Mielestäni meillä työttömillä on oikeus olla vihaisia ja katkeroituneita yhteiskunnalle.. Valitettavasti työttömät ovat Suomessa täysin lainsuojattomia joita pyöritetään ja pompotetaan kursseilla ja työharjoitteluissa (ilmaista työvoimaa) miten halutaan.. Valitettavasti työttömyyden hoitoon ei ole ratkaisua yhdelläkään puolueella, yrittäjillä eikä kellään muullakaan.. Tuntuu että ainoa joka on kiinostunut on työvoimaviranomainen ja sekin että saisi vaan pidettyä omat työpaikkansa.. Ainakin itse olen täysin vittuuntunut ja pettynyt kaikkiin niin poliitikkoihin, yrittäjiin kuin myös työssäoleviiin..
Oikeus vihaiseksi
10
553
Vastaukset
- Päivänsäde
Jos olisit poliitikko, yrittäjä tai työssäoleva, mitä tekisit?
- poika
Sinä saat korvausta, joten olepa ihan hiljaa pummi!
- mie
mossotat? Grow up!
- Leena
Töissä oleviin sinulla ei ainakaan ole mitään syytä olla vittuuntunut!! Miten kehtaatkin kirjoittaa noin. Ei ole heidän syynsä ettei sinulla ole töitä!!
- Pii
Ole tyytyväinen, että joillakin on tässä maassa vielä töitä! Työssäkäyvien palkoista pihistetyillä rahoilla sinuakin leivän syrjässä pidetään.
- mie
Pii kirjoitti:
Ole tyytyväinen, että joillakin on tässä maassa vielä töitä! Työssäkäyvien palkoista pihistetyillä rahoilla sinuakin leivän syrjässä pidetään.
kuin sinne huutaa! Taikka, sitä saa mitä tilaa!
- Tane
tarkoittanut työssä olevien joskus TODELLA SAIRAITA MITTASUHTEITA hipovista asenteista työttömiä kohtaan, eikä kyse siis olisi ollut vain työssä käynnistä.
Sinä et halua ymmärtää työtöntä ja mielestäsi työtön ei saisi "kehdata" ilmaista tyytymättömyyttään.
Voiko kukaan olla tietämätön miten ihmisarvottomasti työttömiä tänä päivänä kohdellaan? - Leena
Tane kirjoitti:
tarkoittanut työssä olevien joskus TODELLA SAIRAITA MITTASUHTEITA hipovista asenteista työttömiä kohtaan, eikä kyse siis olisi ollut vain työssä käynnistä.
Sinä et halua ymmärtää työtöntä ja mielestäsi työtön ei saisi "kehdata" ilmaista tyytymättömyyttään.
Voiko kukaan olla tietämätön miten ihmisarvottomasti työttömiä tänä päivänä kohdellaan?Itsekin olen ollut joskus vailla työtä, mutta en todellakaan ole ollut siitä katkera töissä oleville!!
Olen hyvin tietoinen kuinka jotkut kohtelevat työttömiä. Minullakin on työttömiä ystäviä ja tuttuja.
Mutta edelleen... töissä käyviä on aivan turha työttömyydestään syyttää!!! - mie
Leena kirjoitti:
Itsekin olen ollut joskus vailla työtä, mutta en todellakaan ole ollut siitä katkera töissä oleville!!
Olen hyvin tietoinen kuinka jotkut kohtelevat työttömiä. Minullakin on työttömiä ystäviä ja tuttuja.
Mutta edelleen... töissä käyviä on aivan turha työttömyydestään syyttää!!!olekaan niiden vika. Mutta ne päänaukomiset ja vinoutuneet asenteet, ne on niiden muutamien k**päiden vika aivan taatusti.
- höpö
mie kirjoitti:
kuin sinne huutaa! Taikka, sitä saa mitä tilaa!
Sitä Ei todellakaan saa mitä tilaa. EIKÄ metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan!
Elämä on kyllä kaikkea muuta kuin oikeudenmukaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933534Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142404Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632264Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162148Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1011204Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671097Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261996Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142959