Olen 20v ujo nuori mies ja nyt tuntuu, etten pysty keskittymään mihinkään muuhun asiaan elämässäni ennenkuin saan toteuttaa kauan odottamani uselman: harrastaa söpön naisen kanssa seksiä. Opiskelut ja harrastukset kärsivät, ajatukset pyörivät vain yhden asian ympärillä... Okei, olen ollut pitkän aikaa masturboimatta ihan siksi, että ajattelen naisten jotenkin aistivan tämän ja hakeutuvan enemmän sellaisen miehen seuraan jolla on kassit täynnä :) Ehkä vain kuvittelen...
Tarvitsen seksiä...
12
481
Vastaukset
- Väärin....
Naiset hakeutuvat sellaisen miehen seuraan joka tyhjentelee kassinsa säännöllisesti johonkin (joihinkin) toisiin naisiin.
- Turha toivo
Naisia ei kiinnosta seksi itsessään. Naisia kiinnosta seksi vain osana sosiaalista kuviota. Korkean statuksen mies palkitaan seksillä, koska hän antaa naisille sosiaalista valtaa. Itse seksiakti on naisille pelkkä harrastus, vähän kuten golf tai postimerkkeily joillekin. Jotkut rakastavat sitä, toisia ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta mitään pakottavaa tarvetta seksille naisilla ei ole.
Sukupuolitautiriskit maksullisen ja tavallisen suomitytön kanssa on suunnilleen samanlaiset. Maksullinen saattaa olla jopa se turvallisempi valinta. Jos kuitenkin haluat saada enemmän onnistumisen tunnetta ja ei-rahalla-maksettua hyväksyntää, niin suosittelen, että opettelet dominoivaa käyttäytymistä ja ryhdyt seksuaalisesti aggressiiviseksi ja pyrit nousemaan opiskelupiireissäsi näyttävään asemaan ja ilmaiset kiimasi avoimesti naisille.- Tuo nyt oli
Ihan täyttä diiba daabaa
- ......
Tuo nyt oli kirjoitti:
Ihan täyttä diiba daabaa
Eikö olekin inhottavaa kun joku sanoo sen minkä on halunnut itselleen kieltää?
- .....
Kyllä Suomessa käytettyä huoranvittua riittää.
- lifemocker
jaa. minä en
- Mies 23
Että pitikin tulla tälle palstalle juuri kun oli edes vähän parempi olo niin taas masennuin.
- :/ .
Ei ainakaan täältä löydy sen voin taata. Tällä palstalla liikkuu vanhoja akkoja ja ainakin yhtä vanhoja äijiä, joilla on vittumaisia kokemuksia nuoruudessaan naisista.
- persu26
''Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa...''
- turhapuro.
Se on vaan niin että kaikki haluaa mutta vain ytm saa!
- 0zzNellazz0
Ah ah mä oon todella söpö ja harrastan paljon seksiä :-)
- Anonyymi
asun vantaalla voin antaa seksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231948Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1701697Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980- 64964
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917