Miehen kuuluu painaa vähintään 80kg

kumoa jos osaat

Perustelut:

1. Miehen kuuluu painaa jokaista naista enemmän. Esim. 160-175cm pitkän naisen normaalipaino on keskimäärin 50-75kg pituudesta riippuen.

2. Miehillä on biologisesti lihasta naista enemmän ja lihas painaa. Urheilullisilla naisilla lihasta saattaa olla lähes yhtä paljon, kuin ruipelomiehellä.

3. On typerän näköistä, jos 175cm pitkä mies ja 175cm pitkä nainen, kumpikin painavat 70kg. Nainen näyttää sopusuhtaiselta normaalipainoiselta ja mies ohuelta lihaksittomalta ruipelolta. Toki nainen voi laihduttaa tuosta 5-7kg ja olla missimitoissa, mutta norminainen tuskin moista haluaa. Naiselle riittää, että hän on itse normaalipainossa.

4. Vitosella, kutosella ja seitsemällä alkavat painot on naisten painoja.

35

2828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tr0llslayer

      Wanha postaus.
      Surkea provo.

      1/10 laitoit mun lukemaan.

    • 185/75

      Kaikki naiset yli 55kg ovat läskejä.

      • 171/59

        Sanoo "mies", joka punnitaan neuvolavaa'alla...


      • kyllästynytnumeroihi

        joo jos ne on 140 cm pitkiä -.-


      • Anonyymi
        kyllästynytnumeroihi kirjoitti:

        joo jos ne on 140 cm pitkiä -.-

        Oon 140CM


    • 5+4

      Ostin miehelle mukin, jossa luki kuvan kera "tosimies painaa yli 90 kg, pienemmät punnitaan neuvolassa". Ihan vapaasti saa kuka hyvänsä tykätä laihoista, honteloista miehistä, tämä oli vain oma hen.koht. mielipiteeni noin 70 kg painavana naisena.

      • toinen 7-kymppinen

        Jep, jokaiselle jotakin :-)

        Ex oli suunnistusta kilpatasolla harrastava "honkkeli": kesäterässä 183/60 eli kauniisti sanottuna luisevahko.
        Nykyinen mieheni on toista maata: 187/115 hyötyliikkuja - ja jokainen sentti ja kilo hänessä saa minut kuumaksi... Samanlainen muki hänelläkin aamukahvia juodessa :-)


    • Osaan!

      Miehen kuuluu olla naista lyhempi, kapeampi, nuorempi, kaljumpi, ruskeampi, kielitaidottomampi, hampaattomampi, puheliaampi, kuuluisampi, nenäkkäämpi, eronneempi, sisukkaampi, huvittavampi, karvattomampi, isopäisempi, isojalkaisempi, pienirintaisempi, kelluvampi, vetelämpi, haisevampi, sinisilmäisempi, mutkikkaampi, pontevampi, uhkarohkeampi, luulotautisempi, energisempi, vihatumpi, sisäsiistimpi, kumarampi, vaikeaselkoisempi, oksettavampi, venyvämpi, kuuluvampi, kierompi, negatiivisempi, alistuneempi, himokkaampi, horjuvampi, alkoholittomampi, vaativampi, vastuuntunnottomampi, leuattomampi, rumempi, uskollisempi, varattomampi, mukiinmenevämpi, kurttuisempi, kipeämpi, tylympi, tyhmempi, tahdonvoimaisempi, tökerömpi, ahtaampi, viiksekkäämpi.

    • .....

      Taasko sinä suollat tätä samaa skeidaa tänne foorumille? Eihän siitä ole kuin vasta 2 viikkoa, kun viimeksi aloitit samasta aiheesta ketjun.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11018824

      "Miehen kuuluu painaa jokaista naista enemmän. Esim. 160-175cm pitkän naisen normaalipaino on keskimäärin 50-75kg pituudesta riippuen."

      Ja jos painoindeksiä ruvetaan tutkimaan, niin aivan sama paino sopii myös samapituiselle miehelle.

      "Miehillä on biologisesti lihasta naista enemmän ja lihas painaa. Urheilullisilla naisilla lihasta saattaa olla lähes yhtä paljon, kuin ruipelomiehellä."

      Aha. No ruipelomies sitten työntää varmaan 20-22 metriä naisten kuulaa, kun maailman huippunaiskuulantyöntäjät työntävät naisten kuulaa (4 kg painoinen) suurin piirtein noita lukemia. Aika hurjia tuloksia ruipelomieheltä, kun siihen, eikä lähellekkään ei pysty lähes kukaan normaalivartaloinen tai edes lihaksikaskaan mies. Normaalivartaloiset ja lihaksikkaat miehet työntävät naisten kuulaa sitten varmaan 30-40 metriä ja miesten kuulaakin 25 metriä. Mahtava logiikka tosiaan.

      "On typerän näköistä, jos 175cm pitkä mies ja 175cm pitkä nainen, kumpikin painavat 70kg. Nainen näyttää sopusuhtaiselta normaalipainoiselta ja mies ohuelta lihaksittomalta ruipelolta."

      Ei se samanpituisen ja samanpainoisen ihmisen ruumiinrakenne ole yhtään sen erilainen, että onko kyseessä nainen vai mies. Miehet painavat naisia keskimäärin enemmän siksi, koska ovat myös keskimäärin naisia pitempiä. Samanpituisella miehellä ja naisella ei olisi kovin montaa kiloa painoeroa, mikäli ruumiinrakenteet olisivat samanlaiset.

    • ap on läski

      Joku muodoton läskiluuseri yrittää tehdä itsestään hyväksyttävää.
      Mutta totuushan on että kukaan ei pidä läskeistä, ei edes läski halua olla läski.

      • Anonyymi

        Puhut vähän mutta asiaa .


    • totuudenpoikasta

      no onhan se mun mielestä ihan seksuaalisen vetovoiman kannalta merkittävää että mies painaa enemmän. jos mies ja nainen ovat saman mittaisia, esim. 173 cm, nainen voi painaa esim. 63 kg ja vähän pidempi, sanotaan 177 cm mies voi painaa 83 kg ja tällöin homma on sopusuhdassa. jos painot olisivat 70 kg ja 70 kg (riippumatta nyt pituuksista), voisi olla että sängyssä tulisi olo että kumpi vie nyt kumpaa.

    • mjiäs

      Olen about 175 pitkä, harrastan paljon urheilua enkä ole koskaan painanut yli 70 kiloa.
      Aikamoinen möykky olisin jo 80 kiloisena ja sitä varten saisin kyllä treenata todella aktiivisesti vielä vuosia.
      Tällä hetkellä painan about 65 kg.
      Näytän naisten mielestä hyvältä alasti joten toi 80 kilon raja on ihan pelkkää mielikuvitusta.

    • 678k8l

      Sinulle lienee paljon tarjontaa kun kaikki alle 80kg ovat naisia, olipa jalkovälissä pippeli tai pimppi.
      Mikäs siinä jos oma ulkonäkö ei riitä korkeampaan rimaan ;)

      • mjiäs

        Niin, varmaan aika paljon enemmän kuin sulle =D.
        Hatuttaako? voi voi...


    • mjiäs

      Mites sitten jos nainen painaa 80 kg, oon mä sellaistakin kokeillut.
      Meneekö sun mielestä siinä sit roolit toisinpäin eli mä olisin nainen ja se mies? =D

    • 17+10

      Hommahan menee näin.Ihan normaalit naiset painaa normaalivartalossa yleensä seuraavaa. Painoindeksi n. 20-23. Puhutaan ihan aikuisista normaalipainoisista naisista. Yleensä teinit ja missit on alle bmi 20.
      150-155cm: 45-53kg
      155-160cm 48-57kg
      160-165cm 52-60kg
      165-170cm 55-64kg
      170-175cm 58-68kg
      175-180cm 62-72kg

      Miehille (aikuinen mies yli 18-vuotias) sopiva paino on vähintään 80kg, jos pituus on miesten keskitasoa 175cm tai yli. Sitten mies on jokaista normaalivartaloista/hoikkaa naista vähintään 10kg painavampi. Homma on juurikin sitten sopusuhdassa.

      • .....

        Luokittelemasi painot ovat aivan normaaleja painoja noihin pituusluokkiin kuuluville henkilöille. Eivät missään tapauksessa ole alipainoa, vaan aivan normaalipainoa.

        "Miehille (aikuinen mies yli 18-vuotias) sopiva paino on vähintään 80kg, jos pituus on miesten keskitasoa 175cm tai yli."

        Eli toisin sanoen ylipaino. 175cm/80kg menee painoindeksin mukaan jo "lievän lihavuuden" puolelle.


    • mjiäs

      Painolla ei ole väliä, ainoastaan itsetunnolla.

    • Alfa Uros

      En nyt sanoisi ihan näinkään. Kyllä joku 70 kiloinenkin voi olla jo mies. Lihaksikas timmi nyrkkeilijä esimerkiksi ja pituutta olisi vaikka vähän yli 170 cm. Kyllä se mies jo on ja turhat lässytykset voi lopettaa heti alkuunsa kun hän takuulla pystyisi puollustamaan naista ja nainen tuntisi olonsa turvalliseksi.

      Eli kumottu.

    • 5+7

      Miehen kokoinen mies. Huomaa hoikka nainen on paljon pienempi miehen vieressä, koska mies ei ole ruipelo. Lihava miehen kokoinen mies ei kumminkaan ole, koska paino koostuu myös lihaksesta ja yläkroppa on lihaksikas. Normaalin perheenisämäisen pienen rasvan alla löytyy myös lihasta. Rasvaa prosenteissa esimerkillä 15-20%, eli normaali. Lihas painaa, eli on varmasti vähintään 80kg.

      http://static.iltalehti.fi/leffat/jutturooperi120311JID_le.jpg

      ruipelomies:
      http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/leffasivujen_kuvat/73829.jpg

    • fonk

      190cm ja 130kg enimmäkseen rasvaa. Huoliiko kukaan itselleen tällaista pehmopalloa? :D

      Laihikselle mua on myös turha houkutella. Olen sujut itseni kanssa. Tuskin pahastuisin, vaikka lihoisin vielä lisääkin.

    • Lihava mies = YÄK

      Toi on aika pitkälle painoindeksistä kiinni. En kyllä itse huolisi miestä jolla alkaa olla jotain 10kg ylipainoa. Jos minä pidän huolen siitä että olen normaalipainossa, enkä mikään läski, niin mies saa kyllä, helvetti soikoon, myös huolehtia omat läskinsä. 170/80 mies on jo liian lihava. Täytyy olla aika epätoivoinen tai muuten vain tosi heikko itsetunto, jos huolii lihavan kumppanin.

    • h,j,jj,hjf,h

      Eikös ne yli satakiloiset punnittu teurastamolla ennen vanhaan.

      • Hih hih

        Toi oli hyvä.


    • Satikuti

      Ei riitä alkuunkaan tuo 80 kg miehelle jos pitää painaa enemmän kuin nainen. Vähintään 110 kg kun nykyään itse hankittu liikalihavuus on hyvin yleistä.
      Lihavat naiset ovat ikävän näköisiä, varsinkin syödessään.

      • Näin on

        Lihavat naiset tykkää vielä lihavimmista miehistä. Ap on hyvä esimerkki tästä.


      • pullukka Adele
        Näin on kirjoitti:

        Lihavat naiset tykkää vielä lihavimmista miehistä. Ap on hyvä esimerkki tästä.

        Ei siinä itseään kovin naiselliseksi voi tuntea jos painaa selkeästi miestä enemmän ja mies sattuisi olemaan vielä lyhyempi. Tai pitkä laiha mies ja itse on on lyhyt lihava nainen.


      • pullerot suohon
        pullukka Adele kirjoitti:

        Ei siinä itseään kovin naiselliseksi voi tuntea jos painaa selkeästi miestä enemmän ja mies sattuisi olemaan vielä lyhyempi. Tai pitkä laiha mies ja itse on on lyhyt lihava nainen.

        No tuohan ei ole sen miehen vika.


      • ihannepaino on paras
        pullerot suohon kirjoitti:

        No tuohan ei ole sen miehen vika.

        Näinpä. Jos nainen on ylipainoinen, niin miksi miehenkin pitäisi itsensä lihottaa silloin ylipainoiseksi. Miksi pitäisi tarkoituksellisesti yrittää päästä epäterveellisempään terveydentilaan, kun on jo valmiiksi terveellisemmässä terveydentilassa.


    • Paljon kysymyksiä

      80kg? eli sillä ei ole mitään väliä millainen ihminen on sisältä päin?
      Vaikka ostaa kukkia, lahjoja, suutelee suulle ja vie elokuviin
      niin kun saat tietää, että herra painaa 67 kiloa niin se jää siihen?

      80kg läskiä vai lihasta? :D

      vai kevyempi ja atleettinen tyyppi?

    • ei koskaan enää fät

      172 pitkä ja puoli vuotta sitten painoin 84kg, olin läski: semmoinen voimanostajan oloinen "mörssäri", joksi minua myös kutsuttiin. Ja aivan paskakuntoinen. Nyt painan 72kg, olen sopusuhtainen, sporttinen, jopa lihaksikas. Puoli vuotta sitten finninaamaiset nuoret miehet katsoi ihaillen, mut naiset ei. Nyt asia on toisinpäin ja hyvä niin ;).
      Kaverini on saman mittainen ja painaa 82kg, mutta hän onkin bodannut natuna lähes kaksikymmentä vuotta, ei käytä lainkaan alkoa ja elää muutenkin kuin huippu-urheilija ja on aina ihan saakelin kireessä kunnossa. Mut näitä kurinalaisuuden ihmemiehiä löytyykin koko Suomesta ehkä suhteessa 1/100 000. Me loput ollaan jotain ihan muuta.

      AP vois koittaa, että saisko sen pään pois sieltä perseestään, niin saattais vaikka huomata, että maailmassa on muutakin elämää kuin oma suolen toiminta..

    • drdredrdre

      Pituus 177 cm, maastavedosta nousee ainakin 180 kg ja paino 79 kg. Turpa kiinni vinkujat.

    • Typeräääääh

      Ihan helppoa.

      "1. Miehen kuuluu painaa jokaista naista enemmän. Esim. 160-175cm pitkän naisen normaalipaino on keskimäärin 50-75kg pituudesta riippuen."

      Minä olen mieheni "jokainen nainen" koska meitä ei ole kuin yksi. En paina 50-75 kiloa vaan 49 kiloa. Näin ollen 60 kiloa on enemmän.

      Tässä saatiin samalla perustelu kohtaan 4. Kutosella alkava numero voi olla miehen paino.

    • Anonyymi

      Oon 128,3KG

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe