Palautetta Tauno Rantalan näystä 8.11.2012. Suomen lippu puolitangossa, mitä siitä? (Tv7:n ohjelmassa)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11046458
Rantalan profetioiden analyysiä ja koettelua?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11046458
Profetiat ja niiden koettelu?
9
305
Vastaukset
- Parannusta ei?
Kyllä se Suomen lippu pahasti puolitangossa on!
Ikävä sanoa.
http://www.findiastory.vuodatus.net/page/Etsikkoaika - 1234567...
Suomen lippu on kyllä puolitangossa. On muutettu ajat ja lait. .1.Viikon ensimmäinen päivä sunnuntai muutettiin viikon seitsemänneksi päiväksi v.1973 ja näin syrjäytettiin Jumalan siunaama ja pyhittämä sapatti ja laitettiin sapatti viikon kuudenneksi päiväksi. Suuri osa Suomalaisiakin lukee sapatin kuuluvaksi arkipäivien joukkoon. Tämä muutos oli Majesteetti rikos.
2. Naisista tehtiin pappeja Raamatun vastaisesti. 3. Homo ja lesboliitot on suuri osa hyväksynyt vähitellen vähitellen.- harvat ovat ne
Olet oikeassa suuri osa vapaista suunnistakin on pois poikennut oikealta tieltä.
Löytäneekö Jeesus uskoa maanpäältä kun hän tulee toisen kerran. - fghhghg
Uskotko oikeasti, että on oikein keskittyä yhden ryhmittymän henkiseen kiusaamiseen Raamattuun vedoten? Minä en pidä täsät homoseksuaalien kiusaamisesta sillä kuka on synnitön...jos lukee Raamattua niin sieltä löytyy paljon, paljon painavampaa tekstiä esimerkiksi köyhien sorrosta jota tällähetkellä harjoitetaan. On unohdettu Raamatun väkevät kohdat ja ne eivät ole joidenkin ihmisten kiusaamiseen liittyviä
- gfgfhgf
fghhghg kirjoitti:
Uskotko oikeasti, että on oikein keskittyä yhden ryhmittymän henkiseen kiusaamiseen Raamattuun vedoten? Minä en pidä täsät homoseksuaalien kiusaamisesta sillä kuka on synnitön...jos lukee Raamattua niin sieltä löytyy paljon, paljon painavampaa tekstiä esimerkiksi köyhien sorrosta jota tällähetkellä harjoitetaan. On unohdettu Raamatun väkevät kohdat ja ne eivät ole joidenkin ihmisten kiusaamiseen liittyviä
Tai siis tarkoitan, että se menee kiusaamiseksi jos homseksuaaleja jahdataan tuomiolla..unohdetaan,e ttä jokainen heistä on ihminen jolla on oma tarinansa ja syynsä miten ovat päätyneet tilanteeseen.
- Kuin likavimeäriä!
Uskomatonta tekstiä, ja vielä tv7:n puolesta kirjoitettuja. No, hyvä että sentään tulee pinnan alla todelliset tekijät näkyville"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11046458 - gfgf
Millainen profetia ja mitä mitä?
Helluntailais-karismaattiset piirit käyttävät profetioita erityisesti herkkien ihmisten pyydystämisessä seurakuntiensa yhteyteen. Yleensä profetiat eivät ole toteutuneet, mutta niillä on saattanut ollut pelottava vaikutus ihmisiin. Ja toteutumattomat profetiat ovat vääriä profetioita.
Raamattu kehottaa koettelemaan profetiat, mutta annas olla kun koettelet jonkun "väkevän julistajan" profetiaa, sinut uskovien, erityisesti juuri helluntailais-karismaattisten taholta leimataan panettelijaksi ja varoitetaan siitä miten käy kun puuttuu Herran voideltuun...- gghghf
Toisaalta miten voi koetella profetiaa jos se on Raamatun mukaista? Voi olla näes niin, että koettelija tulkitsee itse väärin.
Eu;n myötä Suomen lippu on kyllä puolitangossa melkein....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v58905Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh4182291Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2761809Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku351776Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa3021464- 791216
- 731103
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen69890- 47846
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p26844