Miksi varatut naiset flirttailee ja pelaa silmäpeliä?

Pakit ja muusi

Olen saanut nyt muutaman vuoden sisällä useat pakit eri naisilta joiden kanssa luulin, että minulla on jotain kipinää ilmassa katsekontakteista, naisilta saaduista ujoista hymyistä, punastelusta ja flirtistä päätellen. Minusta on vaikuttanut ihan selvältä, että nainen on ollut kiinnostunut minusta ja jollain tapaa ihastunut. Nämä kaikki naiset ovat olleet sellaisia, joita olen syystä tai toisesta nähnyt usein. Sitten kun olen rohkaissut mieleni ja pyytänyt häntä treffeille, niin hän on nolostuneena sanonut, että on varattu. Mitä ihmeen pelleilyä tämä on?

49

6212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muusi ja lihapullat

      Tää on jotain, mitä osa naisista tekee tahallaan, osa puolivahingossa ja osa täysin tajuamattaan. Suurin osa kuuluu varmaan keskimmäiseen ryhmään.

      Hymyily ja sanailu tulee aika monilta jotenkin luonnostaan, vaikkei varsinaisena tarkoituksena olisikaan iskeä miestä. Jossain vaiheessa sitä tajuaa että pahus, toinen osapuoli ehkä tulkitsee tilanteen eri tavalla. Reiluinta olisi tehdä heti selväksi olevansa varattu, mutta sekin voi olla vähän hankalaa. Töräyttämällä heti ensimmäisen epäselvän tilanteen tullessa että "olen muuten varattu" antaa helposti itsestään vähän turhan itserakkaan kuvan, ikään kuin olettaisi kaikkien miesten ihastuvan itseensä parin hymyn jälkeen. Paras kuitenkin olisi jollain tavalla ilmaista parisuhdestatuksensa, esim. normaalin jutustelun yhteydessä tyyliin "oli ihan normiviikonloppu, ukon kanssa oltiin kotosalla ja katseltiin telkkaa."

      Osa ihmisistä on varmaan muuten vain mukavia ilman että tulevat ajatelleeksi olevansa mitään muuta kuin ystävällisiä. Ja sitten toki on myös niitä lapsellisia tapauksia, jotka yksinkertaisesti nauttivat liikaa ihailusta, että viitsisivät ottaa muiden tunteita huomioon.

    • ikäluokka

      Olen laskenut tuttava piirissä olevat varatut naiset. 8 naista ja 6 heistä pitää silmäpeliä. Olen tanssin opettaja ja tosiaan 6 kanssa olen päässyt sänkypeliin.
      suomenettuna saanut nauttia sexiä. 2 heistä ehdotti jopa sellaista , että tavattaisiin silloin tällöin.

      On syntistä nähdä niitä tuttavia joidenka naiset huoraavat.

      • Pääsiskös saatille?

        Joskus tuntuu, että naiset on juuri tuolla tavalla saattaen vaihdettavia, että vaikka olisivat varattuja niin vain tyhmä jättää juttua siihen, kun flirtin jatkamisella naisen varaustilanne pysyisi vakiona, mutta mies vaihtuisi. Omassa kaveripiirissä on juuri näitä tapauksia, että ollaan muka varattuja, mutta silti pelaillaan jonkun toisen miehen kanssa niin kauan kunnes voi sille omalle miehelleen sanoa, että tapasin toisen.


    • Se ei ole 'kutsu'

      Ei mitään pelleilyä, sinä vain ymmärrät flirtin väärin.

      • luulenpa....

        Ai ei ole kutsu? Totisella naamallako sitä sitten ollaan, kun ollaan iskemässä? Kyllä se flirtistä jatkuu, jos jatkuu.


      • !!!

        Taas naiset satuilee, kyllä me miehet ymmärrämme sen naisten pelin.
        Moni nainen testaa viehätysvoimaansa ja jos se tehoaa, on nainen valmis
        aihtamaan "parempaan."
        Jollei se johda mihinkään, niin aina vedotaan siihen että se on viatonta.
        Niilläkin parisuhteessa olevilla naisilla jotka eivät ajattele yhtään miltä kumppanista tuntuu, mutta sehän kertoo kaiken naisesta ja hänen arvoistaan.


      • Väärin ymmärretty
        luulenpa.... kirjoitti:

        Ai ei ole kutsu? Totisella naamallako sitä sitten ollaan, kun ollaan iskemässä? Kyllä se flirtistä jatkuu, jos jatkuu.

        Jooo, mutta se onkin ihan eri juttu. Flirtti on vilpitöntä, positiivista ja hyväntahtoista toisen ihmisen huomioimista. Sitten kun alkaa jotain muuta ja se jatkuukin, se ei ole enää flirttiä, vaan jotain muuta ...


      • ..............
        Väärin ymmärretty kirjoitti:

        Jooo, mutta se onkin ihan eri juttu. Flirtti on vilpitöntä, positiivista ja hyväntahtoista toisen ihmisen huomioimista. Sitten kun alkaa jotain muuta ja se jatkuukin, se ei ole enää flirttiä, vaan jotain muuta ...

        Ihmisille voi olla ystävällinen ja huomioiva ilman flirttiä. Flirtti on aina luonteeltaan vihjailevaa ja seksuaalista. Vain tekopyhä kuvittelee ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtti perustuu nimenomaan vihjailuun.


      • No. ei perustu
        .............. kirjoitti:

        Ihmisille voi olla ystävällinen ja huomioiva ilman flirttiä. Flirtti on aina luonteeltaan vihjailevaa ja seksuaalista. Vain tekopyhä kuvittelee ettei flirtti tarkoita mitään, vaikka flirtti perustuu nimenomaan vihjailuun.

        Sinä et siis tunne etkä tiedä sanaa v i l p i t ö n ? Etkä miehiä, jotka luulevat kaikkea ystävällistä huomiointia flirtiksi? Siis kuka onkaan "tekopyhä"? Vaiko vain tietämätön ja ymmärtämätön?


      • ...............
        No. ei perustu kirjoitti:

        Sinä et siis tunne etkä tiedä sanaa v i l p i t ö n ? Etkä miehiä, jotka luulevat kaikkea ystävällistä huomiointia flirtiksi? Siis kuka onkaan "tekopyhä"? Vaiko vain tietämätön ja ymmärtämätön?

        Sinä et siis tunne etkä tiedä sanaa f l i r t t i ?

        Jos mies pitää ystävällisyyttä flirttailuna, niin eihän kyse ole silloin flirttailusta vaan pelkästään ystävällisyydestä. Jos taas flirttailet miehelle, niin sitten on ihan turhaa valittaa jos mies olettaa, että olet kiinnostunut hänestä. Vilpitöntä flirttiä ei olekaan. Ystävällinen voi olla myös ilman flirttailua. Muun väittäminen on tekopyhää.


      • Piste ja pamaus
        ............... kirjoitti:

        Sinä et siis tunne etkä tiedä sanaa f l i r t t i ?

        Jos mies pitää ystävällisyyttä flirttailuna, niin eihän kyse ole silloin flirttailusta vaan pelkästään ystävällisyydestä. Jos taas flirttailet miehelle, niin sitten on ihan turhaa valittaa jos mies olettaa, että olet kiinnostunut hänestä. Vilpitöntä flirttiä ei olekaan. Ystävällinen voi olla myös ilman flirttailua. Muun väittäminen on tekopyhää.

        Flirtti on edelleen vilpitöntä, positiivista, hyväntahtoista toisten ihmisten huomioimista. Jos se on sulle jotain muuta, niin ollet tyhmä ja tietämötön.


      • huutomerkki ja jytky
        Piste ja pamaus kirjoitti:

        Flirtti on edelleen vilpitöntä, positiivista, hyväntahtoista toisten ihmisten huomioimista. Jos se on sulle jotain muuta, niin ollet tyhmä ja tietämötön.

        Ystävällisyys on ystävällisyyttä. Toisen ihmisen huomioiminen on toisen ihminsen huomioimista. Flirttaaminen on flirttailua.

        "Flirttailu eli keimailu on ihmisten välistä vuorovaikutusta, jolla yleensä osoitetaan seksuaalista tai romanttista kiinnostusta toiseen henkilöön."


      • 11+17
        Väärin ymmärretty kirjoitti:

        Jooo, mutta se onkin ihan eri juttu. Flirtti on vilpitöntä, positiivista ja hyväntahtoista toisen ihmisen huomioimista. Sitten kun alkaa jotain muuta ja se jatkuukin, se ei ole enää flirttiä, vaan jotain muuta ...

        Minusta flirtin määritelmä on juuri "sitä jotain muuta". Toisin sanoen se "vilpiton toisen ihmisen huomaaminen" ei ole mitään flirttiä vaan tavallista kanssakäymistä.


    • King Corvax

      Ne sanoivat, että ovat varattuja ja sää onneton uskoit :D

      Naiset nauttii huomiosta. Jos keräät rohkeutta hemmetin kauan ja käytät hirveästi aikaa kiertäen kuin kissa kuumaa puuroa niin nainen tajuaa, että et ole itsevarma ja vahva mies, jollaisia naiset haluavat.

      älä kiertele! älä tutkaile, onko nainen kiinnostunut. Mitä sillä on väliä, onko hän kiinnostunut vai ei? tulos on mitä on kun kysyt treffeille. Vaikutus pitää tehdä siinä heti ensimmäisellä tapaamiskerralla. Sen jälkeen voi sanoa että "mä voin nähdä sua uudestaan mutta en tiedä koska kerkeen..." ikään kuin olettaen, etä nainen haluaa ilman muuta nähdä sinut. Jos nainen haluaa, niin nappiin meni. Jos ei, niin ei haittaa, koska mikääön määrä tapaamisia ja kiertelyä ei yleensä muuta sitä tilannetta miksikään.

      Tää sama pätee lyhyissäkin kohtaamisissa. Esim tuossa tapasin erään naisen junassa ja juttelimme. Ilmassa ei ollut flirttiä. Ilmassa ei ollut punastelua eikä mitään merkkejä siitä, että nainen olisi kiinnostunut muusta kuin juttelusta. Silti sanoin vain, että "mä en anna numeroani ekalla tapaamisella mutta mä mailaan sulle". SIihen nainen vastasi että "kirjoitanko osoitteeni lapulle vai kännykkääsi". Ja maileja on sadellut. Seuraava steppi on nähdä mahdollisimman pian uudelleen ettei kiinnostus lopahda.

      Mutta jos lopahtaa niin mitä sitten? Naiset ovat kuin junia: jos yksi jättää, niin seuraava tulee muutaman minuutin päästä.

      • Musta maagikko

        Olet varmaan oikeassa, mutta haluaisin kuulla, että joku nainen rehellisesti sanoisi tämän itsekin. Naisten epärehellisyys ja kieroilu saa minut oksentamaan mustaa paskaa.


      • Lilla Magia
        Musta maagikko kirjoitti:

        Olet varmaan oikeassa, mutta haluaisin kuulla, että joku nainen rehellisesti sanoisi tämän itsekin. Naisten epärehellisyys ja kieroilu saa minut oksentamaan mustaa paskaa.

        Naisilla on piiiiiiiiiiitkä ja ankea historia mieästen vierellä, on ollut aikaa opetella. Ja naiset ovat hyviä oppimaan ja paaaljooon lahjakkaampia.


      • .........
        Lilla Magia kirjoitti:

        Naisilla on piiiiiiiiiiitkä ja ankea historia mieästen vierellä, on ollut aikaa opetella. Ja naiset ovat hyviä oppimaan ja paaaljooon lahjakkaampia.

        Olet ansainnut sen pettävän väkivaltaisen miehen.


      • Ansaittu vapaus
        ......... kirjoitti:

        Olet ansainnut sen pettävän väkivaltaisen miehen.

        Ei mulla ole sellaista. Jos olisi, niin joka ainoa moksaus menisi pollarin paperiin. Pettämisestä sen verran, että hänellä on lupa mennä ja tehdä ihan niin kuin itse tykkää ja halajaa, milloin, missä, miten ja mitä vain.


    • ahaa007

      Osaatteko selittää mun kaverin naisen käyttäytymisen?

      Nyt useissa baari illoissa on tapahtunut samanlainen kuvio. Kaverin muija osaa puhua tosi hyvin muille muijille, taka ajatuksena minulle seuraa niistä. Mutta kuitenkin hän yrittää mua saada yhteen jonkun hieman ei niin nätin naisen kanssa. Monesti on kuitenkin käynyt niin että olen tullut juttuun sen hyvän näköisen naisen kanssa jota ei alunperin suunniteltu minulle siinä illassa.

      Pelkääkö kaverini nainen että löydänkin häntä paremman näköisen naisen ja samalla pelkää menettävänsä oman miehensä jos hänkin vaihtaa kauniimpaan? Hän pelkää kyllä jatkuvasti että kaverini löytää jonkun muun, mullekkin yrittää välillä tilittää siitä mutta en jaksa kuunnella sitä, olenkin sanonut että elä omaa elämääs ja anna mun juoda tämä tuoppini loppuun.


      Yhdessä asiassa olen kehittynyt, flirtailemaan siis normaali arjessa naisille. Ei ole merkitystä onko se varattu tai ei. Hauskaa näyttää olevan ainakin toisella osapuolella ja myös minulla :)

    • Iloluontoinen

      Olen varmaan juuri sellainen varattu nainen, joka mielestäsi flirttaa ja hymyilee. Päätellen siitä, että treffikutsuja tulee aika usein, enkä ole mikään teinityttö. En kuitenkaan tietoisesti flirttaile kenenkään kanssa, mielestäni olen vain oma kaikille ystävällinen itseni. Minun mielestäni miehet tulkitsevat tuon ystävällisyyden vähän liian helposti kiinnostuneisuudeksi.

      • ....

        Ei kyse ole tavallisesta ystävällisyydestä ja hymyilystä, vaan siitä että selvästi haetaan katsekontaktia, huomiota ja käyttäydytään ihastuneesti.


    • lifemocker

      "luulin, että minulla on jotain kipinää ilmassa katsekontakteista, naisilta saaduista ujoista hymyistä, punastelusta ja flirtistä päätellen."

      hyvät naiset - tässä taas yksi esimerkki siitä, ettei miehet tajua teidän katseista taikka hymyistä tai eleistä yhtään mitään.

      jos olet kiinnostunut - mene juttelemaan.

      ja aloittajalle - älä tuhlaa aikaasi mihinkään naisten iskemisiin. jos 2 ihmistä tulee ok toimeen ja juttuun keskenään niin silloinhan he tapaavat uudelleenkin. ei kaikki toiselle sukupuolelle jutteleminen ole osoitus mistään kiinnostuksesta, vaan se on ihan normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä! joten unohda kaikki vaikutuksen teko ja naisten iskeminen ja juttele ihmisten kanssa jos näin haluat. mutta mitään ei kannata odottaa tapahtuvan. tapahtuu jos tapahtuu!

      • T: Mies

        Vaan ei tapahdu, jos ei pistä tapahtumaan. Käy suihkussa ja kampaa tukka on ihan hyviä neuvoja noin muuten, mutta ei sillä naisia saa.


      • lifemocker
        T: Mies kirjoitti:

        Vaan ei tapahdu, jos ei pistä tapahtumaan. Käy suihkussa ja kampaa tukka on ihan hyviä neuvoja noin muuten, mutta ei sillä naisia saa.

        aika surullista jos et osaa olla tyytyväinen elämääsi ilman mitään vastakkaista sukupuolta... siitähän se kaikki lähtee, että olet tyytyväinen itseesi ja elämääsi, eikä sinulla ole mitään "pakkoa" ketään lähestyä. se "pakko" kun paistaa ihmisestä, kun se pitäisi olla se syy että sinua kiinnostaa se tietty ihminen, eikä "kuhan nyt on vain joku"


      • T: Mies
        lifemocker kirjoitti:

        aika surullista jos et osaa olla tyytyväinen elämääsi ilman mitään vastakkaista sukupuolta... siitähän se kaikki lähtee, että olet tyytyväinen itseesi ja elämääsi, eikä sinulla ole mitään "pakkoa" ketään lähestyä. se "pakko" kun paistaa ihmisestä, kun se pitäisi olla se syy että sinua kiinnostaa se tietty ihminen, eikä "kuhan nyt on vain joku"

        Aika kovia tulkintoja teet siellä. Se nyt vaan on fakta, että naiset eivät tipahda syliin itsestään. Eikä sinun risupartaasi joku takertuu vahingossa, mutta suurin osa miehistä joutuu tekemään niitä aloitteita naisille ihan määrätietoisesti, jos naisseuraa haluaa. Mistään "kunhan nyt on jokusta" ei ole ollut puhetta. Minä ainakin valitsen vain oikeasti kiinnostavia aloitteiden kohteeksi.


      • lifemocker
        T: Mies kirjoitti:

        Aika kovia tulkintoja teet siellä. Se nyt vaan on fakta, että naiset eivät tipahda syliin itsestään. Eikä sinun risupartaasi joku takertuu vahingossa, mutta suurin osa miehistä joutuu tekemään niitä aloitteita naisille ihan määrätietoisesti, jos naisseuraa haluaa. Mistään "kunhan nyt on jokusta" ei ole ollut puhetta. Minä ainakin valitsen vain oikeasti kiinnostavia aloitteiden kohteeksi.

        en ymmärrä mentaliteettia että pitää hakemalla hakea naisseuraa. itse ainakin osaan vallan hyvin olla yksinäänkin, jos ketään ei seurani kiinnosta.


      • T: Mies
        lifemocker kirjoitti:

        en ymmärrä mentaliteettia että pitää hakemalla hakea naisseuraa. itse ainakin osaan vallan hyvin olla yksinäänkin, jos ketään ei seurani kiinnosta.

        En ymmärrä mentaliteettiä, jossa ei opetella luetunymmärtämistä, jos on selviä merkkejä sellaisen puutteesta. Mistään hakemalla hakemisestakaan ei ole ollut puhetta. Kyllä minäkin viihdyn yksin, jos ei ole kiinnostavia näköpiirissä, mutta jos johonkin kiinnostavaan naiseen törmään, niin ei se itsestään syliini hyppää.


      • lifemocker
        T: Mies kirjoitti:

        En ymmärrä mentaliteettiä, jossa ei opetella luetunymmärtämistä, jos on selviä merkkejä sellaisen puutteesta. Mistään hakemalla hakemisestakaan ei ole ollut puhetta. Kyllä minäkin viihdyn yksin, jos ei ole kiinnostavia näköpiirissä, mutta jos johonkin kiinnostavaan naiseen törmään, niin ei se itsestään syliini hyppää.

        sitäkun ei voi tietää onko toinen kiinnostava vai ei ennenkuin tätä oppii vähän tuntemaan...


    • hih hei..

      Flirttailu on elämän suola..ja toiset ovat luontaisia flirttailijoita ja toiset tekevät tietoisesti :D Ei pidä mennä kaikkiin seitteihin upotettavaksi...

      • hopsansaa!

        Paneminen on kivaa myös.


    • samaa joo

      Aloittajalle.. kuule sitä ihan samaa ne miehetkin tekee. Nimimerkki kokemusta on.

    • nimim. epätietoinen

      En tiedä liittyykö tämä suoranaisesti aiheeseen, mutta ehkä hieman. Lauantai-iltana istuin baaritiskin äärellä oluella ja nainen änkesi ihan viereen tilaamaan juomaa itselleen. Vapaata baaritiskiä olisi ollut ainakin viisi metriä mutta hän tunki ihan kylkeen kiinni. Ihmettelin hetken että mitä tässä oikein pitäisi tehdä, mutta onneksi tilanne ratkesi siten että naisen miesystävä tuli myös paikalle.

      En halua olla ilkeä ja ajatella ihmisistä pahaa, mutta mielessä käy että nainen olisi halunnut että alan juttelemaan hänelle. En tiedä olisiko tässä ajatuksena nöyryyttää minua vai herättää kumppanissa mustasukkaisuutta? Ehkä molempia...

      • Onpa todella outoa

        Millä tavalla se on nöyryyttävää, että vieras ihminen tulee viereen ja alkaa jutella tai odottaa keskustelun aloitusta?


      • ......
        Onpa todella outoa kirjoitti:

        Millä tavalla se on nöyryyttävää, että vieras ihminen tulee viereen ja alkaa jutella tai odottaa keskustelun aloitusta?

        Naisten "viatonta" nöyryyttämistä. Baarissa kun ollaan, niin mies alkaa jutella naiselle, nainen hymyilee ja flirttailee ja tuntee olonsa halutuksi, miehellä herää toivoa jostain enemmästä, naisen mies tulee paikalle, mies nolostuu, nainen tuntee vahingoniloa ja ylpeyttä kun kaikki miehet haluaa häntä. nainen poistuu miehensä kanssa paikalta. mies jää yksin kaljatuoppinsa kanssa.


      • Ei h-i !
        ...... kirjoitti:

        Naisten "viatonta" nöyryyttämistä. Baarissa kun ollaan, niin mies alkaa jutella naiselle, nainen hymyilee ja flirttailee ja tuntee olonsa halutuksi, miehellä herää toivoa jostain enemmästä, naisen mies tulee paikalle, mies nolostuu, nainen tuntee vahingoniloa ja ylpeyttä kun kaikki miehet haluaa häntä. nainen poistuu miehensä kanssa paikalta. mies jää yksin kaljatuoppinsa kanssa.

        Tällainen ajattelu ja asenne on alapäästä.


      • Kyl-äh !
        Ei h-i ! kirjoitti:

        Tällainen ajattelu ja asenne on alapäästä.

        Ei tuollainen ajattelu, vaan tuollainen toiminta, jota jotkut naiset harrastaa.


      • Anonyymi
        Kyl-äh ! kirjoitti:

        Ei tuollainen ajattelu, vaan tuollainen toiminta, jota jotkut naiset harrastaa.

        Eipä oo tullu kaheksaan vuoteen naisilta tähän vastauksia kun tiedostaa ton itsekin. Menee varmaan siihen "näitä asioita nainen ei halua miehen tiedostavan"-kategoriaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oo tullu kaheksaan vuoteen naisilta tähän vastauksia kun tiedostaa ton itsekin. Menee varmaan siihen "näitä asioita nainen ei halua miehen tiedostavan"-kategoriaan

        Kyllä, suurin osa hyvännäköisistä on varattuja, vaikka antavat ymmärtää muuta niin pitkään kuin mahdollista. Kannattaa kysyä suoraan missä poikaystäväsi on, niin voi skippaa nämä huomiohuorat suoraan.


    • 14+144444444444444

      Mitä on flirtti? Sitä että ihminen katsoo kohti, hymyilee ja juttelee mukavia. Joillekin tuollainen käytös on luonnollista ja normaalia ilman minkäänlaista pariutumistarkoitusta.

      • ..............

        Flirtti ei ole tavallista ystävällisyyttä vaan aina jotain vähän enemmän. Joskus liika ystävällisyys ja huomioiminen voidaan tulkita flirtiksi. Joskus flirtti naamioidaan pelkäksi ystävällisyydeksi (esim. silloin kun on itse varattu). Jos on epäselvyyttä, että flirttailetko jonkun kanssa, niin voit miettiä että toimitko tuon jonkun kanssa eri tavalla kuin muiden kanssa, oletko hänelle aina vähän ystävällisempi, katsotko aina vähän pidempään silmiin kuin muita, kehutko tai onko puheessasi seksuaalista väriä? Jos vastasit kyllä yhteen tai useampaan kohtaan, niin flirttailet joko tietoisesti tai tiedostamatta.


      • 14+144444444444444
        .............. kirjoitti:

        Flirtti ei ole tavallista ystävällisyyttä vaan aina jotain vähän enemmän. Joskus liika ystävällisyys ja huomioiminen voidaan tulkita flirtiksi. Joskus flirtti naamioidaan pelkäksi ystävällisyydeksi (esim. silloin kun on itse varattu). Jos on epäselvyyttä, että flirttailetko jonkun kanssa, niin voit miettiä että toimitko tuon jonkun kanssa eri tavalla kuin muiden kanssa, oletko hänelle aina vähän ystävällisempi, katsotko aina vähän pidempään silmiin kuin muita, kehutko tai onko puheessasi seksuaalista väriä? Jos vastasit kyllä yhteen tai useampaan kohtaan, niin flirttailet joko tietoisesti tai tiedostamatta.

        Pojntti oli se että flirtin käsite on ihmisille eri, suurin osa miehistä ovat sen verran urpoja että luulevat naisen ystävällisyyttä flirttailuksi.
        Itse miehenä tällaiset tapaukset hiukan ärsyttävät, koska itselläni on usampikin naisystävä jotka joutuvat omaa normaalia käytöstään hillitsemään sen takia.


      • .......
        14+144444444444444 kirjoitti:

        Pojntti oli se että flirtin käsite on ihmisille eri, suurin osa miehistä ovat sen verran urpoja että luulevat naisen ystävällisyyttä flirttailuksi.
        Itse miehenä tällaiset tapaukset hiukan ärsyttävät, koska itselläni on usampikin naisystävä jotka joutuvat omaa normaalia käytöstään hillitsemään sen takia.

        "Flirttailu eli keimailu on ihmisten välistä vuorovaikutusta, jolla yleensä osoitetaan seksuaalista tai romanttista kiinnostusta toiseen henkilöön."


      • Vilpittömyyttä
        ....... kirjoitti:

        "Flirttailu eli keimailu on ihmisten välistä vuorovaikutusta, jolla yleensä osoitetaan seksuaalista tai romanttista kiinnostusta toiseen henkilöön."

        "Seksuaalinen ja romanttinen keimailu" on soidinmeno eikä sillä ole mitään tekemistä flirtin kanssa.


      • ...........
        Vilpittömyyttä kirjoitti:

        "Seksuaalinen ja romanttinen keimailu" on soidinmeno eikä sillä ole mitään tekemistä flirtin kanssa.

        Flirtti on osa soidinmenoa. Tavallinen ystävällisyys ei ole flirttailua. Tuo lainaus on wikipediasta, joka tietää aina totuuden.


    • neiti-ihminen1

      Olen itse nainen ja minullekin on käynyt noin. Ilmeisesti syynä on se, että kun itse olen kiinnostunut jostain miehestä, niin mielikuvitukseni värittää miehen ystävällisyyden aivan erityiseksi lämmöksi ja "selväksi kiinnostukseksi". Ihastuneena on vaikea arvioida realistisesti sitä, vaikuttaako toinen kiinnostuneelta vai ei.

    • Eiköhän se ole aika normaalia jos, varattukin, ihminen pitää pienestä flirtistä tai huomiosta.

    • eppu pee

      Hämmenänpä osaltani soppaa... Olen mies, kohta 50 enkä enää flirttaile. Tai ainakaan paljoa. Ehkä flirttailua voisi pitää eräänlaisena arkipäivän stripteasena, paino sanalla TEASE (=kiusoitella), kohtaan STRIP (=riisua) sen ei pitäisi johtaa mutta joskus on käynyt niinkin.
      Pieni silmäpeli baarissa, onko se vielä edes flirttailua? Joskus, joskus ei.
      Muutama sana tanssilattialla? Ei kai, riippuaen aiheesta.
      Pieni lämmin puhallus korvaan ja hento niskan hively hitaan biisin aikana? Taitaa mennä jo lähentelyn puolelle...
      Oma mielipiteeni on että flirttailun raja loppuu fyysiseen kosketukseen, sen jälkeen se on jotain muuta.
      Joskus nuorempana useampikin daami määritteli minut illan mittaan "vaaralliseksi, hauskaksi ja hulluksi", teitä muistelen lämmöllä, etenkin kaikkia teitä jotka lähditte omaan kotiinne niinä iltoina.

      • 232323

        Tähän on pakko kommentoida, että vaikka itsekin olen sitä mieltä, että fyysinen kosketus (jätetään nyt normaalit paritanssiotteet laskuista) on jo jonkinlaisen rajapyykin toisella puolen, niin ei se aina niin selvää ole.
        1) Eri ihmisillä on vähän erilainen suhtautuminen kosketukseen. Joku saattaa koskettaa vastakkaista sukupuolta olevaa keskustelukumppania käsivarteen, toisen mielestä se on jo lähentelyä.
        2) Joillain naisilla on etenkin vähän juovuksissa taipumusta paljon pidemmällekin menevään kosketukseen. Voivat istua sylissä, hiplata hiuksia jne, mutta eivät ole aikeissakaan mennä sen pidemmälle. Ei ihme, että miehet hämmentyvät.


      • ..........
        232323 kirjoitti:

        Tähän on pakko kommentoida, että vaikka itsekin olen sitä mieltä, että fyysinen kosketus (jätetään nyt normaalit paritanssiotteet laskuista) on jo jonkinlaisen rajapyykin toisella puolen, niin ei se aina niin selvää ole.
        1) Eri ihmisillä on vähän erilainen suhtautuminen kosketukseen. Joku saattaa koskettaa vastakkaista sukupuolta olevaa keskustelukumppania käsivarteen, toisen mielestä se on jo lähentelyä.
        2) Joillain naisilla on etenkin vähän juovuksissa taipumusta paljon pidemmällekin menevään kosketukseen. Voivat istua sylissä, hiplata hiuksia jne, mutta eivät ole aikeissakaan mennä sen pidemmälle. Ei ihme, että miehet hämmentyvät.

        Nämä jotkut naiset rakastavat huomiota. Heille se flirtin ja muun toiminnan ero tulee vastaan vasta penetraatiossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe