Victoria´s Secretin tilaaminen Suomeen

-veeera

Onko jollakin kokemusta Victoria´s Secretin tilaamisesta Amerikasta Suomeen? Itse olisin halukas tilaamaan bikinit, mutta haluaisin ensin tietää kuinka kalliiksi se tulee. Bikinit itsessään maksavat sellaiset 50 - 60 dollaria, mutta lisäksi postikulut, tullimaksut jne. voivat korottaa hintoja liiaksi. Sen lisäksi en tiedä, mistä kyseiset tavarat voisi hakea vai postitetaanko ne suoraan lähimpään postiin? Tarvitsen apua! :-(

6

7774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 188

      hei, ei ole kokemusta juuri victoria's secretistä mutta jenkeistä olen tilannut. näemmä victoria's secret veloittaa postikuluja $27.99 mikäli tilauksen arvo on max $75. jos tilaat vain bikinit tuskin tulee tullimaksuja kun on niin pieni ja kevyt paketti. itse kun olen tilannut jenkeistä on tullut ihan postiin, pienet tilaukset postiluukkuun. toivottavasti auttoi edes vähän. :)

    • -veeera

      Kiitos vastauksesta! Oli tosi paljon apua :-)

    • kesae

      Oon tilannut VS:lta vaatteita ja kosmetiikkaa. Muistaakseni paketti tuli UPS:n kautta ihan kotiovelle enkä joutunut maksamaan tullimaksua, vaikka paketin arvon perusteella (yli 45 e) olisi pitänyt. Hollisterilta olen myös tilannut jenkeistä ja olen välillä joutunut maksamaan tullimaksun. Se on siis ihan arpapeliä noteeraako tulli paketin vai ei. Toimitusmaksut jenkeistä on vähintään 25 dollarin luokkaa, mutta sivustolla on toki taulukko josta voit katsoa kulut.

    • ziuziu18

      Keskustelu on varmaan jo kuollut ja kuopattu, mutta ajattelin tulla kuitenkin jättämään kommentin, mikäli joku harkitsee VS:ltä tilaamista.

      En ollut siis itse aiemmin uskaltanut sieltä mitään tilata Suomeen isojen tullien ja toimituskulujen pelossa. Mutta koko tilaus oli oikein positiivinen yllätys! Netistä löydetyn alennuskoodin takia en joutunut maksamaan postikuluja ollenkaan. Tullimaksut tulivat heti näkyviin tilausta tehdessä, eikä siis tullut mitään yllätysmaksuja. Tuotteita taisin tilata noin 150€ edestä ja tullit olivat muistaakseni 20€ pintaan. Tuotteet tulivat parissa viikossa ja kaikki olivat sopivia ja olen erittäin tyytyväinen. Suosittelen ehdottomasti tilaamaan, jos on kuolannut VS:n vaatteita yms ;)

    • Mimmi123

      Itselläni ei tullut mitään tullimaksuja, ja tilasin yli 100 eurolla tuotteita. Ainoa mikä pisti harmittamaan oli se, että en saanut tilaamiani rintsikoita, vaan ”vastaavan tuotteen”, eikä VS:ltä oltu ilmoitettu mitään, saati kysytty minun mielipidettäni asiasta. Kävin juuri vilkaisemassa nettikauppaa, ja tilaamani rintsikat olivat näemmä päässeet loppumaan. Ihan nätit nuokin ovat mitkä sain, mutta todella pettynyt olen.

    • Anonyymi

      Onko kenelläkään kokemusta palautuksesta? Itselleni tuli sähköpostiin omalla kustannuksella palautus pitää tehdä mutta ei ole tietoa minne jätän paketin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe