ovat viekottelevat, varsinkin 70-luvun otsatukkanaiset ovat todella kuumia. Näkymättömiin ponnarille vedetyt hiukset taas ovat tosi tylsiä.

"Otsatukat ovat nimenomaan naisellisia"

ei sinne päinkään

• nuolen sun tukkaasi
        jiimies83 kirjoitti:

Näin juuri. Otsatukallisessa naisessa on viekoittelevaa tyttömäisyyttä ja salaperäistä seksikkyyttä. 20-luvun otsatukkanaiset ovat myös todella kuumia, kuten Louise Brooks.

http://www.google.fi/search?q=louise brooks&hl=fi&prmd=imvnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=ohWlUMSfCsfi4QT9kIHQAw&ved=0CCAQsAQ&biw=1280&bih=612

• -------------

• Ouh, Betty...
        ------------- kirjoitti:

Kyllä tosta on seksikkyys aika kaukana.

Tässä on toinen ihana menneen ajan otsatukallinen kaunotar, joka saa miehet villeiksi vetovoimallaan.

http://www.google.fi/search?q=betty page&sugexp=chrome,mod=1&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=DaWmUPTHFYLj4QS63IGwAg&biw=1280&bih=612&sei=EaWmUMOML6uL4gT3oYCIDQ

Kyllä se niin vaan on pojat, ettei teillä otsatukkien inhoajilla ole makua lainkaan.

• fy fan
        Ouh, Betty... kirjoitti:

Tässä on toinen ihana menneen ajan otsatukallinen kaunotar, joka saa miehet villeiksi vetovoimallaan.

http://www.google.fi/search?q=betty page&sugexp=chrome,mod=1&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=DaWmUPTHFYLj4QS63IGwAg&biw=1280&bih=612&sei=EaWmUMOML6uL4gT3oYCIDQ

Kyllä se niin vaan on pojat, ettei teillä otsatukkien inhoajilla ole makua lainkaan.

Ei kyllä vetoa yhtään. Otsatukalla tai ilman. Tuohon kun vielä yhdistetään otsatukka niin alkaa naapurin 80v rollaattorimuori näyttämään varsin vetovoimaiselta.

• vittu mikä
        bang2 kirjoitti:

sääli teitä miehet... tehkää nyt se itsemurha as soon as possible

huora, vihaan feministejä :-DDD VIDDU MAGE SUOLI24 ON PASGA BAIGGA

• kyrpäohta
        lifemocker kirjoitti:

Tykkään otsatukista. Mikään ei ole somempaa, kuin kunnon parru keskellä otsaa.

• laalaaalaaaa

Ite ainaki tiedän miehiä, jotka nimenomaan tykkää otsatukista. Mutta harvemmin ne onkaan niitä taviserkkejä muutenkaan, joilla tuntuu ainakin tämän palstan perusteella olevan huolestuttavan samankaltainen maku.

En kyllä ymmärrä miten lifemocker jaksaa parjata otsatukkia kun ite supportaa tuota karmeaa parranviritelmää! Ootkos tullut naisilta tiedustelleeksi, kuinka moni tuollaisista tykkää? Luulen, että otsatukatkin ovat miesten suosiossa enemmän kuin nuo naisten.

• ------------------

Naisista täällä puhutaankin eikä lifemockerin parranviritelmästä. Sille voi avata oman ketjun jos siltä tuntuu. Jos löydät jostain miehen joka vilpittömästi väittää pitävänsä otsatukasta, niin siitä voi jo vähän pisteitä antaa.

• minä mies ugh
        ------------------ kirjoitti:

Naisista täällä puhutaankin eikä lifemockerin parranviritelmästä. Sille voi avata oman ketjun jos siltä tuntuu. Jos löydät jostain miehen joka vilpittömästi väittää pitävänsä otsatukasta, niin siitä voi jo vähän pisteitä antaa.

No tässä olis yksi, mutta sinähän et mieheksi usko.

• lifemocker

näytänkö tai vaikutanko mä ihmiseltä joka vattujakaan välittää siitä mitä muut minusta ajattelevat?

exactly.

mielistely on perseestä. en harrasta

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        lifemocker kirjoitti:

näytänkö tai vaikutanko mä ihmiseltä joka vattujakaan välittää siitä mitä muut minusta ajattelevat?

exactly.

Käytöstapoja ja ajattelua sinä et harrasta.

• mama11
        lifemocker kirjoitti:

exactly.

Lopeta sit kommentointi näillä palstoilla ettet pilaa teinien kehitystä. Kiitos.

• lifemocker
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Käytöstapoja ja ajattelua sinä et harrasta.

joo se onkin todella sopimatonta, kun en ajattele samallalailla kuin sinä.

suosittelen aikuiseksi kasvamista asap ;)

• lifemocker
        mama11 kirjoitti:

Lopeta sit kommentointi näillä palstoilla ettet pilaa teinien kehitystä. Kiitos.

kyllä tätä mieltä minäkin olen. nuorisosta kasvaisia paljon terveempiä jos ihmiset myöntäisivät, että otsatukat eivät sovi kellekkään

• laalaaalaaa

Pisteet mulle sit!

Olis kiva tietää mikä siinä niin sitten etoo enimmistöä? Se, että peittää osan kasvoista? Pikkutyttömäisyys? Ei vaan tajuu, joten selittäkää. Olisko teidän mielestä siis ideaalia et kaikilla naisilla olis täsmälleen samanlainen tukka, mahdollisimman pitkänä luonnontilassa roikkuva ilman mitään sen kummempia malliin leikkauksia tai värjäyksiä?

http://img2.timeinc.net/people/i/2009/stylewatch/gallery/bangs/heidi-klum.jpg

• ----------------

Oho. Ansaitsit mun ikuisen kunnioituksen.

Se näyttää siltä ku olis kypärä päässä eli kohtalaisen typerältä. Pilaa täydellisesti kasvojen luonnollisen harmonian. Kaikkein pahin loukkaus ihmiskuntaa vastaan on, jos otsatukka yhdistetään pyöreisiin kasvoihin. Hrr...

Pitkä tukka ei oo hyvä. Eikä vaalee.

• öhööhhhhööö
        ---------------- kirjoitti:

Oho. Ansaitsit mun ikuisen kunnioituksen.

Se näyttää siltä ku olis kypärä päässä eli kohtalaisen typerältä. Pilaa täydellisesti kasvojen luonnollisen harmonian. Kaikkein pahin loukkaus ihmiskuntaa vastaan on, jos otsatukka yhdistetään pyöreisiin kasvoihin. Hrr...

Pitkä tukka ei oo hyvä. Eikä vaalee.

et sinä mikään mies ole, kun et pidä pitkästä tukasta etkä vaaleasta.

Tämäkö sitten mielestäsi on kuuminta hottia?

http://www.hairstyleswatch.com/UserFiles/Image/June Two Thousand Eight/Victoria Beckham.jpg

• 34445656545565

Tämä ketju kiteyttää sen miksi te olette ruikuttavia vätyksiä jotka eivät koskaan löydä naista.

• lifemocker

no en kyllä menetä mitään jos sillä naisella on otsatukka! :D

• .....
        lifemocker kirjoitti:

no en kyllä menetä mitään jos sillä naisella on otsatukka! :D

No mut hei. Sinä et ole kenellekään menetys, vaikka ajaisit tuon häpyhuulikarvoituksesi leuasta tai et.

• lifemocker
        ..... kirjoitti:

No mut hei. Sinä et ole kenellekään menetys, vaikka ajaisit tuon häpyhuulikarvoituksesi leuasta tai et.

pässillä PITÄÄ OLLA pukin parta! ;)

• ..olet jäävi
        lifemocker kirjoitti:

pässillä PITÄÄ OLLA pukin parta! ;)

morkkaamaan naisia otsatukasta

Ruma on.

• vcxvcxvcxvcx
        ..olet jäävi kirjoitti:

morkkaamaan naisia otsatukasta

Ruma on.

Aika hienoa argumentointia sinulta. Henkilökohtaisuuksiin menevä onkin yleensä keskustelun voittaja...

Minäkin olen sit mieltä, että otsatukka on kaunis eikä ole minulta mitenkään pois jos joku ei tykkää otsatukasta.

• .........
        vcxvcxvcxvcx kirjoitti:

Aika hienoa argumentointia sinulta. Henkilökohtaisuuksiin menevä onkin yleensä keskustelun voittaja...

Minäkin olen sit mieltä, että otsatukka on kaunis eikä ole minulta mitenkään pois jos joku ei tykkää otsatukasta.

Eipä noilla naamakarvoilla ole oikein varaa muiden karvoitusta arvostella. Se nyt vaan on totuus. Jos et pidä tästä mielipiteestä, niin kasva aikuiseksi.

• vcxvxcvcx
        ......... kirjoitti:

Eipä noilla naamakarvoilla ole oikein varaa muiden karvoitusta arvostella. Se nyt vaan on totuus. Jos et pidä tästä mielipiteestä, niin kasva aikuiseksi.

Nyt onkin jo sen verran tasokasta argumentointia, että taidan yrittää kasvaa alaspäin jos se siitä järkevöityisi.

• mocking life
        vcxvxcvcx kirjoitti:

Nyt onkin jo sen verran tasokasta argumentointia, että taidan yrittää kasvaa alaspäin jos se siitä järkevöityisi.

"lifemocker15.11.2012 15:48

joo se onkin todella sopimatonta, kun en ajattele samallalailla kuin sinä.

suosittelen aikuiseksi kasvamista asap ;)"

• --------------------

Ei se kaunis oo tollakaan. Rumempiakin versioita on toki nähty. Otsatukka pois ni heti nousee pisteet.

• lifemocker

siis otsatukka rumentaa. mikä tämä nyt on niin vaikea ymmärtää?

megan fox ja jenni vartiainen ovat kuumia ihan sama mitä heillä on päässä.

MUTTA

he ovat KUUMEMPIA ilman otsatukkaa! eli otsatukka rumentaa näitä naisia.

• ................
        lifemocker kirjoitti:

siis otsatukka rumentaa. mikä tämä nyt on niin vaikea ymmärtää?

megan fox ja jenni vartiainen ovat kuumia ihan sama mitä heillä on päässä.

MUTTA

he ovat KUUMEMPIA ilman otsatukkaa! eli otsatukka rumentaa näitä naisia.

Sinun mielestäsi, mutta ei kaikkien mielestä. Ja kuten sinun kuvasi osoittaa, niin kannattaa naisten ottaa otsatukka, jos ei halua tuonnäköistä hyyppäri kannoilleen.

• lifemocker
        ................ kirjoitti:

Sinun mielestäsi, mutta ei kaikkien mielestä. Ja kuten sinun kuvasi osoittaa, niin kannattaa naisten ottaa otsatukka, jos ei halua tuonnäköistä hyyppäri kannoilleen.

useimpien mielestä. sori nyt vaan. tästä ei päästä mihinkään.

(koita nyt edes yrittää noitten "loukkauksiesi" kanssa, johan sulle nauraa päiväkerholaisetkin!)

• .....
        lifemocker kirjoitti:

(koita nyt edes yrittää noitten "loukkauksiesi" kanssa, johan sulle nauraa päiväkerholaisetkin!)

Mitähän edes tarkoitat tuolla "useimmilla". Sinua ja sinun amishevarikavereita vai?

• lifemocker
        ..... kirjoitti:

Mitähän edes tarkoitat tuolla "useimmilla". Sinua ja sinun amishevarikavereita vai?

asiasta kukkapurkkiin, kyllä ammattikoulu fiksumpi vaihtoehto on kuin lukio ;)

• /sarcasm
        lifemocker kirjoitti:

No on varmasti. Sieltähän teitä älynjättiläisiä ja yhteiskunnan selkärankoja valmistuu. Ammattikoulustahan ne kaikki huiput ponnistaa.

• pilluparta liimatukk
        lifemocker kirjoitti:

Ja kukkapurkista sinun naamariisi. Sinuna en lähtisi hirveästi arvostelemaan toisten naamakarvoja.

• lifemocker
        /sarcasm kirjoitti:

No on varmasti. Sieltähän teitä älynjättiläisiä ja yhteiskunnan selkärankoja valmistuu. Ammattikoulustahan ne kaikki huiput ponnistaa.

näin lukion JA ammattikoulun käyneenä - ei siitä lukiosta paljon hyötyä ollut. ainakaan jos miettii työelämää

• lifemocker
        pilluparta liimatukk kirjoitti:

Ja kukkapurkista sinun naamariisi. Sinuna en lähtisi hirveästi arvostelemaan toisten naamakarvoja.

xD aika hauskaa että noin huutelee joku peräkammarin eetvartti joka ei edes kuvaansa uskalla näyttää ;)

• ......
        lifemocker kirjoitti:

näin lukion JA ammattikoulun käyneenä - ei siitä lukiosta paljon hyötyä ollut. ainakaan jos miettii työelämää

No ei varmaan jos pelkältä lukiopohjalta töihin menee. Fiksummat jatkaa korkeakouluihin ja pääsee tekemään muutakin kuin hanttihommia.

• rivopartasuu
        lifemocker kirjoitti:

xD aika hauskaa että noin huutelee joku peräkammarin eetvartti joka ei edes kuvaansa uskalla näyttää ;)

Ei kun ihan oikeasti. Ruma tukka ja vielä rumempi parta. Usko nyt.

• lifemocker
        ...... kirjoitti:

No ei varmaan jos pelkältä lukiopohjalta töihin menee. Fiksummat jatkaa korkeakouluihin ja pääsee tekemään muutakin kuin hanttihommia.

pääseehän sieltä ammattikoulustakin amk:hon, ei siihen lukioo tarvitse

• lifemocker
        rivopartasuu kirjoitti:

Ei kun ihan oikeasti. Ruma tukka ja vielä rumempi parta. Usko nyt.

vaan ei mun mielestä ^^ ja sun mielipitees kun kiinnostaa kiviäkin! ;)

• pyllyä pyyhkimään
        lifemocker kirjoitti:

vaan ei mun mielestä ^^ ja sun mielipitees kun kiinnostaa kiviäkin! ;)

Tämä kertookin kaiken tarvittavan sinun maustasi ja siitä mitä sinun mielipiteille naisten hiuksista voi tehdä.

• lifemocker
        pyllyä pyyhkimään kirjoitti:

Tämä kertookin kaiken tarvittavan sinun maustasi ja siitä mitä sinun mielipiteille naisten hiuksista voi tehdä.

wow, ompa yllättävää että jokaisella on omat mielipiteet! tuliko sulle ihan puun takaa? :D

• --------------
        lifemocker kirjoitti:

wow, ompa yllättävää että jokaisella on omat mielipiteet! tuliko sulle ihan puun takaa? :D

Katkeroitunut otsatukka siellä vaan purkaa pahaa oloaan. Eikä parturi aukee ku vasta kympiltä. :D

• lifemocker
        -------------- kirjoitti:

Katkeroitunut otsatukka siellä vaan purkaa pahaa oloaan. Eikä parturi aukee ku vasta kympiltä. :D

niin, eihän sitä voi ees leikata pois - pakko kärsiä! :D

• bellis1
        lifemocker kirjoitti:

Voi sua raukkaa. Saitko pakit kauniilta otsatukkaiselta mimmiltä (noin sata vuotta sitten) ja vieläkin sapettaa. Ryhdistäydy mies.. ehkä joku sinutkin vielä huolii, siis joku joka ei ole niin ukonäkökeskeinen ja jolla on vähän vähemmän varaa valita :-D

• .....
        lifemocker kirjoitti:

Kuvastasi jotenkin huomaa, ettei taida poikaa paljon koulunkäynti kiinnostaa.

• 5+8
        lifemocker kirjoitti:

Mä menin ammattikoulusta muutaman vuoden työelämän jälkeen oikeustieteelliseen ja valmistuin sieltä 3 vuodessa joten ei sitä lukiotakaan välttämättä tarvita. Toki fiksummat ylioppilaat katselivat minua alaspäin kun kuulivat että olenkin ihan putkimieslinjalta ponnahtanut.

Otsatukka on kuitenkin hot jos se kantajalleen sopii. Kaikille ei sovi eikä kaikille sovi lyhyet hiukset eikä kaikille sovi pitkät hiukset. Hiukset eivät ole minulle mikään aihe lempata treffikumppania. Kaljun naisen kanssa en kyllä edes lähtisi treffeille ellei kyse ole jostain sairaudesta.

• lifemocker
        bellis1 kirjoitti:

Voi sua raukkaa. Saitko pakit kauniilta otsatukkaiselta mimmiltä (noin sata vuotta sitten) ja vieläkin sapettaa. Ryhdistäydy mies.. ehkä joku sinutkin vielä huolii, siis joku joka ei ole niin ukonäkökeskeinen ja jolla on vähän vähemmän varaa valita :-D

en tiedä kenelle huutelet, mutta otsatukka on edelleenkin nimenomaan turnOFF

• ..........
        lifemocker kirjoitti:

en tiedä kenelle huutelet, mutta otsatukka on edelleenkin nimenomaan turnOFF

Mielipiteesi on noteerattu jo useaan otteeseen. Anna muiden keskustella. Tuskin täällä kukaan nainen edes haluaa olle sinulle turn ON.

• lifemocker
        .......... kirjoitti:

Mielipiteesi on noteerattu jo useaan otteeseen. Anna muiden keskustella. Tuskin täällä kukaan nainen edes haluaa olle sinulle turn ON.

kukas sanoo että minä ihan kenet tahansa edes ottaisin? ;)

• life mocker
        -------------------- kirjoitti:

Ei se kaunis oo tollakaan. Rumempiakin versioita on toki nähty. Otsatukka pois ni heti nousee pisteet.

ruma huora en panis.

• Väittäisin, että suurin turn-off naisessa (siis mun mielestä) on huono/junttimainen käytös. Tähän kategoriaan menee myös jos nainen kiroilee jatkuvasti ihan normi puhekielessä.

• --------------

Tää oli ulkonäköperusteinen.

• -------------- kirjoitti:

Tää oli ulkonäköperusteinen.

Käytös heijastuu ukonäköön ja olemukseen aina ja poikkeuksetta.

• .................
        TheOne kirjoitti:

Käytös heijastuu ukonäköön ja olemukseen aina ja poikkeuksetta.

Aloittajalla ei taida olla kokemusta muistakin jpg-sukunimisistä naisista.

• ........

En voi sietää Tuksun näköisiä naisia, hyi helvetti ! Huora mikä huora.

• 10+9

Minunkin mielestäni otsatukka on todella ruma. Se ei oikein sovi yhdellekään naiselle. Naisella kuuluu olla kaunis korkea otsa. Otsatukka jollain tapaa pilaa kasvojen tasapainon. Miehillekään otsatukka ei sovi, koska se häivyttää kasvojen piirteitä.

• .........

Mielestäni otsatukka sopii blondeille erittäin hyvin.

• Otsatukkamies
        ......... kirjoitti:

Mielestäni otsatukka sopii blondeille erittäin hyvin.

Minä en edes huoli naista jolla ei ole otsatukkaa. Leikkaan vaikka yöllä salaa sille sellaisen. Mulla on fiskarssin yöpöydän laatikossa sitä varten.

• edellinen
        Otsatukkamies kirjoitti:

Minä en edes huoli naista jolla ei ole otsatukkaa. Leikkaan vaikka yöllä salaa sille sellaisen. Mulla on fiskarssin yöpöydän laatikossa sitä varten.

fiskarssit

• kfjdklk

Kai jokaisella on korkea otsa, mutta liian korkea hiusraja on ruma. Tulee sellainen vaikutelma kuin olisi kaljuuntumassa. Monet joilla on korkea otsa, leikkauttavat itselleen otsatukan jotta se peittäisi vähän.

• .....

• --------------------

• lifemocker

No ei todellakaan sovi. Hyi saatana. Toivon mukaan et samaa tyylitajua toteuta itseesi, vaan kysyt joltain muulta ennenkuin lähdet ulos.

joo ei sovi. pitäis vaan hiukset auki ekassakin kuvassa

• .............

No ei todellakaan sovi. Hyi saatana. Toivon mukaan et samaa tyylitajua toteuta itseesi, vaan kysyt joltain muulta ennenkuin lähdet ulos.

Kyllä tuollainen hehtaariotsa on hyvä pistää piiloon. Ja älä pelkää että itseeni toteutan, koska miehille taas otsatukka ei todellakaan sovi.

• sunflo

Otsatukka ei tuo kenenkään kasvoihin mitään lisäarvoa. Nämä nyt on ihan perusjuttuja hei!

• 18+3
      • ---------

Juuri näin.

• tasokas mies

Molemmat kelpaa.

Sovitaan sitten vaikka että meille älykkäille ja hyvän maun omaaville miehille kelpaa otsatukallinen nainen ja teille amishevareille ja muille junteille se on hyi hyi.

• lifemocker
        tasokas mies kirjoitti:

Molemmat kelpaa.

Sovitaan sitten vaikka että meille älykkäille ja hyvän maun omaaville miehille kelpaa otsatukallinen nainen ja teille amishevareille ja muille junteille se on hyi hyi.

no mikäs siinä jos TE haluatte naistenne näyttävän typeriltä ;) kai se menee suojelukeinona sekin xD

• -----------------
        lifemocker kirjoitti:

no mikäs siinä jos TE haluatte naistenne näyttävän typeriltä ;) kai se menee suojelukeinona sekin xD

Otsatukka suojaa sukupuolitaudeilta.

• ........
        ----------------- kirjoitti:

Otsatukka suojaa sukupuolitaudeilta.

Heh. Myönnät siis, että te otsatukan inhoajat kannatte sukupuolitauteja. No melkein sen arvasikin tuon yhden tyypin kuvan perusteella.

• ......
        lifemocker kirjoitti:

En edes halua tietää minkänäköisen naisen sinäkin saisit, jos edes ketään saat.

• lifemocker
        ...... kirjoitti:

En edes halua tietää minkänäköisen naisen sinäkin saisit, jos edes ketään saat.

"yhyy joku ei tykkää mun otsatukasta"

hohhoijaa

• ------
        lifemocker kirjoitti:

"yhyy joku ei tykkää mun otsatukasta"

hohhoijaa

Koville ottaa otsatukkaisilla. Ja miksei ottaisi. Itse on itsensä siihen suohon ajanut.

• -----------

Otsatukattoman!

• lifemocker

:D juuri näin

• joopa joo

Siitä toi otsatukka on kyllä hyvä, että lutkaleiman lisäksi se on sellanen tekijä, mistä näkee yhdellä vilkaisulla ihmisestä, että tää nainen ei tule antamaan mitään lisäarvoa minun elämääni.

• 2/10

• ---------------

• jdgggggggggggg

Mitä ihmettä, kulmakarvojen väli max 2cm? :D :D :D Mittaatko sä niitä? Ja eikös tuo 2cm ole aika vähän? Haluatko yksikulmakarvaisen naisen :D

• Apuuua

Apua mulla näyttää kulmakarvojen väli olevan 3cm. Oonks mä nyt ulkonäöllisesti täysin turn-off???

• pahin painajainen
        Apuuua kirjoitti:

Apua mulla näyttää kulmakarvojen väli olevan 3cm. Oonks mä nyt ulkonäöllisesti täysin turn-off???

2cm on se ihanne. 3cm ei vielä ole paha, mutta siitä kun rupee menemään paljon yli tai ali niin rupee kohtalaisen juntilta jo näyttämään. Perusjuttuja.

Ja kyllä, insinöörin silmä mittaa.

• ..........
        Apuuua kirjoitti:

No jos ihannemiehesi näyttää lifemockerilta, niin sitten kannattaa olla huolissaan ja vaikka liimailla niitä karvoja sinne väliin.

• ._.

2cm on se ihanne. 3cm ei vielä ole paha, mutta siitä kun rupee menemään paljon yli tai ali niin rupee kohtalaisen juntilta jo näyttämään. Perusjuttuja.

Ja kyllä, insinöörin silmä mittaa.

Insinöörin silmä mittaisi 20 mm. Sinä et ole insinööri.

• --------
        ._. kirjoitti:

Insinöörin silmä mittaisi 20 mm. Sinä et ole insinööri.

Ei rakennuspuolella oo niin tarkkaa.

• 2, 5 cm iik

Onpa tarkkaa :D Nyt minä ymmärrän miksit tällä palstalla sinkkuja riittää. No voihan sitä vaatia ihan mitä haluaa mutta turha on sitten ihmetellä jos ei ketään löydä.

• -----------

2,5 cm on ihan fine. Ei hätää.

• -M-25-

Totaalinen turn off minulle: lyhyet, "rekkalesbo" hiukset yhdistettynä ylipainoiseen lyhyeen omena tai päärynävartaloon. En pidä myöskään tatuoinneista tai lävistyksista, jos ne ovat kovin näkyvillä paikoilla.

• -----------------

Ei se naista lesboksi tee, jos on lyhyet hiukset. Voi sillä "rekkalesbollas" olla pitkät hiukset, timmi kroppa. Ei sitä näe päälle päin kuka mitäkin on, onhan jotkut homot ihan tavallisen näkösiä miehiä, joista ei päälle päin arvais ett ovat homoja.

• -M-25-
        ----------------- kirjoitti:

Ei se naista lesboksi tee, jos on lyhyet hiukset. Voi sillä "rekkalesbollas" olla pitkät hiukset, timmi kroppa. Ei sitä näe päälle päin kuka mitäkin on, onhan jotkut homot ihan tavallisen näkösiä miehiä, joista ei päälle päin arvais ett ovat homoja.

Noniin, älä eksy aiheesta. Tämä ketjuhan käsittelee ulkoista täydellistä turn-offia, ei sitä, että tekeekö joku hiustyyli lesbon tai homon. Sen vuoksi juuri käytin lainausmerkkejä "rekkalesbossa."

Mielestäni lyhyet hiukset tekevät naisesta miesmäisen, jos siihen liittyy vielä mainitsemani ylipainoinen omena ta päärynävartalo esim:
        http://is13.snstatic.fi/img/978/1288494959612.jpeg

• Itse näen toisinpäin

Omituista. Itse listaisin aivan toisin
      KIINNOSTUKSEN HERÄTTÄVÄT PIIRTEET

Hiukset: vaaleat ja pitkä (ja tuuheat)
      Silmät: siniset
      Rinnat: isot ja vaikka vähän riippuvat
      Vyötärö: hiukan kapeampi kuin peräsin
      Hanuri: leveä
      Reidet: paksut
      Sääret: ei suonikohjuja
      Jalat yleensä: pehmeät

• Snoop tiger?

Kuka haluaa paksutyvisen, riippurintaisen ghettobootyn? YÄK!

• jmoioo

pahin painajainen: Toi sun kuvailu vastaa TÄYSIN yhtä mun tuttua. Paitsi sillä ei oo käsikarvoja ja viiksiä, mutta muuten ihan täysin.

• pahin painajainen

Enpä haluaisi tavata. :D

• pahin painajainen

• kunhan on joku tukka
      • ----------

On. Otsatukka ei sovi kenellekään kuten jo monesti on täällä todistettu. Lähinnä se kertoo junttiudesta.

• machette man
        ---------- kirjoitti:

On. Otsatukka ei sovi kenellekään kuten jo monesti on täällä todistettu. Lähinnä se kertoo junttiudesta.

Mä panisin jenni vartiaista takaapäin niin että tosta otsatukasta sais hyvin pidettyä kii että voisi nojata sopivasti takakenoon.

• ............

No ei ole. Pari junttia täällä vain "todistelee" omia mielipiteitään.

• lifemocker

ON

vaikka olet miten nätti tahansa, otsatukka VAIN JA AINOASTAAN rumentaa sinua!

• Ehdottomasti läski

Kalju tai luonnottoman vaaleat hiukset, harmaat hiukset
      Luonnottomat silmät tai kuopalla päässä.. ei siis yläluomia
      Isonenäiset ja pottunenäiset
      Tatskat, lävärit yms.
      Riipputissit ja leviä perseiset läskit

• huono akka

turn-off!

-punaiseksi värjätty junttihorolookki tukka
      -jojo-laihduteltu löysänahaka kroppa
      -ylimeikattu epäonnistunut pornomeikki
      -itseään korostava idioottimainen kävelytyyli
      -se pakollinen omaa "luonnetta" korostava tatuointi
      -pienet tissit
      jos lyhytkin vielä, niin paketti on täydellinen.

• naiset on kamalia

tiedän yhden akan, joka sopii tuohon kuvaukseen. Ja kamala on! Paitsi itsensä mielestä. Lisätään vielä, että tuntemani tapaus on kevytkenkäinen, vaikka on naimisissa.

• lifemocker

kyllä punainen tukka on hyvin monelle nimenomaan se turn ON

eikä pienet tissit haittaa ketään

• kakakaakkaka
        lifemocker kirjoitti:

sulla on ne molemmat. Onnea miesjahtiin!

• joo...
        lifemocker kirjoitti:

No sun makuun en juuri luottais...

• Heleppo

Läski ja tatskat, varsinkin yhdessä.. *yök*

• tukka takana
      • -------------

No olisko ihan ilman. Kuten täällä on jo moneen kertaa todistettu: OTSATUKKA RUMENTAA KAIKKIA. Ei ole mitään syytä pitää moista härpäkettä.

• sivuotsis

Sitten taas päästään siihen, että otsatukkiakin on erilaisia.. ja joillekkin ne sattuu paremmin kuin muille.

Itselläni oli ennen pitkä vaaleat hiukset ilman otsatukkaa, mutta en ikinä saanut niitä hyvin kun se otsa"kaistale" tuli aina eteen eikä pysynyt minkäänlaisessa ruodussa ikinä.. Olin jo pitkään sitä mieltä, että pitäisi leikata jonkinnäköinen otsatukka - mutta yllätys yllätys kuten enemmistö täälläkin niin myöskään oma avopuoliso ei oikeen lämmennyt otsatukka ajatukselle, yks päivä sitten repäsin ja leikkasin itelleni rikotun sivuotsiksen ja kasvot sekä hiukset näyttää nyt paljon sirommilta ja on helpompi laittaa hyvin/siististi.

Otsatukan ei aina tarvitse olla raskaan näköinen tasapaksu joka peittää puolet naamasta, vaan senkin pystyy tekemään monella eritapaa - mikä kullekkin sattuu..

• ....

- tussilla piirretyt kulmakarvat
      - purkkirusketus tai överiksi vedetty solarium

• vcxvxcvcxvcx

Samaa mieltä, mutta ei silti tee naista kelpaamattomaksi sänkyyn toisin kuin ylipaino, joten ylipainon lasken suurimmaksi turn offiksi ja seuraavaksi rumat kasvot.

• merimies.

otsatukka on epäviehättävä. anteeksi nyt vain. luulin sen olevan makuasia, mutta aika moni on sitä mieltä, että se ei ole kovin hothothottia. Paksut luonnolliset ja pitkät hiukset valuen kehystäen kasvoja on minusta todella kaunista. luonnollinen ja antaa naisesta elinvoimaisen ja terveen kuvan, kuin esim vaaleaksi värjätty tai vaikkapa kulahtaneen pinkiksi. Monista käsittelyistä kärsineet hiuksetkaan eivät ole kaunista. Silti näiden kahden edellisen esimerkin rinnalla terveet ja elinvoimaiset hiukset otsatukallakin on parempi.

• enpä tiedä

http://elenita.no/wp-content/uploads/2012/11/061231.jpg

Tälläinen tukkako sitten kelpaisi? Ohut, kuiva ja käsitelty, mutta ainakin pitkähkö ja otsatukaton! Vai olisiko naisten joilla tukka ei vaan kasva tuuheana ja hyväkuntoisena parempi pitää se vähän lyhyempänä ja terveemmän näköisenä?

• --------------

Mistä mahdoit päätellä, että "jos ei otsatukkaa niin tälläinen sitten!". Toki tuokin on parempi kuin samaan kuvaan yhdistetty otsatukka.

Henkilökohtaisesti pitkät vaaleat hiukset eivät säväytä millään lailla. Päin vastoin. Varsinkin jos on värjätty. Ei hyvä. Kyllä se optimi tukkamalli on jotain ihan muuta.

Jos ei itsellä ole mitään makua, niin otsatukattomuus on hyvä ensiaskel.

• lifemocker
        -------------- kirjoitti:

Mistä mahdoit päätellä, että "jos ei otsatukkaa niin tälläinen sitten!". Toki tuokin on parempi kuin samaan kuvaan yhdistetty otsatukka.

Henkilökohtaisesti pitkät vaaleat hiukset eivät säväytä millään lailla. Päin vastoin. Varsinkin jos on värjätty. Ei hyvä. Kyllä se optimi tukkamalli on jotain ihan muuta.

Jos ei itsellä ole mitään makua, niin otsatukattomuus on hyvä ensiaskel.

luonnon blondit on tietenkin parempia kuin värjätyt

• enpä tiedä

No mikä se sinun optimi tukkamallisi siis on?

Kysymykseni siis oli, että jos ei luonnostaan tuuheaa ja hyväkuntoista tukkaa omista, niin onko enemmistön mielestä silti parempi pitää se pitkänä vaikka olisi värjäämättömänäkin huonokuntoinen hiirenhäntä, vai mielummin sitten johonkin olkapäille ulottuva malli joka näyttäisi terveemmältä?

Tarkoitan siis tälläistä tilannetta. http://2.bp.blogspot.com/-SlUnmaIPc1A/T03S98-Ll7I/AAAAAAAACSI/WL19PcMPEAs/s640/pidennys7.jpg

Eikö nuo ohuet hapsut nyt vaan olisi parempi leikata pois? Ei varsainaisesti "pitkä" tukka vaikka mitä tekisi, jollei nyt tosiaan pidennyksiä laita joita on jokatapauksessa sitten vaikea ohuen tukan alta peitellä. Ei tunnu vieläkään miehet ymmärtävän, että kaikille ei vaan se tukka kasva vaikka mitä tekisi.

• .............

Älä turhaan stressaa noiden junttien mielipiteistä. Katso nyt tuota rivopartaakin. Haluatko oikeasti kauneus- ja tyylineuvoja tuollaiselta?

• lifemocker
        ............. kirjoitti:

Älä turhaan stressaa noiden junttien mielipiteistä. Katso nyt tuota rivopartaakin. Haluatko oikeasti kauneus- ja tyylineuvoja tuollaiselta?

herjasi olisi osuvampi jos et olisi kirjoittanut noin junttia tekstiä! ;)

• --------

aika hyvä 1

• .........

Muista samaa mieltä, mutta ei tuo Jenni kyllä kuulu noiden white trash horojen keskelle.

• ---------
        ......... kirjoitti:

Muista samaa mieltä, mutta ei tuo Jenni kyllä kuulu noiden white trash horojen keskelle.

Otsatukka = white trash. Karu totuus.

• reittä pitkin
        ......... kirjoitti:

Jenni on whitetrash horo pahimmasta päästä, otsatukalla tai ilman.

• tässä oli nyt jotain hämärää :D ensin oli otsahiukset, sitten lifemockerin parta joka (kaikella rakkaudella toki) on aivan karmiva ja sitten hänen koulunkäyntinsä. Haluisko joku selventää blondille miten mikään liittyi aloitukseen?

• -----------

Otsatukkaisten hämäysyritystä viedä keskustelua pois aiheesta.

• 345oio

Täällä on kyllä paljo miehiä näköjään, jotka ei oo ikinä saanu naista :DDDDD esim. ketjun tekijä :DDD huhhuh. Vai ei taylor swift kelpaa? KYLLÄ ON POLOSELLA NAISARVOT HUKASSA.. vi tun palikka.

• masa

Eihän toi muija kyllä mikään erikoinen ole. Tavis.

• lifemocker

eikös se tarkoita että jengi nimenomaan SAA naista kun ei ihan kuka tahansa kelpaa? ;D

• rakastannaisia
      • .....

Ihan törkeen kaunis ja seksikäs on. Ei haittaa minua jos ei teille kelpaa.

• ------------

Ruma ku fan.

• kuumana oon

• daisarit kiihottaa

• käteensopivat yess
        daisarit kiihottaa kirjoitti:

Jospas palataan alkuperäseen aiheeseen, pienet tissit on TURN OFFFF sellaiset kuin Jenni vartiaisella...ja siihen vielä otsatukka niin Yökk.

Mulle tuli deja vu, ihan kuin tuo tissikeskustelu olis käyty moneen kertaan ennenkin...

• lifemocker
        daisarit kiihottaa kirjoitti:

Jospas palataan alkuperäseen aiheeseen, pienet tissit on TURN OFFFF sellaiset kuin Jenni vartiaisella...ja siihen vielä otsatukka niin Yökk.

riippuu täysin minkälaiset nännit ovat ;)

• ohhooh

• tyytyväinen nainen

Voivoi lifemocher, itse olet minun ääripääni, hyi helvetti mikä parta, rumentaa kaikkii 100 prosentin, yh, tulee mielee kauhuleffa joulupukist, ja toiseksee kasva aikuiseks hyvä "mies" mielipiteit on iha kiva kuulla, mut se jos alkaa väittelee vakaasti kumpi on parempi omena vai appelsiini taitaa olla niit ala-asteen juttuja eikö? Sä oot sitä mieltä mitä oot ni jospa antasit kritisoimatta muittenki kertoo mielipiteitä. Kyl on hirvee turn off toi sun partas :D yhh

• Mitensetehdään

Toi viimeinen on kuulemma "teko-otsatukka"! Daily Mailin mukaan!

• ELOELO

Itse tykkään otsatukista paitti sellasista paksuista "pottaottahiuksista".
      Itsellänikin on otsatukka ja yllätyin kun moni sanoi otsiksen olevan turn off, lähinnä nauratti :D

• 13ankkaa

hyvähän se on miettiä millaista ei halua kun ei ole mahdollisuuksiakaan saada ketään:D

• Kyllä

Hyvin lohkaistu. Eiköhän se kokonaisuus ratkaise eikä mitkään yksityiskohdat. Kunhan ei mitään ääripäitä lasketa mukaan. Toki kaikilla on jonkinlaiset kriteerit mutta jos tykkää jostakin ihmisestä niin en usko että joku yksittäinen asia merkitsee mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1436
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      74
      1405
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      311
      1184
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      46
      1097
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      33
      925
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      231
      904
    7. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      878
    8. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      845
    9. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      817
    10. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      804
    Aihe