Kuka ei oo kuullu..?

Ringetteilijä20

Kandee pelaa ringettee, se on hieno laji!! Kuinkas moni täältä ringetteä pelailee ja kuka ei edes tiedä millaista se on?? Missä sarjassa pelaatte jos pelaatte?

13

3270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mode

      Mä oon pelannu ringetteä ehkä n. kymmenen vuotta, mutta nyt enää muutamaan vuoteen ole laittanut hokkareita jalkaan, kun opiskelu, työ ja muut harrasteet vievät aikaa. Ringette on kyllä tosi kiva laji!

      • Jossu

        Mä kanssa pelasin 10vuotta ringetteä ja lopetin aika paljon samasta syystä. Mutta hauskaa oli noi vuodet. Pelasin kahdessa eri seurassa. Menkää kokolemaan=)


      • -mirva-

        Aloitin ite ala-asteella lopetin ennen kirjoituksia kun lukeminen vei aikaa niin paljon. Ja yhden kauden olin pelaamatta ja nyt taas aloitan uudestaan. Suosittelen ehdottomasti kaikille!! Rasittaa vaan ku kuulee aina juttuja jääkiekkoilijoilta ku ne aina jaksaa aliarvostaa ringetteä.


      • Mamma
        -mirva- kirjoitti:

        Aloitin ite ala-asteella lopetin ennen kirjoituksia kun lukeminen vei aikaa niin paljon. Ja yhden kauden olin pelaamatta ja nyt taas aloitan uudestaan. Suosittelen ehdottomasti kaikille!! Rasittaa vaan ku kuulee aina juttuja jääkiekkoilijoilta ku ne aina jaksaa aliarvostaa ringetteä.

        Mä olen kans aloittanut aikoinaan joskus ala-aste ikäisenä ja jatkoin pelaamista aina 18 ikävuoteen asti..harmi vaan kun vaihdoin jääkiekkoon ja nyt on kamala kaipuu ringeten pariin.Kun suosio oli huipulla joskus 90-luvun puolessa välissä kerkesin kokeilla jo ihan "suurilla" kentilläkin.
        Toivotan kaikki kyllä lämpimästi kokeileen lajia!!


      • 7# =D
        Mamma kirjoitti:

        Mä olen kans aloittanut aikoinaan joskus ala-aste ikäisenä ja jatkoin pelaamista aina 18 ikävuoteen asti..harmi vaan kun vaihdoin jääkiekkoon ja nyt on kamala kaipuu ringeten pariin.Kun suosio oli huipulla joskus 90-luvun puolessa välissä kerkesin kokeilla jo ihan "suurilla" kentilläkin.
        Toivotan kaikki kyllä lämpimästi kokeileen lajia!!

        No.. Oon vasta 10 vuotta ja oon pelannu ringetteä
        3 vuotta... Pelaan lukon E- junioreissa:)
        Musta ringette on tosi kiva peli!


    • ringetenpelaaja

      Aloitan ensi viikolla 7vuoden tauon jälkee ringeten peluun uudelleen ladyissa.Aikoinaan pelasin sitä 8kuukautta Järvenpään haukkojen D-junnuissa.

      • Jossu

        Mä olen kanssa miettinyt et pitäiskö aloittaa uudestaa, ihan omaksi ilokseni. Pelasin 10 vuotta, mutta nyt olen ollut jotain 6-7vuotta niin etten ole pelannut. Vois olla hauskaa jossain ladyissa.


    • mie..

      Juu kyllä pelailen. Olen pelannu viiimeset yheksän vuotta.. Tällä hetkel pelaan VG:ssä, ennen sitä Turussa joku 7 vuotta varmaan. En iha tarkkaa muista! Meil on tosi hauska joukkue:) Mitäs mieltä porukat on SM sarjasta?

      • Jossu

        Mä kanssa pelasin vg:ssä, silloin ku pelasin. Aloitin pelaamisen Rnk:ssa.
        missä joukkueessa pelaat? Ihan uteliaisuuttani vaan kyselen..


      • mie..
        Jossu kirjoitti:

        Mä kanssa pelasin vg:ssä, silloin ku pelasin. Aloitin pelaamisen Rnk:ssa.
        missä joukkueessa pelaat? Ihan uteliaisuuttani vaan kyselen..

        eli pelailen siinä B/N joukkueessa.. MEil on vanhimmat jotain 30 ja nuorimmat 17 et aika eri-ikäisii löytyy. Mut eipä oo menoa haitannu:) Minkä ikäsissä oot pelannu?


      • Jossu
        mie.. kirjoitti:

        eli pelailen siinä B/N joukkueessa.. MEil on vanhimmat jotain 30 ja nuorimmat 17 et aika eri-ikäisii löytyy. Mut eipä oo menoa haitannu:) Minkä ikäsissä oot pelannu?

        Pelasin e-junnuista c-junnuihin asti, C-junnuissa saatiin Sm-turnauksesta hopeaa Tuusulassa -97. Samana vuonna lopetin pelaamisen. Missä joukkueissa sä oot pelannu naantalissa? Oon vm-81.


      • mie..
        Jossu kirjoitti:

        Pelasin e-junnuista c-junnuihin asti, C-junnuissa saatiin Sm-turnauksesta hopeaa Tuusulassa -97. Samana vuonna lopetin pelaamisen. Missä joukkueissa sä oot pelannu naantalissa? Oon vm-81.

        oon pelannu vaan tossa B/N ku vaihdoin vast viime kaudel naantaliin:) Sitä ennen pelailin 7 (?) vuotta Turussa..
        Luulisin et tunnet aika paljon porukkaa meijän joukkueesta, ku siel on aika paljon suurin piirtein saman ikäsi...


    • Viattomuus

      Mäkin pelaan ringettee.
      Loistava peli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2042
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      153
      1521
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1338
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      129
      1019
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      993
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      828
    Aihe