lapsia eri miehille

anu ulla

Mitä ajatuksia herättää jos sinkku naisella on lapsia monelle eri miehelle?

41

2415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suskin.

      Samanlaisia ajatuksia kuin sinkkumies, jolla on lapsia eri naisten kanssa. Ei kovin hyviä. Tietenkin tapauskohtaista.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • fgfgfg1

      Jätän väliin en halua samalle listalle, niiden muiden miesten kanssa...

    • lifemocker

      ei ainakaan mitään hyviä ajatuksia. kuten ei yyhoot ylipäätänsäkkään

      • Anonyymi

        Entä yhteiaäshuoltaja?


      • Anonyymi

        Eli sallainen nainen, joka on jättänyt ne kaikki lapset isilleen, tuottaa parempia ajatuksia? No tuossa ajattelemme täysin eri tavalla. Itsellenni se tunne on hieman positiivisempi, jos niistä lapsistaan edes huolehtii. Sama koskee mulla molempia sukupuolia. Oikeastaan mikään muu ei ole pahempi turn off, kuin lapset eri kumppaneiden kanssa ja sitten on vielä hylännyt ne lapsensa.


      • Anonyymi

        No ei ne yh.t sinuakaan halua. Älä pelkää.


    • mMies32

      Ei kovin hyviä. Riippuu toki naisen iästä mutta jos noin kolmekymppisellä sinkku-yh:lla on lapsia kahdelle tai useammalle eri miehelle niin saisi jäädä korkeintaan kaveruuden tai fuckbuddy-tasolle.

      Tällä hetkellä tapailen yh:ta jolla on 1 lapsi ja takanaan pitkä suhde lapsen isän kanssa. Muutoinkin olen huomannut, että noin 30 vuotiaat naiset joilla on lapsia, ovat yleensä niitä tasapainoisempia kuin lapsettomat ja "villit" ikätoverinsa.
      Viisikymppisellä se on taas eri asia kun elämää on takana enemmän kuin edessä, mutta sen ikäisiä en tapailekaan.

      Samoin ajattelen myös miehistä. Minulla on pari tämmöistä tuttavaa, jotka ovat isiä kahden tai useamman naisen lapsille ja kyllä sen näkee heidän luonteestaankin enkä usko että kumpikaan heistä tulee koskaan pystymään kovin vakituiseen suhteeseen.

    • kustaa.v

      Yksi ajatus joka tulee mieleen on ettei ehkäisyä osata käyttää.
      Tiedän alle 30-vuotiaan naisen jolla neljä lasta ja kaikilla eri isä.
      Ei oikeen hyviä ajatuksia herätä tämä nainen.

      Exällä oli kaksi lasta joilla eri isä, ja lapsilla ikäeroakin 12-vuotta, mutta ei se
      minua haitannut, eikä sekään kun kirjoittelin kolmen lapsen yh:n kanssa, jonka
      nuorimmaisella oli eri isä.

      • Anonyymi

        Ootpa kaksjakoinen...


    • Ei hyviä ainakaan

      No eipä se kovin hyviä ajatuksia herätä. Lähinnä tulee mieleen että onko nainen niin vastuuton, että on maannut ties kuinka monen ukon kanssa ilman ehkäisyä, tai sitten alkaa aina tehtailemaan heti lapsia miehen löydettyään.

      • Anonyymi

        Entä miehet jotka panee ketä saa ja ei välitä kumista...


      • Anonyymi

        Jos nainen ei ole käyttänyt ehkäisyä, hän todennäköisesti halunnut lapsen. Onko lapsen haluaminen vastuutonta?


      • Anonyymi

        Entäs monen kanssa maannut abortteja tehnyt nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä miehet jotka panee ketä saa ja ei välitä kumista...

        Joo ite en antas ilman kumia.


    • ?????

      Nainen ei onnistu sitoutumaan kenenkään kanssa pitkäksi aikaa. Joko hän ei ole itse valmis pitkään suhteeseen tai nainen on niin kauhea, ettei kukaan mies häntä kestä.

      • huono nainen

        Niin minustakin varmaan ajatellaan. Kuitenkin ensimmäinen liittoni kesti yli 10 vuotta. Lapsen syntymään se sitten hajosi. Toinen mies sitten oli mitä oli. Minun oli jätettävä hänet ei vaan omaksi parhaakseni vaan myös lasten parhaaksi. Ei siinä huvita jatkaa, jos mies uhkaa väkivallalla. Nyt olen sitten halveksittujen naisten joukossa. Mutta ei se mitään. Teen työni ja hoidan kotini.


      • Mustavalkoistako
        huono nainen kirjoitti:

        Niin minustakin varmaan ajatellaan. Kuitenkin ensimmäinen liittoni kesti yli 10 vuotta. Lapsen syntymään se sitten hajosi. Toinen mies sitten oli mitä oli. Minun oli jätettävä hänet ei vaan omaksi parhaakseni vaan myös lasten parhaaksi. Ei siinä huvita jatkaa, jos mies uhkaa väkivallalla. Nyt olen sitten halveksittujen naisten joukossa. Mutta ei se mitään. Teen työni ja hoidan kotini.

        Sama täällä.


      • Älkäämasentuko
        huono nainen kirjoitti:

        Niin minustakin varmaan ajatellaan. Kuitenkin ensimmäinen liittoni kesti yli 10 vuotta. Lapsen syntymään se sitten hajosi. Toinen mies sitten oli mitä oli. Minun oli jätettävä hänet ei vaan omaksi parhaakseni vaan myös lasten parhaaksi. Ei siinä huvita jatkaa, jos mies uhkaa väkivallalla. Nyt olen sitten halveksittujen naisten joukossa. Mutta ei se mitään. Teen työni ja hoidan kotini.

        Vaikka teistä voidaan ajatella halveksuvasti, ei kannata silti alkaa halveksua itseään. Aina on joku joka haluaa arvostella teitä. Jos olette tehneet omasta mielestänne tai toisen mielestä jotakin väärin arvostelkaa itsenne reilusti ja rehellisesti tehkää muutokset jos niitä tarvitaan ja lähtekää siitä.
        Kaikki tekee virheitä jopa ne jotka luulevat olevansa parempia. Eikä elämässä ole kyse paremmuudesta vaan siitä että on tyytyväinen siihen. Ja jos ei ole tyytyväinen niin alkaa tehdä asiat niin että on tyytyväinen. Mikään ei voi tapahtua hetkessä joskus ei koko elämän aikana, mutta jos suunta on oikea niin matka maaliin lyhenee.


    • niinson

      etsii lapsilleen elättäjää..
      poikaystäväni veli deittailee naista jolla 5 mukulaa, ovat 3 eri isän kanssa.
      aiemmin ei mies kelvannut, mutta kun on töissä, niin kyllä kelpaa..
      huorasta ei vaimoa saa

      • Anonyymi

        Eikä pukista uskollista aviomiestä.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Ite oon töissä ja elätän lapseni ja itseni. En ottaisi tähän miestä.


    • siveä mies

      Huorain hommoo...

      • Anonyymi

        Entä pettävä aviomies.


    • jkajkdu

      Naisena en kelpuuttaisi miestä, jolla on lapsia monen naisen kanssa. Sellaisista miehistä saa helposti kuvan, että ovat todella vastuuttomia, harkitsemattomia, suunnittelukyvyttömiä eivätkä osaa sitoutua tai huolehtia lapsista ja ajatella lasten parasta. Toisaalta tiedän naisen, jolla on lapsia parin eri miehen kanssa. Hän ei ole mitään edellä mainituista, vaan valitettavasti elänyt ensimmäisen parisuhteensa väkivaltaisen miehen kanssa. Joten ehkä kuitenkin parempi ottaa selville naisen tai miehen luonne ja edellisten suhteiden "laatu", ennenkuin alkaa samantien tuomitsemaan. Mutta yleisesti ottaen en huoli miestä, jolla on monen naisen kanssa siitetty lapsia ympäriinsä. Sellaiset miehet eivät ole maineeltaan sen parempia kuin naisetkaan.

    • haist vittu

      huohoti läähäti,tehdään lisää lapsia paraikaa,yh ja ihana sinkkumies,haist vittu

    • Mustavalkoistako

      Kerronpa tähän elämäni... Ekan lapsen isä kuoli, kaksi seuraavaa sain avioliitossa. Mies petti,erosin. No neljäs lapsi vielä avoliitossa syntyi ja mies alkoi väkivaltaiseksi. Pakko oli erota. Niin ja enää en saman katon alle huoliso miestä . Enkä mieti huolisiko kukaan minua. Aivan sama. Elämme rauhallista elämää ilman määräilevää miehen kuvatusta. Ulkonäköni on ok. En elä ulkopuolisille,vaan.lapsille ja itselle.

    • ehkänäinon

      En oikein hyvää ajattele. Itse törmään naisilla usein ajatteluun että uudelle miehelle pitää tehdä lapsi kuin lahjaksi. Nämä naiset ei tunnu ymmärtävän miehen ajattelua että miestä ei kiinnosta turpoava uusi vaimo ja alkaa valvoa öitä lapsen takia. Kun suhde yleensä on vielä kuitenkin aika tuore ehkä kuukausista alle kahteen vuoteen niin mieluiten viettäisi sitä yhteistä aikaa naisensa kanssa, koska totuus on että lapsi pilaa suhteen aina. Tätä kuitenkin harrastaa sellaiset äitihahmomaiset naiset joille se äitiys on ykkös asia ja mies on sivuroolissa ja lisääntymistarkoitukseen. Mitään kunnollista parisuhdetta ei miehen kanssa luoda vaan mies on pelkkä siittäjä naiselle ja ehkä myös mahdollistaa työelämän ja vastuun välttelemisen itsestään. Eräänlaista aikuiseksi ja omaksi itsekseen kasvamisen pakoilua tuo päiväkodin kerääminen ympärilleen.

    • Hermeer

      Mutta jospa hän tietää kuka on kenenkin isä ! Niin kovin on luotettava henkilö .

    • whgifhwiggf

      Ensimmäisenä ja ainoana ajatuksena tulisi mieleen, että miksi nainen kutsuisi itseään sinkuksi, kun status tuossa tapauksessa kuuluisi olla ERONNUT.

      Kun on kerran ollut varattu, ei sen jälkeen enää voi olla sinkku. Erottua on sen jälkeen vain joko eronnut, suhteessa, tai naimisissa.

      Sinkku on vain sellainen joka ei aiemmin ole ollut vakituisessa suhteessa.

      • sinkkunaolo

        Sellaista nyt ei löydy yhdestäkään normaalista ihmisestä. Eronnut sanaa voi käyttää treffeillä niin kauan kun on kakkosvaihe menossa avioerossa ja ehkä korkeintaan 6kk eron jälkeen, mutta sen jälkeen on sinkku, muuten olet vain epätoivoinen exässä roikkuja joka haluaa muistuttaa joka välissä että exä on mielessä. Siltä se näyttää ja karkoittaa varmasti. Minä en ainakaan halua mitään exän muistelijaa. Useimmilla on monta suhdetta takana ja useampi avioerokin. Pitäisikö alkaa valita onko eronnut viimeisestä, sitä edellisestä vain sitä edellisen edellisestä vai jostain heilasti 25 vuotta sitten. Ei sitä ollaan sinkku ja elämässä eteenpäin.


      • Buahahaha

        Tuossatapauksessa on vain otettu käsitteille omat merkitykset nykyajalle.
        Ennen oli täysin selvä asia, että sinkku ollaan vain ensimmäiseen suhteeseen saakka, ja sen jälkeen joko eronnut, parisuhteessa, kihloissa, naimisissa. Jopa nykyaikainen "on/off" suhdekin voi viitata jonkinlaiseen "suhteessa" olemiseen.
        Vielä 1980 luvulla jopa naistenlehdet selvensivät käsitettä SINKKU siten että sinkkuja ollaan vain ensimmäiseen vakavaan suhteeseen saakka ja sen jälkeen vapaana oleva on ERONNUT.
        Asia oli täysin yksiselitteisen selvä.
        Pitäisikö nyt sitten alkaa kysellä treffikumppanilta että onko se koskaan aiemmin ollut misään suhteessa, vai ihan peräkammaristako sitä ollaan?


    • Voihyvänenaika

      Tiedän naisen jolla 7 lasta viiden eri isän kanssa. Nykyisen mieskaverinsa kanssa eivöt tietääkseni vielä ole lasta tulossa, mutta ei hyvää päivää! Vastenmielistä. Lapset vain tulon lähde. Kertoo ihmisen vastuuttomuudesta ja huonosta elämänhallinnasta.

      • geohgogheouh

        Jos olisi Somali tai Musu, olisi 10 lasta joka perheessä ja ihan samalla parilla.


    • NoloYh

      Minulla on kolme lasta kahden miehen kanssa. Olen 35v, koulutettu nainen. Ensimmäinen syntyi kun olin 25-vuotias, ehkäisy petti ja myös tämä mies petti tasaiseen tahtiin. Pidin kuitenkin lapsen ja kasvatin hänet uuden mieheni kanssa, jonka tapasin esikoisen ollessa 1,5v. (Esikoisen isä on kyllä nykyään kuvioissa). Kaksi muuta lasta syntyivät 8 vuoden avioliitosta, joka päättyi vastikään. Ja sen verran valotan, että entinen aviomieheni oli todella aggressiivinen ja kasvualusta lapsia ajatellen todella ahdistava, mäkin söin masennuslääkkeitä viimeiset vuodet. Mies ei kuitenkaan fyysisesti käynyt käsiksi vasta kun loppuajasta. Toki sanallinen aggressiivisuus paljastui jo suhteen alussa, eli olisi tällöin pitänyt pakata kamat ja lähteä, mutta ajatushan oli, että tottakai mies voi muuttua. No ei voi....

      Kyllä. Häpeän itseäni, koska olen epäonnistunut parisuhteissani niin, että lapset eivät ole voineet kasvaa vanhempiensa kanssa. Itse olen hyvästä ydinperheestä ja se vielä lisää häpeääni.

    • Anonyymi

      Miks pitäs ettii uus suhde. Masturbaatio ja joskus joku pano. T nainen 45

    • Anonyymi

      Tervetuloa ja näkemiin. En halua lapsentekokonetta, enkä lapsia.

    • Anonyymi

      Ihan saman tunteen kuin se, jos miehellä on lapsia monelle naiselle.

      • Anonyymi

        En ala suhteeseen enää ees naiseen joka on ollut aviossa pari kertaa ja sen jälkeen on ollut avoliitossa.
        Noin yleisesti ja ainakin minun kohdallani nää henkilöt on osoittautuneet erittäin "epävakaiksi".


    • Anonyymi

      Ei herätä mitään ajatuksia. Kunhan huolehtii.lapsiataan eikä jätä heitteille niin sama vaikka kuinka monta exää on kuvioissa. . Ihan normaalia elämää..Verrattavissa siihen että.toisella on ollut monta eri työpaikkaa ja monta esimiestä. Jos tuollaisesta järkyttyy, täytyy elämänkokemuksen olla aika vähäistä.

    • Anonyymi

      Bob Marley syntyi vuonna 1945 Nine Milen kylässä Saint Annin kihlakunnassa Jamaikan keskiosissa. Hänet ristittiin Nesta Robertiksi. Bobin äiti oli teini-ikäinen musta maanviljelijän tytär Cedella Booker ja isä huomattavasti tätä vanhempi valkoinen englantilaissukuinen ja oman sanomansa mukaan merijalkavoimien kapteeni Norval Marley. Cedella oli raskaaksi tultuaan 16–18-vuotias ja Norval 50–60-vuotias[2]. Pari meni naimisiin Cedellan tultua raskaaksi, mutta Norval muutti saman tien uuden komennuksensa vuoksi pääkaupunki Kingstoniin. Seuraavana vuonna syntynyt Bob jäi äitinsä ja tämän suvun kasvatettavaksi. Norval Marley kävi tapaamassa Cedellaa ja maksoi elatusmaksuja, mutta hänen sukunsa ei koskaan hyväksynyt liittoa mustan maalaistytön kanssa.[3] Bobilla on myös sisarpuolia isänsä muista suhteista[

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe