Salibandyn aloittaminen

salibandy1

Moi
Oon 14 vuotias poika haluaisin aloittaa salibandyn. Onko mahdollista tämän ikäisenä aloitteliana mihinkään joukkueeseen vai onko taso liian korkea että muut ovat jo niin hyviä?
Olen enimäkseen pelannut koulussa/vapaa-ajalla maalissa ja haluaisin maalivahdiksi ja kyllä niitä palloja saan kohtalaisen hyvin kiinni.

6

498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Itsekin aloitin vasta 14-vuotiaana seurajoukkueessa, mutta olin pelannut säbää aivan valtavasti vapaa-ajalla. Itse pääsin vielä hyvin joukkueeseen sisään. Maalivahtina se voi tosin olla vaikeampaa, jos joukkueella jo on hyvät vakio veskarit. Mutta kokeile ihmeessä mennä pelaamaan joukkueeseen. :)

• säbää
    • henri6

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi.Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja:"Toma sota balcu". Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä,kun olet nukahtanut,tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse. Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan.

• henri6

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi.Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja:"Toma sota balcu". Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä,kun olet nukahtanut,tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse. Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan.

• henri7

• Lzldlsks

Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi.Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja:"Toma sota balcu". Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä,kun olet nukahtanut,tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse. Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1441
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1047
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      864
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      832
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe