Minulla on ollut jonkinmuotoinen suhde jo vuodenpäivät erääseen mieheen. Kun tapasimme ensimmäisiä kertoja, ihastuin ja myöhemmin rakastuin häneen korviani myöten. Emme koskaan puhu mitään sen syvällisempiä, emmekä oikein kumpikaan tiedä mitä on meneillään. Silloin kun tapaamme (joskus voi mennä kuukausiakin seuraavaan tapaamiskertaan) niin emme pysty olemaan hetkeään erossa toisistamme ja intohimon määrä on jotain suunnatonta. Minua vain epäilyttää ja joskus vaivaakin se asia, että onko tämä vain satunnainen seksisuhde. Joskus ajattelin, että tästä voisi kehittyä jotain suurta ja ihanaa, mutta viimeaikoina olen tullut siihen päätökseen, että en haluakaan tältä mieheltä mitään vakavaa. Tosiasiassa kuitenkin haluan vakavan suhteen ja miehen johon voi turvautua. Tältä kyseiseltä mieheltä en luule sellaista saavani. Pitäisikö minun puhaltaa tämä peli poikki?
Seksisuhde?
1
405
Vastaukset
- hmmmmhhh
Kysehän on vain siitä, miltä sinusta itsestäsi tuntuu. Seksisuhde teidän välillä toimii varmasti niin kauan, kun se riittää molemmille ja molemmat tyytyvät siihen. Siinä vaiheessa, jos jompikumpi haluaa ehkä jotain muuta, homma ei enää toimi. Voithan tapailla miestä satunnaisesti, mutta katsella samalla ympärillesi ja antaa mahdollisuuksia muille miehille. Tietenkin, jos tuntuu, että et pysty kenenkään muun kanssa mihinkään niin kauan kuin tämä seksisuhde on vireillä, niin peli kannattaa varmaan pistää poikki.
Vaikeaahan se varmasti tulee olemaan, mutta selviät kyllä, kun uskot tarjolla olevan jotain parempaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648