Olen varmaan tyhmä tai sinisilmäinen, kun edes kysyn tätä. Olin muutaman kerran treffeillä miehen kanssa,jonka luulin olleen minusta kiinnostunut. Kolmansien treffien jälkeen en kuullut hänestä muutamaan päivään, ja ajattelin itse aktiivisena kysäistä häntä seuraavalle tapaamiselle. Tyhmyyttäni olin vaan malttamaton, kun en viestiini saanut vastausta, ja soitin miehelle perään saamatta häntä kiinni. Pian perästä tuli tekstiviesti, jossa hän pahoitteli vastauksen viipymistä, ja ehdotti jopa tapaamispaikkaa ja tekemistä treffeillemme. Ehdotti, että soittelemme maanantaina.Muutenkin viestin sisältö oli sellainen, että kuvittelin hänen mielellään lähtevän deiteille.
Ajattelin kerrankin odotella hänen soittoaan, sillä olinhan viime kerralla itse ottanut yhteyttä tekstailemalla ja jopa soittamalla, enkä halunnut olla liian päällekäyvä. Soittoa ei sitten tullutkaan. Nyt pohdin, teenkö itsestäni hölmön ottamalla taas yhteyttä vai annanko olla. Ainoa, mikä tässä hämää on se, että mies suostui treffeille, vaikka olisi hyvin voinut vedota vaikka kiireisiinsä. Siitähän olisin ymmärtänyt yskän. Tai jopa suoraan ilmaista, ettei nyt vaan synkannut.
Vai onko miehen aikakäsitys väljempi kuin minun? Voinko odottaa yhteydenottoa myöhemmin? Vai odottiko mies silti, että otan itse yhteyttä? Teenkö itsestäni naurettavan, jos vielä laitan vaikkapa muutaman päivän päästä tekstiviestin?
Soittaako takaisin
5
1047
Vastaukset
- Ossi
Jos hän kerran sanoi että "soitellaan" eikä "soitan", niin ehkä hän jäi odottamaan sinun soittoasi. Varsinkin jos kerran siihenkin asti sinä olit yleensä ollut se joka ottaa yhteyttä.
Älä lähde mukaan mihinkään peleihin joissa arvuutellaan kuka soittaa ja milloin ja mitä mikäkin tarkoittaa. Jos olet hänestä kiinnostunut soitat tietenkin ja kysyt suoraan haluaako hän tavata. Ja kerrot asian muutenkin niin kuin se on, eli että olit käsittänyt niin että hän soittaa maanantaina, ja jäit vähän ihmettelemään kun niin ei tapahtunutkaan.- hyvä
Tässä viestissä oli paljon enemmän tolkkua kuin niissä miljoonaan kertaan nähdyissä tilityksissä, joissa käsketään "jättämään se sika" tms, ja joista läpi paistava katkeruus on niin paksua, että sitä voisi leikata veitsellä. Pisteet Ossille.
- tytsy
luulisin että mies ei kehtaa suoraan sanoo ettei sitä kiinnosta... itelle kävi kerran samoin et lupaili jos nähtäis myöhemmin ku sillä silloin oli kiireitä. ei ottanu yhteyttä, ite otin ja kysyin suoraan. miestä ei siis silloin enää kiinnostanu. sori vaan jos masensi!
- Nuppi
Asia voi myös olla niin että mies esittää "vaikeasti tavoiteltavaa" eli ei soita sinulle koska ei halua myöskäään olla "liian innokas" ja odottaa kuumeissaan että sinä soittaisit hänelle koska itse ei uskalla/kehtaa.
Tästä tulee paha noidankierre. Jos kiinnostaa niin kimppuun vain ja kunnolla, ei mitään tommosta "liian innokas" ja "liian päällekäyvä" pelleilyä :) - einarsson
Voit kyllä soittaa miehelle, mutta olisi parempi, että tiivistäisit viestiäsi selkeämmäksi. Nyt näyttää siltä, että mies ei oikein tiedä, kannattaako kanssasi veivata enempää, kun jo useamman kerran olette tapailleet ilman mitään sen kummempaa. Tsemppiä vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa782631Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631712SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411042RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79996