olet alkanut opiskelemaan tutkintoa ja mitä tai missä?
Minkä ikäisenä
8
77
Vastaukset
- modelli.
Tuossa 65-vuotiaana siiderimaisteriksi.
21-vuotiaana Helsingissä vuonna 1992. Loput yksityiskohdat pidän omana tietonani.
16 vuotiaana aloitin ammatilliseen perustutkintoon tähtäävät opinnot täällä pohojanmaalla.
16-vuotiaana amis. 37-vuotiaana insinööriä. 39-vuotiaana lakia.
Aloitin 18-vuotiaana amiksen perustutkinnon. Sen jälkeen 26-vuotiaana opiskelin vielä yhden ammattitutkinnon. Ja matkan varrella olen haalinut jonkun verran tietoa muustakin lisää kursseja käymällä.
Kaupanalaan ja yrittäjyyteen kävin vähän perehtymässä. Autokorjaamoalaan kävin työharjoittelussa jne.- Mää.
16-vuotiaan aloin opiskella kalatalouden perustutkintoa. 22-vuotiaana koneistajan perustutkinota jataken siitä koneistajan ammattitutkintoon josta suoritin osatutkintoa CNC-sorvaajan tutkinnon 24-vuotiaana.
Että kyllä tässä tutkintoa on :) Aloitin tutkintoon johtavat opinnot 21-vuotiaana. Sitä ennen opiskelin samaa alaa sivuavassa tutkintoon johtamattomassa koulutuksessa 2 vuotta, eli periaatteessa aloitin 19-vuotiaana.
50-vuotiaana aloitin lyhyemmän eri alan koulutuksen, joka antoi mulle uuden pätevyyden lyhyempänä aikuiskoulutuksena.- määmy
Onks ajokortti tutkinnon todiste?
Amis, lukio, ajokortti, nykyhommaan valmistanu korkkis. Funtsin, pitiskö viel kirjottaa väitöskirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339