Oikeus vihaiseksi

Työtön

Mielestäni meillä työttömillä on oikeus olla vihaisia ja katkeroituneita yhteiskunnalle.. Valitettavasti työttömät ovat Suomessa täysin lainsuojattomia joita pyöritetään ja pompotetaan kursseilla ja työharjoitteluissa (ilmaista työvoimaa) miten halutaan.. Valitettavasti työttömyyden hoitoon ei ole ratkaisua yhdelläkään puolueella, yrittäjillä eikä kellään muullakaan.. Tuntuu että ainoa joka on kiinostunut on työvoimaviranomainen ja sekin että saisi vaan pidettyä omat työpaikkansa.. Ainakin itse olen täysin vittuuntunut ja pettynyt kaikkiin niin poliitikkoihin, yrittäjiin kuin myös työssäoleviiin..

10

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivänsäde

      Jos olisit poliitikko, yrittäjä tai työssäoleva, mitä tekisit?

    • poika

      Sinä saat korvausta, joten olepa ihan hiljaa pummi!

      • mie

        mossotat? Grow up!


    • Leena

      Töissä oleviin sinulla ei ainakaan ole mitään syytä olla vittuuntunut!! Miten kehtaatkin kirjoittaa noin. Ei ole heidän syynsä ettei sinulla ole töitä!!

      • Pii

        Ole tyytyväinen, että joillakin on tässä maassa vielä töitä! Työssäkäyvien palkoista pihistetyillä rahoilla sinuakin leivän syrjässä pidetään.


      • mie
        Pii kirjoitti:

        Ole tyytyväinen, että joillakin on tässä maassa vielä töitä! Työssäkäyvien palkoista pihistetyillä rahoilla sinuakin leivän syrjässä pidetään.

        kuin sinne huutaa! Taikka, sitä saa mitä tilaa!


      • Tane

        tarkoittanut työssä olevien joskus TODELLA SAIRAITA MITTASUHTEITA hipovista asenteista työttömiä kohtaan, eikä kyse siis olisi ollut vain työssä käynnistä.

        Sinä et halua ymmärtää työtöntä ja mielestäsi työtön ei saisi "kehdata" ilmaista tyytymättömyyttään.

        Voiko kukaan olla tietämätön miten ihmisarvottomasti työttömiä tänä päivänä kohdellaan?


      • Leena
        Tane kirjoitti:

        tarkoittanut työssä olevien joskus TODELLA SAIRAITA MITTASUHTEITA hipovista asenteista työttömiä kohtaan, eikä kyse siis olisi ollut vain työssä käynnistä.

        Sinä et halua ymmärtää työtöntä ja mielestäsi työtön ei saisi "kehdata" ilmaista tyytymättömyyttään.

        Voiko kukaan olla tietämätön miten ihmisarvottomasti työttömiä tänä päivänä kohdellaan?

        Itsekin olen ollut joskus vailla työtä, mutta en todellakaan ole ollut siitä katkera töissä oleville!!

        Olen hyvin tietoinen kuinka jotkut kohtelevat työttömiä. Minullakin on työttömiä ystäviä ja tuttuja.

        Mutta edelleen... töissä käyviä on aivan turha työttömyydestään syyttää!!!


      • mie
        Leena kirjoitti:

        Itsekin olen ollut joskus vailla työtä, mutta en todellakaan ole ollut siitä katkera töissä oleville!!

        Olen hyvin tietoinen kuinka jotkut kohtelevat työttömiä. Minullakin on työttömiä ystäviä ja tuttuja.

        Mutta edelleen... töissä käyviä on aivan turha työttömyydestään syyttää!!!

        olekaan niiden vika. Mutta ne päänaukomiset ja vinoutuneet asenteet, ne on niiden muutamien k**päiden vika aivan taatusti.


      • höpö
        mie kirjoitti:

        kuin sinne huutaa! Taikka, sitä saa mitä tilaa!

        Sitä Ei todellakaan saa mitä tilaa. EIKÄ metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan!

        Elämä on kyllä kaikkea muuta kuin oikeudenmukaista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe