Missähän päin Haaparannalla on ns. Wallenin kolossi, josta oon kuullu puhuttavan.Olen muuttamassa Haaparannalle, mistä päin vois katella hyvää ja rauhallista kotia perheelle.
Missäpäin hyvä ja rauhallinen asuinalue Haaparannalla?
12
1363
Vastaukset
- mievaan
Vallen on tämä kerrostaloalue E-nelosen vieressä. Paljon juoppoja ja semmosta sakkia. En IKINÄ muuttas sinne.
- karpolla on asiaa
Vojakkalan kylään Grönforssin ranchin naapuriin vaan.
- Anonyymi00010
karpolla on asiaa kirjoitti:
Vojakkalan kylään Grönforssin ranchin naapuriin vaan.
Ou jee
- Anonyymi00012
10000 tonnin vuokrat tuskin juoppoja tai epämääräistä sakkia,
- happisbo
Oikeasti:
Seittenkari-Seskarö on hieno kesällä ja rauhallinen saari.
Etäisyys kaupunkiin iso miinus. On myös vuokra-asuntoja.
Vanha Mattila on hienoa maaseutua aivan kaupungin tuntumassa. On varmasti rauhallinen
Salmis on rauahllista "pusikkoa" Vo löytyä meri maisemaakin.
Nikkala on iso sivukylä, löytyy vuokra-asuntoja.
Keskustassa Vallen rauhaton
Närsta är värstä Marielundin jälkeen
Marielundissa paljooon suomalaisia, vähän rauhatonta vaan..- unelma-alue
Yritä löytää asunto tjärhovista.Omakotialue rautatien itäpuolelta, on todella rauhallista i idyllistä asuinaluetta joki virtaa vieressä. Kovasta kruununkurssista huolimatta ovat talot halvemmat ruotsinpuolella.
Koko "vanha" Haaparanta etelä-itä osa on rauhallista seutua. On HSB rivi- ja kerrostaloja sekä omakotitaloja.
Päiväkodin ja koulun läheisyydessä. Kauppoihin on ikävä kyllä jonkinveran matkaa n. 1 km Coopiin. MAciin n. 2 km. Tornion ostoskeskuskin on kahden kilometrin päässä.
Siis aivan mahtava paikka asua. Lapsiperheiden unelma alue. - torneåbo
unelma-alue kirjoitti:
Yritä löytää asunto tjärhovista.Omakotialue rautatien itäpuolelta, on todella rauhallista i idyllistä asuinaluetta joki virtaa vieressä. Kovasta kruununkurssista huolimatta ovat talot halvemmat ruotsinpuolella.
Koko "vanha" Haaparanta etelä-itä osa on rauhallista seutua. On HSB rivi- ja kerrostaloja sekä omakotitaloja.
Päiväkodin ja koulun läheisyydessä. Kauppoihin on ikävä kyllä jonkinveran matkaa n. 1 km Coopiin. MAciin n. 2 km. Tornion ostoskeskuskin on kahden kilometrin päässä.
Siis aivan mahtava paikka asua. Lapsiperheiden unelma alue.Tjärhovetissa vaan paljon hometaloja.
Tulva-aluetta näes. Vissiin kaikki nuo Tjärhovetin matalammalla olevat talot kävi upissa 1990 luvun suurtulvassa.
En ehkä ostais sieltä. Eipä se alueena muutenkaan mitään ihmeellistä ole.
Haaparanta on sen verta pieni kaupunki, että paras paikka asua on ehdottomasti keskusta. Löytyy sieltäkin hiljaista sivukadun pätkää ok-talolla eikä ole noita vesivahinkopaskoja ko on vähän korkeammalla.
- happisbo2
marielund on ihan rauhallista aluetta,sielä uusimmat omakotitalot.paitsi älgstroget,missä 2 kerroksisia rivitaloja...sielä on vähän rauhatonta.
ei ole mulla vallenistakaan huonoa sanottavaa,olen itse sielä asunut,ja tykkäsin...riippuu kyllä ihan talosta.vuokrat on tosin aika korkeet.
itse asun keskellä kaupunkia ja tykkään kyllä. - lainen
haaparannalla on ihana asua. en ikinä muuttaisi Suomeen vaikka olel suomalainen ja suomen mielinen. paras paikka keskusta tai läheisyydessä oleva maaseutu. Tervetuloa.........muuten kirkkoa vastapäätä olevat Akeliuksen talot ovat hyvin korjattuja ja paikka hieno.
- happisbo2
Järnvägsgatan vanhoine taloineen. Grankullen, Vau mitä alueita. Grankullenillä on oma koulukin. Lyhytmatka Riekkolaan. Rauhallista seutua. Lähellä keskustaa.
- citytyttö
mulla olis myytävänä asumisomistus asunto 3h k 82n.hyvällä paikalla valaistu läpi huoneiston ,sisti,rauhallisella alueella.
- Anonyymi00011
haaparanta hyvä paikka kurdiketun aluetta eri rikollis ryhmittymät halitsee eri alueita niin paljon että moottoripyörä jengit eivät saa jalansijaa,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770