Nykyään näkee naisilla paljon tennistossuja ja hyvin matalapohjaisia ja lyhytvartisia kenkiä. Mutta mikä onkaan seksikkäämpää kuin nainen kipsuttelemassa korkokengät jalassa ympäriinsä. Kyllä korkokengät korostavat jalkoja aivan eri tavalla ja saavat pepun näyttämään ryhdikkäämmältä. Mielestäni viikkoon pitäisi sijoittaa yksi lakisääteinen päivä, jolloin naisten olisi pakko käyttää korkokenkiä.
Korkokengät ovat todella seksikkäät
42
1892
Vastaukset
- lifemocker
riippuu täysin kengistä. ei kaikki korkekengät ole automaattisesti seksikkäät
- tosi sexyä
http://www.youtube.com/watch?v=eZP_Rv-mBwU&NR=1&feature=endscreen
Tässä esimerkkiä korkokenkäkävelystä. Pepun ja lantion liike, ryhti, käsien myötäliikkeet, itsevarmuus. On todella näyttävää, kun kaunis hoikka nainen kävelee korkokengät jalassaan.- lifemocker
sensuroimaton versio kiitos
- nainen""""
lifemocker kirjoitti:
sensuroimaton versio kiitos
Keskity nyt vain niihin korkokenkiin!
- -------------
Tilanteen mukainen pukeutuminen on paikallaan. Arkisessa tilanteessa korkokengät näyttävät helposti todella typerältä. Itse ainakin kaihdan ihmisiä, jotka eivät osaa pukeutua oikein.
Korkokengät jossain perustapaamisella. Ei kiitos!- lösdnlon
Tuo on yhtä tyhmää kuin sanoa miesten kengistä "pikkukengät jossain perustapaamisella. Ei kiitos!". Jos miehellä on suorat housut niin miehellä on pikkukengät. Ei se sen kummempaa ole. Vaelluskengät menee sitten farkkujen kanssa ja lenkkarit sopivat mainiosti verkkareihin.
- seessesdrdf
lösdnlon kirjoitti:
Tuo on yhtä tyhmää kuin sanoa miesten kengistä "pikkukengät jossain perustapaamisella. Ei kiitos!". Jos miehellä on suorat housut niin miehellä on pikkukengät. Ei se sen kummempaa ole. Vaelluskengät menee sitten farkkujen kanssa ja lenkkarit sopivat mainiosti verkkareihin.
"Vaelluskengät menee sitten farkkujen kanssa" Toivottavasti et oo tosissas.
- --------------
lösdnlon kirjoitti:
Ei näin.
- sdnvklkn
seessesdrdf kirjoitti:
"Vaelluskengät menee sitten farkkujen kanssa" Toivottavasti et oo tosissas.
Hyvältä näyttää: http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2011/12/tom-cruise-rrl1-e1324136300434.jpeg
- mission: get taller
sdnvklkn kirjoitti:
Hyvältä näyttää: http://www.denimblog.com/wp-content/uploads/2011/12/tom-cruise-rrl1-e1324136300434.jpeg
Tomppa käyttää paksupohjaisia erikoiskenkiä, jotka saavat hänet näyttämään pidemmältä.
- safdsd
Minulla on fetissi naisten korkokenkiin, etenkin jos niissä on ihana jalkojen tuoksu !
Tekisi usein mieli nuolla niitä varpaita, jotka ovat muhineet niissä korkkareissa.
Itseasiassa alkoi seisomaan jo nyt pelkästä ajatuksesta :) - koroissa kipsutan
Tykkään naisena pukeutua naisellisiin korkokenkiin ja nyt pidän korkosaappaita kelien kylmettyä..saan kyllä happamia katseita naisilta mutta miesten päät kääntyilevät :D Tykkään koroista ja se tekee pitkälle varrelleni lisää ryhtiä,,
- -----
Aivan oikein. Suomalaiset naiset jostain syystä yrittävät pitää naisellisuuden ja seksikkyyden minimissä ja arvostelevat naisia, jotka uskaltavat olla naisellisia ja seksikkäitä.
- Pieni N isolla N:llä
Hei "sisko", I feel your pain. :) Käytän myös high heelejä, hameita, sukkahousuja, stayuppeja ja mekkoja yms naisellista aina (paitsi urheillessa) ja monet muut naiset jostain syystä katsovat nenän vartta pitkin.
Harmittaa kovasti, kun en ole vielä löytänyt lämpimiä kauniita talvisaappaita missä olisi oikea korko. Kaikki ovat vaan länttäpohjia mutta palellaan sitten ja pidetään korkkareita.
Ollaan naisia ja näytetään se!
- 16+12
Korkkarit sopii vain niille, jotka osaa niitä kantaa. On typerän näköistä kun pienet teinit ovat ottaneet mallia jostain ladygagasta ja könyävät arkikoulupäivänä himo koroissa. Oikeasti ne ei osaa vielä kävellä sellaisilla, näyttää sellasesta kananjolkotukselta. Ja tuskallisinta on katsoa, kun lihava ihminen kulkee korkeissa koroissa, voi vaan myötätuntea sen tuskankivistyksen päkiöissä kun sellainen massa lasketaan parin piikin varaan. Ja samoin yökerhoissa tuntuu pahalta joidenkin tyttöjen puolesta kun ne on tulleet sinne humaltumaan ja irrottelemaan, mut ne ei jaksa liikkua nurkkapöydästä mihinkään, sillä jalat on väsyneet jo sisäänpääsyjonossa.
- Juhlapopot vain
Yeap, seksikkäitä ja ihanan kauniita ovat, mutta epäterveellisiä jaloille, jalkapöydälle, varpaille, ryhdille, jne.
- nainen23
Itse rakastan käyttää korkokengiä,ihan vaikka ruokaostoksillekkin mentäessä.Kohottavat itsetuntoa huimasti,saavat myös hoikat jalkani ja pepun näyttämään paljon paremmalta.Miesten katseet kääntyy ja oma mieheni sanoo aina kulkevansa ylpeänä rinnallani :)
- kops kops
Asiaa puhut!!! Itse omistan monetkin korkokengät, mutten pysty pitämään niitä jatkuvasti. Olen jossain vaiheessa saanut pelätä, että menetän kävelykykyni sairauden takia ja kun pystyn nykyään liikkumaan normaalisti, olen helvetin onnellinen siitä, että ylipäätänsä voin kävellä. Oli jalassa sitten matalat tennarit tai korkea korkoiset saappaat. Miesten tyhmyyttä jolleivat tajua, ettei korkkareilla kävely ole jaloille hyväksi. Joudun satsaamaan siihen, että löydän mahdollisimman hyväntuntuiset korkkarit.
- kop kops
kops kops kirjoitti:
Asiaa puhut!!! Itse omistan monetkin korkokengät, mutten pysty pitämään niitä jatkuvasti. Olen jossain vaiheessa saanut pelätä, että menetän kävelykykyni sairauden takia ja kun pystyn nykyään liikkumaan normaalisti, olen helvetin onnellinen siitä, että ylipäätänsä voin kävellä. Oli jalassa sitten matalat tennarit tai korkea korkoiset saappaat. Miesten tyhmyyttä jolleivat tajua, ettei korkkareilla kävely ole jaloille hyväksi. Joudun satsaamaan siihen, että löydän mahdollisimman hyväntuntuiset korkkarit.
Tämä siis nimimerkille Juhlapopot vain
- voi ku kiva
nainen23 kirjoitti:
Itse rakastan käyttää korkokengiä,ihan vaikka ruokaostoksillekkin mentäessä.Kohottavat itsetuntoa huimasti,saavat myös hoikat jalkani ja pepun näyttämään paljon paremmalta.Miesten katseet kääntyy ja oma mieheni sanoo aina kulkevansa ylpeänä rinnallani :)
Tykkäät varmaan kaikkien ählyjen, mamujen, rikollisten ja pervojen katseista myös???? Palkaksi saat siis lauman kyseenalaisia äijiä ja jalkakipuja!
Oma miehesikin varmasti tsiigaa kaikki korkkarimuijat läpi, ainakin silloin kun sinun silmä välttää! Mut hei, jokainen tyylillään!!!! - Vikkelä sirosääri
nainen23 kirjoitti:
Jooo, katseet ovat kivoja silloin, kun ne ovat myönteisiä. Mutta meikästä on paljon kivempi ja kohottavampi tulla vanhaksi - sitten joskus - ilman känsiä, liikavarpaita ja vaivaisenluita. Jos ei ole tuttua juttua, niin pyydäpä saada katsoa sellaisten leidien varpaita, jotka ovat elämänikänsä tykänneet korkkareissa kopsutella.
- Ranskalaiset ...
kops kops kirjoitti:
Niiin, ehkä hän on nuori, itsekin silloin kävelin aina korkkareissa ja uskottelin itselleni, että ne ovat ainoat oikeat ja hyvät. Onneksi sisikunta on (ehkä) kasvanut ja kehittynyt sen verran, että tällaistakin asiaa voi nykyään kysyä vain itseltään.
Mieähet - ja miehetkin - saavat olla asiasta / -oista ihan mitä mieltä vaan, mutta eivät yleisesti ymmärrä, että kyse on jalan ja selän terveydestä. Mutta voiko vaatia, jos kaikki naisetkaan eivät ymmärrä.
- kops,kops,tömps
Nuorempana tuli käytettyä korkeakantaisia saapikkaita talvella, omasta mielestäni tyylikkäät, mutta aivan mahdottomat käyttää. Pohja niissä oli kova ja epäkäytännöllinen pohjosen talviolosuhteisiin eli pitoa ei ollut ollenkaan, tuli tehtyä muutamia tyylikkäitä mahalaskuja ne jalassa, yleensä vielä sellasessa paikassa jossa oli porukkaa paikalla. Mieluummin talvisaikaan kävelen matalakorkoisilla kengillä, ei tarvi pelätä milloin lentää tyylikkäästi selälleen ja teloo luitaan tai on polvet ruvella. Ei korkkarit tosiaan meille lihavimmille käy, kerran yhdessä tanssipaikassa eräs isokokoinen emäntä vahingossa astui mun jalkaterän päälle korollaan ja voin sanoa, että sattui niin perhanasti. Jalkaterään tuli tennispallon kokonen mustelma ja sinä kesänä kengät jalassa kävelykin oli silkkaa tuskaa. Ehkä toista viisastuneena jätän korkkarit muille ja itse löntystelen lättäpohjaisissa kengissä. No, joskus saatan korkokengätkin jalkaan laittaa, kun on joku virallisempi juhla tiedossa. Se on muuten aikamoneinen taitolaji tuo korkkareilla kävelykin, ei kovin monet osaa oikein ne jalassa kävellä. Itsellä joskus tullut valittua sellaset kengät jotka lisäksi hiertävät rakot molempiin kantapäihin, hymyileppä siinä sitten nätisti, kun kantapäät on auki ja ainoa asia mikä mielessä pyörii on se ett saa ne ihonsyöjät pois jaloistaan. Tekis miehillekin hyvää joskus testata naisten korkkareilla kävelyä, vois heillä mieli muuttua niiden ihanuudesta ;)
- vcxvxcvcx
Korkokengät vahvasti yliarvostettuja, vaikka voivat nekin toki näyttää hyvältä. Sama pätee juhlavaatetukseen.
- ---------------
Jep. Yleensä vaan arkitilanteissa näyttävät todella juntilta.
Noh näillä ihmisillä mättää yleensä jotain muutakin olemuksessa. On otsatukkaa, rakennekynsiä, tekoripsiä, sentin kerros pakkelia and you name it. Tietää kiertää kaukaa.
Noniin, siinähän se oliskin kun lähtisin keikistelemään metsälenkille koirien kanssa piikkikorot jalassa. Tykkään kyllä koroista mutta niille on aikansa ja paikkansa. Eikä ne korot näytä hyvältä jos niitä ei osaa kantaa.
- porokoira-
joo ei, vanhat haalistuneet crocs-jäljitelmät on sun juttu.
- ........
Mene vaan keikistelemään koroissa metsään, niin afrikkalainen vetää sua anaaliin.
Tosin sitähän sinä taidat toivoakkin ? porokoira- kirjoitti:
joo ei, vanhat haalistuneet crocs-jäljitelmät on sun juttu.
hmm, pikemminkin hyvät, tyylikkäät nahkaisetkävelykengät ;) sitten iltamilla 10cm korkoa.
- Eräs mies
Jos vain nainen pystyy korkokengillä kävelemään, niin kyllä siitä on meille miehille silmänruokaa.
Mikään ei ole sen seksikkäämpää kuin nainen käyttää naisellisia apujansa hyväksensä. Naisen todellakin pitää olla nainen, anteeksi nyt vain ja pahoittelen mielipidettäni, jos kuullostan sika-sovinistilta.
Yksinkertaistettuna, se vaan on niin naisellisen seksikästä, nainen korkokengissä. Sille ei voi mitään, vähän niinkuin miksi ihmisiltä kysyttäisiin, että miksi te syötte...... :-)et minulle kuulostanut sovinistilta :D Itse toitotan kuinka naisilla pitää olla pitkät hiukset ja kaunis meikki. Tuntisin itseni tosi poikamaiseksi jos olisi lyhyt tukka ja vielä ilman meikkiä.
Kyllä minä ainakin korkoja rakastan ja niillä on ihan hyvä kävellä kun sen vain osaa ;) Mutta tosiaan, lenkkarit lenkillä, rentoon pukeutumiseen(kävelylle,kaupassa käyntiin) tennarit ja kauniit kävelykengät sitten työelämään, vierailuille jne..- --------------
mis.sy kirjoitti:
et minulle kuulostanut sovinistilta :D Itse toitotan kuinka naisilla pitää olla pitkät hiukset ja kaunis meikki. Tuntisin itseni tosi poikamaiseksi jos olisi lyhyt tukka ja vielä ilman meikkiä.
Kyllä minä ainakin korkoja rakastan ja niillä on ihan hyvä kävellä kun sen vain osaa ;) Mutta tosiaan, lenkkarit lenkillä, rentoon pukeutumiseen(kävelylle,kaupassa käyntiin) tennarit ja kauniit kävelykengät sitten työelämään, vierailuille jne..Juuri näin. Tarkoituksen mukaan.
- jeps!
Käytän korkoja ja jos joku iso paha sovinistisika tuijottaa niin saa tuijottaa, oli pervo tai ei. Sama pätee myös feministipuluihin :)
- pannaanko?
mis.sy kirjoitti:
et minulle kuulostanut sovinistilta :D Itse toitotan kuinka naisilla pitää olla pitkät hiukset ja kaunis meikki. Tuntisin itseni tosi poikamaiseksi jos olisi lyhyt tukka ja vielä ilman meikkiä.
Kyllä minä ainakin korkoja rakastan ja niillä on ihan hyvä kävellä kun sen vain osaa ;) Mutta tosiaan, lenkkarit lenkillä, rentoon pukeutumiseen(kävelylle,kaupassa käyntiin) tennarit ja kauniit kävelykengät sitten työelämään, vierailuille jne..Minä en ainakaan tarvitse meikkiä näyttääkseni naiselta.
Ehkä olet sitten poikkeus: tarvitset meikkiä aina...
L
Ladyboy?
No, sama se minulle.. - Tosi yksinkertaista
Syöminen on kyllä aika perustavaa laatua oleva toimenpide, korkkarit taasen eivät. Miten joku saa ne liitettyä yhteen? Tarvehierarkian eri päissä olevat asiat.
- Eräs mies
Tosi yksinkertaista kirjoitti:
Syöminen on kyllä aika perustavaa laatua oleva toimenpide, korkkarit taasen eivät. Miten joku saa ne liitettyä yhteen? Tarvehierarkian eri päissä olevat asiat.
No, tarkoitin näillä naisten korkkareilla vertauskuvainnollisesti "elämän suolaa", eli silmäniloa ja miksei myöskin silmänruokaa. Sen vuoksi rinnastin e.m. asiat yhteen.
Jees, korkkareita syömällä ei kauhean pitkälle pötki.
Pahoittelen huonoa ilmaisua. - Hah !
Eräs mies kirjoitti:
No, tarkoitin näillä naisten korkkareilla vertauskuvainnollisesti "elämän suolaa", eli silmäniloa ja miksei myöskin silmänruokaa. Sen vuoksi rinnastin e.m. asiat yhteen.
Jees, korkkareita syömällä ei kauhean pitkälle pötki.
Pahoittelen huonoa ilmaisua.No enpä määkään kyllä korkkareitten syömistä tarkoittanut.
- lifemocker
mä tykkään enemmän saappaista kuin korkokengistä
- kaunista kaunista
Todella upean näköistä, kun nainen kävelee tyylikkäästi korkokengillä, peppu ja lantio heiluvat kävelyn tahdissa. Korkokengissä kävelevä nainen on ymmärtänyt naiseuden ja pystyy elämään sen aallonharjalla. Arvostan todella paljon naisia, jotka uskaltavat kävellä minihameessa ja korkokengissä. Todella osaavat ajatella, mikä on miesten mieleen.
- tee työtä jolla on
tarkoitus
Kuulostaa maailman vanhimmalta ammatilta. Voit osoittaa arvostuksesi rahalla. - Uskallan enemmän
En tiedä, miksi tämä kommentti juolahti mieleen lenkillä. Fundeerauksen tulos: minäkin tykkään ihan kauhian paljon komeista, nuorista, hyväkroppaisista, hyvin pukeutuneista ... miehistä. Sellaisella kun on tiukat farkut ja vartalonmyötäinen T-paita päällänsä, niin nammm ...
Mutta sitten; välitän ko. namusista myös ihmisinä ainakin sen verran, että toivon heidän pukeutuvan tiukkoihin farkkuihin vain harvoin, koska joittenkin tutkimustulosten mukaan sukukalleudet eivät tykkää hyvää tiukoista vaatteista. Eikä piukan vaatteen alle mahdu myöskään tarpeeksi lämmintä pakkasella, kylmettyminen vaikuttaa myös suvunjatkamiskaluston kuntoon ja terveyteen.
Itse arvostan tooodella paljon sellaisia ihmisiä, jotka osaavat ja uskaltavat tehdä ja toimia oikein ja hyvin, so. terveyttä ja hyvää oloa edistävällä ja tuottavalla tavalla. Ja jotka vähemmän välittävät siitä, mitä mieltä joku muu, ulkopuolinen, asiasta on. Minä ainakin pukeudun ja valitsen jalkineeni omaksi hyväkseni ja terveydekseni, kukaan toinen ei sitä minun puolestani kykene tekemään.
- Theresa Russell
Sinun mieliksesikö niitä pitäisi käyttää, mä astun kohta kiilakoroilla sun munan päälle, niin, että varastosi tyhjenevät ja huomaatkin, että sitä lakisääteistä päivää pitäisi siirtää parilla päivällä eteenpäin, että olisi varastot täynnä, kun päivä alkaa, pitäisi olla myös yksi laki sääteinen päivä viikossa, kun miesten on pakko käydä uimahallissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274