Moi
Oon 14 vuotias poika haluaisin aloittaa salibandyn. Onko mahdollista tämän ikäisenä aloitteliana mihinkään joukkueeseen vai onko taso liian korkea että muut ovat jo niin hyviä?
Olen enimäkseen pelannut koulussa/vapaa-ajalla maalissa ja haluaisin maalivahdiksi ja kyllä niitä palloja saan kohtalaisen hyvin kiinni.
Salibandyn aloittaminen
6
488
Vastaukset
Itsekin aloitin vasta 14-vuotiaana seurajoukkueessa, mutta olin pelannut säbää aivan valtavasti vapaa-ajalla. Itse pääsin vielä hyvin joukkueeseen sisään. Maalivahtina se voi tosin olla vaikeampaa, jos joukkueella jo on hyvät vakio veskarit. Mutta kokeile ihmeessä mennä pelaamaan joukkueeseen. :)
- säbää
Jossei Myllypuro (Helsinki) ole liian kaukana, ota yhteyttä [email protected]
- henri6
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi.Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja:"Toma sota balcu". Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä,kun olet nukahtanut,tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse. Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan.
- henri6
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi.Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja:"Toma sota balcu". Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä,kun olet nukahtanut,tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse. Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan.
- henri7
- Lzldlsks
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi.Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja:"Toma sota balcu". Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä,kun olet nukahtanut,tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse. Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227