Millaista shampoota

Anneli

Oon kuullut että hiustenpidennyksiä kannattaa pestä sellasella shampoolla joka ois mahd. neutraali ja jossa ei ole silikoonia. Pitääkö tää paikkaansa tai onko jotai muita vinkkejä millane shampoo pitäis olla? Help!

4

960

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiustyyppinen

Jos rahaa löytyy, niin osta hiustenpidennyksille tehtyä shampoota.

Halppisversioita löydät marketeista, esim XZ-sarjan shampoot ja hoitoaineet sekä syväpuhdistavana voi käyttää vaikka Linna Shampoota.

• Anonyymi

Paitsi että pitää varoa, ettei Linnaa joudu silmiin. En tiedä muista ”väreistä”, mutta itselläni joutui ”vihreää” Linna Koivu shampoota sellaisenaan silmään ja sen aiheuttama kipu oli aivan sietämätön ja seurannut tulehdus kesti päivätolkulla.
        Otin yhteyttä Tukesiin ja myönsivät ainakin Lunna Koivu -shampoon sisältävän ainesosia, jotka SELLAISENAAN voivat ärsyttää silmää ja aiheuttaa jopa silmävaurion. Minulla varmaan SATTUI niin huono tuuri, että jokin tuollainen ainesosa itsessään roiskahti silmään. Ja se tosiaan SATTUI.

• pH 7

...mahdollisimman neutraali? Eli yleensä niin ihon, kuin hiustenpesuun on hyvä käyttää tuotetta, jonka pH on lähellä ihon ja hiusten omaa happamuutta. ns. neutraali (pH) on 7, mutta hiusten 4,5-5,5, eli lievästi hapan, ei siis neutraali. Hapan tuote sulkee hiussuomuja, selvittää ja siloittaa (olettaen toki, että pidennykset ovat aitoa hiusta)
      Mutta mitä nyt tarkoititkaan aloituksessasi sillä neutraalilla?

• Anneli

No mä itse vain olen kuullut että sen pitäisi olla neutraali? En mä sen enempää siitä tiedä että millaisia vaikutuksia eri pH:illa on hiuksille, mutta hyvä jos tuli selvyyttä asiaan, kiitos :D
        Ja jaa on aitoa hiusta nämä pidennykset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1201
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      86
      817
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      761
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      677
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      606
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      531
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10