Tekninen tuki, Ed, Ruotsi

ga3 fas et t345 gta

Kellään kertoilla mitään kokemuksia Ruotsin Edissä olevista teknisen tuen paikoista. Lähinnä kiinnostaa nuo nytkin MOLlissa tarjolla olevat Sykesin paikat?
Millainen kylä? Millainen duuni?

6

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SykesLover69

Sykes on upea työpaikka mahtavilla työsuhde-eduilla. Ilmapiiri on erittäin positiivinen (iltaisin rumpupiirit yms). Ed on ihan mesta paikka, yks parhaista heti Nakkilan jälkeen.

• ga3 fas et t345 gta

Mites siellä Edissä tuo vuokra-asuminen? On kuitenkin melkoisen pieni kylä, niin onko siellä yleensä tarjolla vuokra-asuntoja?
        Oletko tällä hetkellä Edissä duunissa Sykesillä? Onko duunitahti valtaisa ja asiakkaat ihmismäisiä?

Jotenkin mileeni nousee vastauksestasi, hyvä SykesLover69, tunne, että saatat olla hieman jopa sarkastinen tuossa vastauksessasi... Oletko?

• Renko_o_mesta_paikk

Kuulin villit huhut,että Sykesille olisi tulossa haarakonttori Hämeenlinnan Renkoon,että saa rantajätkät oman tuen. Ovat sen verran katollaan et pysyväthän sitten pois ihmisten ilmoilta.

Rumpuja tai kapuloita rumpupiiriin ei niille voi antaa, liian vaikeaa, mutta toivottavasti keksivät omat jutut Hämeeseen, Mitens virkkuukoukku?

Hei toivottavasti saat työtä=) Katselisin kyl asuntoa Rengon ulkopuolelta, mielummin Hämeenlinnasta. Rengon kylän rivitanssit ja letkajenkka eivät sovi kaikille, kuulin et asusteena näissä on vain hirvestä oleva nahkaliivi.

• Kiinnostaisi lähtö

Rumpupiiriläiset voivat ryömiä takaisin sinne lähibaariin. Ellei ole tietty porttikielto päällä.

Ed:ssä työskennelleet, laittakaa tänne jotain tietoa millaista siellä on. Asuminen, työ, palkka, työkaverit, johtoporras jne. Onko siellä Windows tukea vai mitä?

Vaihtuvuus näyttää olevan kova. Paikkoja on työkkärissä parin kuukauden välein tarjolla. Kuten tuolla Ljusdalissa näyttäisi myös olevan.

• gyhujcftgvh

Siellä näyttäs taas olevan haku päällä.
      http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=8159292&index=1&anchor=8159292

• kalevi 123

Asuntoja löytyy esim http://www.edshus.se/
      Tai Sykesin järjestämä asunto http://www.hotelldalsland.se/en

Vuokra asunnot on kalustamattomia 4000-6000kr/kk sähkö yms
      Hotellin kalustettu asunto n.6000kr/kk sisältää kaiken

Palkka 16000kr/kk
      Muuttoapua 15000kr
      Aloitus bonus 4000kr

Useimmissa deskeissä palvellaan loppukäyttäjää, tietokone/kamera/modeemi jne. Erittäin helppoa työtä, rento porukka, palkka tulee ajallaan ja oikein.

Pieni kylä josta löytyy kaikki tarvittava, junalla ja bussilla pääsee helposti isompiin kyliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe