Kandee pelaa ringettee, se on hieno laji!! Kuinkas moni täältä ringetteä pelailee ja kuka ei edes tiedä millaista se on?? Missä sarjassa pelaatte jos pelaatte?
Kuka ei oo kuullu..?
13
3311
Vastaukset
- Mode
Mä oon pelannu ringetteä ehkä n. kymmenen vuotta, mutta nyt enää muutamaan vuoteen ole laittanut hokkareita jalkaan, kun opiskelu, työ ja muut harrasteet vievät aikaa. Ringette on kyllä tosi kiva laji!
- Jossu
Mä kanssa pelasin 10vuotta ringetteä ja lopetin aika paljon samasta syystä. Mutta hauskaa oli noi vuodet. Pelasin kahdessa eri seurassa. Menkää kokolemaan=)
- -mirva-
Aloitin ite ala-asteella lopetin ennen kirjoituksia kun lukeminen vei aikaa niin paljon. Ja yhden kauden olin pelaamatta ja nyt taas aloitan uudestaan. Suosittelen ehdottomasti kaikille!! Rasittaa vaan ku kuulee aina juttuja jääkiekkoilijoilta ku ne aina jaksaa aliarvostaa ringetteä.
- Mamma
-mirva- kirjoitti:
Aloitin ite ala-asteella lopetin ennen kirjoituksia kun lukeminen vei aikaa niin paljon. Ja yhden kauden olin pelaamatta ja nyt taas aloitan uudestaan. Suosittelen ehdottomasti kaikille!! Rasittaa vaan ku kuulee aina juttuja jääkiekkoilijoilta ku ne aina jaksaa aliarvostaa ringetteä.
Mä olen kans aloittanut aikoinaan joskus ala-aste ikäisenä ja jatkoin pelaamista aina 18 ikävuoteen asti..harmi vaan kun vaihdoin jääkiekkoon ja nyt on kamala kaipuu ringeten pariin.Kun suosio oli huipulla joskus 90-luvun puolessa välissä kerkesin kokeilla jo ihan "suurilla" kentilläkin.
Toivotan kaikki kyllä lämpimästi kokeileen lajia!! - 7# =D
Mamma kirjoitti:
Mä olen kans aloittanut aikoinaan joskus ala-aste ikäisenä ja jatkoin pelaamista aina 18 ikävuoteen asti..harmi vaan kun vaihdoin jääkiekkoon ja nyt on kamala kaipuu ringeten pariin.Kun suosio oli huipulla joskus 90-luvun puolessa välissä kerkesin kokeilla jo ihan "suurilla" kentilläkin.
Toivotan kaikki kyllä lämpimästi kokeileen lajia!!No.. Oon vasta 10 vuotta ja oon pelannu ringetteä
3 vuotta... Pelaan lukon E- junioreissa:)
Musta ringette on tosi kiva peli!
- ringetenpelaaja
Aloitan ensi viikolla 7vuoden tauon jälkee ringeten peluun uudelleen ladyissa.Aikoinaan pelasin sitä 8kuukautta Järvenpään haukkojen D-junnuissa.
- Jossu
Mä olen kanssa miettinyt et pitäiskö aloittaa uudestaa, ihan omaksi ilokseni. Pelasin 10 vuotta, mutta nyt olen ollut jotain 6-7vuotta niin etten ole pelannut. Vois olla hauskaa jossain ladyissa.
- mie..
Juu kyllä pelailen. Olen pelannu viiimeset yheksän vuotta.. Tällä hetkel pelaan VG:ssä, ennen sitä Turussa joku 7 vuotta varmaan. En iha tarkkaa muista! Meil on tosi hauska joukkue:) Mitäs mieltä porukat on SM sarjasta?
- Jossu
Mä kanssa pelasin vg:ssä, silloin ku pelasin. Aloitin pelaamisen Rnk:ssa.
missä joukkueessa pelaat? Ihan uteliaisuuttani vaan kyselen.. - mie..
Jossu kirjoitti:
Mä kanssa pelasin vg:ssä, silloin ku pelasin. Aloitin pelaamisen Rnk:ssa.
missä joukkueessa pelaat? Ihan uteliaisuuttani vaan kyselen..eli pelailen siinä B/N joukkueessa.. MEil on vanhimmat jotain 30 ja nuorimmat 17 et aika eri-ikäisii löytyy. Mut eipä oo menoa haitannu:) Minkä ikäsissä oot pelannu?
- Jossu
mie.. kirjoitti:
eli pelailen siinä B/N joukkueessa.. MEil on vanhimmat jotain 30 ja nuorimmat 17 et aika eri-ikäisii löytyy. Mut eipä oo menoa haitannu:) Minkä ikäsissä oot pelannu?
Pelasin e-junnuista c-junnuihin asti, C-junnuissa saatiin Sm-turnauksesta hopeaa Tuusulassa -97. Samana vuonna lopetin pelaamisen. Missä joukkueissa sä oot pelannu naantalissa? Oon vm-81.
- mie..
Jossu kirjoitti:
Pelasin e-junnuista c-junnuihin asti, C-junnuissa saatiin Sm-turnauksesta hopeaa Tuusulassa -97. Samana vuonna lopetin pelaamisen. Missä joukkueissa sä oot pelannu naantalissa? Oon vm-81.
oon pelannu vaan tossa B/N ku vaihdoin vast viime kaudel naantaliin:) Sitä ennen pelailin 7 (?) vuotta Turussa..
Luulisin et tunnet aika paljon porukkaa meijän joukkueesta, ku siel on aika paljon suurin piirtein saman ikäsi...
- Viattomuus
Mäkin pelaan ringettee.
Loistava peli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875