Lävistys Lappeenrannassa?

S80

Hei!

Onko kellään kokemusta lävistyksen ottamisesta Lappeenrannassa (tarkemmin sanoen huulilävistyksen)? Kiitos!

27

7843

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tititi3456

      kyllä on kokemus :) ja täällä osataan tehdä :)

    • sundaymoon

      On kyllä, tosin ei huulesta mut kolmesta muusta ja ainakii Kiki osaa asiansa oikein hyvin, suosittelen lämpimästi :)

      • vilppe

        en kehannu tehä omaa topaa tälle kun lappeenrannassa kuitenkin asun ja lävistysasialla liikun, ajattelin kysyä tästä topasta että tietääkö kukaan että tekeekö tuo kiki -94 syntyneelle(eli 15v) kielilävistystä tietysti vanhempien luvalla? olen kysellyt tuosta heaven and hellistä että tekeekö ne niin siellä sanottiin 16v on se ehdoton ikäraja, soittelin myös imatran lävistysliikkeeseen ja siellä sanottiin samaa, ja tuolla kikin sivuilla http://lavistyksia.fateback.com/index.html

        on myös että 16v olisi se raja mutta poikkeuksia tehdään.teenkö hukkareissun jos menen pyytämään kielilävistystä häneltä, kun äitini on kuitenkin antanut luvan tuohon ja pitkään olen harkinnut mutta lävistäjää ei vain tunnu löytyvän :(

        joudunko odottamaan 16 vuotis synttäreihin jotka ovat toukokuussa eli melkein vuoden tätä lävistystä vai onko minulla mahdollisuuksia saada se jo nyt 15 vuotiaana :)) onko kellään kokemusta?


        ja vielä huulilävistyksestä, olen käynyt ottamassa heaven and hellissä sitten huulilävistyksen, tuli hyvä ja sain paljon ohjeita hoitoon, hintakin oli kohdillaan ym. suosittelen!


      • sundaymoon
        vilppe kirjoitti:

        en kehannu tehä omaa topaa tälle kun lappeenrannassa kuitenkin asun ja lävistysasialla liikun, ajattelin kysyä tästä topasta että tietääkö kukaan että tekeekö tuo kiki -94 syntyneelle(eli 15v) kielilävistystä tietysti vanhempien luvalla? olen kysellyt tuosta heaven and hellistä että tekeekö ne niin siellä sanottiin 16v on se ehdoton ikäraja, soittelin myös imatran lävistysliikkeeseen ja siellä sanottiin samaa, ja tuolla kikin sivuilla http://lavistyksia.fateback.com/index.html

        on myös että 16v olisi se raja mutta poikkeuksia tehdään.teenkö hukkareissun jos menen pyytämään kielilävistystä häneltä, kun äitini on kuitenkin antanut luvan tuohon ja pitkään olen harkinnut mutta lävistäjää ei vain tunnu löytyvän :(

        joudunko odottamaan 16 vuotis synttäreihin jotka ovat toukokuussa eli melkein vuoden tätä lävistystä vai onko minulla mahdollisuuksia saada se jo nyt 15 vuotiaana :)) onko kellään kokemusta?


        ja vielä huulilävistyksestä, olen käynyt ottamassa heaven and hellissä sitten huulilävistyksen, tuli hyvä ja sain paljon ohjeita hoitoon, hintakin oli kohdillaan ym. suosittelen!

        Ite kun kävin ottaas kielikorun nii minust Kiki sano et ehdoton alaikäraja on 16. Mutten kyl mee ihan vannoon, soitappa tai laita mailia niin sillä se selvii :)


      • kiki suostuu tekemään
        vilppe kirjoitti:

        en kehannu tehä omaa topaa tälle kun lappeenrannassa kuitenkin asun ja lävistysasialla liikun, ajattelin kysyä tästä topasta että tietääkö kukaan että tekeekö tuo kiki -94 syntyneelle(eli 15v) kielilävistystä tietysti vanhempien luvalla? olen kysellyt tuosta heaven and hellistä että tekeekö ne niin siellä sanottiin 16v on se ehdoton ikäraja, soittelin myös imatran lävistysliikkeeseen ja siellä sanottiin samaa, ja tuolla kikin sivuilla http://lavistyksia.fateback.com/index.html

        on myös että 16v olisi se raja mutta poikkeuksia tehdään.teenkö hukkareissun jos menen pyytämään kielilävistystä häneltä, kun äitini on kuitenkin antanut luvan tuohon ja pitkään olen harkinnut mutta lävistäjää ei vain tunnu löytyvän :(

        joudunko odottamaan 16 vuotis synttäreihin jotka ovat toukokuussa eli melkein vuoden tätä lävistystä vai onko minulla mahdollisuuksia saada se jo nyt 15 vuotiaana :)) onko kellään kokemusta?


        ja vielä huulilävistyksestä, olen käynyt ottamassa heaven and hellissä sitten huulilävistyksen, tuli hyvä ja sain paljon ohjeita hoitoon, hintakin oli kohdillaan ym. suosittelen!

        itelle otatin napakorun 14v ja huuleen nyt 15vuotiaana. et mikseipä sit suostuis kieleen laittamaan, etenki jos vanhemmilta lupa. eriasia jos oisit joku 12-13


      • Anonyymi
        kiki suostuu tekemään kirjoitti:

        itelle otatin napakorun 14v ja huuleen nyt 15vuotiaana. et mikseipä sit suostuis kieleen laittamaan, etenki jos vanhemmilta lupa. eriasia jos oisit joku 12-13

        Mist liikkeestä kävit sen napakorun ja paljon se makso ?


    • sitten vielä

      tehdäänkö lappeenrannassa rustoon lävistystä ampumalla ?

      • NiinaAnnika

        Missään asiansa osaavassa lävistysliikkeessä tehdään ampumalla yhtikäs mitään!


      • ...
        NiinaAnnika kirjoitti:

        Missään asiansa osaavassa lävistysliikkeessä tehdään ampumalla yhtikäs mitään!

        niin ei lävistysliikkeessä, en sanonutkaan vaan tarkoitin kultasepänliikettä!


    • ....

      toivoisin pikaista vastausta tuohon kielilävistysasiaan, vai pitääkö minun sitten marssia liikkeeseen ja kysyä ihan kasvotusten :( ?

      • sitten

        hintaa, paljon maksaa lappeenrannassa kielilävistys?


      • sundaymoon
        sitten kirjoitti:

        hintaa, paljon maksaa lappeenrannassa kielilävistys?

        Hinta on 45e ja nettisivuilla luki et alle 16v. tehdään vanhempien luvalla ja vanhemman pitää olla mukana, laput tms ei käy.


      • "haluun sen NYT enkä heti"
        sundaymoon kirjoitti:

        Hinta on 45e ja nettisivuilla luki et alle 16v. tehdään vanhempien luvalla ja vanhemman pitää olla mukana, laput tms ei käy.

        nii haluisin ihan himona nenä- ja/tai huulikorun, mut ikä tuottais ongelmia.. tietääköhän kukaan suostuukohan se Kiki näi nuorille mtn läväreit tekee? =? En sitte tiiä et vaikuttaaks se mitenkää et ku siel pitää olla vanhempi mukana ja se vanhempi nyt tässä tapaukses ois mun äiti, kun ne on ns. tuttuja/kavereita, mistä minä ny voin tietää, nii siis tietääks kukaan vaikuttaako siihen lävärin saatavuuteen kenties? 8)


      • Diudaudou
        "haluun sen NYT enkä heti" kirjoitti:

        nii haluisin ihan himona nenä- ja/tai huulikorun, mut ikä tuottais ongelmia.. tietääköhän kukaan suostuukohan se Kiki näi nuorille mtn läväreit tekee? =? En sitte tiiä et vaikuttaaks se mitenkää et ku siel pitää olla vanhempi mukana ja se vanhempi nyt tässä tapaukses ois mun äiti, kun ne on ns. tuttuja/kavereita, mistä minä ny voin tietää, nii siis tietääks kukaan vaikuttaako siihen lävärin saatavuuteen kenties? 8)

        miksette hyvät ihmiset soita ja kysy tai käy kysymässä? Paljon helpompaa kun ootella että toiset tekee työn tein puolesta. Jos te niitä lävistyksiä noin nuorena haluatte ettekä millään voi sitä vuotta paria oottaa, niin kipinkapin kauppaan sitte. Vähä oma-aloitteisuutta kehiin.


      • My mady my.
        Diudaudou kirjoitti:

        miksette hyvät ihmiset soita ja kysy tai käy kysymässä? Paljon helpompaa kun ootella että toiset tekee työn tein puolesta. Jos te niitä lävistyksiä noin nuorena haluatte ettekä millään voi sitä vuotta paria oottaa, niin kipinkapin kauppaan sitte. Vähä oma-aloitteisuutta kehiin.

        Ite otin kielikorun 17-vuotiaana äidin ollessa mukana Kikin tekemänä ja hää sano,ettei kieleen tee alle 16-vuotiaille, tai oiskohan jopa sanonu, ettei alaikäselle lainkaan ilman vanhempaa? En muista ny kyllä tarkalleen. Mut kysymällähän se selviää (: Mun mielestä, jos lävistyksen tm. haluaa, eikä oo varma jostain asiasta, kannattaa tietenkin kysyä asiantuntijalta. Ja jos ei 'kehtaa' itse kysyä, niin pistää miettimään miten sitä lävistystä sitten pystytään menemään ottamaan, jos kysyminenkin on hankalaa.

        Ymmärrettäväähän on, jos jännittää Kikin ja Karvisen ulkonäön ja suusta tulevan tekstin takia (on melko härskiä ja hyväntahtosta vittuilua tulee esille - useasti), mutta oikein hauskoja tapauksia molemmat (: Heiltä on otettu vasta pari tatuointia ja muutama lävistys(nenä, kieli, septum) ,kun hölmöinä ollaan nuorempana itse tehty lävistykset, (kulmakoruja enemmän ja vähemmän, huulikoruissa sama juttu ja napaakin viitisen kertaa, niskaan..), mutta kovasti liputan heiän studion perään ! Seuraava etappi taitaakin mulla olla nännikorut ja smiley Kikin tekemänä ja lisää kuvia ihoon by Karvinen, kun on hyvää jälkeä jäänyt siellä tehdyistä operaatioista. Ja vaikken paikkakunnalla itse enää asu, niin ajoittain on pakko päästä kierreportaiden alapäähän käväsemään (:

        Nuorempana mua jännitti käyä kyselemässä yhtä sun toista, nykysin on tottunu puheen laatuun, eikä sitä ota itteensä, jos vittuillaan ja heitetään karua läppää. Ja viime viikollakin vittuiltiin kovasti, mut Kiki siinä sitten totes, että miehä oonki jo tottunu, ku on tullu sen verta useesti käytyä siellä :D Että kipin kapin mars sinne, varmasti saa mainiota infoa, jos joku kysymys painaa mieltä ! (:


      • haluun kieleen kipee
        sundaymoon kirjoitti:

        Hinta on 45e ja nettisivuilla luki et alle 16v. tehdään vanhempien luvalla ja vanhemman pitää olla mukana, laput tms ei käy.

        nii siis saako siellä yli 16v ilman vanhempien lupaa ottaa kielilävärin, vai pitääkö olla vanhemman lupa? tai olla 18v. koska vanhemmilta en saa lupaa ottaa :s


      • sfasf
        haluun kieleen kipee kirjoitti:

        nii siis saako siellä yli 16v ilman vanhempien lupaa ottaa kielilävärin, vai pitääkö olla vanhemman lupa? tai olla 18v. koska vanhemmilta en saa lupaa ottaa :s

        Vanhemmilta pitää olla lupa ja LUPALAPPU EI KÄY. Vanhemman pitää olla siis mukana.


    • J

      Paljo maksaa napakoru Lappeenrannas ? Oon 14 ja mietin et suohtuiskoha tää Kiki tekee napakorun. (tietty ottaisin jomman kumman vanhemmist mukaa) Tiiän et on tyhmää kysellä näit asioit tääl ku vois mennä kysyy ite liikkeestäkii, mut en tiiä viittiinkö:s

    • ???

      kuka on tämä kiki kuka tekee lävistyksiä? onko jotain nettisivuja tms?

    • :)

      kuka o kiki?????????

    • tässäpä teille
    • helixx3

      mä kysyisin tähän samaan topaan, eli tehtäiskö Lappeenrannassa 14.v vanhempien kanssa triple forward helixin ? niin, ja paljonko tuo tulis maksamaan koruineen? vastatkaa kiitos !

    • miekitäältä

      http://lavistyksia.fateback.com/
      tuolla on yhteystiedot, kysy sähkärillä, lävistysliikehä osaa parhaiten noihi kysymyksiin vastata:)
      ja joo alle 16 vuotiaalla pitää olla vanhempi mukana.
      hinnasta sen verra, et itellä normi helix makso 45€, titaanitapilla.
      KA Visionissa oli hyvää ja toimivaa palvelua ja miun lävistykset on kaikki erinomasesti laitettuja, ei vinoon tms:)

    • no_moro

      kysyttii tolta kikiltä että tekeekö 11-vuotiaille lävistyksii nii hää sano ettei tee mitään alle 14-vuotiaille. ja alle 16-vuotiaille vaa jos jompi kumpi vanhemmista on paikal

    • pettynyt....

      Ittelläni oikeastaan huonoja kokemuksia kikin tekemästä lävistyksestä huulikoru lähempänä leukaa mitä laki sallii ( näyttää todella tyhmältä kun käyttää pelkkää tappia ) : (

    • mut entä josssssss

      Ite haluisin ottaa huulikorun.. Oon hiihtolomalla tulossa Lappeenrantaan ja mietin että laittaaks nuo jos täyttää 14, ja ois mummi mukana. Ja äidiltä ois lupa. Tiiättekö et miten huulikoru haaveen käy jos on hammasraudat.. ?

    • Finland2.0

      Mistä liikkeestä otitte kielilävistyksen?
      Oon 13v. ja haluisin kielilävärin ni saaks Lappeenrannasta 13v. kielilävistyksen vanhemman luvalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe