Mikä on veikkauksesi miten käy? Missä erässä ratkeaa?
Jokos täällä valmistaudutaan illan matsiin?
24
86
Vastaukset
- http://keskustelu.su
- Kyöstix
Steppailevat kehässä täydet erät......pistevoitto jommalle kummalle :)
Tiedä koko matsista mitää. Mitä jos rakastaa vaimoaan yli kaiken mutta ihastuu sen parhaaaseen kaveriin?
- Ratiikakuski.
Ratikkakuski kirjoitti:
Kannattaa vissiin miettiä, mikä elämässä on tärkeää ja toimia sen mukaan.
Eläämässäi ei edes ole muuta, kuin palstalla valehteleminen 24/7
Keskity sen vikoihin....ei kukaan oo täydelline, kyllä sä siitä löydät jonkin vian joka tekee siitä vähemmän ihastuttavan.
Richartti kirjoitti:
Keskity sen vikoihin....ei kukaan oo täydelline, kyllä sä siitä löydät jonkin vian joka tekee siitä vähemmän ihastuttavan.
Se on nii hyvä kaveri, että mä tiärän sen viatkin. Vitttumaisntahan tässä on se, että vaimokin tietää... on tiennyt jo pitkän aikaa sen, että sähköä on ilmassa, mutta ei oo siitä kumminkaan pahoillaan. Sillä on kumminki vatta pystys, että ei varmaan oo mitää säätöä. Ja oon kuitenkinn edelleen satarosenttisen ihastunu vaimoonikin.
On VÄHÄHÄ Paska rako.- Tiedä täst
mittää, mut älä nyt ainakaan täältä neuvoja kysy.
Ratiikakuski. kirjoitti:
Eläämässäi ei edes ole muuta, kuin palstalla valehteleminen 24/7
Äläs nyt, kyllä minä valehtelen palstan ulkopuolellakin. ;-)
Tiedä täst kirjoitti:
mittää, mut älä nyt ainakaan täältä neuvoja kysy.
Kyllä mä rattksehe ja rikuhu luatan näis asioos, tunnettu kumminki sen verra pitkähä.
Toisekseen, sanoista tekoihin on ihan vitun pitkä matka. Ja johonki munkin on pakko avautua,Ratikkakuski kirjoitti:
Kannattaa vissiin miettiä, mikä elämässä on tärkeää ja toimia sen mukaan.
No kukaa ei ainakaa ooo pettämäs ketää.
relaxed_eyes kirjoitti:
No kukaa ei ainakaa ooo pettämäs ketää.
Niinhän sitä sanotaan, että tekojaan voi hallita, muttei tunteitaan. Ihmiset on tuossa asiassa vissiin erilaisia. Jos minä olen ihastunut johonkin muuhun, niin suhde on jo vedellyt viimeisiään. Vaan moni kaverinikin väittää kirkkain silmin rakastavan vaimoaan ja silti häsläävänsä ties mitä.
- ziselin mummo
Ratikkakuski kirjoitti:
Äläs nyt, kyllä minä valehtelen palstan ulkopuolellakin. ;-)
Kerro taas niistä "asuntokaupoista"
ziselin mummo kirjoitti:
Kerro taas niistä "asuntokaupoista"
Ei näköjään tarvitse kerrata, kun on jäänyt noin lähtemättömästi mieleen. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan, että tekojaan voi hallita, muttei tunteitaan. Ihmiset on tuossa asiassa vissiin erilaisia. Jos minä olen ihastunut johonkin muuhun, niin suhde on jo vedellyt viimeisiään. Vaan moni kaverinikin väittää kirkkain silmin rakastavan vaimoaan ja silti häsläävänsä ties mitä.
jAA. Se onki eri asia jos mies on häntäheikki. Mä aion edelleenki olla vaimoni kanssa loppuelämäni. Kuhan nyt vaan ihastuin(en oo tunteeton kone).
- Tony DiNozzo
relaxed_eyes kirjoitti:
Kyllä mä rattksehe ja rikuhu luatan näis asioos, tunnettu kumminki sen verra pitkähä.
Toisekseen, sanoista tekoihin on ihan vitun pitkä matka. Ja johonki munkin on pakko avautua,Käyhä pistähäs vuamon kavveri paksuks ja kattoht sitte, kummankoh tykkääsit pihrellä itheläs.
No ei. Taistele vastaan ja kunnioita vaimoa. Nainen on sun kans naimisiin menny, niin älä ainakaan omasta puolesta petä. Jos vaimo pettää, tai jättää sille ei voi mitään, mut itelleen voi aina. Ajattele niin, että jos vaimo joskus lähtee, niin sulla on muija on jo katottuna, mut siihen asti unohda koko homma. Eiks toi oo toi klassinen; vaimo raskaana ja sit ukko ihastuu.. Kyl se siit ohi menee kun vaimo on taas "oman elämänsä herra (rouva)". En tiä onko omal ukol noin käynyt, mutta melko normaalia meininkiä. Yks päivä huomaat et ei tunnu missään tai sit se nainen jää kummittelemaan lopun elämää taustalle.. Eipä sekään niin häirihe?. Tiiät kumminki kuka on rakkain?
relaxed_eyes kirjoitti:
jAA. Se onki eri asia jos mies on häntäheikki. Mä aion edelleenki olla vaimoni kanssa loppuelämäni. Kuhan nyt vaan ihastuin(en oo tunteeton kone).
No hyvä.
En minäkään mielestäni ole. Muistan yhden pidemmänpuoleisen suhteen. Lopulta tunsin olevani baarissa kuin pikkupoika karkkikaupassa. Päätin suhteen kiireesti ennen kuin aloitin vieraissavirkistäytymisen. Minä olen vissiin enemmän vanhan sanonnan mies, jonka sydämeen ei vain kerta kaikkiaan mahdu kahta ämmää.
Nyt kun olen tässä elänyt yhdessä reilut 12 vuotta kertaakaan ihastumatta, niin ei vissiin auta kuin puuta koputtaa...- Tony DiNozzo
Ratikkakuski kirjoitti:
"Vaan moni kaverinikin väittää kirkkain silmin rakastavan vaimoaan ja silti häsläävänsä ties mitä."
Olen sun linjoilla ja sanon, että puhuvat p*skaa. Olenkin aina miettinyt niitä ihmisiä, jotka eivät ollenkaan tunne rakkautta, että miten ne sen tunteen oikein selittävät. Noh, ainakin kaikenlaiset lehdet ovat pullollaan näiden ihmisten logiikkaa.
Se, että vaimo on statussymboli, ei ole sama asia, kuin rakkaus. Jos rakastaa, ei petä järjestelmällisesti. yybee kirjoitti:
Eiks toi oo toi klassinen; vaimo raskaana ja sit ukko ihastuu.. Kyl se siit ohi menee kun vaimo on taas "oman elämänsä herra (rouva)". En tiä onko omal ukol noin käynyt, mutta melko normaalia meininkiä. Yks päivä huomaat et ei tunnu missään tai sit se nainen jää kummittelemaan lopun elämää taustalle.. Eipä sekään niin häirihe?. Tiiät kumminki kuka on rakkain?
Eli kun et tee mitään, niin kyl se siitä hiipuu..
- mitä vit?
yybee kirjoitti:
Eiks toi oo toi klassinen; vaimo raskaana ja sit ukko ihastuu.. Kyl se siit ohi menee kun vaimo on taas "oman elämänsä herra (rouva)". En tiä onko omal ukol noin käynyt, mutta melko normaalia meininkiä. Yks päivä huomaat et ei tunnu missään tai sit se nainen jää kummittelemaan lopun elämää taustalle.. Eipä sekään niin häirihe?. Tiiät kumminki kuka on rakkain?
Sä taidat oikeasti olla mies?
- ziselin mummo
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei näköjään tarvitse kerrata, kun on jäänyt noin lähtemättömästi mieleen. ;-)
Kerro vaan.
Satuihin on aina yhtä kiva nukahtaa. - <<3
yybee kirjoitti:
Eli kun et tee mitään, niin kyl se siitä hiipuu..
Anna pusu
- Tietoo matsista
Joko se nyrkkelymatsi käynnissä? Onks jollain toi maksutv-kanava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195970- 173496
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193006Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6412227Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1642195Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721495Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421445Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31248Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061166Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641127