Moi kaikki!
Oon reilu parikymppinen naisenalku, joka on laihtunt reilun vuoden kuluessa 35 kiloa elämäntapamuutoksella. Olen vajaa 160 senttinen ja painan nyt 50 kiloa, joka on tavoitepainoni. Nyt haluaisin löytää itselleni täydelliset farkut!
Olen tulossa pääkaupunkiseudulle joulukuussa, joten osaisitteko suositella kauppoja, joista lähteä kattelemaan farkkuja? Olen käyttänyt lähinnä collegehousuja ja legginssejä viime vuodet, joten en tiedä kokoani paitsi että jalkani ovat aika lyhkäset. Olisi kiva löytää sellaiset farkut, joiden vyötärö olisi vähän korkeammalla ja että ne sopisivat mahdollisimman monien yläosien kanssa yhteen, koska minulla on varaa ostaa tällä hetkellä vain 2-3 farkut.
Kiitos tuhannesti etukäteen neuvojille! :)
Mistä kivoja farkkkuja pk-seudulta?
"Uuslaiha"
1
107
Vastaukset
- Beautiful jeans
SALON BEAUTIFUL JEANS sieltä saa tonnilla täykkärit farkut " kyllä kelpaa pi kulkee pi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604896Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362229Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582019- 1991971
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1731602Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2991533Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121304- 881229
- 2071182
- 651164