Miehet vaativat naisen käyttöopasta, miksi? Miehet ei tunnetusti lue käyttöoppaita.
Vastaukset 13
- sininen_sitruuna
Hmph.. Mutta naisille miehen käyttöopas? :)
Miksi? Sen minkä äiti on pojalleen opettanut, naisystävä saa unohtamaan äidin opit viidessä minuutissa. :)
- sininen_sitruuna
runontaja kirjoitti:
Miksi? Sen minkä äiti on pojalleen opettanut, naisystävä saa unohtamaan äidin opit viidessä minuutissa. :)
Tai en käyttöoppaasta tiedä, mutta ajatustenluku ja miehenlogiikan ymmärtämisen opas voisi olla parempi.. ;)
- S Etämies
Osaatko neuvoa minne käytetyt naiset hävitetään sitten, kun vien sinut alttarille?
- sininen_sitruuna
S Etämies kirjoitti:
Osaatko neuvoa minne käytetyt naiset hävitetään sitten, kun vien sinut alttarille?
En osaa neuvoa ja en ole menossa naimisiin koskaan. ;)
- S Etämies
sininen_sitruuna kirjoitti:
Tai en käyttöoppaasta tiedä, mutta ajatustenluku ja miehenlogiikan ymmärtämisen opas voisi olla parempi.. ;)
Ei nainen voi oppia, eikä tarvitsekaan miehen logiikkaa
miehett hoitavat ne jutut sininen_sitruuna kirjoitti:
Jonkun mukaan miesten ja naisten ajatuksissa on erona tämä:
Nainen ajattelee ääneen eri vaihtoehtoja
Mies suunnittelee asian mielessään, tekee päätelmät mielessään ja sanoo lopputuloksen.
Itse saatan miettiä hyllyn paikkaa pari kuukautta.- S Etämies
En osaa neuvoa ja en ole menossa naimisiin koskaan. ;)
N. seukkaamaan vaan shit
- sininen_sitruuna
runontaja kirjoitti:
Jonkun mukaan miesten ja naisten ajatuksissa on erona tämä:
Nainen ajattelee ääneen eri vaihtoehtoja
Mies suunnittelee asian mielessään, tekee päätelmät mielessään ja sanoo lopputuloksen.
Itse saatan miettiä hyllyn paikkaa pari kuukautta.... Tai sitten mies suunnittelee asian mielessään, tekee päätelmät mielessään ja sanoo lopputuloksen mielessään. ;)
- sininen_sitruuna
S Etämies kirjoitti:
N. seukkaamaan vaan shit
Höpö höpö. :)
- S Etämies
Höpö höpö. :)
SOOT SÖPÖ SÖPÖ:D
... Tai sitten mies suunnittelee asian mielessään, tekee päätelmät mielessään ja sanoo lopputuloksen mielessään. ;)
Tuokin on mahdollista.
Luetaanpas ja nyt lähden etsimään niitä "porsaanreikiä" livenä. Puhalsin 2,5‰ meen testaamaan pitävätkö naiset tälläisestä "selvästä" vonkamiehestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522