Kauniiden naisten ilme

vähän outoa

on lähes aina vttuuntunut ja tympääntynyt. Ainakin kaupungilla, kun näkee vastaan tulevia. Baaritilanteesta en tiedä, kun en harrasta. Yrittävätkö he pitää jotain malli-ilmettä päällä, vai ovatko pelimiehet runnoneet heidän sielunsa täydellisesti? Kuka tuollaista myrtsi-marjaanaa ikinä haluaisi lähestyä.

89

1309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

Väärin, kauniilla on usein kaunein ilme.

• dhfn

Kypsyneeltä näyttävät kyllä ne vähemmän kauniitkin..... Jotkut kauniit tai sellaiseksi itsensä kuvittelevat ovat koppavia ja ylimielisiä, mutta on heissä mukaviakin ihmisiä. Se on kyllä tosi asia, että ihmistä on helpompi lähestyä, jollei hän ole liian laitetun näköinen, on hymyilevä, ei kävele nenä pystyssä, ei pidä itseään muita parempana jne. Sen vuoksi esim. myyjällä ei saa olla ns.baarimeikkilook vaan on suositeltavaa, että näyttää tavalliselta/neutraalilta, jotta asiakkaat kokevat lähestymisen helpommaksi. If U know what I mean.

• 13+9

Kauniilla naisilla on varaa olla enemmän sellaisia, mitä vähemmän kauniilla ei ole. Kaunis nainen voi aivan hyvin olla ilkeä, vittumainen, ylimielinen, päästellä suustaan sammakoita, puhua törkeästi ihmisille ilman, että tämä karkoittaisi miehiä ympäriltä. Ei tarvitse olla sisäisesti kaunotar, jos on sitä ulkoisesti.

Suomessa kyllä vähemmät kauniitkin naiset ovat myös katkeria, tympääntyneitä, ilkeitä ja vittumaisia. Tämä on täysin suomalaisten parisuhdemarkkinoiden erityispiirre, mitä ei näe esim. keski-eurooppalaisilla tai itä-blokin parisuhdemarkkinoilla. Ja jos suomalainen meis saa kauniin ja hyvätapaisen naisen ulkomailta, niin silloinkin nämä naiset pitävät miestä vain säälittävänä at-miehenä, joka ei saa suomalaista naista.

• Se kaunis nainen

No olen kaunis nainen ja voin kertoa sinulle jotain, mitä sinun on ilmeisen vaikea tajuta.
      Vastaan vain niihin lähestymisyrityksiin, joihin itse haluan ja älä pelkää, niitä tulee kyllä riittävästi - liikaakin.
      Eli ymmärrän kyllä mitä yrität viestiä, mutta ymmärrä sinäkin, mitä minä yritän viestiä. Jätä please rauhaan, jos en ole kiinnostunut tutustumaan sinuun.
      Älä kyttää ja tuijota, yritä tavoittaa katsettani, älä hakeudu aina läheisyyteeni. Viestisi on kyllä mennyt perille, yritämällä pakottaa minut vastaamaan siihen pilaat loputkin mahdollisuutesi.
      Menikö tästä edes osa sulle perille?
      Ihmisiä ei voi pakottaa, ei edes naisia, suostuisitko tajuamaan sen?

• ap*

En ole koskaan lähestynyt naisia tai pakottanut heitä mihinkään. Tuo on vain näköhavaintoni. Tämä vastauksesi kertoi kauniista naisista sitä vastoin enemmän kuin näköhavaintoni, toisaalta kuitenkin vahvisti sitä.

• Periaatteen henkilö

Hulluista ja humalaisista pysyn aina kaukana ja siksi minulla on terveys ja kunnia tallella.

• dhfn

Kyllä minuakin miehet kehuvat kauniiksi ja en esim. baarissa joudu olemaan yksin jollen halua. Kuitenkin keskustelen mielelläni sellaistenkin miesten kanssa, joiden iskeminen ei kiinnosta. Jos oikein tyyppi tympäsee, osaan sen sanoa kauniisti. Nim.merk. Se kaunis nainen annat todella pinnallisen ja tylyn kuvan itsestäsi. Ymmärrän jos ihan riasaksi asti miehet kuolaavat perääsi, mutta kirjoituksesi perusteella minunkin mielestä vaikutat ylimieliseltä. Sori.

• mies32

Ei aloittaja puhunut pokaamisesta. Onko ei-toivottujen miesten torjunta syy kulkea naama norsunvitulla koko päivä? Entä miten pian itse luovut toivostasi saada upea itseni kaltainen mies? Jos et heti ensi sekunneilla heitä hanskoja tiskiin, niin älä odota samaa myöskään itseesi ihastuneilta miehiltä.

Teemun jutut ovatkin sitten asia erikseen.

• pieni muistutus

Tuo teiltä "kaunokaisilta" tahtoo unohtua, että näytätte paljon rumemmalta, jos annatte sen ylenkatseen ja halveksunnan näkyä niin voimakkaasti ulospäin ilmeillänne ja eleillänne. Vaan ehkä se on tarkoituskin kaikessa. Ja ihan oikeasti. Se, että ihmiset katsovat ystävällisesti, ei aina tarkoita, että he tekisivät sen juuri kauneuden ja seksuaalisten taka-ajatusten vuoksi. Itse ainakin katson naista myös, jos hän herättää huomiota esim. on erikoisella tai epäsovinnaisella tavalla pukeutunut, epätavallisen voimakkaasti ehostettu, hiukset omituisen väriset jne.

Muistakaa nyt kuitenkin, että se teidän kulta-aikanne on siellä 17 ja 30. ikävuosien välillä. Sen jälkeen voitte olla varmoja, että ne miesten katseet vähenevät. Kannattaa jo nuorempana yrittää rakentaa sitä elämää muidenkin asioiden kuin ulkonäön varaan. Ei tule vanhempana niin suurena pettymyksenä, kun kaikkea ei saakaan nätisti hymyilemällä ja reittä vilauttamalla. Kaikista kauneimmat ihmiset ovat aina myös sisäisesti kauniita. Se kannattaa muistaa.

• Vilkuilija

Ei tarvitse edes lähestyä. Riittää että vilkaiseekin kadulla vastaan tulevaa naista, niin nainen vetää sellaisen ilmeen naamalle kuin olisi juuri haistanut pierua tai maistanut sitruunaa. Tämä ei koske pelkästään kauniita naisia vaan monia ihan taviksiakin. Naiset ilmeisesti olettaa, että kaikki miehet haluaa heitä ja jokainen vilkaisukin pitää ennakolta torjua ihan varmuuden vuoksi. Joskus taas ihan tarkoituksella en vilkaisekaan jos kaunis nainen tulee vastaan, niin saatan huomata sivusilmällä, että nainen vilkaiseekin minua.

• Se tavis mies

Kerrassaan ihanaa luettavaa tämä viesti. No, odotellaan 5-10 vuotta, eiköhän tämäkin prinsessa ole siihen mennessä rupsahtanut ja alkaa katkeroitua, kun ei miestä "ole löytynyt" ja suomalaiset "eivät ikinä lähesty" (enää). Eksyy johonkin television realitysarjaan valittamaan vielä kovaa kohtaloaan ylipainoisena, ärsyttävänä haahkana. Miesten vika totta kai sekin.

Olisit vain otettu saamastasi huomiosta sinäkin. Koittaa vielä aika kun sitä et saa, mitä sinun on ilmeisen vaikea tajuta.

Ja miehillä on oikeus pahoittaa naisen mieli lähestymällä sellaista leidiä, joka yrittää kaikin tavoin viestittää, ettei ole kiinnostunut? Suurin osa ihmisten välisestä viestinnästä on non-verbaalista, yritä nyt vaan hyväksyä se.

• kakkkktus

Miksi ignooraminen ei olisi viestintää? Ja miksi pitäsi olla joku yritys viestiä jollekin jotain vastoin omaa tahtoaan?
        Ai silloin pahoinpitelee jotain toista, kun ei ala esittää kiinnostunutta? Miten rehellisyys voisi olla väärin ketään kohtaan?

Jos olet 33 vuotta viestinyt kauniille naisille ja ne eivät ole viesteihisi vastanneet tai halunneet jatkaa tutustumista, niin tyhmempikin tajuaisi jo vetää johtopäätökset asiasta.
        Seuraavat 33 vuotta voit viestiä vaikkapa gaymiehille, niin voisit saada enemmän kaipaamaasi vastahuomiota.

• ,,,
        kakkkktus kirjoitti:

Miksi ignooraminen ei olisi viestintää? Ja miksi pitäsi olla joku yritys viestiä jollekin jotain vastoin omaa tahtoaan?
        Ai silloin pahoinpitelee jotain toista, kun ei ala esittää kiinnostunutta? Miten rehellisyys voisi olla väärin ketään kohtaan?

Jos olet 33 vuotta viestinyt kauniille naisille ja ne eivät ole viesteihisi vastanneet tai halunneet jatkaa tutustumista, niin tyhmempikin tajuaisi jo vetää johtopäätökset asiasta.
        Seuraavat 33 vuotta voit viestiä vaikkapa gaymiehille, niin voisit saada enemmän kaipaamaasi vastahuomiota.

Ei niille kelpaa 33v ukko.

• Ei naisia Teemulle
        kakkkktus kirjoitti:

Tässä Temukalle oiva vinkki.
        Kun naiset ei tykkää, niin nostat kytkintä ja siirryt eteenpäin. Kun et tuu toimeen naisten kans, niin siirry miehiin.

• sattumasetäti
        Se tavis mies kirjoitti:

Kerrassaan ihanaa luettavaa tämä viesti. No, odotellaan 5-10 vuotta, eiköhän tämäkin prinsessa ole siihen mennessä rupsahtanut ja alkaa katkeroitua, kun ei miestä "ole löytynyt" ja suomalaiset "eivät ikinä lähesty" (enää). Eksyy johonkin television realitysarjaan valittamaan vielä kovaa kohtaloaan ylipainoisena, ärsyttävänä haahkana. Miesten vika totta kai sekin.

Olisit vain otettu saamastasi huomiosta sinäkin. Koittaa vielä aika kun sitä et saa, mitä sinun on ilmeisen vaikea tajuta.

Kuvitellaan Minttu, 16 v. Hän on hämmentynyt murrosiän tuomasta, uudesta ulkomuodostaan ja totuttelee siihen vielä. Hän on ujo, epävarma ja tottunut siihen, että ihmiset pitävät hänestä, jos hän on heille ystävällinen. Minttu opettelee meikkaamaan ja käyttämään hyvin istuvia vaatteita ja ilahtuu, kun häntä kehutaan silloin tällöin sieväksi. Ujona tyttönä Minttu ei ole koskaan pitänyt esilläolosta, mutta toisaalta olisi kiva, jos tietyt pojat huomaisivat hänen olevan olemassa. Minttu siis yrittää näyttää nätiltä ja on edelleen ystävällinen kaikille ja katsoo silmiin.

Mutta mitä ihmettä?! Kivojen poikien sijaan niin tutut miehet kuin kadulla vastaan tulevat pahatkin sedät tuijottelevat häntä himokkaasti ja jopa huutelevat törkeyksiä. Mintulle tulee hyvin paha olla. Suorastaan raiskattu olo. Hän oppii, että sedät jättävät hänet rauhaan, jos hän ei ota heihin katsekontaktia. Parhaiten saa olla rauhassa, kun vetää naamansa norsun**tulle ja nenän pystyyn. Minttu käyttää tätä selviytymisstrategiaa seuraavat 15 vuotta, kunnes on kolmikymppinen.

Nyt Minttu on tavannut kivan miehen, jonka vanha ystävyys lopulta kasvoi rakkaudeksi ja heillä on 2 lasta. Minttu on rupsahtanut ja levähtänyt ja eräänä päivänä kaiken onnensa keskellä hän alkaa taas hymyillä ja olla ystävällinen myös kaiken maailman törkysedille. Mikä vika niissä sedissä olikaan? Minttu on jo unohtanut.

• ....................
        sattumasetäti kirjoitti:

Kuvitellaan Minttu, 16 v. Hän on hämmentynyt murrosiän tuomasta, uudesta ulkomuodostaan ja totuttelee siihen vielä. Hän on ujo, epävarma ja tottunut siihen, että ihmiset pitävät hänestä, jos hän on heille ystävällinen. Minttu opettelee meikkaamaan ja käyttämään hyvin istuvia vaatteita ja ilahtuu, kun häntä kehutaan silloin tällöin sieväksi. Ujona tyttönä Minttu ei ole koskaan pitänyt esilläolosta, mutta toisaalta olisi kiva, jos tietyt pojat huomaisivat hänen olevan olemassa. Minttu siis yrittää näyttää nätiltä ja on edelleen ystävällinen kaikille ja katsoo silmiin.

Mutta mitä ihmettä?! Kivojen poikien sijaan niin tutut miehet kuin kadulla vastaan tulevat pahatkin sedät tuijottelevat häntä himokkaasti ja jopa huutelevat törkeyksiä. Mintulle tulee hyvin paha olla. Suorastaan raiskattu olo. Hän oppii, että sedät jättävät hänet rauhaan, jos hän ei ota heihin katsekontaktia. Parhaiten saa olla rauhassa, kun vetää naamansa norsun**tulle ja nenän pystyyn. Minttu käyttää tätä selviytymisstrategiaa seuraavat 15 vuotta, kunnes on kolmikymppinen.

Nyt Minttu on tavannut kivan miehen, jonka vanha ystävyys lopulta kasvoi rakkaudeksi ja heillä on 2 lasta. Minttu on rupsahtanut ja levähtänyt ja eräänä päivänä kaiken onnensa keskellä hän alkaa taas hymyillä ja olla ystävällinen myös kaiken maailman törkysedille. Mikä vika niissä sedissä olikaan? Minttu on jo unohtanut.

Ihan herkkä tarina, mutta tuskin koskee näitä omahyväisenä kuljeskelevia naisia, joihin törmää joka kerta ulos mennessään.

• asiaaaa
        Vilkuilija kirjoitti:

Ei tarvitse edes lähestyä. Riittää että vilkaiseekin kadulla vastaan tulevaa naista, niin nainen vetää sellaisen ilmeen naamalle kuin olisi juuri haistanut pierua tai maistanut sitruunaa. Tämä ei koske pelkästään kauniita naisia vaan monia ihan taviksiakin. Naiset ilmeisesti olettaa, että kaikki miehet haluaa heitä ja jokainen vilkaisukin pitää ennakolta torjua ihan varmuuden vuoksi. Joskus taas ihan tarkoituksella en vilkaisekaan jos kaunis nainen tulee vastaan, niin saatan huomata sivusilmällä, että nainen vilkaiseekin minua.

Justiin tuo naisten asenne "mitä sinäkin nyt siinä yrität" vituttaa suunnattomasti. Ihan kuin olisin jokaista vastaantulijaa iskemässä. Ja tuo jälkimmäinen, josta sanoit, toistuu todella usein. Sellaisille naisille nauran saman tien, kun kyseisen ilmiön huomaan. Säälittäviä

• Et ehkä

Tiedä sitä, mutta tahallinen ignooraminen on henkistä väkivaltaa! Itse en pystyisi moiseen, koska tiedän, että omatunto rupeaisi kuitenkin soimaamaan. kiinnostaisi tietää se, että miten saat sammutettua omatuntosi niin, että se ei soimaa sinua?

• 16+7
        Et ehkä kirjoitti:

Tiedä sitä, mutta tahallinen ignooraminen on henkistä väkivaltaa! Itse en pystyisi moiseen, koska tiedän, että omatunto rupeaisi kuitenkin soimaamaan. kiinnostaisi tietää se, että miten saat sammutettua omatuntosi niin, että se ei soimaa sinua?

Teemu hei, ignooraaminen on edelleenkin vain ja ainoastaan yksinkertaisin non-verbaalinen tapa ilmaista ettei ole kiinnostunut. Kaikkia aikuisia ihmisiä ignoorataan jatkuvasti erilaisissa tilanteissa. Ketään normaalia ihmistä se ei vaivaa tippaakaan, koska ELÄMÄ ON.

• siksi käytän ylimiel
        pieni muistutus kirjoitti:

Tuo teiltä "kaunokaisilta" tahtoo unohtua, että näytätte paljon rumemmalta, jos annatte sen ylenkatseen ja halveksunnan näkyä niin voimakkaasti ulospäin ilmeillänne ja eleillänne. Vaan ehkä se on tarkoituskin kaikessa. Ja ihan oikeasti. Se, että ihmiset katsovat ystävällisesti, ei aina tarkoita, että he tekisivät sen juuri kauneuden ja seksuaalisten taka-ajatusten vuoksi. Itse ainakin katson naista myös, jos hän herättää huomiota esim. on erikoisella tai epäsovinnaisella tavalla pukeutunut, epätavallisen voimakkaasti ehostettu, hiukset omituisen väriset jne.

Muistakaa nyt kuitenkin, että se teidän kulta-aikanne on siellä 17 ja 30. ikävuosien välillä. Sen jälkeen voitte olla varmoja, että ne miesten katseet vähenevät. Kannattaa jo nuorempana yrittää rakentaa sitä elämää muidenkin asioiden kuin ulkonäön varaan. Ei tule vanhempana niin suurena pettymyksenä, kun kaikkea ei saakaan nätisti hymyilemällä ja reittä vilauttamalla. Kaikista kauneimmat ihmiset ovat aina myös sisäisesti kauniita. Se kannattaa muistaa.

Ja sisäisesti kaunis nainen hymyilee kaikille? Itse pidän sellaista ihmistä tyhmänä tai naiivina. "ylenkatsova tai halveksuvan" näköinen ihminen näyttää minusta paljon fiksummalta kuin tyhmästi hymyilevä. Tälläistä ihmistä ei myöskään suuremmalla todennäköisyydellä hyväksikäytetä. Sisäiseti olen mitä kiltein ihminen, mutta yllämainituista syistä saatan? näyttää ylimieliseltä.

• mies32
        siksi käytän ylimiel kirjoitti:

Ja sisäisesti kaunis nainen hymyilee kaikille? Itse pidän sellaista ihmistä tyhmänä tai naiivina. "ylenkatsova tai halveksuvan" näköinen ihminen näyttää minusta paljon fiksummalta kuin tyhmästi hymyilevä. Tälläistä ihmistä ei myöskään suuremmalla todennäköisyydellä hyväksikäytetä. Sisäiseti olen mitä kiltein ihminen, mutta yllämainituista syistä saatan? näyttää ylimieliseltä.

Sairasta. Ja vielä kehtaat myöntää.

• ihmisiä kaupunnilla

Sulle nyt ei näytä kirjoitettu suomen kieli menevän perille. Aloituksen skenaariossa ei lähestytty tai yritetty, havainnoitiin vain kadulla liikkuvia ihmisiä.
        Olen itse huomannut ihan samaa. Ei tarvitse kuin vilkaista vastaantulevaa naista niin huomaa naamansa olevan kuvatulla tavalla kurtussa. Jos se siitä mun pikaisesta vilkaisusta semmoiseksi menee, niin ilmeisesti olisi parempi tuijotella kenkiäni ja kävellä pahki niihin kauniisiin naisiin. Loppuu se kauneuskin aika pikaisesti kun tööttään niska köyryssä otsalohkolla suoraan klyyvariin...

En nyt kuitenkaan ole niin tekemässä. Huomioin kaikki vastaantulijat, niin naiset kuin miehetkin, kahteentörmäysten välttämiseksi. Toisaalta sillä viisiin myös bongaa tutut. Olisi perin tylyä suihkia ohi morjestamatta.

• hgfhmtd
        16+7 kirjoitti:

Teemu hei, ignooraaminen on edelleenkin vain ja ainoastaan yksinkertaisin non-verbaalinen tapa ilmaista ettei ole kiinnostunut. Kaikkia aikuisia ihmisiä ignoorataan jatkuvasti erilaisissa tilanteissa. Ketään normaalia ihmistä se ei vaivaa tippaakaan, koska ELÄMÄ ON.

:DD

• leavemealoneiknowwhatimd
        pieni muistutus kirjoitti:

Niin siis onneksi sitä ei kestä ikuisesti. Pettymys tulisi, jos kestääkin. Te jotkut miehet kuvittelette, että naisille teidän huomionne on toivottua ja imartelevaa, mutta kun se ei ole. Normaalina arkipäivänä, julkisella paikalla eläessämme elämäämme ja tehden asioita, joita siihen kuuluu, haluamme vain olla rauhassa.

Kun naisten kanssa keskustelee, monet kertoo, että (seksuaalinen) häirintä tuntemattomien miesten taholta julkisilla paikoilla on alkanut monien kohdalla jo varhaisteini-iässä. Itse olin 11-vuotias ja nyt olen jo yli 30-vuotias, ja odotan erittäin kovasti sitä päivää, kun yksikään tuntematon mies ei lähesty minua julkisilla paikoilla. En ole ylimielinen, haluan vain olla rauhassa, kai minulla on siihen oikeus?

• Reipas Mies

" Ja jos suomalainen *mies saa kauniin ja hyvätapaisen naisen ulkomailta, niin silloinkin nämä naiset pitävät miestä vain säälittävänä at-miehenä, joka ei saa suomalaista naista. "

Tämä epäkohta kertookin vain meidän takapajuisesta kulttuurista jossa on lasikatto "parintasoissa" ja jossa mies on ehdollistettu naisten hyvään ja jännään asiakaspalveluun elämäntilanteestaan riippumatta.

Onhan kaikilla huonoja päiviä ettei asiat suju hyvin, mutta silti omaa huonoa oloa ei tulisi purkaa muihin ihmisiin. Moni vain on ailahteleva energialtaan ja altis negatiivisuudelle.

Vähällä tosin jotkut miehet nostavat naisia jalustalle jos se puolenkilon gemey-annos tekee jokaisesta naisesta draamaqueeniin.

• 14+8

Eniten mua ihmetyttää näissä yleensä "naama norsunvitulla" ja "nokka pystyssä" kävelevissä naisisa se, että he ensin oikein hakemalla hakevat sitä miesten huomiota laittautumalla tarjolle. Eli meikataan, laitetaan tukkaa, tissit kivasti tyrkylle, lyhyt hame päälle. Sitten ollaan kyrpiintyneitä, kun miehet katsovat. Totta helvetissä miehet katsovat, koska kauneus on tärkeää naisessa.
      Vaan ehkä ongelma onkin se, että yleensä sitä huomiota tulee vääriltä miehiltä. Sen vuoksi ikään kuin kuvitellaan se oma taso vähän todellista ylemmäksi, vaikka todellisuudessa yksikään todella laadukas, fiksu ja komea mies ei ole koskaan lähestynyt vaan aina pelkät känniääliöt, rivot ja muuten rumat miehet. Eniten miesten huomiota saavat helponnäköiset naiset, sitten hyvännäköiset ja helposti lähestyttävät ja vasta sitten ne oikeasti hyvin kauniit naiset.

• uskoisitte jo

Tai sitten se naisten niin monta kertaa toitottama laittautuminen ITSEÄÄN VARTEN pitääkin paikkansa.

Itse pidän kaikesta kauniista, ja itselle tulee hyvä alku päivälle kun olen saanut aikaan omaan silmään hyvännälöisen kokonaisuuden (hiukset, meikki, vaatteet). Mutta se on, usko tai älä, vain itseäni varten. Minua inhottaa kun sitten liikun ulkona ja joku (minkänäköinen-, ikäinen-, tasoinen mies tahansa) tuijottaa minua. Tulee vaan inhottava olo, kun en ole tehnyt ulkonäköäni heitä varten....

Naisten tuijottaminen ei ahdista, koska tiedän heidän katsovan minun (hyvää) tyyliäni, ei minua (kehoani).

• mies32
        uskoisitte jo kirjoitti:

Tai sitten se naisten niin monta kertaa toitottama laittautuminen ITSEÄÄN VARTEN pitääkin paikkansa.

Itse pidän kaikesta kauniista, ja itselle tulee hyvä alku päivälle kun olen saanut aikaan omaan silmään hyvännälöisen kokonaisuuden (hiukset, meikki, vaatteet). Mutta se on, usko tai älä, vain itseäni varten. Minua inhottaa kun sitten liikun ulkona ja joku (minkänäköinen-, ikäinen-, tasoinen mies tahansa) tuijottaa minua. Tulee vaan inhottava olo, kun en ole tehnyt ulkonäköäni heitä varten....

Naisten tuijottaminen ei ahdista, koska tiedän heidän katsovan minun (hyvää) tyyliäni, ei minua (kehoani).

Huijaat itseäsi. Mutta ei se mitään. Mutta se jo jotain, että et pysty hyväksymään tämän maailman luonnonlakeja: mies kiinnostuu kauniista ja seksikkäistä naisista ja usein pyrkii saamaan heidät. Tätä et pysty ikinä muuttamaan vaikka kuinka asiasta ahdistuisit ja valittaisit.

• skinny jeans
        mies32 kirjoitti:

Huijaat itseäsi. Mutta ei se mitään. Mutta se jo jotain, että et pysty hyväksymään tämän maailman luonnonlakeja: mies kiinnostuu kauniista ja seksikkäistä naisista ja usein pyrkii saamaan heidät. Tätä et pysty ikinä muuttamaan vaikka kuinka asiasta ahdistuisit ja valittaisit.

En usko, että naiset huijaa tässä asiassa itseään. Äkkiseltään niin saattaisi ajatella, mutta sitten kun alat miettiä vaikkapa naisten muodin eri viritelmiä (LEGGINGSIT!), on väistämätön päätelmä se, ettei naiset laittaudu miehiä varten. Enemmän naisten laittatumiseen vaikuttanee toiset naiset, eli jonkin verran ainakin naiset lauttautuvat/ovat laittautumatta toisia naisia varten/toisten naisten vuoksi.

Plaraamalla pinon vaikkapa naisten lehtiä, huomaa, ettei niissä ole mitään "miesten ulkonäkövinkkejä naisille" - harvassa on koskaan yhtään miehen kuvaakaan. Naisten lehdissä on nainen kannessakin lähes aina. Naiset katsovat toisia naisia, ei miehiä.

• mies32
        skinny jeans kirjoitti:

En usko, että naiset huijaa tässä asiassa itseään. Äkkiseltään niin saattaisi ajatella, mutta sitten kun alat miettiä vaikkapa naisten muodin eri viritelmiä (LEGGINGSIT!), on väistämätön päätelmä se, ettei naiset laittaudu miehiä varten. Enemmän naisten laittatumiseen vaikuttanee toiset naiset, eli jonkin verran ainakin naiset lauttautuvat/ovat laittautumatta toisia naisia varten/toisten naisten vuoksi.

Plaraamalla pinon vaikkapa naisten lehtiä, huomaa, ettei niissä ole mitään "miesten ulkonäkövinkkejä naisille" - harvassa on koskaan yhtään miehen kuvaakaan. Naisten lehdissä on nainen kannessakin lähes aina. Naiset katsovat toisia naisia, ei miehiä.

Onhan legginsien perusidea seksikäs. Ihonmyötäinen, muodot paljastava. Kun niitä ensimmäisiä kertoja näin, olivat ne"vau". Mutta jossain välissä meni överiksi ja niistä tuli paljaan ihon korvike hameiden ja shortsien alla kesälläkin. Kai niihin kyllästyikin. Toisaalta taas legginsit ovat kai ihan käytännölliset. Eivät niinkään laittautumisvaate. Eihän kukaan ole väittänytkään, että ihan kaikki mitä nainen päälleen laittaa on laittautumista miehiä varten.

Eivätkä kaikki naiset pukeudu legginseihin. Toisaalta monet naiset pitävät joskus kumppareita ja verkkareita. Tämäkö lopullisesti tuhoaa ajatuksen naisten laittautumisesta miehiä varten?

Naisten laittautuminen toisia naisiakin "varten" pohjaa miehiä varten laittautumisesta. Siis tietoisella tasolla nainen saattaa laittautua koska kilpailee tai samistelee toisten naisten kanssa. Mutta yhtäkaikki, taustalla on edelleen seksuaalisuus eli miesten miellyttäminen.

On naisten lehdissä mielestäni kohtalaisen usein jotain "näin mies ajattelee"-juttuja.

• .....
        mies32 kirjoitti:

Onhan legginsien perusidea seksikäs. Ihonmyötäinen, muodot paljastava. Kun niitä ensimmäisiä kertoja näin, olivat ne"vau". Mutta jossain välissä meni överiksi ja niistä tuli paljaan ihon korvike hameiden ja shortsien alla kesälläkin. Kai niihin kyllästyikin. Toisaalta taas legginsit ovat kai ihan käytännölliset. Eivät niinkään laittautumisvaate. Eihän kukaan ole väittänytkään, että ihan kaikki mitä nainen päälleen laittaa on laittautumista miehiä varten.

Eivätkä kaikki naiset pukeudu legginseihin. Toisaalta monet naiset pitävät joskus kumppareita ja verkkareita. Tämäkö lopullisesti tuhoaa ajatuksen naisten laittautumisesta miehiä varten?

Naisten laittautuminen toisia naisiakin "varten" pohjaa miehiä varten laittautumisesta. Siis tietoisella tasolla nainen saattaa laittautua koska kilpailee tai samistelee toisten naisten kanssa. Mutta yhtäkaikki, taustalla on edelleen seksuaalisuus eli miesten miellyttäminen.

On naisten lehdissä mielestäni kohtalaisen usein jotain "näin mies ajattelee"-juttuja.

Monet naiset "laittautuvat" eli pukeutuvat trendivaatteisiin ja meikkaavat, vaikka tietäisivät viettävänsä vain tyttöporukalla iltaa. Muodilla nyt on muutenkin tekemistä aika vähän miesten kanssa.

Ja joo, jossain Cosmossa on varmaan noita mitä mies ajattelee-juttuja. Se kertookin siitä, että naiset pukeutuvat miehiä varten. Tai sitten ei.

• mies32
        ..... kirjoitti:

Monet naiset "laittautuvat" eli pukeutuvat trendivaatteisiin ja meikkaavat, vaikka tietäisivät viettävänsä vain tyttöporukalla iltaa. Muodilla nyt on muutenkin tekemistä aika vähän miesten kanssa.

Ja joo, jossain Cosmossa on varmaan noita mitä mies ajattelee-juttuja. Se kertookin siitä, että naiset pukeutuvat miehiä varten. Tai sitten ei.

Se tyttöporukan kesken laittautuminenkin pohjaa miesten miellyttämisestä. Siis ei tietysti tietoisesti, mutta ylipäänsä kaikki laittautuminen on toista sukupuolta varten, se vaan on jo niin syvällä alitajunnassa, että käytännössä joskus laittaudutaan vaikkei toista sukupuolta näkyisi missään. Ei kukaan nainen halua tyttöporukan silmissäkään näyttää miesten hylkimältä rumilukselta. Näin miesten tyydyttämisen kautta saadaan hyväksyntää ja kunnioitusta myös tyttöporukassa. Tietysti myös kateutta helposti.. Mutta kaikella on hintansa.

• ultrafemme bisse
        mies32 kirjoitti:

Ei ole kysymys miesten miellyttämisestä, koska naiset määrittelevät sen mikä näyttää hyvältä. Jos miehet sen määrittelisi, naiset pukeutuisivat naisten mielestä mauttomasti. Jo viimeistään femme-lepakkojen pukeutuminen tuolla "miesten miellyttämis-tyylillä" tuhoaa tuon idean "miesten miellyttämisen" ideasta.

• en usko, että on
        mies32 kirjoitti:

"On naisten lehdissä mielestäni kohtalaisen usein jotain "näin mies ajattelee"-juttuja."

Lupaan laskea lehdistä Elle, Gloria ja MeNaiset kuinka monta. Oisko jollain toisella tutkivalla kommentoijalla vaikkapa Trendiä ja uutta Costumea, josta saman voisi laskea?

• mies32
        ultrafemme bisse kirjoitti:

Ei ole kysymys miesten miellyttämisestä, koska naiset määrittelevät sen mikä näyttää hyvältä. Jos miehet sen määrittelisi, naiset pukeutuisivat naisten mielestä mauttomasti. Jo viimeistään femme-lepakkojen pukeutuminen tuolla "miesten miellyttämis-tyylillä" tuhoaa tuon idean "miesten miellyttämisen" ideasta.

No tokihan lepakot puolestaan haluavat miellyttää toisia lepakoita, jotka mieltyvät aika pitkälti samoista asioista kuin heteromiehetkin. Eivätköhän lepakotkin tisseistä, reisistä ja pepuista pidä?

Tuo mauttomuus-syyttely taas on juuri sitä naisten välistä kateutta. Siksi naisen täytyy aina tasapainotella seksikkään ja hyväksytyn rajamaastossa, ellei sitten haistata pitkät paskat kateellisille siskoilleen ja laita napaan asti uurrettua tissipaitaa ja minihametta, jotta varmasti saa miestä. Tosin jos nainen on kaunis, voi ongelmaksi tällöin tulla jo liika saanti.

• ......
        mies32 kirjoitti:

Se tyttöporukan kesken laittautuminenkin pohjaa miesten miellyttämisestä. Siis ei tietysti tietoisesti, mutta ylipäänsä kaikki laittautuminen on toista sukupuolta varten, se vaan on jo niin syvällä alitajunnassa, että käytännössä joskus laittaudutaan vaikkei toista sukupuolta näkyisi missään. Ei kukaan nainen halua tyttöporukan silmissäkään näyttää miesten hylkimältä rumilukselta. Näin miesten tyydyttämisen kautta saadaan hyväksyntää ja kunnioitusta myös tyttöporukassa. Tietysti myös kateutta helposti.. Mutta kaikella on hintansa.

Kannattaisiko vähentää sitä Demin lukemista? Näyttää tyhmentävän.

• ......
        en usko, että on kirjoitti:

"On naisten lehdissä mielestäni kohtalaisen usein jotain "näin mies ajattelee"-juttuja."

Lupaan laskea lehdistä Elle, Gloria ja MeNaiset kuinka monta. Oisko jollain toisella tutkivalla kommentoijalla vaikkapa Trendiä ja uutta Costumea, josta saman voisi laskea?

En ainakaan ole ikinä löytänyt annasta, Oliviasta, Ellestä, Trendistä, MeNaisista tai muista vastaavista mitään "mitä mies ajattelee"-juttuja. Tosin luen niitä vain satunnaisesti, ehkä mies32:lla on kestotilaukset kaikista ja tietää paremmin.

Ainoa lehti, mistä voisi jotain tollasta löytyä on Cosmo. (Tuleeko sitä edes enää?)

• Erkki von Erkki

Teemu multinikki täällä taas keskustelee itsensä kanssa.
      Kenelläkään ei ole velvollisuuttaa antautua mihinkään kanssakäymiseen kenenkään kanssa, jollei itse sitä halua.
      Tämä on perustavanlaatuinen ihmisoikeus ja koskee kaikkia kaikkialla.

Voithan sä Teemu omia sääntöjäsi noudattaa ja odottaa, että muutkin niitä noudattavat, mutta tähänastinen elämäsi on todisteena siitä, etteivät sääntösi päde muihin ihmisiin, vaikka kuinka sitä jankutat.

Enkä yhtään ihmettele, että kaikki sinua vaistävät. Olen arvaamaaton ja väkivaltainen ja törkyiset puheesi ovat luotaantyöntäviä.
      Kukaan ei halua näivettyä negatiivisessa läheisyydessäsi.

• paranoid android

Jos nimimerkkisi olisi toisenlainen niin voisin kuvitella, että edustat juuri tyyppillistä hapannaamaisen naisen ajattelua. Jokainen vastaantuleva mies on se yksi ja sama arvaamaton ja väkivaltainen hullu.

• Erkki von Erkki
        paranoid android kirjoitti:

Jos nimimerkkisi olisi toisenlainen niin voisin kuvitella, että edustat juuri tyyppillistä hapannaamaisen naisen ajattelua. Jokainen vastaantuleva mies on se yksi ja sama arvaamaton ja väkivaltainen hullu.

Ei jokainen vain tämä multinikki.
        Kaikkihan olemme palstalta saaneet lukea hänen ajatuksiaan.. Ei ole hänen mielenlaatunsa jäänyt kenelekään epäselväksi.
        Oman turvallisuutensa nimissä jokainen järkevä välttää häntä. Olisiko tässä multinikille vähän ajattelemisenaihetta?

• mies32
        Erkki von Erkki kirjoitti:

Ei jokainen vain tämä multinikki.
        Kaikkihan olemme palstalta saaneet lukea hänen ajatuksiaan.. Ei ole hänen mielenlaatunsa jäänyt kenelekään epäselväksi.
        Oman turvallisuutensa nimissä jokainen järkevä välttää häntä. Olisiko tässä multinikille vähän ajattelemisenaihetta?

Miten niin multi? Ettet vaan itse olisi multi?
        Teemun jutuista muuten olen kanssasi suht samaa mieltä, mutta tuo multi-syyttely on matalamielistä, etenkin sinulta.

• Erkki von Erkki
        mies32 kirjoitti:

Miten niin multi? Ettet vaan itse olisi multi?
        Teemun jutuista muuten olen kanssasi suht samaa mieltä, mutta tuo multi-syyttely on matalamielistä, etenkin sinulta.

Tätä juuri tarkoitin..

• mies32
        Erkki von Erkki kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitin..

Valehtelija näkee eniten valehtelijoita ja multi multeja. Kun on itse epärehellinen, ei voi uskoa että kukaan muukaan olisi rehellinen.

• ?????

No ehkä ne myrtsi-marjaanat eivät edes halua, että kukaan lähestyy heitä kaupungilla.

• kok.on

Olen kaunis, katson uteliaasti ihmisiä silmiin, hymyilen ja vastaan hymyyn.

Minua saa lähestyä, vaikken olisikaan kiinnostunut. Kunhan se minua lähestyvä ihminen ei ole päällekäyvä, vaan herrasmies. En jakele numeroani, mutta juttelen minua lähestyville ihmisille ihan normaalisti. En hae suhdetta enkä halua suhdetta, joka lähtee liikkeelle ulkonäöstä.

Ymmärrän niin hyvin sitä, ettei halua rohkaista ketään kun niitä lähestymisyrityksiä todella tulee liiaksi asti. Kaunis ihminen haluaa olla myös rauhassa eikä olla mikään näyttelyesine, jota esitellään kavereille kun tavis on päässyt valloittamaan niinkin kauniin ihmisen..

Kauneus on oikeasti kirous. Mies haluaa kauniin vaimon, jota voi esitellä muille. Kuitenkin mies on useimmiten hirvittävän mustasukkainen vaimostaan. Nainen haluaa tulla rakastetuksi sisimpänsä takia, ei ulkoisten avujen, jotka kuitenkin iän myötä katoavat.

• -----

"joka lähtee liikkeelle ulkonäöstä."

Eiköhän melkein kaikki suhteet lähde liikkeelle ulkonäöstä. Varsinkin kun teidän Naisellisten Naisten mielestä aloitteet on Miehen Tehtävä. Mitäpä tuntemattomasta naisesta voi muuta tietää kuin ulkonäön.

• Ei vaikea ymmärtää
        ----- kirjoitti:

"joka lähtee liikkeelle ulkonäöstä."

Eiköhän melkein kaikki suhteet lähde liikkeelle ulkonäöstä. Varsinkin kun teidän Naisellisten Naisten mielestä aloitteet on Miehen Tehtävä. Mitäpä tuntemattomasta naisesta voi muuta tietää kuin ulkonäön.

Miksi sitten valittaa kaunokaisten kasvojenilmeestä, vai ottaisitteko kumminkin vaikka on jo paljastunut sellaiseksi persoonaksi, joka ei teitä miellytä? Kyllä. Tunnen myötätuntoa kaunottaria kohtaan, kun onhan noita miehiä itsekin liikenteessä nähnyt.

• mies32
        Ei vaikea ymmärtää kirjoitti:

Miksi sitten valittaa kaunokaisten kasvojenilmeestä, vai ottaisitteko kumminkin vaikka on jo paljastunut sellaiseksi persoonaksi, joka ei teitä miellytä? Kyllä. Tunnen myötätuntoa kaunottaria kohtaan, kun onhan noita miehiä itsekin liikenteessä nähnyt.

Ei tässä käsittääkseni aloittajan osalta ole kyse kenenkään ottamisesta, vaan yleisestä vastaantulijoiden tylyydestä ja pahaa mieltä ympärilleen levittävästä asenteesta.
        Ihan sama onko norsunvittunaama kaunis vai ruma, norsunvittunaamaisuus on tarttuva tauti. Toivoisin kauniiden naisten kestävän elämänsä kauniina ilman norsunvittunaamaisuutta ja sen levittämistä ympäristöönsä. Jos eivät kestä kauneuttaan, niin kauniista voi aina tehdä ruman, joten ongelma ei ole lainkaan niin kauhea kuin pari kaunotarta tässäkin ketjussa yrittää esittää.

• Myös kaunis

Kok. on:

Näin se on!
        Miksi miehen täytyy yrittää viedä sitä kaunista naista joka paikkaan näytille, kyllä nainen hoksaa tämän. Kaunis nainen haluaa seurustella miehen kanssa muista kun ulkonäkösyistä.
        Kauneus on katoavaista ja kaunis nainen ymmärtää sen.

• mies32
        Myös kaunis kirjoitti:

Kok. on:

Näin se on!
        Miksi miehen täytyy yrittää viedä sitä kaunista naista joka paikkaan näytille, kyllä nainen hoksaa tämän. Kaunis nainen haluaa seurustella miehen kanssa muista kun ulkonäkösyistä.
        Kauneus on katoavaista ja kaunis nainen ymmärtää sen.

Kyllä tuollaiset miehet ovat vähemmistössä. Taas turhaan yleistetään joidenkin itsetuntovammaisten takia. Tai sitten nainen itse kokee tilanteen noin, vaikka mies kyllä ihan samalla tavalla esittelisi tyttöystäväänsä vaikka tyttis olisikin ihan tavis. Sitä kun helposti haluaa esitellä tyttöään joka tapauksessa.

• thoughtful...
        mies32 kirjoitti:

Kyllä tuollaiset miehet ovat vähemmistössä. Taas turhaan yleistetään joidenkin itsetuntovammaisten takia. Tai sitten nainen itse kokee tilanteen noin, vaikka mies kyllä ihan samalla tavalla esittelisi tyttöystäväänsä vaikka tyttis olisikin ihan tavis. Sitä kun helposti haluaa esitellä tyttöään joka tapauksessa.

"mies kyllä ihan samalla tavalla esittelisi tyttöystäväänsä vaikka tyttis olisikin ihan tavis. Sitä kun helposti haluaa esitellä tyttöään joka tapauksessa."

Juurikin noin!!!! Siinä ole mitään tekemistä sen asian kanssa onko nainen miten hyvännäköinen. Kummastuttaa se, että nämä kauniit (kuka nyt sitten kenenkin mielestä on kaunis....) todellakin ajattelevat olevansa parempia saaliita kuin tavallisemman näköiset naiset. Myös sisimmiltään kaunis ei aseta itseään korkeammalle jalustalle kuin muut!!!

• kadun kulkija

Kaunis tai ei niin naiset on luonteeltaan vit.tumaisia joten ei ole ihme et ilme on vit.tuuntunut. Baarissa ei uskalla mennä naiselle juttelee ikinä.

• Mä elän mun elämää
      • mies32

Tuon kipaleen sanomahan oli tämän palstan asiantuntijoiden tiedon vastainen. Ei muka tyttöä kiinnostanut lihas eikä raha. Onkohan sanoittaja joku haaveileva ätminkäinen?

• .5yae
        mies32 kirjoitti:

Tuon kipaleen sanomahan oli tämän palstan asiantuntijoiden tiedon vastainen. Ei muka tyttöä kiinnostanut lihas eikä raha. Onkohan sanoittaja joku haaveileva ätminkäinen?

Tuo on sitä naisten kaksoispuhetta. Halutaan rahaa ja lihasta, mutta sanotaan toista.

• Nainen2333
        .5yae kirjoitti:

Tuo on sitä naisten kaksoispuhetta. Halutaan rahaa ja lihasta, mutta sanotaan toista.

Höpönlöpön. Rahalla ja lihaksella ei ole mitään väliä, haluan köyhän narukätisen olmin!

• Se kaunis nainen

No onpas pöhköä vääntämistä.
      Todella itsekästä vaatia muita käyttäytymään omen halujensa mukaan.
      Mulla on kyllä se kokemus, että normaalien miesten kanssa kaikki on jotenkin tosi helppoa.
      Aina kun joku alkaa ylettömästi kytätä ja pommittaa vaikka viesteillä, niin niillä ei ole kaikki kotona. Ne on jotenkin koko ajan, että minä minä minä, eikä hyväksy kieltävää vastausta.
      Niillä on joku ihme harhaluulo, että kun vaan painaa päälle, niin kyllä se nainen suostuu, mua ahdistaa tosi paljon sellanen.
      Jos haluat kadulla moikkailla ja olla iloinen, niin lähesty miehiä. Hymyile niille ja ole iloinen, ne kestää paremmin sun tuijottamisen ja kyttäämisen.

• ........

No tästäkö saatiin nyt todista tuohon toiseen ketjuun, että kaunis nainen ei voi olla älykäs. Vaikuttaa ainakin vahvalta tapaustodisteelta.

• 6410

Biologiaa? Vain rohkeimmat - eli parhaat - uskaltavat lähestyä. Ei ole vaaraa että vahingossakaan tekisi lasta nynnyn kanssa.

• 12+15

Kaupungilla kulkiessaan ihmiset on monesti uppoutuneita omiin ajatuksiinsa, se "tympeän" ilmeen takana saattaa olla huolta vaikka työasioista tai ihan vaan pohdintaa kauppalistasta. Ite en kiinnitä huomiota siihen kattooko joku mua vai jättääkö kattomatta, en itekään kattele ketään kadulla "sillä silmällä" vaan mietin omiani ja väistelen vaistomaisesti muita ilman että otan katsekontaktia - enkä ajattele asiaa sen enempää.
      Totta kai joukossa on aina niitäkin jotka kuvittelee itsestään liikoja ja olettaa jokaisen vilkaisijan kuolaavan peräänsä, mutta väittäisin et enemmistö ei oikeesti edes huomaa jos joku sattuiskin katsomaan kiinnostuneesti - tai muullakaan tavalla. Sitä on niin tottunut siihen "minding my own business" meininkiin et tosi vaikea ymmärtää että jotkut ottaisi itseensä jos kaikki eivät kuljeskele aurinkoinen hymy naamalla ottamassa katsekontaktia jokaiseen vastaantulijaan.

• juli....

Niin typerältä kuin tämä kuulostaakin, joskus olisi kiva vaan kävellä kaupungilla "rauhassa"... Itse inhoan huomion keskipisteenä olemista ja haluaisin olla mahdollisimman huomaamaton, mutta kun about jokainen vastaantuleva mies katsoo pitkään tai maiskuttelee suutaan (pahimmassa tapauksessa autoiljat soittavat torvea), on tämä melko mahdotonta. Joten parhaaksi keinoksi olen ikävä kyllä havainnut vittuuntuneen ilmeen. Harmi jos ei miellytä, mutta sepä onkin minun pointtini...

• mies32

Ai että vaikka pukeutuisit mahdollisimman tylsästi, tööttäilevät autot? Vaikea uskoa..

• juli....
        mies32 kirjoitti:

Ai että vaikka pukeutuisit mahdollisimman tylsästi, tööttäilevät autot? Vaikea uskoa..

Niijoo tässä onki toinen dilemma. Miksi hemmetissä miehet tuntuvat (tälläkin palstalla) ajattelevan, että jos nainen on laittautunut ja pukeutunut esim lyhyehköön mekkoon, nainen olisi tehnyt sen mesten takia? MInä ainakin laittaudun tasan itseni vuoksi, pidän siitä ja tunnen oloni kotoisemmaksi naisellisissa vaatteissa. Joten miksi hitossa "pukeutuisin mahdollisimman tylsästi"... En vain pidä sellaisesta huomiosta. Eikä tällä asialla ole mitään tekemistä loppupeleissä vaatetuksen kanssa, ihmiset voisivat vaan opetella käyttäytymään.

• mies32
        juli.... kirjoitti:

Niijoo tässä onki toinen dilemma. Miksi hemmetissä miehet tuntuvat (tälläkin palstalla) ajattelevan, että jos nainen on laittautunut ja pukeutunut esim lyhyehköön mekkoon, nainen olisi tehnyt sen mesten takia? MInä ainakin laittaudun tasan itseni vuoksi, pidän siitä ja tunnen oloni kotoisemmaksi naisellisissa vaatteissa. Joten miksi hitossa "pukeutuisin mahdollisimman tylsästi"... En vain pidä sellaisesta huomiosta. Eikä tällä asialla ole mitään tekemistä loppupeleissä vaatetuksen kanssa, ihmiset voisivat vaan opetella käyttäytymään.

No ensinnäkin teet sen miesten vuoksi.

Mutta kun sinua kerran se huomio häiritsee ja tiedät hyvän keinon vähentää sitä, niin mikä tässä on vielä ongelmana?

Sinä et pysty merkittävästi opettamaan ihmisiä käyttäytymään.

• juli....
        mies32 kirjoitti:

Mutta kun sinua kerran se huomio häiritsee ja tiedät hyvän keinon vähentää sitä, niin mikä tässä on vielä ongelmana?

Miten niin teen sen miesten vuoksi? Tuossa ei ole taaskaan mitään järkeä. Nojoo, kiitos kommentista, vahvistit taas käsitystäni miehistä:)

• Teemu från Teemuland
        mies32 kirjoitti:

Nää on näitä Teemun Teemulandian omia sääntöjä ja siitäkös kova itku ja parku, kun me muut ei noudateta Teemun Teemulandian sääntöjä.
        Ja sit Teemu suuttuu ja huo.rittelee ja haukkuu naisia, että siitäs saatte, te rupsahtaneet kurpat.
        Teemulandiassa räjähtävä kauluspaita -miehiä ei saa ohittaa, ylittää eikä alittaa. Vaan täytyy ilmaista kaikin keinoin kiinnostuksensa, ettei Teemun järkkynyt mieli järky lisää. Se on naisten velvollisuus tukea ja ihailla Teemua.

Mut Teemu, kun sussa ei ole oikein mitään mitä ihailla, ei ulkonäköä, ei reilua luonnetta, ei ylvästä mieltä, niin mitä me naiset sussa voitais ihailla?
        Oi vastaa meille, niin ehkä löytyy joku ihmiskunnan puolesta uhrautuva kaunokainen, joka ei ignooraisi sinua, jota me muut ikävästi jatkossakin teemme.

• tuo on

vale. Yksikään nainen ei jaksa pyntätä itseään varten päivittäin. Taustalla piilee miesten huomion saaminen. Valitettavasti käy niin, että saa myös huomiota "ei toivotuita" henkilöiltä! Poikeuksena voi olla varhaisteinit, jotka pukeutuu vaan sen perusteella, niin kuin on tapana eli muodissa.
        Jos olette huomanneet, keski-ikäiset ja sen ylittäneet eivät enää tälläydy vaan pukeutuvat mukavuuden mukaan. Tosin, tukkaa ei tarttis tuhota permiksillä ja siiliniskalla.
        Kyllä se niin on, että jos vetää rumimmat kuteet kaapista ylle, sitoo hiukset ja jättää meikkaamatta, välttyy miesten "ahdistavalta" huomiolta.

Vastaus alkuperäiseen viestiin, veikkaan että moni ajattelee ihan muita asioita kaupungilla liikkuessaan. Kaikilla ei pyöri seksi ja vastakkainen sukupuoli päässä 24/7. Myös mm. ikävä ilma saa ilmeen myrtyneeksi.

• mies32
        juli.... kirjoitti:

Miten niin teen sen miesten vuoksi? Tuossa ei ole taaskaan mitään järkeä. Nojoo, kiitos kommentista, vahvistit taas käsitystäni miehistä:)

Kivahan se on, että kuljet seksikkäänä, kyllä siinä aina vähän leuka tippuu, silmät pullistuvat ja kanki kovettuu, kun sinua näkee. Mutta kun sinä kerran sitä haluat tai et ainakaan pane pahaksesi, niin hyvä.
        Mutta itse en kyllä tööttäile, enkä huutele. Vähän harmittaakin, että ei ole tullut kadulla ikinä suoraan tehtyä aloitetta kaltaisillesi. Ehkäpä joskus jatkossa liityn noiden itseäni rohkeampien miesten joukkoon. Kerrotko vielä ,että millaiset kommentit ovat toimineet parhaiten? Millä huudahduksella on saanut todennäköisimmin?

• mies32
        Teemu från Teemuland kirjoitti:

Nää on näitä Teemun Teemulandian omia sääntöjä ja siitäkös kova itku ja parku, kun me muut ei noudateta Teemun Teemulandian sääntöjä.
        Ja sit Teemu suuttuu ja huo.rittelee ja haukkuu naisia, että siitäs saatte, te rupsahtaneet kurpat.
        Teemulandiassa räjähtävä kauluspaita -miehiä ei saa ohittaa, ylittää eikä alittaa. Vaan täytyy ilmaista kaikin keinoin kiinnostuksensa, ettei Teemun järkkynyt mieli järky lisää. Se on naisten velvollisuus tukea ja ihailla Teemua.

Mut Teemu, kun sussa ei ole oikein mitään mitä ihailla, ei ulkonäköä, ei reilua luonnetta, ei ylvästä mieltä, niin mitä me naiset sussa voitais ihailla?
        Oi vastaa meille, niin ehkä löytyy joku ihmiskunnan puolesta uhrautuva kaunokainen, joka ei ignooraisi sinua, jota me muut ikävästi jatkossakin teemme.

Voisitko olla syyttelemättä tunnistettavaa henkilöä toisten kirjoituksista? Sitä suuremmalla syyllä kun teet sen anonyymina.
        Teemun kirjoitukset ovat tuolla ylempänä, eivätkä juuri osu tässä alempana käytyyn keskusteluun.

Sikamaista myös tuo jatkuva Teemun henkilökohtainen haukkuminen ulkonäköään myöten, kun itse olet epävarma multinikkaileva anonyymi sotanorsu.

Enkä minä Teemua pidä minään hyvänä jätkänä ja väitä, että hän on oikeassa väitteissään. Mutta rajat ne tuohon Teemu-vainoonkin pitäisi saada, vielä aikuiset ihmiset kyseessä ja olevinaan niin ihania ja kypsiä.

• Periaatteen henkilö
        mies32 kirjoitti:

Voisitko olla syyttelemättä tunnistettavaa henkilöä toisten kirjoituksista? Sitä suuremmalla syyllä kun teet sen anonyymina.
        Teemun kirjoitukset ovat tuolla ylempänä, eivätkä juuri osu tässä alempana käytyyn keskusteluun.

Sikamaista myös tuo jatkuva Teemun henkilökohtainen haukkuminen ulkonäköään myöten, kun itse olet epävarma multinikkaileva anonyymi sotanorsu.

Enkä minä Teemua pidä minään hyvänä jätkänä ja väitä, että hän on oikeassa väitteissään. Mutta rajat ne tuohon Teemu-vainoonkin pitäisi saada, vielä aikuiset ihmiset kyseessä ja olevinaan niin ihania ja kypsiä.

Olen aina pysynyt kaukana hulluista ja humalaisista ja näin on minulla terveys ja kunnia tallella.

• :)))))))
        mies32 kirjoitti:

Kyllä! Ellei nainen pukeudu burkhaan, hän haluaa miesten huomiota ja ilmaisee sen pukeutumisellaan.

• :(((((((((

Yhyy, nyyh. Onpa elämäsi vaikeaa. Autotkin tööttäilevät, kun kävelet punaisia päin naama norsunvitulla.

• n__79
        mies32 kirjoitti:

Minuakin ärsttää tuo autosta huutelu ja torven tööttääminen. Olin kesällä rullaluistelemassa, niin parista autosta huudeltiin rivouksia. Se oli todella noloa, koska muut katsoivat sitten minua. Vaikka se oli noloa, niin tietyllä tavalla se oli itsetuntoa kohottavaa. Mutta en silti viihtyisi huomion keskipisteenä.

• Jaa, minä taas luulisin, että jokaisella ajalla on omat ilmiönsä ja omat käyttäytymismallinsa. Muotti, jonka avulla sulautuu joukkoon ja voiton (huomion) vie se, joka parhaiten hanskaa ajan hengen.

50-luvulla piti olla niin tekopirteitä ja simpsakoita
      60-luvulla aluksi tötteröhuulisiä ilmeettömiä sutturoita - ja loppupuolella käännettiin kengänkärjet sisäänpäin, silmät ymmyrkäiseksi, sormi suuhun ja yritettiin näyttää mahdollisimman idiootilta
      70-luvulla avoimilta rohkeilta upeilta hymyileviltä maailmankansalaisilta
      ja niin edelleen ja niin edelleen
      Jos nyt pitää sitten näyttää vaikeastilähestyttävältä aggressiiviselta 'parasta-ku-katoaisit'-ilme naamalla. niin ehkä taas jonkun ajan kuluttua näytetään joltain muulta.
      Väittäisin että se on vain laumakäyttäytymistä.
      nimim. Hymyillään kun kohdataan - ilman sen kummempia ajatuksia

• teteta

Mäki tapaan aika tympeitä naisia usein baareissa, välillä tullu litsaria poskeen vaikka oon vaan kysyny tanssiin. On huvittavaa kuinka jotkut naiset näyttää siltä ku ne kuvittelis olevansa jotenkin parempia ku muut.

• raasukka.....

minua ahdistaa jos miehet katsoo..luulen että katselevat että olen niin kammottavan näköinen :D raksamiehet ovat pahimpia siksi kierrän kaikki rakennus ym tie hankkeet silmänkantamatton päästä.. ahdistus on silloin miljoona ..minä en tiedä minne omat silmäni laittaisi että en antaisi väärää kuvaa että luulisin itsestäni liikoja :D taitaa olla pienoinen itsetunto ongelma :D

• juupajuu3
        raasukka..... kirjoitti:

minua ahdistaa jos miehet katsoo..luulen että katselevat että olen niin kammottavan näköinen :D raksamiehet ovat pahimpia siksi kierrän kaikki rakennus ym tie hankkeet silmänkantamatton päästä.. ahdistus on silloin miljoona ..minä en tiedä minne omat silmäni laittaisi että en antaisi väärää kuvaa että luulisin itsestäni liikoja :D taitaa olla pienoinen itsetunto ongelma :D

hah mulla ihan sama juttu! aika järkyttävää kylläkin:D

• ghfsghh

Ehkä tulkitsetkin neutraalin ilmeen vittumaiseksi?

• kas näin

Mun kohdalla ainakin kauniit naiset ja tavisneidit vaihetaan katseita jos vastaan tullaan.

Ei hymyileviä, enemmän mietteliäitä ja hämmästyneitä.

Joten aplle vastaus: ei aina.

• EI ole korkkareita

Meikäläistä tuijotetetaan pituuteni takia, tai jos ei tuijoteta, niin ainakin vilkaistaan kerran pari. Nykypäivänä pitkä nainen ei pitäisi olla enää mikään ns luonnonoikku, kylillä näkee nykyään paljon itseni pituisia tai pitempiä naisia. Itse olen 180cm. Kuitenkin edelleen törmään ihmisiin, jotka katsovat päästä varpaisiin ja takas alas, varmistaakseen, kuinka hemmetin korkeat korot meikäläisellä on. Harvemmin sellasia koipiini laitan.
      Tilanteesta olen päässyt pois ilmottamalla tälle tuijottajalle pituuteni. Jokakerta toiminut, ensin iskee hämmennys, sitten nousee puna naamalle ja senjälkeen onkin jo käsittämätön kiire muualle.
      Eihän tämä sinänsä liity tähän ketjuun, halusin vaan tuoda esiin sen, että naista ei aina välttämättä tuijoteta pitkään naamavärkin takia. Ei meikäläistä rumaksi ole haukuttu mutta tuskin vedän vertoja näille tässä viestiketjussa oleville rinsessoille .

• himmler.

Pitkät sääret omaava pitkä nainen on laatuainesta.

• Ei ole korkkareita

Heh, saattaa olla ja kai se niin onkin. Myönnän että joskus ärsyttää moinen tuijottelu, yleensä se laittaa hymyilyttämään mutta jos sattuu olemaan se paskempi päivä menossa niin sitten ei hymyilytä. Pentuna, siis teininä koin pituuteni haitaksi, koin jopa itse olevani jotenkin outo, en niin normaali, vanhemmiten olen oppinut kantamaan pituuteni ylpeydellä ja mukavaltahan se kuulostaa jos joku sanoo, että oletpas upea nainen.
      Eipähän ainakaan tartte heittää sotamaalausta lärviinsä " saadakseen huomiota osakseen" :D
      Eikä muuten tartte pahemmin varvistella.

• 15+4

Vmäinen ilme ja käytös on sitä suomalaisuutta, tai ainakin ikävästi nykypäivää. Jostain kumman syystä monet naiset ajattelevat että heillä on oikeus käyttäytyä miten sattuu tasa-arvon nimissä.

• että silleen

Mulla on tympeä ilme vaan sitte jos joku mies tuijottaa tai yrittää katella monta kertaa. Että olkaapas tarkkana kyyläilyn kanssa. Vaikka se pitäisi kai ottaa kohteliaisuutena, niin rupee tympäsee koska ei oo kohteliasta enkä tykkää olla huomion kohteena tai jonkun silmänruokana.

• mies32

Anteeksi nyt vain, syytä sitten ketä tai mitä haluat, mutta kauniista naisesta en pysty pitämään silmiäni erossa.

• joo!

No kyllä vois sen verran yrittää, ei sulla oo mitään oikeutta toisten oloa hankaloittaa vaikka ois kuinka kaunis!

• mies32

Eihän sitä ikinä tiedä kuinka pahasti olonsa hankaloituu vai hankaloituuko lainkaan.

• huomannut myös

Monesti myös se runsas meikki saa näyttämään tympääntyneeltä, yleensä niillä kaikista tympääntyneimmän näkösillä on ihan hirveet määrät meikkiä. Kulmat kans tekee paljon, niiden muoto tai tumma väri voi tehdä vihasen näköseks vaikka olis ihan naama peruslukemilla.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7569
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1843
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1840
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241