Joo, olin treffeillä treffisivuston kautta ja voi jösses. Jotkut voivat tulla suihkussa käymättä humalassa aivan eri näköisenä kuin profiilikuvassa paikalle ja olla hampaattomia juntteja. Eihän sille mitään voi mutta rankkaa hommaa. Ja sitten nämä karpaasit ovat hirveän kranttuja, naisen täytyy olla pitkä ja laiha ja täydellinen. Itse ollaan metsän petoja.
Vastaukset 5
- O.V.
Ei se oo palstan vika jos sä teet huonon valinnan.
Kyllä sen kirjoitellessa jo huomaa jos oikeesti ei kannattais tavata. - :-:
Juoppoihin ne naiset rakastuu loppujen lopuksi. Niin sinäkin vaikket sitä vielä tiedä.
- puhdaskeho,pareemiel
Jaa, että johonkin haisevaan hampaattomaan ruutanaan?
No can do. - Riittää jos
puhdaskeho,pareemiel kirjoitti:
Jaa, että johonkin haisevaan hampaattomaan ruutanaan?
No can do.sillä on jo yksikin hymyilevä lihaskuva, niin valtavat naismassat ovat taas myytyjä. Vaikka profiilissa lukisi mitä. Naisilla ei nimittäin näissä asioissa yleensä juuri järki päätä pakota.
Ai, minä kun luulin että naiset rakastuvat varakkaisiin "ylemmän tason miehiin" eikä heille edes kelpaa kukaan itseään vähemmän koulutettu tai työtön/pienituloinen.
Mutta nyt se onkin niin päin, että naiset rakastuvat hampaattomiin renttuihin.
Ja kolmannen ryhmän mielestä maahanmuuttajat vievät kaikki naiset.
Eli aina on vika jossain muualla, kun itsellä ei ole vientiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311622
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1241437Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1391235Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella581192- 42880
- 76857
- 25832
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.103813- 13748
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja114694