Joo, olin treffeillä treffisivuston kautta ja voi jösses. Jotkut voivat tulla suihkussa käymättä humalassa aivan eri näköisenä kuin profiilikuvassa paikalle ja olla hampaattomia juntteja. Eihän sille mitään voi mutta rankkaa hommaa. Ja sitten nämä karpaasit ovat hirveän kranttuja, naisen täytyy olla pitkä ja laiha ja täydellinen. Itse ollaan metsän petoja.
Treffipalstat
5
644
Vastaukset
- O.V.
Ei se oo palstan vika jos sä teet huonon valinnan.
Kyllä sen kirjoitellessa jo huomaa jos oikeesti ei kannattais tavata. - :-:
Juoppoihin ne naiset rakastuu loppujen lopuksi. Niin sinäkin vaikket sitä vielä tiedä.
- puhdaskeho,pareemiel
Jaa, että johonkin haisevaan hampaattomaan ruutanaan?
No can do. - Riittää jos
puhdaskeho,pareemiel kirjoitti:
Jaa, että johonkin haisevaan hampaattomaan ruutanaan?
No can do.sillä on jo yksikin hymyilevä lihaskuva, niin valtavat naismassat ovat taas myytyjä. Vaikka profiilissa lukisi mitä. Naisilla ei nimittäin näissä asioissa yleensä juuri järki päätä pakota.
Ai, minä kun luulin että naiset rakastuvat varakkaisiin "ylemmän tason miehiin" eikä heille edes kelpaa kukaan itseään vähemmän koulutettu tai työtön/pienituloinen.
Mutta nyt se onkin niin päin, että naiset rakastuvat hampaattomiin renttuihin.
Ja kolmannen ryhmän mielestä maahanmuuttajat vievät kaikki naiset.
Eli aina on vika jossain muualla, kun itsellä ei ole vientiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164970Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293593No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452440- 501568
- 411520
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241424- 141252
- 271158
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221087