Olen googlettanut nyt muutaman tunnin ajan, mielestäni kaikilla mahdollisilla hakusanoilla. En kuitenkaan löydä etsimääni, siksi turvaudunkin teihin :D.
Selkokielellä sanottuna etsin siis sivustoa, josta löytäisin tutkinnot/ammatit ja niiden vastaavuudet ulkomailla. Esim. jos etsin sosiaalityöntekijän töitä, mikä on minkin maan koulutusvaatimus jne. Mielestäni olen joskus törmännyt kyseiseen sivustoon, mutta nyt en vaan sitä onnistu löytämään.
Olisiko kellään tietoa asiasta?
Tutkinnon vastaavuus
Ulkomaille2013
3
153
Vastaukset
- Meriliin21
MISSION IMPOSSIBLE TO FOUND SOMETHING WHAT COULD BE REALLY TRUSTFUL!!!
- 1615
Back to school to learn English!
Mission impossible: To find something that would be really trustworthy.
- zxcvbiopkm
Helpointa on löytää näitä tietoja menemällä kohdemaan koulutusorganisaation nettisivustolle ja etsiä sieltä millä tavalla tunnustavat muiden maiden tutkintoja. Valitettavasti ei ole mitään yleispätevää sääntöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374