Kuntosalien 10 vihatuinta ihmistyyppiä

kohtuus kaikessa

48

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma juttu

Ilmeisesti itse suhtaudun treenaamiseen kuten Satro artikkelin lopussa. Keskitytään vain omaan treenaamiseen ja annetaan muiden hoitaa omansa. Itse en ole huomannut yhtään noista mainituista tyypeistä salilla.

• Anonyymi

Minua ärsyttää kaikista eniten mamut jotka huutavat puhelimeen salilla. Luulevat olevan autiomaassa. Ovatko puoliksi kuuroja vai onko korvat täynnä paskaa. Eivät osaa edes käytöstapoja. Ovatko tulleet suoraan viidakosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ärsyttää kaikista eniten mamut jotka huutavat puhelimeen salilla. Luulevat olevan autiomaassa. Ovatko puoliksi kuuroja vai onko korvat täynnä paskaa. Eivät osaa edes käytöstapoja. Ovatko tulleet suoraan viidakosta

Minua taaswn öesyttää ne jitka laitaa painoja niin paljon että eivät pysty niitä laksemaan ala ilman että sali kaikuu kuin peltihalli

Rämö ränks ja laitteet hajoo

• 68-v

Iäkkäämpien mammojen ryhmällä on taipumus keskittyä verbaalijumppaan mutta hehän muodostavatkin oman, suljetun ryhmänsä.

Käsipainot, levyt ja apuvälineet ovat levällään pitkin lattioita ja joskus hyvin epätodennäköisissä paikoissa.
      Kerran siivooja löyti yhden ranneremmin pukkarin kaapin päältä.

On luonnollista, että tiukan paikan tullen keuhkoista purkautuu ilmaa mutta se ei kuitenkaan ole huutoa.
      Jokunen huutajakin mahtuu porukkaan.

Jotkut eivät tajua, että pukkarin lattia on kävelyä ja penkit istumista varten.
      Vehkeet levällään pitkin paikkoja.
      Varsinkin koulunuoriso kunnostautuu tässä lajissa.

Vaikka miten keskittyisi omaan treeniin niin lattialla olevia rojuja täytyy väistellä ja nostella koipia.
      Ei sillä, että se olisi ylivoimaisen vaikeaa mutta turhaa se on.

En minä noista muista luettelon tyypeistä oikein tiedä.

Yleensä lavalla on tilaa paitsi sunnuntai aamupäivisin.
      Toinen kaveri tullee vetelemään maasta tai rinnalle.
      Levyjä on helppo vaihtaa ja rinkiin mahtuisi vielä kolmaskin.

Arkisin on lava useimmiten autiona.

• Vähenemään päin

Tuttu juttu, kaikki tyypit löytyy meidän salilta.
      Onneksi paikkakunnalle avatun uuden raudanmakuisen salin seurauksena niitä on nyt paljon vähemmän.

• Anonyymi

Mua taas örsyttä kuntosalin eikkinäiset laiteet kun niiden korjauksella ei koskaan mitään kiirettä
        Esim ditness 24 seven salilla korjaaminen kestää vuosia ja kun jis korjattu niin hajoo heti. uudstaan. Rahat kyllä kelpaa omistajille . Laitteiden kun kuin kaatopaikalla

Uudet salin on hetken kunnossa.

• Reenaaaja

Tää uutinenkin on joku ruikuttajamammojen kirjoittama. Ettekö naiset osaa keskittyä reenaamiseen? Ei siinä mittää jos haisee ja tai joku ähisee kun vääntää kunnolla. Lopettakaa se lehtien luku niissä hilavitkuttimissa ja reenatkaa ja ähiskää!

• Itseäni ei haittaa jos joku vähän haisee, karjahtelee tai käyttää saliaikansa lehtien lukuun. Mutta kaikenlaiset tuijottajat haittaavat! Alkuun, kun ylipainoisena aloitin saliharrastuksen ja salille meno oli kovan kynnyksen takana, melkein luovutin niiden kyttääjien ja nenänvartta pitkin katselijoiden takia. Nyt kun kroppa on jo ihan toisessa kuosissa, itsetunto huimasti parempi ja salilla käynti tuttua puuhaa, ei se enää tunnu niin vakavalta, mutta edelleen se ärsyttää. Harmittaa myöskin niiden ujojen ja arkojen ihmisten puolesta, jotka näiden kyttääjien ja arvostelijoiden vuoksi eivät kehtaa toistamiseen salille tulla ja jättävät kuntoilun alkuunsa.

• kohtuus kaikessa

Ihmisellä on tietenkin silmät. Monet myös nähtävästi pelkäävät, että kytätään millä painoilla he nostavat. Kilpailuyhteiskunta on valitettavasti tullut myös salille. Kuntosaliharjoittelussa on paljon kysymys yksilöurheilusta, joten pelko siitä että joku juuri sinun suoritustasi kyttää ja nauraa harjoittelupainoillesi on tyhmää. Jos on niin huono itsetunto, niin silloin on ehkä parasta jäädä kotiin vapisemaan. Harva on mestari aloittaessaan tai edes sen jälkeen.

Se juttu voi tietenkin olla inhottava, jos vain istutaan laitteissa eikä ollenkaan treenata. Tosin jos pyytää, että laitetta saa käyttää välillä, niin yleensä siihen suostutaan. Aloittelijat ja vanhukset voivat tarvita enemmän lepoaikaa sarjojen välille.

• "Iltalehden lukijoiden mukaan salilla ärsyttävät eniten toiset treenaajat..."

-En alkuunkaan usko, että iltalehden lukijat ylipäätään itse treenaisivat.. XD

• poi7u6

Minä taasen vihaan nimenomaan iltalehteä salilla lukevia juippeja...

• poi7u6 kirjoitti:

Minä taasen vihaan nimenomaan iltalehteä salilla lukevia juippeja...

No he ovat juurikin näitä turhanpäiväisiä tekstiiliurheilijoita, jotka käyvät salilla voidakseen kehua muille käyvänsä salilla...itse treenistä ei tietoakaan! X)

• qwertyyyyyhhh

Luetko itse päivän uutiset steroidi-sanomista niinkuin kaikki kunnon treenaajat?

• qwertyyyyyhhh kirjoitti:

Luetko itse päivän uutiset steroidi-sanomista niinkuin kaikki kunnon treenaajat?

WAU!! Olipas omaperäistä! XD *sarkasmia*

-Anna kun veikkaan, sinä kuulut juurikin näihin IS/IL:n lukijakuntaan..?! ;)

• qwertyyyyyyyhhh
        TheOne kirjoitti:

WAU!! Olipas omaperäistä! XD *sarkasmia*

-Anna kun veikkaan, sinä kuulut juurikin näihin IS/IL:n lukijakuntaan..?! ;)

Niin kuulun niinkuin usean muunkin verkkolehden lukijakuntaan. Kannattaisi sinunkin kokeilla niin kommentteihisi voisi tulla jotain sisältöä edes joskus.

• qwertyyyyyyyhhh kirjoitti:

Niin kuulun niinkuin usean muunkin verkkolehden lukijakuntaan. Kannattaisi sinunkin kokeilla niin kommentteihisi voisi tulla jotain sisältöä edes joskus.

Mä luen kuule ihan "oikeita" kirjoja, en mitään verkkolehtiä. ;)

Voit aloittaa, vaikka näistä:

-koraani
        -raamattu
        -tao te king
        -I-ching muutosten kirja
        -kung futsen keskustelut

Itse nuo lukeneena voin suositella lämpimästi.
        Vähän eri tason luettvaa kuin verkkolehdet. XD

• vcxvxcvxcvx
        TheOne kirjoitti:

Mä luen kuule ihan "oikeita" kirjoja, en mitään verkkolehtiä. ;)

Voit aloittaa, vaikka näistä:

-koraani
        -raamattu
        -tao te king
        -I-ching muutosten kirja
        -kung futsen keskustelut

Itse nuo lukeneena voin suositella lämpimästi.
        Vähän eri tason luettvaa kuin verkkolehdet. XD

Minä olenkin vähän ihmetellyt, että miten tuo sinun maailmankuvasi on hieman vanhanaikainen. Nyt sekin selvisi.

• vcxvxcvxcvx kirjoitti:

Minä olenkin vähän ihmetellyt, että miten tuo sinun maailmankuvasi on hieman vanhanaikainen. Nyt sekin selvisi.

Ateismi tuskin on vanhanaikaista. Ja mikäli ei ole edes noita perusteoksia lukenut (jotka vaikuttavat valitettavan monen ihmisen uskomuksiin ja päivittäiseen elämään), niin ei voi pitää itseään edes yleissivistyneenä.

Kannattais sunkin joskus avata muutakin kuin aku ankkaa! ;D

• vcvxcvxvcx
        TheOne kirjoitti:

Ateismi tuskin on vanhanaikaista. Ja mikäli ei ole edes noita perusteoksia lukenut (jotka vaikuttavat valitettavan monen ihmisen uskomuksiin ja päivittäiseen elämään), niin ei voi pitää itseään edes yleissivistyneenä.

Kannattais sunkin joskus avata muutakin kuin aku ankkaa! ;D

Hankin koraanin. Miltä sivulta löydän päivän sään?

• vcvxcvxvcx kirjoitti:

Hankin koraanin. Miltä sivulta löydän päivän sään?

Päivän sää selviää kun katsot ulos ikkunasta. Jos et tätä ole jo ihan itse hoksannut, niin olet kaiken avun ulottumattomissa.. X)

• vvcxvcxvcx
        TheOne kirjoitti:

Päivän sää selviää kun katsot ulos ikkunasta. Jos et tätä ole jo ihan itse hoksannut, niin olet kaiken avun ulottumattomissa.. X)

Ei toiminut. Katsoin ulos ikkunasta ja aurinko paistoi, illalla satoikin jo lunta ja väärät varusteet mukana. Olisiko pitänyt sittenkin katsoa Raamatusta?

• vvcxvcxvcx kirjoitti:

Ei toiminut. Katsoin ulos ikkunasta ja aurinko paistoi, illalla satoikin jo lunta ja väärät varusteet mukana. Olisiko pitänyt sittenkin katsoa Raamatusta?

Eli olet selkeästi täysi vajakki.. Ei sillä, että se olisi tullut kenellekkään yllätyksenä.. X)

• vcxvxcvcx
        TheOne kirjoitti:

Eli olet selkeästi täysi vajakki.. Ei sillä, että se olisi tullut kenellekkään yllätyksenä.. X)

No onneksi se en sentään ollut minä joka ehdotti ajankohtaisten uutisten lähteeksi Raamattua.

• vcxvxcvcx kirjoitti:

No onneksi se en sentään ollut minä joka ehdotti ajankohtaisten uutisten lähteeksi Raamattua.

Ei kukaan sellaista ehdottanutkaan. Sun luetun ymmärtäminen on ilmeisesti yhtä olematonta kuin sun yleissivistys. X)

• vcxvcxvxcvcx
        TheOne kirjoitti:

Ei kukaan sellaista ehdottanutkaan. Sun luetun ymmärtäminen on ilmeisesti yhtä olematonta kuin sun yleissivistys. X)

Miksi sitten alat puhumaan lukemistasi kirjoista asettaen ne kuin paremmiksi vaihtoehdoiksi kun puhutaan ajankohtaisten asioiden tietolähteistä? Yhtä järkevää kuin minä alkaisin puhua tenniksestä kesken tämän keskustelun.

• vcxvcxvxcvcx kirjoitti:

Miksi sitten alat puhumaan lukemistasi kirjoista asettaen ne kuin paremmiksi vaihtoehdoiksi kun puhutaan ajankohtaisten asioiden tietolähteistä? Yhtä järkevää kuin minä alkaisin puhua tenniksestä kesken tämän keskustelun.

Ymmärtääksen tulevaa täytyy ensin ymmärtää mennyttä.
        Jos ei ole perspektiiviä siihen MIKSI maailma on sellainen kuin se on, ni mitä hittoa sinä hyödyt siitä, että luet vaikkapa Syyrian tämänhetkisestä tilanteesta..?!

Tietenkin sinä ilmennät hyvin tätä nykyistä pikaruokakulttuuria/elämäntapaa, jossa uutisetkin pitää saada valmiiksin pureskeltuna. On varmaan lohdullista kun muut ajattelevat sun puolesta..?! Ei tarvitse itse ottaa selvää asioista vaan uskotaan sokeasti ne verkkojulkaisujen "faktat".. XD

En voi kuin säälien nauraa sua ja sun kaltaisia.. ;D

Tulee väkisin myös mieleen sanonta:
        "kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli että hän ei tee samoin" ...eli koska selkeästi et näe metsää puilta, niin en tuhlaa aikaani enää tähän ketjuun.

Pidä hauskaa verkkojulkaisujesi parissa. X)

• vvcxvcxvcx
        TheOne kirjoitti:

Ymmärtääksen tulevaa täytyy ensin ymmärtää mennyttä.
        Jos ei ole perspektiiviä siihen MIKSI maailma on sellainen kuin se on, ni mitä hittoa sinä hyödyt siitä, että luet vaikkapa Syyrian tämänhetkisestä tilanteesta..?!

Tietenkin sinä ilmennät hyvin tätä nykyistä pikaruokakulttuuria/elämäntapaa, jossa uutisetkin pitää saada valmiiksin pureskeltuna. On varmaan lohdullista kun muut ajattelevat sun puolesta..?! Ei tarvitse itse ottaa selvää asioista vaan uskotaan sokeasti ne verkkojulkaisujen "faktat".. XD

En voi kuin säälien nauraa sua ja sun kaltaisia.. ;D

Tulee väkisin myös mieleen sanonta:
        "kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli että hän ei tee samoin" ...eli koska selkeästi et näe metsää puilta, niin en tuhlaa aikaani enää tähän ketjuun.

Pidä hauskaa verkkojulkaisujesi parissa. X)

Tämän hienon syväluotaavan analyysin minusta teit sen perusteella, että luen verkkolehtiä.

Minä olen lukenut lukuisia sinun viestejäsi, etkä kyllä vaikuta yhtään sivistyneeltä ja älykkäältä ihmiseltä. Tiedonpuutettasi ja virhepäätelmiäsi koitat paikata ylimielisyydellä niinkuin tässäkin ketjussa.

Tiedän, että omasta mielestäsi et ole koskaan väärässä, mutta sinun kannaltasi ikävästi muut ihmiset eivät näe asiaa samalla tavoin.

• // tämä on kommentti

Masentavan moni noista oli sellaisia suomalaisille tyypillisiä piirteitä, "ahdistaa kun on muita ihmisiä ylipäätään samassa huoneessa samaan aikaan".

Tuohon numero kasiin ("kyttääjät") syyllistyn itsekin silloin tällöin, mutta itseasiassa sen takia että kiinnostaa nähdä mitä liikkeitä muut tekevät ja josko niistä voisi oppia jotain. Eikä sitä vain osaa tuijottaa omia käsiä sarjojen välissä. :)

Mun mielestä salilla saa kyllä kyselläkin jos tuntuu siltä, samoin kuin missä tahansa muuallakin (kaupassa, kirkossa, bussissa). Voihan sitä kohteliaasti sanoa tai indikoida että haluaa vain keskittyä omaan treeniinsä.

Itselle tuo sottapytyt oli ehkä se ärsyttävin juttu. Meidänkin salilla on monia jotka jostain syystä päättävät ajella partaansa pukuhuoneen ainoan lavuaarin äärellä. Syystä tai toisesta ulkomaalaisia olleet kaikki, ehkä tuo on ihan normaalia toimintaa muualla kuin Suomessa.

• hauis

Käyn silloin tällöin kuntosalilla, jotkut laitteet eivät ole niin tuttuja, joten katson mallia muilta. Enkä arvostele muiden tekemisiä. Ei niitä silmiään voi pistää minnekään. Kurja se olisi silmät kiinni äheltää. Joissain liikkeissä on hyvä, että vetää henkeä sisään ja puhaltaa oikein kunnolla ilmat ulos. Kuntosalille kuuluu ähinät ja puhinat.

Se mikä ottaa pattiin, niin hiusten värjäys suihkutiloissa. Sitähän e saisi tehdä, mutta kyllä tehdään. Olen useasti nähnyt ja ihan suomalaiset sitä tekevät.

• vcxvcxvcxvcx

Itse en ole kyllä koskaan nähnyt hiusten värjäystä kuntosalin suihkussa. Miksi ihmeessä kukaan alkaisi värjäämään hiuksiaan kuntosalilla?

• vcxvcxvxcvcx

Tuosta listasta tunnistan kyllä kaksi ihmistyyppiä salilta jossa käyn. Yksi ulkomaalaisen näköinen nainen huutaa jopa juoksumatolla ja tekee todella mystisen näköisiä liikkeitä. Ei nyt varsinaisesti ärsytä kun harvoin on samaan aikaan salilla, mutta ihmetyttää ja huvittaa kyllä kohtalaisen paljon.

Toinen porukka on sitten nuo, jotka jättävät painot tankoon. Yleensä heitä ei näe, mutta painot jätettynä tankoon huomaa.

Tuossa jutussa ei taidettu mainita niitä henkilöitä, jotka varaavat monta laitetta yhtäaikaa. Tosin tuohon lienee paras keino yksinkertaisesti mennä laitteelle kun he eivät siinä ole ja alkaa tekemään omaa sarjaansa, koska kyllähän fiksukin treenaaja näin voi tehdä jos se kuuluu hänen ohjelmaansa eikä häntä näin ollen haittaa jos joku tekee laitteessa välissä.

• Ranold

Eniten vituttaa noi käsien heiluttelijat jotka ei tee muuta kun hiplaa iphonea, ne surkimukset pyörii jatkuvasti jaloissa.

• siisti treenailija

Mua ällöttää eniten sellaiset harmaiksi värjääntyneitä haisevia reikäisiä luuturättejä päällään pitävät miestreenailijat. Niillä ei ole mitään tajua toisten huomioimisesta. Ei tarvi kalliita muotivaatteita, mutta ehjää, siistiä ja puhdasta pitää olla päällä, se nyt on ihan alkeellismpia käytöstapoja. Toinen tosi ällö juttu on sellaset hikiäijät, jotka lammikkonsa laitteisiin. Käyttäkää pyyhettä!
      Olen vaihtanut salille, jossa käy ikäihmisiä ja valtaosin naisia ja viihdyn siellä parhaiten tähän astisista saleista. Menisin naistensalille, mutta ovat niin kalliita. Siellä on ainakin siistiä ja saa treenailla rauhassa.

• jeputis

Niin salillehan mennään treenaamaan, eikä suinkaan miellyttämään jotain urheiluun kasvamatonta hienohelmaa. Ne reikäiset ja hiuki kuluneet vaattet on päällä koska ne päällä on mukava treenata. Urheillessa prukaa myös tulla hiki. Toiset pyyhkii hikeä paitaan ja toiset rättiin. Itse suosineet sitä rättiä, mutta en todellakaan suojaa sillä penkkiä, vaan käsiä ja käsissä olevaa magnesiumia.

Hyvä että ymmärrät pysytellä loitolla saleilta, joissa urheillaan.

• Ranold

Jos ja kun salilla asiat tehdään oikein niin hiki lentää ja minkäs teet kun hauis ja latissimus dorsi on niin isoja ettei paidat tahdo pysyä ehjinä päällä, suosittelen sitä ämmien salille siirtymistä vaikka myönnätkin olevasi persaukinen vinkuja : ))))

• kfljasdlkfjaj
        jeputis kirjoitti:

Niin salillehan mennään treenaamaan, eikä suinkaan miellyttämään jotain urheiluun kasvamatonta hienohelmaa. Ne reikäiset ja hiuki kuluneet vaattet on päällä koska ne päällä on mukava treenata. Urheillessa prukaa myös tulla hiki. Toiset pyyhkii hikeä paitaan ja toiset rättiin. Itse suosineet sitä rättiä, mutta en todellakaan suojaa sillä penkkiä, vaan käsiä ja käsissä olevaa magnesiumia.

Hyvä että ymmärrät pysytellä loitolla saleilta, joissa urheillaan.

Mikä iljettävä sika olet, itsekeskeinen mielisairas narsisti.

• dsflkjaöslkjf
        Ranold kirjoitti:

Jos ja kun salilla asiat tehdään oikein niin hiki lentää ja minkäs teet kun hauis ja latissimus dorsi on niin isoja ettei paidat tahdo pysyä ehjinä päällä, suosittelen sitä ämmien salille siirtymistä vaikka myönnätkin olevasi persaukinen vinkuja : ))))

Vedä sä vaan tumppuun mielisairas narsisti.

• Yks lysti kuinka "harmaita" tai reikäisiä (kunhan nyt sentään peittävät kaikki strategiset alueet) treenivaatteet ovat, kunhan ovat PUHTAITA.
        Jos jotakuta haittaa, että esim meikäläisellä on vaikkapa paidan hihassa reikä, ni se on hänen ongelmansa, ei minun.
        Osa meistä on katsos siellä salilla OIKEASTI treenaamassa. Ei esittelemässä uusimipia treenivaatteitaan.

Ja tässäki asiassa tulokset puhuu puolestaan. ;)

"Olen vaihtanut salille, jossa käy ikäihmisiä ja valtaosin naisia ja viihdyn siellä parhaiten tähän astisista saleista."

-Loistavaa! Pysy siellä ja poissa niiden jaloista, jotka käy salilla oikeasti treenaamassa.

• Ranold
        dsflkjaöslkjf kirjoitti:

Vedä sä vaan tumppuun mielisairas narsisti.

Se että sä oot luihu runkkari ei oo mun vika : ))))))

• Minä vain

Eniten vituttaa noi näyttäytyjät ja ylenkatsojat. Mitä hiton väliä sillä on millaisesta pullosta veteni juon? Minä mieluummin hyötykäytän sitä vanhaa limpsapulloa kuin että maksaisin 20 euroa jostain tosi trendikkäästä sporttipullosta.
      Ja sellaiset, jotka inisee siitä että kanssaurheilijat ovat liian läskejä... Voi herranjumala! Minkäköhän takia ne pullerot ovat tulleet salille? No ehkä siksi että haluavat laihtua ja ovat päättäneet tehdä asialle jotain. Siitä pitää kannustaa eikä tuomita. Ei se sali mikään missilava ole. Pellet!

• Minä myös

Missä tavallisella kuntosalilla tällaista on? Ehkä jollain naisille tarkoitetuilla "jumppatuntivuosijäsen"-saleilla.

• Kaikkitietävä höpö

Salilla jolla käyn, käy vanha tyhjäpäinen narsisti, henkisesti ala-asteikäisen lapsen tasolla oleva huutaja ja kaikentietäjä.
      Muistan äijän ajalta n.30v sitten kun olin samalla työmaalla, tyhjänpäiväistä huutoa ja kaikentietämistä, aina neuvomassa kovaan ääneen muita vaikka neuvot olivat tyhjää chaissea, joiden noudattaminen olisi käytännössä vain hankaloittanut työskentelyä.
      Herra neuvoi myös aina kovaäänisesti ylempiään, joita hymyilytti ja kehuivat heppua, jonka seurauksena toiminta vain yltyi.

Nyt kun tämä vanha hourupää on eläkkeellä, on Hän keskittynyt olemaan päällykäisenä eräällä Porilaisella salilla.

Voi vittu miten riemuisaa.

Terveisiä Pekalle, jos satut lukemaan :D

• Anonyymi

Ainoa oikea sali on oma sali. Siellä ei tarvitse odottaa vuoroaan, eikä leviä ripulit ja koronat. Siellä ei tarvitse pyyhkiä paskalta haisevaa penkkiä jonkun eläimen jäljiltä. Saliharjoitus ei missään tapauksessa ole sosiaalinen tapahtuma minulle, joten yksin treenaaminen on ainoa vaihtoehto. Salilla treenataan lihasta ja voimaa - sarjojen välissä levätään ja keskitytään seuraavaan sarjaan. Lisäksi omalla salilla ei tarvitse pakkokuunnella radiota tai musiikkia. Voi toki kuunnella silloin kun itsestä hyvältä tuntuu.

Minun salille te muut ette pääse - ette vaikka maksaisitte.

• Anonyymi

Mun salilla käy erittäin pahanhajuinen ihminen. Koko sali alkaa lemuamaan joltain navetalta. Välillä osutaan samaan aikaan sinne ja en pysty käyttämään hänen jälkeensä mitään laitteita ettei se haju tartu.

• Anonyymi

Ettei vaan olisi kotinavetastasi se odööri?
        Mie aina nuuhkin salin treenipenkit naisten jäljiltä. Tulee kivikova ståndis suihkussa.
        Mut eihän meillä napapiirillä muutakaan hupia ole.

T: Ilpo-Aslak, 53v peltipailakka parkissa.

• Anonyymi

ITSE ÖYSIN ELÄÄKELÄISENÄ SENJORI KESKUKSEN ILMAISET LIIKUNNAT. JOKA PÄIVÄLLE ON JOTAIN JA VALINTANA KUNON MUKAISETA LIIKUNTAA. ITSE KÄYN NIIN SANOTUISSA LEMPEISSÄ LIKUNTATUNEILLA.( tääs nyt nuori tyttö ei ole ja on polvien rempaa nivelrikot) Koska olen niin sanottu tulokas,vain alle vuoden siellä käynyt.Minulle huomautetttin esim.eilen 25.1.24. Eri vaateet tänän.Valitetavasti hikoan ja ainen vaihduntani toimii.Koska juon vettä päivitäin 1.5 litraa. Vesi pulo mukana sielläkin. Niin aivan varmasti hikoon ja vaihdan vaateet.Enkä 5 arki päivä kun käyn pidä samoja hikisiä vaateita.Haloo hei.Ymrtäisin jos vaateni hienot tai esitäisin jotain. Moni eläkeläisnainen ei ju vettä koska Pissataa.Niinpä eivät hikoa koska on jatkuva nesten vaje kehossa. Antakaa liikunta tunit jokaisen puketua kuinka haluavat ei ole kenetäkän pois.Ohjatussa likunassa sentään kehenkään ei lähestytä likunta tunnit.Mutta väistämättä tuntejen loputtua ,pukukopit. On se eläkeläisi tiimi ,joka joukoon ei ota uusia tulokoaita kirvelläkään ja esim.paras ihminen olet kun koko vuosi käytät samoja vaateita.Terv. eläkeläisnainen 71 v,itä Helsinki.sori huono suomen kielen taitoni,teksti virheet

• Anonyymi

Siun toosa om homeessa.

• Anonyymi

Tuo kolmas kohta voisi olla nimeltään: arvostelijat. Eihän ne mitään näytä vaan puhuvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3419
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe