Onko jollakin kokemusta Victoria´s Secretin tilaamisesta Amerikasta Suomeen? Itse olisin halukas tilaamaan bikinit, mutta haluaisin ensin tietää kuinka kalliiksi se tulee. Bikinit itsessään maksavat sellaiset 50 - 60 dollaria, mutta lisäksi postikulut, tullimaksut jne. voivat korottaa hintoja liiaksi. Sen lisäksi en tiedä, mistä kyseiset tavarat voisi hakea vai postitetaanko ne suoraan lähimpään postiin? Tarvitsen apua! :-(
Victoria´s Secretin tilaaminen Suomeen
8
10976
Vastaukset
- 188
hei, ei ole kokemusta juuri victoria's secretistä mutta jenkeistä olen tilannut. näemmä victoria's secret veloittaa postikuluja $27.99 mikäli tilauksen arvo on max $75. jos tilaat vain bikinit tuskin tulee tullimaksuja kun on niin pieni ja kevyt paketti. itse kun olen tilannut jenkeistä on tullut ihan postiin, pienet tilaukset postiluukkuun. toivottavasti auttoi edes vähän. :)
- -veeera
Kiitos vastauksesta! Oli tosi paljon apua :-)
- kesae
Oon tilannut VS:lta vaatteita ja kosmetiikkaa. Muistaakseni paketti tuli UPS:n kautta ihan kotiovelle enkä joutunut maksamaan tullimaksua, vaikka paketin arvon perusteella (yli 45 e) olisi pitänyt. Hollisterilta olen myös tilannut jenkeistä ja olen välillä joutunut maksamaan tullimaksun. Se on siis ihan arpapeliä noteeraako tulli paketin vai ei. Toimitusmaksut jenkeistä on vähintään 25 dollarin luokkaa, mutta sivustolla on toki taulukko josta voit katsoa kulut.
- ziuziu18
Keskustelu on varmaan jo kuollut ja kuopattu, mutta ajattelin tulla kuitenkin jättämään kommentin, mikäli joku harkitsee VS:ltä tilaamista.
En ollut siis itse aiemmin uskaltanut sieltä mitään tilata Suomeen isojen tullien ja toimituskulujen pelossa. Mutta koko tilaus oli oikein positiivinen yllätys! Netistä löydetyn alennuskoodin takia en joutunut maksamaan postikuluja ollenkaan. Tullimaksut tulivat heti näkyviin tilausta tehdessä, eikä siis tullut mitään yllätysmaksuja. Tuotteita taisin tilata noin 150€ edestä ja tullit olivat muistaakseni 20€ pintaan. Tuotteet tulivat parissa viikossa ja kaikki olivat sopivia ja olen erittäin tyytyväinen. Suosittelen ehdottomasti tilaamaan, jos on kuolannut VS:n vaatteita yms ;) - Mimmi123
Itselläni ei tullut mitään tullimaksuja, ja tilasin yli 100 eurolla tuotteita. Ainoa mikä pisti harmittamaan oli se, että en saanut tilaamiani rintsikoita, vaan ”vastaavan tuotteen”, eikä VS:ltä oltu ilmoitettu mitään, saati kysytty minun mielipidettäni asiasta. Kävin juuri vilkaisemassa nettikauppaa, ja tilaamani rintsikat olivat näemmä päässeet loppumaan. Ihan nätit nuokin ovat mitkä sain, mutta todella pettynyt olen.
- Anonyymi
Onko kenelläkään kokemusta palautuksesta? Itselleni tuli sähköpostiin omalla kustannuksella palautus pitää tehdä mutta ei ole tietoa minne jätän paketin
- Anonyymi
Moikka! Tästä on jo aikaa, mutta jos joku vielä näitä vastauksia yrittää löytää, niin kerron oman kokemuksen. Äitini yritti joululahjaksi tilata pyjama-setin ja pörröiset tossut. Eivät koskaan tulleet. Odoteltiin viikkoja ja viikkoja eikä mitään tullut, mutta rahat kyllä meni, eikä mitään ilmoitusta asiasta. Tullimaksutkin maksettiin. En tiedä, oliko ihan kaupan vika, vai oliko paketti eksynyt sitten jonnekkin kuljetuksen aikana. Jokatapauksessa jäi koko perhettä harmittamaan, kun ihana ja kallis yllätys ei koskaan ilmestynytkään perille. Tapauksesta on vuosi aikaa, joten paketti olisi varmasti tullut jo.
- Anonyymi
Hei! Sama juttu täällä. Tilattiin marraskuussa 2024, mutta ei vieläkään ole paketti tullut. Ei ole tullut muuta viestiä kaupalta kuin tilausvahvistus.
Ystävälleni saapui vaikka hän tilasi jälkeeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578447Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123299Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262460Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421402FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010