Mietin tässä, että...

....minkälaisen mukavan yllätyksen järjestäis vaimolle, ku juhlapäivä lähestyy. Minkälaisia hemmotteluita te muut miehet ootta järjestänyt naisillenne? Jos rajataan budjetti vaikka 200€:n.

19

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ympäri vuoden

      Joku vähän kotopuolesta poispäin oleva tapahtuma (teatteri/konsertti/leffa) ja hotelliyö, ja se on siinä - bam! :)

    • yrppä

      Vittu oikeesti vieläkö sinäkin jaksat jauhaa samaa paskaa täällä jo toista vuosikymmentä. Mä pidin sinua kuitenkin tervejärkisten listalla aikanaan.

      Musta tuntuu että kenelläkään parisuhteessa olevalla ei riitä aika, mielenkiinto eikä varsinkaan kumppanin kestävyys ainaiseen täällä kirjoitteluun. Eli herää kysymys että kenelle sitä juhlapäivää ollaan järjestämässä.... Kirsi Kuminukellekko.... No ei vaiskaan, en mä tajua paljon muutakaan.

    • Mä oon ostanu käsi-, naama-, ja jalkahoitoja. Ne maksaa about satasen yhteensä. Toisella satasella voi sitten viedä vaikka syömään ja leffaan.

      • isisi

        Oisit ostanu silläki rahalla ruokaa. Kaikenlaisia jonnijjoutavuuksia.


      • metsäporowaara

        Oookko juaanu paarissas viimme aikoona?


      • Tuaksusaippua:.!1
        metsäporowaara kirjoitti:

        Oookko juaanu paarissas viimme aikoona?

        .

        "Tuaksusaippua karkas taas"

        *sluts*

        .


      • metsäporowaara
        Tuaksusaippua:.!1 kirjoitti:

        .

        "Tuaksusaippua karkas taas"

        *sluts*

        .

        Meil käytetähä mäntysoopaa.


    • seli paatti

      Älä vonkaa.

    • S Etämies

      Annat sen 200€ minulle ja eukko saa olla yön mun kaa

      • Lefa N.

        Kova hinta mahdollisuudesta kokeilla vanhustenhoitoa.


      • vähäinen palvelija
        Lefa N. kirjoitti:

        Kova hinta mahdollisuudesta kokeilla vanhustenhoitoa.

        Onko Rikun rouva vanhus jo? 200€:lla saa paljon yövaippoja
        niitä Lefakin käyttää


    • -t-

      marraskuussa mauritiukselle - varmasti mamma ku mamma tykkää

    • Ärsyttävä aloitus, syy on hienon asian budjetointi.

      • ...

        kaikki asiat kuuluu budjetoida!1!!!


      • Oishan se kyllä hienoa, jos ois rahaa rajattomasti....


      • Richartti kirjoitti:

        Oishan se kyllä hienoa, jos ois rahaa rajattomasti....

        Ei rakkaudenosoituksia ja kunnioitusta voi mitata rahalla.
        Sen osoittaminen voi olla vaikka, syksyisillä lehdillä tehty omikäsin tehty taulu.
        Sitä minä nyt tässä tarkoitin, kun miehet luulee että rahalla ja lahjalla kuitataan ne merkkipäivät.
        Se lähtee siitä suuresta sydämmestä ja tunteesta.


    • sxth

      No mukava yllätys voisi olla sellainen, et jos teet illallisen ja siivoat jäljet. Jos teet sitä tavallisestikin, niin voisit ostaa lahjakortin johonkin mukavaan hemmotteluhoitoon, niin kuin joku jo ehdotti. Mikään ei estä sua antamasta koko hoito vaikka itse. Rouva lämpimästi sänkyyn ja joku taivaallinen kokovartalohieronta, etkä sitten odota että saat samantien samanlaisen hoidon vastalahjaksi... tosin voit saada lopuksi hierojan päiväuni extraa, jos teet työsi kunnolla :)

    • ei noin paljoo maksa

      Piknikille jollekkin laavulle ja eväät mukaan...

    • Puolet onnistuneesta illasta/viikonlopusta tulee jo siitä, kun sinä miehenä huolehdit lapset muualle hoitoon. Call mummu911. Samoin muut mahdolliset arkipäiväiset hoidettavat jutut. Lopusta voitte jutella vaikka kylpylän poreammeessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe