Oon kuullut että hiustenpidennyksiä kannattaa pestä sellasella shampoolla joka ois mahd. neutraali ja jossa ei ole silikoonia. Pitääkö tää paikkaansa tai onko jotai muita vinkkejä millane shampoo pitäis olla? Help!
Millaista shampoota
4
802
Vastaukset
- hiustyyppinen
Jos rahaa löytyy, niin osta hiustenpidennyksille tehtyä shampoota.
Halppisversioita löydät marketeista, esim XZ-sarjan shampoot ja hoitoaineet sekä syväpuhdistavana voi käyttää vaikka Linna Shampoota.- Anonyymi
Paitsi että pitää varoa, ettei Linnaa joudu silmiin. En tiedä muista ”väreistä”, mutta itselläni joutui ”vihreää” Linna Koivu shampoota sellaisenaan silmään ja sen aiheuttama kipu oli aivan sietämätön ja seurannut tulehdus kesti päivätolkulla.
Otin yhteyttä Tukesiin ja myönsivät ainakin Lunna Koivu -shampoon sisältävän ainesosia, jotka SELLAISENAAN voivat ärsyttää silmää ja aiheuttaa jopa silmävaurion. Minulla varmaan SATTUI niin huono tuuri, että jokin tuollainen ainesosa itsessään roiskahti silmään. Ja se tosiaan SATTUI.
- pH 7
...mahdollisimman neutraali? Eli yleensä niin ihon, kuin hiustenpesuun on hyvä käyttää tuotetta, jonka pH on lähellä ihon ja hiusten omaa happamuutta. ns. neutraali (pH) on 7, mutta hiusten 4,5-5,5, eli lievästi hapan, ei siis neutraali. Hapan tuote sulkee hiussuomuja, selvittää ja siloittaa (olettaen toki, että pidennykset ovat aitoa hiusta)
Mutta mitä nyt tarkoititkaan aloituksessasi sillä neutraalilla?- Anneli
No mä itse vain olen kuullut että sen pitäisi olla neutraali? En mä sen enempää siitä tiedä että millaisia vaikutuksia eri pH:illa on hiuksille, mutta hyvä jos tuli selvyyttä asiaan, kiitos :D
Ja jaa on aitoa hiusta nämä pidennykset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125