Onko rakkauskirje vanhanaikainen ?

eki.

Haluaisin kertoa tunteeni eräälle naiselle. Suullisesti vaan vaikeaa kun olen ujo. Tekstaria tai sähköpostia en halua käyttää, minusta ovat jotenkin steriilejä näissä asioissa. Mutta rakkauskirje, kirjoittaako kukaan niitä enää ?

21

696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+18

Sehän olisi ihanan vanhanaikainen ja romanttinen tapa kertoa tunteistaan... kirjoita vaan se kirje!

• :):)oooooo

Kyllä ehdottomasti kannattaa kirjoittaa! Ihana ajatus oikeasti :)

Itse naisena lukisin mieluummin paperille kirjoitetun viestin, kun että saisin sellaisen sähköpostiin :) Paperinen versio yllättää ihastuksesi varmasti hyvin positiivisesti.. :)

• Nainen vastaa!

Voi kuinka ihanaa olisi saada joltain mieheltä ihan oikea rakkauskirje. ♥

• Aurinkona iholla

On vanhanaikaista, kukaan ei niin enää tee, ja siksi entistä romanttisempaa! :)

Huikeasti parempi tapa, kuin txt "Mitäs tänään?".

• Kyllä, kirjoita ihmeessä!

Mahtavaa olisi saada oikea kirje, todella romanttinen ele.

• eki..

Kiitos paljon rohkaisusta tähän asti vastanneille ! Laitan kirjeen :)

• lifemocker

kirjeitten hienoushan onkin siinä, että ne ovat aika harvinaisia nykyaikana - saat lisäpisteitä! ;)

• Hyvä "eki.."

Määkin odotan. En vaan tierä, kuka sen mulle kirjoottaisi. Mutta täydellisen ihan ajatus sulla.

• Oho !

... ihana ...

• romanttisuustoimii

:) Ihanan herttainen teko!! Olisin myös ihan myyty jos mies kirjoittaisi kirjeen.

Ottakaapas muut miehet mallia!!!!!!!!!

• lifemocker

naisetko ovat vai kirjoitustaidottomia?

• romanttisuustoimii
        lifemocker kirjoitti:

Ainakin itse olen romanttinen & kirjoitustaitoinen. Opettelin tuon taidon jo ala-asteella. Muista naikkosista en tiiä. ;P

• Vajakkiapina
        lifemocker kirjoitti:

lifemocker sä oot niin tyhmä!!

• Haikeuden huokaus

Huokaus, on näköjään vielä miehiä jotka osaavat olla aidosti romanttisia.

Kirjoita kirje ja onnea sinulle.

Hyvin romanttista, itse olsin tosi otettu.

• ei rakkauskirjeitä!

Kaikki naiset eivät kuitenkaan pidä romanttisuudesta tai rakkauskirjeistä.
      Olen itse opiskeluaikana kerran saanut sellaisen pojalta, jonka en tiennyt oleevan ihastunut minuun, ja se oli aivan kauheaa. Ei herättänyt muuta kuin inhon ja säälin tunteita ja tuli järkyttävästi ns puun takaa.
      Minun mielestäni kannattaisi elävässä elävässä livenä testailla, että onko tyttö sinusta kiinnostunut. Mene juttelemaan hänelle ja pyydä kahville tms. Rakkauskirje on minusta vähän pelkurimainen tapa lähestyä, on paljon miehekkäämpää vaikka suoraan pyytä treffeille vaikka saisi pakitkin. Se osoittaa, että sinulla on niin hyvä itsetunto, että se ei murene pakeista, ja jo se on itsessään miehekästä!

• Suudelmin suljetut

No kuka h-n pöljä tuntemattomille rakkauskirjeitä lähettelee.

• ei rakkauskirjeitä!
        Suudelmin suljetut kirjoitti:

No kuka h-n pöljä tuntemattomille rakkauskirjeitä lähettelee.

Ei se tuntematon ollutkaan vaan tavattiin tiheästi harrastuksen mrkeissä. En vain itse ollut koskaan ajatellut häntä sillä silmällä, enkä ajatellut kirjeen saamisen jälkeenkään, inhotti vain. Pitäisi vähän tunnustella maaperää elävässä elämässä ennen kirjeiden lähettelyjä.

• girly3

Itse olen kirjoittanut nykyiselle ihastukselleni rakkauskirjeen ja palaute oli positiivinen ja yllättynyt, me vielä taistelemme tunteidemme kanssa tai oikeammin hän mutta kannattaa kokeilla, kuitenkin vaikka tilanne ei heti etenisikään annat itsestäsi hyvän kuvan.
      Kannaan perinteistä kirjettä, se on intiimi ja sen voi kuljettaa vaikka taskussa mukana jos niin haluaa.

• Fazerin sininen

Kirjoita ihmeessä! Kuulostaa ihanalta :)

• ykstyyppi2

kirjotin yhelle tytölle rakkauskirjeen viime keväänä

• 24hrs

Muista kirjoittaa kasin , ei koneella. Sealed with a kiss....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      172
      5558
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1327
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1301
    8. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      24
      1262
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1233
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      108
      988
    Aihe