Olen mielenkiintoisessa ja tunteita herättävässä tilanteessa. Oon tutustunut yhteen ihanaan naiseen, joka asuu toisella paikkakunnalla. Kirjoittelimme melko pitkään, pari kuukautta, kunnes vihdoin tapasimme noin 1 1/2 kk sitten. Meni kivasti, eikä yhteydenpito ole jäänyt tauoista huolimatta.
Sitten näkemisissä oli pitkään väliä, kunnes viime viikolla ehdotin tapaamista ja ajoin töitten jälkeen hänen paikkakunnalleen. Syötiin yhdessä, käveltiin vähän juttu kulki mukavasti. Päädyttiin hänen asunnolle kahville, jutusteltiin halailtiin hän oli mukana yms. Kun kello tuli 21.30 mietin että nyt pitäisi viimestään lähteä..tuli mieleen miksi en kysyisi, voisinko jäädä hänen luokseen yöksi ja ajaa aamulla sieltä töihin. Hän yllättyi kovasti, mutta suostui. Ilta ja yö oli ihanat, paljon hellyyttä ja läheisyyttä. Tuntui ehkä että hän ei vielä ollut ihan valmis seksiin..en halunnut painostaa, vaikka halusinkin ihan mielettömästi.
Minun kannalta epävarmuutta aiheuttaa pari asiaa. Hän ei ole oma-aloitteisesti ottanut yhteyttä montaakaan kertaa, vastaa kyllä tekstareihin. Hänellä monet viikonloput ovat ohjelmoituja ystävien kanssa sovittujen juttujen yms. takia. Viikonloppuisin tapaaminen on siksi ollut aika hankalaa.
Miten pystyisin saamaan hänet innostumaan ja kommunikoimaan vähän paremmin? Yritänkö järjestellä uutta iltatapaamista ensiviikolle vai mitä? Onneksi ei ole kuin puolitoistatuntia välimatkaa.
Itelläni on tunteet aika lailla päällä ja sellainen olo, että voisi hakea vaikka kuun taivaalta, jos hän semmoisen vaan haluaisi..toisaalta en halua pilata juttua liialla yrittämisellä.
Ihastuksen syventäminen toisella paikkakunnalla asuvaan
Hawker.tempest
0
555
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722