Baareissa kävijöillä aina pariutuminen mielessä?

....

Baarissa sitä ja baarissa tätä.. Täällä lässytetään paljon baarikäyttäytymisestä ja baareissa tapahtuvista seksuaaliriiteistä. Olenko ainoa, joka ei mene baariin yhdenyön juttu tai suhde mielessäään?

Ovatko baarit ainoa paikka pariutua ja viestittääkö vaikka vain baariin astuminen muille, että haluan nyt sänkyyn jonkun kanssa?

246

9401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asntmmj

      Miehet lähtevät aina baariin panomielessä, tuskinpa koskaan seurustelumielessä. Naiset lähtevät pitämään hauskaa, mutta kuitenkin tietäen, että siellä saa itsetunnonkohotusta miehiltä ja kenties seksiäkin, jos kemiat kohtaa tai jopa parisuhteen, jonka etsiminen baareista on virhe.

      • ruma ankka

        Minä en ainakaan ole saanut mitään itsetunnon kohotusta juuri koskaan. Varmaan yht. pari kertaa lähestytty. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että olen ruma ankka?


      • .........

        "Miehet lähtevät aina baariin panomielessä"

        Lähtevätkö miehet koskaan baariin mistään muusta syystä?


      • .....
        ......... kirjoitti:

        "Miehet lähtevät aina baariin panomielessä"

        Lähtevätkö miehet koskaan baariin mistään muusta syystä?

        Alkoholi.


      • mies...

        Itse ainakin lähden baariin, etsimään parisuhdetta.


      • Hans Christian
        ruma ankka kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole saanut mitään itsetunnon kohotusta juuri koskaan. Varmaan yht. pari kertaa lähestytty. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että olen ruma ankka?

        Ruma tai happaman näköinen tai epäseksuaalinen tai muuten vaan sen näköinen ettei sinua kannata lähestyä.


      • .............
        ......... kirjoitti:

        "Miehet lähtevät aina baariin panomielessä"

        Lähtevätkö miehet koskaan baariin mistään muusta syystä?

        No kyllä mulle se suhdekin kelpaa, jos baarista jonkun tapaa. Joskushan sinne voi mennä kavereita tapaamaan tai musaa kuuntelemaan, jos siellä on bändi. Siinäpä ne vaihtoehdot taitaa olla.


      • että näin
        Hans Christian kirjoitti:

        Ruma tai happaman näköinen tai epäseksuaalinen tai muuten vaan sen näköinen ettei sinua kannata lähestyä.

        Kuvaus sopii muuten 95% suomalaisista miehistä.


      • Aivan sama
        että näin kirjoitti:

        Kuvaus sopii muuten 95% suomalaisista miehistä.

        No eipä ne naiset niitä aloitteita tekisi muutenkaan, kun sehän on Miehen Tehtävä™.


      • Maroon 5
        että näin kirjoitti:

        Kuvaus sopii muuten 95% suomalaisista miehistä.

        Aika sairas nirsoilija muuten olet jos 95% miehistä on sinusta rumia. Ehkä kannattaisi jättää ne prinsessaunelmat sinne lapsuuteen, jos joskus miestä haluat.


      • että näin
        Maroon 5 kirjoitti:

        Aika sairas nirsoilija muuten olet jos 95% miehistä on sinusta rumia. Ehkä kannattaisi jättää ne prinsessaunelmat sinne lapsuuteen, jos joskus miestä haluat.

        "Ruma TAI happaman näköinen TAI epäseksuaalinen TAI muuten vaan sen näköinen ettei sinua kannata lähestyä."

        Taas yksi pöljä joka ei ymmärrä luettua tekstiä.


      • ....
        että näin kirjoitti:

        "Ruma TAI happaman näköinen TAI epäseksuaalinen TAI muuten vaan sen näköinen ettei sinua kannata lähestyä."

        Taas yksi pöljä joka ei ymmärrä luettua tekstiä.

        No nirsoilija olet silti.


      • zetori
        ruma ankka kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole saanut mitään itsetunnon kohotusta juuri koskaan. Varmaan yht. pari kertaa lähestytty. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että olen ruma ankka?

        KYLLÄ.


      • .......
        ..... kirjoitti:

        Alkoholi.

        Sangen yksinkertaista, voe pojat! Ja mitä baareista oikeasti lopultaa saa, muuta kuin pahassa tapauksessa sukupuolitaudin, kamalan krapulan, vinon pinon kuitteja ja v.ttumaisen mielen baariruusun /- horsman maineen???????


      • piipahtaja
        Maroon 5 kirjoitti:

        Aika sairas nirsoilija muuten olet jos 95% miehistä on sinusta rumia. Ehkä kannattaisi jättää ne prinsessaunelmat sinne lapsuuteen, jos joskus miestä haluat.

        Eipä tarvi ihmetellä miksi sinkku...


      • seksin persässä tiet
        ..... kirjoitti:

        Alkoholi.

        Viinaa voi juoda kotona tai kavereiden luona.

        Baariin mennään seksin perässä. Piste.

        Niin no sitten on niitä säälittäviä jotka piilottelee alkoholioglmaa ja juovat "vain seurassa"... siksi aina baarissa kännäämässä.


      • Vastausta viestiketjun alkupään anonyymille 'asntmmj'

        OHO! Jopa oli älytön yleistys. Noin voi kommentoida vaan vielä vailla todellista elämänkokemusta omaava erittäin ahdasmieliseltä tuntuva henkilö, on hän sitten kumpaa sukupuolta tahansa.
        Kuten nuorison onkin tapa sanoa, HANKKIKAA ELÄMÄ!


      • dfhdhf
        seksin persässä tiet kirjoitti:

        Viinaa voi juoda kotona tai kavereiden luona.

        Baariin mennään seksin perässä. Piste.

        Niin no sitten on niitä säälittäviä jotka piilottelee alkoholioglmaa ja juovat "vain seurassa"... siksi aina baarissa kännäämässä.

        Entäs sitten parisuhteessa olevat ihmiset, jotka käyvät baarissa? Nekö piilottelevat aina alkoholiongelmaa?


      • haaa!!!
        ruma ankka kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole saanut mitään itsetunnon kohotusta juuri koskaan. Varmaan yht. pari kertaa lähestytty. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että olen ruma ankka?

        tarkoittaa


      • haaa!!!!
        ......... kirjoitti:

        "Miehet lähtevät aina baariin panomielessä"

        Lähtevätkö miehet koskaan baariin mistään muusta syystä?

        vain panomielessä


      • M85p2v

        No luulen sitten että olen ainut mies koko baarissa joka ei halua ryppyreikää koko iltana. Menen miettimään ja ehkä löydän jonkunlaisen kiinnostava kaverin siihen viereen jonka kanssa käydä keskustelua ennenkuin tulen liian humalaan. Näin ollen menen baariin aina ennenkuin muut tulevat kun kaikki kiinnostavimmat "boheemit" on siellä. Noin klo 22 --> tulevat pintaliitäjät kovaääniset "voittajat" sun muut. Silloin olen jo aika tuhdissa tiuskeessa ja luultavammin jo jättänyt kyseisen paikan ja mennyt jonkun kaverin luo istumaan. En ole hakemassa baarista pillua vaan erillaisia ihmisiä mistä ei muuten jokapäiväisestä kanssakäymisestä saa.

        Onhan siellä ne YHååt, juopot, narkkarit sun muut joita te pintäliitäjät pelkäätte mutta on siellä seassa ihan ookoo väkeäkin. muistakaa kuitenkin pintäliitäjät käyttää kumia kun kännissä sähellätte puolikovan munasi kanssa taikka hinkkaat puolitutun tyttöystäväsi iloreijän rikki.

        Katsokaa itteänne mielummin peiliin jotka sanovat ettei miehet katsele baarisa muutakuin naisia. Kyllä teitä katsellaan mutta jos olet tyrkyllä kuin varispelätin variksille en voi muuta kuin sanoa että voi voi. En edes halua kuvitella minkätakia olet noin pukeutunut taikka käyttäydyt, onko huomionhakua kun lapsesi mies jätti vaiko pelkäätkö keski-iän kriisiä ja olet lapseton.

        Mutta all-in-all en käy baareissa naisten takia vaan persoonien takia jotka sieltä löytyvät ja ennen ryntäystä. Tämä siis pubi ei yö-kerho!


      • Otan osaa
        ruma ankka kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole saanut mitään itsetunnon kohotusta juuri koskaan. Varmaan yht. pari kertaa lähestytty. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että olen ruma ankka?

        "Tarkoittaako tämä nyt sitä, että olen ruma ankka?"

        Kyllä se sitä juurikin tarkoittaa.


      • äaösldkfjgh
        seksin persässä tiet kirjoitti:

        Viinaa voi juoda kotona tai kavereiden luona.

        Baariin mennään seksin perässä. Piste.

        Niin no sitten on niitä säälittäviä jotka piilottelee alkoholioglmaa ja juovat "vain seurassa"... siksi aina baarissa kännäämässä.

        Kun viina loppuu kotona yön parhaina tunteina, lähteekö miehet baariin silloinkin vain seksin perässä?


      • http://pelimieskerho

      • M 23
        ......... kirjoitti:

        "Miehet lähtevät aina baariin panomielessä"

        Lähtevätkö miehet koskaan baariin mistään muusta syystä?

        En minä ainakaan lähde baariin juuri koskaan panomielessä vaan ryyppäämään ja pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Täysin väärä tulkinta ainakin minun kohdallani että lähtisin baariin yksinomaan pillun perässä vaikka eipä tuo haittaisikaan vaikka sieltä nainen mukaan tarttuis. Tosin ei tuossa baariin lähtemisessä hauskanpitomielessä enää nykyään ole edes mitään hohtoa. En oikeestaan koskaan ole erityisemmin viihtynyt baareissa enkä niissä usein käykkään.


      • jahas-
        ..... kirjoitti:

        Alkoholi.

        Kuulostaa pelimiehiltä kuten netissäkin, jos mennään vain alkon ja seksin perässä. Kunnollisia miehiä on syytä vielä olla jossain ! Vapaana.


      • ruma ankka
        zetori kirjoitti:

        KYLLÄ.

        Kot kot! Eikun siis.. Kvaak!


      • Tyytyväinen sinkkuna
        piipahtaja kirjoitti:

        Eipä tarvi ihmetellä miksi sinkku...

        Eikä tarvii ihmetellä miksi sinkku omasta halustaan...


      • uetertuk

        Eikös pano mielessä meneminen ole juri sitä hauskan pitoa..
        mitä eroa siinä on jos mies menee pano mielessä ja nainen pitämään hauskaa.. asia kun on sama,, termi eri.
        Miehet sentään ovat rehellisiä asian suhteen.
        Rohkenen väittää että jokainen mies joka sieltä sitä panoseuraa saa, on löytänyt sieltä naisen joka on liikeellä samoin ajatuksin.. tuskin ne panoseuraa hakevat miehet itseään panee.. puuhaan tarvitaan kaksi..
        Turhaa moralisointia siis naisilta.
        Jos homma ärsyttää niin pakkoko sinne baariin on mennä.. mua ärsyttää urheilu kisat joten en kät niissä..
        Very simple...


      • tanssia voi lavallan
        uetertuk kirjoitti:

        Eikös pano mielessä meneminen ole juri sitä hauskan pitoa..
        mitä eroa siinä on jos mies menee pano mielessä ja nainen pitämään hauskaa.. asia kun on sama,, termi eri.
        Miehet sentään ovat rehellisiä asian suhteen.
        Rohkenen väittää että jokainen mies joka sieltä sitä panoseuraa saa, on löytänyt sieltä naisen joka on liikeellä samoin ajatuksin.. tuskin ne panoseuraa hakevat miehet itseään panee.. puuhaan tarvitaan kaksi..
        Turhaa moralisointia siis naisilta.
        Jos homma ärsyttää niin pakkoko sinne baariin on mennä.. mua ärsyttää urheilu kisat joten en kät niissä..
        Very simple...

        just näin. Naiset menee muka tanssia harrastamaan ja pitämään hauskaa. miehet hakemaan naista. Ihme yhtälö? Tanssiin tarvitaan kaksi ja jotain pitäisi puhuakkin joten jutut arvaa.......
        Mulla ainakin , on jokainen ex löytänyt uuden miehen, baarista ,, kun ovat käyneet tanssia harrastamassa.


      • Kunnon Mies
        jahas- kirjoitti:

        Kuulostaa pelimiehiltä kuten netissäkin, jos mennään vain alkon ja seksin perässä. Kunnollisia miehiä on syytä vielä olla jossain ! Vapaana.

        En koskaan käy baareissa.


      • 28678
        M85p2v kirjoitti:

        No luulen sitten että olen ainut mies koko baarissa joka ei halua ryppyreikää koko iltana. Menen miettimään ja ehkä löydän jonkunlaisen kiinnostava kaverin siihen viereen jonka kanssa käydä keskustelua ennenkuin tulen liian humalaan. Näin ollen menen baariin aina ennenkuin muut tulevat kun kaikki kiinnostavimmat "boheemit" on siellä. Noin klo 22 --> tulevat pintaliitäjät kovaääniset "voittajat" sun muut. Silloin olen jo aika tuhdissa tiuskeessa ja luultavammin jo jättänyt kyseisen paikan ja mennyt jonkun kaverin luo istumaan. En ole hakemassa baarista pillua vaan erillaisia ihmisiä mistä ei muuten jokapäiväisestä kanssakäymisestä saa.

        Onhan siellä ne YHååt, juopot, narkkarit sun muut joita te pintäliitäjät pelkäätte mutta on siellä seassa ihan ookoo väkeäkin. muistakaa kuitenkin pintäliitäjät käyttää kumia kun kännissä sähellätte puolikovan munasi kanssa taikka hinkkaat puolitutun tyttöystäväsi iloreijän rikki.

        Katsokaa itteänne mielummin peiliin jotka sanovat ettei miehet katsele baarisa muutakuin naisia. Kyllä teitä katsellaan mutta jos olet tyrkyllä kuin varispelätin variksille en voi muuta kuin sanoa että voi voi. En edes halua kuvitella minkätakia olet noin pukeutunut taikka käyttäydyt, onko huomionhakua kun lapsesi mies jätti vaiko pelkäätkö keski-iän kriisiä ja olet lapseton.

        Mutta all-in-all en käy baareissa naisten takia vaan persoonien takia jotka sieltä löytyvät ja ennen ryntäystä. Tämä siis pubi ei yö-kerho!

        M85p2v!!!!!!!!! Olet siis h.omo!!!!!!!!!


      • Vanha sanonta
        Tyytyväinen sinkkuna kirjoitti:

        Eikä tarvii ihmetellä miksi sinkku omasta halustaan...

        Mieluummin yksin kuin nirson naisen kanssa.


      • herraasiallinen

        Huvittavinta on kun naiset hakee useasti vakavaa parisuhdetta baarista jossa miehet hakee juuri ääripäätä. Sitten saadaan joku suhde kyhättyä kasaan ja ihmetellään kun ei homma toimi kun ollaan kännipersoonien perusteella aloitettu parisuhde.

        Kuvottavia paikkoja kaikki baarit ja etenkin klubit. Likasempia ku ilotalot ja tehty kaikille idiooteille joilla on ylimäärästä rahaa.


      • Make-1980

        Miehet lähtevät aina baariin panomielessä, niinkö? Minä ainakin lähden baariin juomaan viinaa ja rentoutumaan. Seksiseuraa en etsi.


      • 2000luvunmies

        Mielenkiintoinen oletus joka tyssähtää heti minun kohtaani.
        Itse en lähde baarii panomielessä. Lähden baariin pitämään hauskaa kavereideni kanssa, silloin harvoin kun se on mahdollista.
        Panoja saa bongattua muualtakin, hyvänä esimerkkinä Suomi24-chat! :)

        Ei ole mukava herätä aamuisin jonkun tuntemattoman huorulin vierestä jonka nimeä et edes tiedä. Ja se krapula. Ja se morkkis. Ei ei.

        Netistä saa, melkein aina, mitä tilaa ja se on hyvä se. peace out!


      • raitis ilma
        Kunnon Mies kirjoitti:

        En koskaan käy baareissa.

        Entäs tanssilavoilla, siis kun olet kunnon mies.


      • joulu tulee
        että näin kirjoitti:

        Kuvaus sopii muuten 95% suomalaisista miehistä.

        98,8% akoista on sen sortin läskimaatuskoita että hirvittää.kyllä moni aito ihana mies,kuten minäkin kiertää nuo kauhistukset kaukaa...


      • maikku7
        M85p2v kirjoitti:

        No luulen sitten että olen ainut mies koko baarissa joka ei halua ryppyreikää koko iltana. Menen miettimään ja ehkä löydän jonkunlaisen kiinnostava kaverin siihen viereen jonka kanssa käydä keskustelua ennenkuin tulen liian humalaan. Näin ollen menen baariin aina ennenkuin muut tulevat kun kaikki kiinnostavimmat "boheemit" on siellä. Noin klo 22 --> tulevat pintaliitäjät kovaääniset "voittajat" sun muut. Silloin olen jo aika tuhdissa tiuskeessa ja luultavammin jo jättänyt kyseisen paikan ja mennyt jonkun kaverin luo istumaan. En ole hakemassa baarista pillua vaan erillaisia ihmisiä mistä ei muuten jokapäiväisestä kanssakäymisestä saa.

        Onhan siellä ne YHååt, juopot, narkkarit sun muut joita te pintäliitäjät pelkäätte mutta on siellä seassa ihan ookoo väkeäkin. muistakaa kuitenkin pintäliitäjät käyttää kumia kun kännissä sähellätte puolikovan munasi kanssa taikka hinkkaat puolitutun tyttöystäväsi iloreijän rikki.

        Katsokaa itteänne mielummin peiliin jotka sanovat ettei miehet katsele baarisa muutakuin naisia. Kyllä teitä katsellaan mutta jos olet tyrkyllä kuin varispelätin variksille en voi muuta kuin sanoa että voi voi. En edes halua kuvitella minkätakia olet noin pukeutunut taikka käyttäydyt, onko huomionhakua kun lapsesi mies jätti vaiko pelkäätkö keski-iän kriisiä ja olet lapseton.

        Mutta all-in-all en käy baareissa naisten takia vaan persoonien takia jotka sieltä löytyvät ja ennen ryntäystä. Tämä siis pubi ei yö-kerho!

        Joku kun vielä selittäis ymmärrettävästi, MIKSI yh-äidit rinnasteaan juoppoihin ja narkkareihin...?!!


      • Ai jaa

        "Miehet lähtevät aina baariin panomielessä"

        Mä lähden baariin lähinnä nauttimaan tarjoiluja. Muu on satunnaisempaa. Jos haluttaa, niin baari ei ole ensimmäinen mieleen tuleva asia silloin.


      • vastataan
        maikku7 kirjoitti:

        Joku kun vielä selittäis ymmärrettävästi, MIKSI yh-äidit rinnasteaan juoppoihin ja narkkareihin...?!!

        Sen takia, että merkittävä osa ihmisistä/ näitä arvioita tekevistä miehistä on ylipäätään tyhmiä kuin ameebat.


      • Voi, voi
        että näin kirjoitti:

        Kuvaus sopii muuten 95% suomalaisista miehistä.

        "Kuvaus sopii muuten 95% suomalaisista miehistä. "

        Otan osaa.


      • Voi, voi
        joulu tulee kirjoitti:

        98,8% akoista on sen sortin läskimaatuskoita että hirvittää.kyllä moni aito ihana mies,kuten minäkin kiertää nuo kauhistukset kaukaa...

        Nyt on korkea läskimaatuskaprosenttikin kyllä.


      • on niitä
        jahas- kirjoitti:

        Kuulostaa pelimiehiltä kuten netissäkin, jos mennään vain alkon ja seksin perässä. Kunnollisia miehiä on syytä vielä olla jossain ! Vapaana.

        Jotain tomp-pelimiehiä nämä taitaa lähinnä olla täällä... Ja enemmistö naisista niitä vastaavia.


      • . ..
        28678 kirjoitti:

        M85p2v!!!!!!!!! Olet siis h.omo!!!!!!!!!

        Ei kun sä olet tampio.


      • herraasiallinen2
        herraasiallinen kirjoitti:

        Huvittavinta on kun naiset hakee useasti vakavaa parisuhdetta baarista jossa miehet hakee juuri ääripäätä. Sitten saadaan joku suhde kyhättyä kasaan ja ihmetellään kun ei homma toimi kun ollaan kännipersoonien perusteella aloitettu parisuhde.

        Kuvottavia paikkoja kaikki baarit ja etenkin klubit. Likasempia ku ilotalot ja tehty kaikille idiooteille joilla on ylimäärästä rahaa.

        Hieman kärjistettyä ja katkeranlaista puhetta..

        Kyllä minä ainakin edelleen menestyksellä opiskelen ja elän arkielämää, vaikka baareissa viikonloppuisin tulee silloin tällöin käytyäkin. Kyllä baarissa käy todellakin monenlaiset ihmiset, jotkut enemmän jotkut vähemmän.


      • delta5
        että näin kirjoitti:

        Kuvaus sopii muuten 95% suomalaisista miehistä.

        Ja 99 %:n suomalaisiin naisiin.


      • elenadiez
        Aivan sama kirjoitti:

        No eipä ne naiset niitä aloitteita tekisi muutenkaan, kun sehän on Miehen Tehtävä™.

        Kyllä muuten on tullut tehtyä, ja täytyy sanoa, että monelta mieheltä menee pasmat sekaisin kun roolit vaihtuu. Elikä kun sanot yes, tai itse sanot eiköhän keksitä jotain ei monen miehen itsetunto kestä, vaikka niille tarjois paukunkin. PS. Olen ihan OK ja siksi futiksen kymppi diez.


      • lasonen

        tos poris o yksi plus 50 akka,haukkuu oman baarinsa asiakkaille juoppoo kaveriaan,potkii sen ulos ja löytää taas uuden samanlaisen 20v.nuoremman,on aa:ssa tukihenkilönä,jakaa samoille kaljaa/siideriä ja tukihenkilönä taas,mikä tämmösen akan taso on,ja kuinka voi pörrätä tukihenkilönä,tietty jos ei parempaa saa.


      • Sikaniska1
        ......... kirjoitti:

        "Miehet lähtevät aina baariin panomielessä"

        Lähtevätkö miehet koskaan baariin mistään muusta syystä?

        Harvoin dokaa voi kotonakin, jotenka kyllä se penaali on mielessä kun baariin lähtee


      • Dirlandaa...

        Jaa onko noin ihan kaikkien miesten kohdalla, jopa varattujen? Niidenkin, jotka lähtevät naistensa kanssa baariin?


      • klömp
        dfhdhf kirjoitti:

        Entäs sitten parisuhteessa olevat ihmiset, jotka käyvät baarissa? Nekö piilottelevat aina alkoholiongelmaa?

        ei kun ne piilottelee parisuhdeongelmaa


    • kokkeileppa ite

      Voihan sitä kaduillakin seisoskella ja nauttia pussikaljaa, mutta kylmä siinä tulee.

      • .....

        Meinaatko, että pussikaljoittelemalla voisi löytää itselleen panokaverin? Epäilen, että spugeilla ei seiso.


      • lifemocker
        ..... kirjoitti:

        Meinaatko, että pussikaljoittelemalla voisi löytää itselleen panokaverin? Epäilen, että spugeilla ei seiso.

        enpä ole nähnyt kuopiossa ainuttakaan "spugea" pussikaljoilla puistoissa. kyllä täällä on kesällä ihan normaaleja nuoria ihmisiä pussikaljoittelemassa


      • .....
        lifemocker kirjoitti:

        enpä ole nähnyt kuopiossa ainuttakaan "spugea" pussikaljoilla puistoissa. kyllä täällä on kesällä ihan normaaleja nuoria ihmisiä pussikaljoittelemassa

        Nyt ei ole kesä.


      • miksi aina baariin?

        Voihan sitä kaverin luonakin istuskella ja nauttia kaljaa, eikä tule edes kylmä.


      • lifemocker
        ..... kirjoitti:

        Nyt ei ole kesä.

        kuinkas moni ihminen pussikaljoittelee talvella?


      • en tiedä kuinka moni
        lifemocker kirjoitti:

        kuinkas moni ihminen pussikaljoittelee talvella?

        Rappioalkoholistit. Eikö Kuopiossa sellaisia ole? Taidankin muuttaa sinne...


    • HarHar , , ,

      Moi.

      Kyllä baariin mennään ihan istuskeleen ystävien kanssa,
      sekä ottamaan pari olutta. :)

    • treenari69

      Minulla on aina paneminen mielessä.

      • Panettaa...

        Minä ajattelen panemista myös kaupassa ja kirjastossa ja pankissa ja postissa ja vähän joka paikassa.


      • Nih!
        Panettaa... kirjoitti:

        Minä ajattelen panemista myös kaupassa ja kirjastossa ja pankissa ja postissa ja vähän joka paikassa.

        Te olette normaaleita miehiä. Aloittaja onkin selvästi nainen, koska muotoilee kysymyksensä noin omituisesti ja puhuu ensisijaisesti pariutumisesta. Voisi esittää vastakysymyksen: Milloin pilluvako muka ei olisi miehellä mielessä, tai miksi ihmeessä baari olisi poikkeus? Seurustelusuhdekin tietysti voi panemisesta seurata, mutta paneminen edellä mennään.

        Matti Nykänen sen sanoi, kun toimittaja kyseli Matin mietteitä: "Pilluhan se aina on mielessä, mutta hypätään nyt kuitenkin ensin".

        Voihan sinne baariin tietysti mennä myös juomaan viinaa ja juttelemaan kaverien kanssa, mutta silti pilluanturit ovat aina valppaina.


      • .........
        Nih! kirjoitti:

        Te olette normaaleita miehiä. Aloittaja onkin selvästi nainen, koska muotoilee kysymyksensä noin omituisesti ja puhuu ensisijaisesti pariutumisesta. Voisi esittää vastakysymyksen: Milloin pilluvako muka ei olisi miehellä mielessä, tai miksi ihmeessä baari olisi poikkeus? Seurustelusuhdekin tietysti voi panemisesta seurata, mutta paneminen edellä mennään.

        Matti Nykänen sen sanoi, kun toimittaja kyseli Matin mietteitä: "Pilluhan se aina on mielessä, mutta hypätään nyt kuitenkin ensin".

        Voihan sinne baariin tietysti mennä myös juomaan viinaa ja juttelemaan kaverien kanssa, mutta silti pilluanturit ovat aina valppaina.

        En viitsinyt kysyä että onko teillä pillu mielessä, koska tähän saa kyllä naisetkin vastata.


      • sdgfdhf
        Nih! kirjoitti:

        Te olette normaaleita miehiä. Aloittaja onkin selvästi nainen, koska muotoilee kysymyksensä noin omituisesti ja puhuu ensisijaisesti pariutumisesta. Voisi esittää vastakysymyksen: Milloin pilluvako muka ei olisi miehellä mielessä, tai miksi ihmeessä baari olisi poikkeus? Seurustelusuhdekin tietysti voi panemisesta seurata, mutta paneminen edellä mennään.

        Matti Nykänen sen sanoi, kun toimittaja kyseli Matin mietteitä: "Pilluhan se aina on mielessä, mutta hypätään nyt kuitenkin ensin".

        Voihan sinne baariin tietysti mennä myös juomaan viinaa ja juttelemaan kaverien kanssa, mutta silti pilluanturit ovat aina valppaina.

        Puutteessa olevilla on aina pillu mielessä. Mervi ei ollut antanut.


    • börje-täti

      Minä menen baariin juomaan alkoholijuomia.

      Ja höpöttelen siinä sivussa, jos sattuu huvittamaan.

      Tykkään olla joskus kännissä.


      Ärsyttää kyllä että niin monella on seksi päällimmäisenä mielessä kun baariin on lähdetty. Miksi ihmeessä kukaan edes haluaa jotain känniseksiä? Ja vielä jonkun tuntemattoman/puolitutun kanssa.

      • retertger

        Kuka sanoo että sieltä pitää valita se kännisin seuraksi ?


    • 5e7k7

      Lähden viettämään ystävien kanssa aikaa, kuuntelemaan musiikkia, tanssimaan, juomaan olutta, ehkäpä tekemään tuttavuutta uusiin ihmisiin, yleisesti ottaen sekoilemaan.

      Parisuhdetta tai mitään seksiin liittyvää en baarista etsi.
      Toki jos numeron joltain saa niin voihan sitä myöhemmin käydä treffeillä.

      Naisia tulee jututettua laidasta laitaan mutta ei todellakaan mikään yhdenillan juttu kiinnosta, varsinkaan siinä kunnon kännissä ollessa tuskin edes mitään saa aikaan.

      ja ihan mieshän tässä ollaan.

    • vcxvcxvcxvcx

      Eiköhän valtaosalla ole kuitenkin mielessä hauskanpito, mahdollinen flirttailu ja uusiin ihmisiin tutustuminen. Monella on mielessä seksi, mutta ei läheskään kaikilla.

      Kun ihmiseltä kysyy, että mitä hän baariin menee tekemään niin lähes kaikki vastaavat, että pitämään hauskaa (mahdollisesti myös tanssimaan). Tuo hauskan pitäminen vaan voi pitää sisällään vähän mitä tahansa.

      • ......

        Naisetkin aina sanovat että menevät vain sinne pitämään hauskaa. Tuohon aika ympäripyöreästi sanottu. Kyllähän seksi on varmasti useimpien mielestä hauskaa.


      • froidilaista..,.
        ...... kirjoitti:

        Naisetkin aina sanovat että menevät vain sinne pitämään hauskaa. Tuohon aika ympäripyöreästi sanottu. Kyllähän seksi on varmasti useimpien mielestä hauskaa.

        Tuo hauskan pitäminen on vakiovastaus ja tarkoittaa seksiä.

        Sama kun naiselta kysytään että mitä hän arvostaa miehessä, niin melkein kaikki vastaa että huumorin taju. Mielellään se huumorin taju saisi olla aika suuri ja kestävä, sekä kova ja sykkivä.


    • Juu ei semmosta

      Kun menen baariin, menen sinne juttelemaan jo tuntemieni kavereiden kanssa tai juomaan itseni humalaan. Ei minua humalassa edes paneta, enkä halua humalassa tutustua uusiin ihmisiin.

      En usko baareihin naisenhakumielessä. Satunnaisia panoja sieltä ehkä löytää, mutta en kaipaa sellaisia.

      • ghsdjsd

        Miksi mennä baariin???? alko on muutenkin ihan p.aska aine!!!!!!!!! Kotona voi vetää huum. rauhassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • lifemocker

      en ole KOSKAAN mennyt baariin hakemaan mitään. vain hengailemaan kavereitten kanssa tai muuten tappamaan aikaa kun ei ole ollut muutakaan tekemistä!

      • joka sinun kanssasi

        "en ole KOSKAAN mennyt baariin hakemaan mitään."

        Hyvä, koska ketään et sieltä löytäisikään.


      • joka sinun kanssasi
        joka sinun kanssasi kirjoitti:

        "en ole KOSKAAN mennyt baariin hakemaan mitään."

        Hyvä, koska ketään et sieltä löytäisikään.

        Etkä siis mistään muualtakaan.


      • lifemocker
        joka sinun kanssasi kirjoitti:

        "en ole KOSKAAN mennyt baariin hakemaan mitään."

        Hyvä, koska ketään et sieltä löytäisikään.

        itseasiassa edellinen pitkä suhde lähti käyntiin baarista ;)


    • tide_ruusu

      En hae yhdenillan juttuja baarista. Tykkään laulella karaokea ja tanssia.

      • mukaan pakotettu

        No tuon selityksen minä ostan. Itsellä on tuttuja jotka tykkää laulaa karaokea ja yleisön saaminen esitykselleen kotioloissa voisi olla mahdonta. Tosin en ymmärrä ihmistä joka haluaa karaokebaariin jos ei itse meinaa laulaa.


      • bicoos
        mukaan pakotettu kirjoitti:

        No tuon selityksen minä ostan. Itsellä on tuttuja jotka tykkää laulaa karaokea ja yleisön saaminen esitykselleen kotioloissa voisi olla mahdonta. Tosin en ymmärrä ihmistä joka haluaa karaokebaariin jos ei itse meinaa laulaa.

        Niitä muita laulajia on kiva kuunnella?


    • kundioon

      Menen itse ainakin pitämään hauskaa sinne, ja mahdollista seurustelukumppania metsästämään.

    • Herramies888

      ON se kumma että tullaa hakemaa baarista pesää! Itse miehenä menen hakemaan kivaa seuraa ja juttelemaa ihmisille, varsikin silmää miellyttää fiksut ja muodokkaat naiset. Ilma taka-ajatuksia koska aina ei miehet ole hakemassa sitä pelkkää tussua. Kyllä miehenä jos ole varattu niin saa omalta naiselta riittävästi seksiä, silloin haluan vaihtaa fiksuja mielipiteitä fiksulta kivalta naiselta baarissa, on olemassa herramiehiä jotka haluat jakaa oman elämäkerran naisten kanssa, koska aina oppii uutta kun saa vaihtaa ajatuksia. Nauru on se joka on parasta hauskan seuran kera. Kaikki ei mene hakemaan baarista sitä pelkkää yhtä asiaa.

      • AINA mielessä

        Ei ole taka-ajatuksia tussun suhteen, sillä se on pääajatus.


      • Lipevästi edeten

        Tällaiset lipevät valheet miellyttävät naisia kovasti ja auttavat miestä saamaan pillua. Kannattaa jätkät ottaa mallia.


    • tussun vuoksi tietty

      En hae sivusuhdetta, vaan olen sitoutunut avioliittooni. Ei ole pienintäkään hinkua käydä baareissa, käyn baarissa pari kertaa vuodessa ja silloinkin työhön liittyvissä asioissa.

      Ei vähääkään kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin, jaksaisin edes näitä jo tuntemiani.

      Nuorempana tietty tuli käytyä ja aina tussu mielessä. Eikä turhaan, sieltä tämä vaimokin löytyi yli 20 vuotta sitten.

    • Erilaisia mestoja

      Riippuu kyllä baarista. Osa on ns. "iskumestoja" jonne mennään etsimään sitä yhden illan hoitoa. Iskumestat ovat usein klubeja, missä on musa lujalla ja tanssilattia sekä halpaa alkoholia. Nämä ovat usein ensimmäisiä baareja/klubeja missä nuori elämässään käy. Usein niihin mennääkin lukio- tai opiskelijakavereiden mukana ja koska "kaikki käy siellä". Tietenkin iso osa nuorista halveksuu näitä paikkoja ja niihin liittyvää kulttuuria.

      Sitten on tietenkin räkälät, minne menään vain ja ainoastaan ryyppäämään. Ne ovat usein melko karuja paikkoja joista saa halvalla olutta. Tälläiseen paikkaan voi mennä ihan hyvin yksin. Usein tälläisen paikan asiakaskunta on niitä joilla on kova tarve saada kännit mutta joilla ei ole rahaa mennä muualle. Alkoholistit viihtyvät näissä juottoloissa. Tälläisen paikkaan voi hyvin mennä yksin ja masentuneena. Kukaan ei tule häiriköimään.

      On myös hienompia juomaravintoloita ja pubeja joissa myydään kalliimpia ja hienompia oluita sekä vuosikertaviskejä. Näissä paikoissa käy usein keskiluokkaisista, yleensä yli 30 vuotiaista koostuvia seurueita. Näissä baareissa käyttäydytään siististi ja hillitysti. Usein nämä paikat on myös tyylikkään klassisesti ja hallitusti sisustettu. Tosin nykyään tämänkaltaisissa ravintoloissa näkee myös hyvin toimeentulevia nuoria aikuisia joita ei teinien menomestat kiinnosta.

      Isoissa kaupungeissa on myös pieniä musaklubeja, mitkä ovat etenkin hipsterien ja alakulttuurien edustajien suosiossa. Niihin mennään yleensä vain musiikin (ja kaljan) vuoksi.

    • ...

      En minäkään käy ravintolassa hakemassa panoseuraa, enää. Käyn baarissa sitten yksin, kavereiden tai vaimon kanssa, käyn vain rentoutumassa, viihtymässä ja tuulettumassa.

      MUTTA anna niiden hakea seuraa, joilla ei rengasta vielä ole. Kaikki eivät hae paria netistä, mitä hemmettiä ne sua häiritsee? Vai häritseekö juuri se, ettet saa samaa huomiota jota ehkä sinua paremmannäköiset saavat?

    • varattu baarikäyjä

      Oon naimisissa jo joten en käy baareissa etsimässä mitään muuta kuin hauskan pitoa ja tanssimista kavereiden kanssa.

      • niinpä niin

        Miksi kavereiden kanssa pitää mennä baariin tanssimaan? Eikö heidän kanssa voi tanssia kotibileissäkin? Tulisi koko ajan mielimusiikkia, juomat olisi aika edullisia, eikä kukaan kännikala olisi vonkaamassa tai haastamassa riitaa, eikä kukaan yrittäisi ryöstää.

        Vai onko sittenkin taustalla toive siitä että JOTAIN voisi tapahtua.


      • Baareja kiertänyt...
        niinpä niin kirjoitti:

        Miksi kavereiden kanssa pitää mennä baariin tanssimaan? Eikö heidän kanssa voi tanssia kotibileissäkin? Tulisi koko ajan mielimusiikkia, juomat olisi aika edullisia, eikä kukaan kännikala olisi vonkaamassa tai haastamassa riitaa, eikä kukaan yrittäisi ryöstää.

        Vai onko sittenkin taustalla toive siitä että JOTAIN voisi tapahtua.

        Se on juuri näin. Niin monen "viattoman" baarissakävijän elämää seuranneena jossain vaiheessa se "lipsahdus" tulee kuitenkin eteen. Ikävä kyllä moni lähipiirini juuri naispuoleinen on lukeutunut näihin pettäjiin. Ei ole painanut vaakakupissa edes yhteiset lapset, koti ja naimisissa olo. Etenkin kun omassa parisuhteessa on sellainen heikko hetki ja se ei tunnu juuri silloin hyvältä. Nainen ei lähde silloin pelkästään seksin perässä, vaan siitä tulee vakiotapaaminen, ihastutaan ja muka rakastutaan.

        Todellisuuteen herätään yleensä vasta siinä vaiheessä kun edessä on ero ja tajutaan viimein mitä minulla jo oli, mitä menetän ja mitä ollaan saamassa tilalle. Se tulee yleensä mieleen vasta liian myöhään.


    • älkää tehkö perässä

      "Ovatko baarit ainoa paikka pariutua "

      Ainakin miehelle. Itse en ole koskaan käynyt baarissa koska inhoan alkoholia ja seurustelukokemus tämän takia pyöreät nolla. Ikää kohta 35 vuotta.

    • En ole kertaakaan mennyt baariin hakemaan seuraa. Joskus lähden juomaan halvoilla päivillä muuten vain, mutta yleensä käyn päivän päätteeksi juomassa lähipubissa yhden ronkelon tai oluen.

    • Jyystärikarju

      Kyllä sellanen noin 15 minuutin parisuhde on usein mielessä baariin mentäessä.

    • Aika usein baarista tosiaan haetaan jotain, varsinkin jos kyse on jostain yökerhosta eikä pubista, joissa itse käyn kyllä lähinnä maistelemassa oluita kavereiden... kaverin kanssa. Yökerhot on toinen juttu - niihin kyllä menen aina ikään kuin kavereiden kanssa ihan viettääkseni iltaa, mutta kyllä minä aina salaa toivon, että sieltä löytyisi suhde, kun ei oikein muuallakaan ole luvallista sellaista alkaa muuten kuin uskomattomien sattumusten seurauksena. Vaikea kuvitella, että joku hakeutuisi väenväkisin johonkin ankeaan yökerhoon pelkkien matalalaatuisten juomien vuoksi pitämään seuraa kavereille, joiden puheesta ei saa sanaakaan selvää kun se musiikki pauhaa niin lujalla.

    • En koskaan mene baariin etsimään seuraa. Ärsyttää käydä baareissa kun aina joku tuntematon tulee juttelemaan ja kertomaan elämän tarinaansa. Pääasiassa baareissa käy ihmisä joilla ei ole mitään käytöstapoja.

    • ,,,,

      Olenko ainoa, joka ei mene baariin ikinä?

      • ......

        En minäkään käy koskaan baarissa.


      • mies 20v

        itse olen absolutisti, en ole koskaan käynnyt baarissa enkä edes mene, perhe kun on ja sillain


      • imacppalekaa

        No ei kyllä todellakaan voi... ei normaalin ihmisen pää kestä katella känniääliöitä selvinpäin. Ravintolat sitten asia erikseen.


    • kemiaa1

      En mene baariin hakemaan seuraa,vaan tanssimaan,pitämään hauskaa ja tapaamaan ystäviä.Sinne jää kännivonkaajat..

      • Baareja nähnyt....

        Kunnes tutustutaan johonkin hengenheimolaiseen jonka kanssa on kemiaa, tapaillaan muulloinkin, ihastutaan ja hups... sitten tulee se kerta kun juodaan vähän liikaa ja mennään vielä jatkoille. Nää on niin nähty.


    • kiltti komea mies

      Minä en ole koskaan naista saanut, kun ei kiinnosta baareista seuraa hakea ja netti on täynnä huijareita.

    • mees83

      En hae baarista minkäänlaista seuraa, varsinkin seksiseura ei voisi vähempää känniseltä naiselta kiinnostaa. Enkä hae uusia tuttavuuksia, sen takia kun sinne mennessä olen jo kaveriseurueessa. Viimeksi olin viime v-loppuna baarissa selvinpäin, niinkuin yleensä.. nauttimassa kavereitten seurasta ja tanssimisesta. Ja hauskaa joka kerta on ollut.

    • ..........

      käyn baarissa joskus. mistä muualta löytäis miehen joka tulis jutteleen, jos tulee.
      olen aika ujo ja hiljainen uuden tuttavan kanssa, niin on vaikea tutustua kehenkään miehiin, kun ei oikein osaa sanoa mitään, edes kännissä.

    • werwerwerer

      Selvä pyy. Syy miksi sinkkunaiset pysyvät sinkkuina:
      1) kauppaan mennään vain ostoksille ja siellä ei haluta iskuyrityksiä
      2) urheillessa urheillaan ja silloin ei haluta iskuyrityksiä
      3) kirjastoon mennään lukemaan ja siellä ei haluta iskuyrityksiä
      4) rannalla otetaan aurinkoa ja uidaan (ok, viitenä päivänä Suomessa per vuosi), siellä ei haluta iskuyrityksiä
      5) baarissa pidetään hauskaa ja siellä ei haluta iskuyrityksiä
      6) eihän nainen voi sanoa miehelle mitään, miehen sen pitää sanoa, näin olen oppinut mummoltani
      7) jos olet alle 90v, siirry takaisin kohtaan 1)
      8) ikäiseni miehet ovat jo kuolleet vanhainkodissa, eikä siellä haluta iskuyrityksiä

      • haaa!!!!!!

        Aivan oikein ja samat sinkkunaiset valittavat, että miksi mistään ei löydy heille miehiä.
        Nämä naiset törmäävät yleensä iskemistä harrastaviin miehiin, jotka osaavat vokotella heidät sellaisiin asioihin, mitä eivät ole halunneet tehdä.

        Ja aina he sitten ihmettelevät, miksi kunnon miehiä ei näy?
        Johtuuko se siitä, että eivät etsi kunnon miehiä, vaan ovat vain kiinnostuneita niistä panomiehistä, jotka ratsastavat valkoisella hevosella haaremiin kaatamaan mahdollisemman monta naista.

        "Miksi naiset ovat kiinnostuneita vain heittiöistä? Koska eivät etsi mistään mitään!"


      • sukupuuttoon kuolee
        haaa!!!!!! kirjoitti:

        Aivan oikein ja samat sinkkunaiset valittavat, että miksi mistään ei löydy heille miehiä.
        Nämä naiset törmäävät yleensä iskemistä harrastaviin miehiin, jotka osaavat vokotella heidät sellaisiin asioihin, mitä eivät ole halunneet tehdä.

        Ja aina he sitten ihmettelevät, miksi kunnon miehiä ei näy?
        Johtuuko se siitä, että eivät etsi kunnon miehiä, vaan ovat vain kiinnostuneita niistä panomiehistä, jotka ratsastavat valkoisella hevosella haaremiin kaatamaan mahdollisemman monta naista.

        "Miksi naiset ovat kiinnostuneita vain heittiöistä? Koska eivät etsi mistään mitään!"

        Miksi naiset rakastuvat aina renttuihin....

        Ei tavallinen suomimies oikein kenellekkään kelpaa, rehelliselle ja tervehenkiselle miehelle ei vaan ole kysyntää.


      • ei voi ymmärtää

        Olen huomannut sellaisen ilmiön että ellei mies ole unelmien täyttymys, niin kaikenlainen lähestyminen on ahdistelua.

        En tiedä miten lisääntyminen saati pariutuminen voi jatkossa enää onnistua jos kaikki ehdotuksen tekijät pitäisi tuomita kastraatioon.

        Naiset on oikeaastaan aika pas-koja, en oikeastaan edes halua enää tavata niitä.


      • vanhainkodin sijaine

        werwernwerer:lle
        Elämä opettaa.
        Kun 90v siirtyy takaisin kohtaan 1), hän on päättänyt onnistua iskuyrityksissään. Onhan jo 2:n kierros menossa ja onnistuu kohdassa 1). :)

        ja huom! vanhainkoti ei takuu varmasti poissulje iskuyrityksiä.


      • Baareja nähnyt...
        ei voi ymmärtää kirjoitti:

        Olen huomannut sellaisen ilmiön että ellei mies ole unelmien täyttymys, niin kaikenlainen lähestyminen on ahdistelua.

        En tiedä miten lisääntyminen saati pariutuminen voi jatkossa enää onnistua jos kaikki ehdotuksen tekijät pitäisi tuomita kastraatioon.

        Naiset on oikeaastaan aika pas-koja, en oikeastaan edes halua enää tavata niitä.

        Suomalaiset naiset ovat ylimielisiä ja yleisesti ottaen elintaso paraneminen näkyy makkaroina vyötäröllä. Se itsestään huolehtiminen vaihtuu helposti siihen mielekkäämpään suklaan syömiseen / shoppailuun / "hauskan pitoon" / perjantain ja bailaamisen odottamiseen.

        Meneppä käymään vaikka etelä-ameriikassa. Siellä naiset ovat laitaalukien priimaa ja siellä ei tarvitse katsoa happamia naamoja ja elintason lihottamia lanteita.


      • werwernwerer
        vanhainkodin sijaine kirjoitti:

        werwernwerer:lle
        Elämä opettaa.
        Kun 90v siirtyy takaisin kohtaan 1), hän on päättänyt onnistua iskuyrityksissään. Onhan jo 2:n kierros menossa ja onnistuu kohdassa 1). :)

        ja huom! vanhainkoti ei takuu varmasti poissulje iskuyrityksiä.

        Kuolinvuoteella makaavalta kun kysytään, mitä hän katui elämässään, listalla ei ole mitään mitä hän teki—siellä on vain asioita mitä jätti tekemättä.

        "Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen."
        - Albert Einstein

        "There is nothing that is a more certain sign of insanity than to do the same thing over and over and expect the results to be different."
        - Albert Einstein


      • voi voi .
        sukupuuttoon kuolee kirjoitti:

        Miksi naiset rakastuvat aina renttuihin....

        Ei tavallinen suomimies oikein kenellekkään kelpaa, rehelliselle ja tervehenkiselle miehelle ei vaan ole kysyntää.

        Ei ne rakastu, tuo on pelkkä huono renkutus.

        Kunnonmies lähtee karkuun jos tavisnainen käy ehottelee.

        Saunassa sitten hörppii kaljaansa ja marisee itsekseen että "mitähän sekin munahaukka itsestään luuli"


      • ,.,.,..,.,.,.,.,.,.,
        werwernwerer kirjoitti:

        Kuolinvuoteella makaavalta kun kysytään, mitä hän katui elämässään, listalla ei ole mitään mitä hän teki—siellä on vain asioita mitä jätti tekemättä.

        "Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen."
        - Albert Einstein

        "There is nothing that is a more certain sign of insanity than to do the same thing over and over and expect the results to be different."
        - Albert Einstein

        Jaa, tolle Einikselle ei sitten tullut mieleen, että OLOSUHTEET saattaa muuttua, silloin myös lopputulos saattaa muuttua, vaikka toiminta olisi sama.


      • CommaLover
        ,.,.,..,.,.,.,.,.,., kirjoitti:

        Jaa, tolle Einikselle ei sitten tullut mieleen, että OLOSUHTEET saattaa muuttua, silloin myös lopputulos saattaa muuttua, vaikka toiminta olisi sama.

        Jospa hän halusi simppelin version sanoa, tai oletti olosuhteiden pysyvän samana, tai halusi, että sata vuotta sanonnan jälkeen joku suoli24-sivulla alkaa n?ssimaan ,:a.


    • xxjlk

      Minä ainakin menen baariin tanssimaan ja pitämään hauskaa, enkä hakemaan seuraa. Baarista harvemmin löytää mitään vakavempaa kuin yhden yön juttuja ja niitä en harrasta.

      • Baareja nähnyt...

        Melko ristiriitaista. "menen baariin tanssimaan ja pitämään hauskaa, enkä hakemaan seuraa." ... ja seuraavassa lauseessa kokemuksen vankalla rintaäänellä "baareista harvemmin löytää mitään vakavampaa kuin yhden yön juttuja" .... joita et sitten kuitenkaan harrasta mutta tiedät näin olevan... haloo...


      • Omavar.
        Baareja nähnyt... kirjoitti:

        Melko ristiriitaista. "menen baariin tanssimaan ja pitämään hauskaa, enkä hakemaan seuraa." ... ja seuraavassa lauseessa kokemuksen vankalla rintaäänellä "baareista harvemmin löytää mitään vakavampaa kuin yhden yön juttuja" .... joita et sitten kuitenkaan harrasta mutta tiedät näin olevan... haloo...

        Yksin parempi kun huonon kaverin kanssa.Hauskaa voi pitää ilman isku tarkoitustakin jos sitä ei joku ymmärrä niin ei voi mitään.Käyn muutaman kerran vuodessa kavereiden kanssa baareissa ja minua ei häiritse muu kun se että pummaajia on joka kerta miehissä sekä naisissa.Miksi mennä baariin jos ei ole rahaa,pysyisivätpois.


      • jaarittelua asiasta
        Baareja nähnyt... kirjoitti:

        Melko ristiriitaista. "menen baariin tanssimaan ja pitämään hauskaa, enkä hakemaan seuraa." ... ja seuraavassa lauseessa kokemuksen vankalla rintaäänellä "baareista harvemmin löytää mitään vakavampaa kuin yhden yön juttuja" .... joita et sitten kuitenkaan harrasta mutta tiedät näin olevan... haloo...

        siinä oli hyvä analyysi! Lyhyt ja ytimekäs- totuus!


    • ryhdistäydy ja iske

      On se sinullakin mielessä, odotat vain sitä riittävän hyvää. Eri asia sitten tuleeko kohdalle koskaan.
      Pervoja on toki nykyään paljon, sinulla voi olla perversiona toisten mahdollisen seksuaalikäyttäytymisen kyttääminen, aika kipeää.

    • Tony DiNozzo

      Minä menen baariin hakemaan huomiota naisilta. Torjun kuitenkin kaikki iskuyritykset kylmästi. Se kiihoittaa minua kovin paljon.

      Näki taas jo peninkulman takaa, että on ylläpidon rustaama aloitus, kun oli sen verran kuiva aihe.

    • naisia on

      Minä menen baariin äijäporukassa jotta saisin edes hetken olla miesten seurassa ja että tuntisin kuuluvani johonkin porukkaan. Ei nuo miespuoliset kaverit koskaan tahdo tavata ellei tapaamiseen liity viina. Ja se tarkoittaa lähes automaattisesti myös baarireissua. Ryyppääminen kuuluu myös asiaan jotten näytä liian omituiselta selvinpäin muiden ryypätessä. Seksiseuraa en hae baarista, lähestymisyrityksiä tulee naisilta ihan missä tahansa käynkin: kirjastossa, ruokakaupassa, salilla, uimahallissa tai vaikkapa jonossa linja-autoa odotellessa. Baarissa saan torjua naisia kun tulevat iskemään sillä minua ei oikein humalaiset naiset jaksa kiinnostaa. Eikä bilettäjänaikkoset muutenkaan.

    • Sani0

      Ei sen ainakaan pitäisi viestittää. Baarissa käymisellä on seuraavia tarkoitusperiä:
      -Musiikin soittaminen volyymilla josta kerrostalossa on turha haaveilla. Siksi baareissa (tai no, kunnon klubeilla) on DJ't eikä vain radio päällä että ihmiset ovat tulleet kuuntelemaan musiikkia.
      -Tanssiminen.
      -Kaverien näkeminen: pienessä asunnossa ei isompia illanistujaisia voi järjestää, ja vaikka voisikin, kotiinsa ei välttämättä halua kutsua ihmisiä jotka on tavannut esim kolme kertaa luennolla ja joiden jutuista on tykännyt (siis ihan platonisesti), mutta joiden illanviettotavoista ei tiedä mitään.
      -Näyttäytyminen: jos miestä lähtee hakemaan niin lyhyt hame ja antelias kaula-aukko kyllä riittävät; jos harrastaa näyttäviä asuja niin niitä haluaa jonkun ne näkevänkin. Ei niinkään miesten; parhaan yleisön muodostavat usein toiset naiset jotka myös harrastavat näyttäviä asuja ja osaavat antaa arvoa taidolle ja vaivalle.
      -Kotona nyyppäämisen välttäminen: on kiva olla monenlaisissa ympäristöissä missä näkee ihmisiä, varsinkin jos asuu yksin.

      Nyt kun olen vanhempi ja naimisissa jotkut näistä syistä eivät enää päde, mutta käyn edelleen vanhojen tyttökaverien kanssa yhdellä (on kiva nähdä ja siitä että joku joutuisi siivoamaan kotinsa ja ottamaan kaikki vastaan olisi liikaa vaivaa) ja mieheni kanssa jos musiikki on tarpeeksi hyvää.

      Kyllähän sitä aina joskus joku ördääjä yrittää iskeä ja saa sitten hepulin kun yritämme selittää että olemme rouvasnaisia ja tosiaan vain sosialisoimassa; kuulemma naiset eivät ole ystäviä keskenään eikä motivaatiohimme yleensä mahdu mitään muuta kuin miehenpyydystys -mutta sen voi huoletta jättää omaan arvoonsa.

      • aika selvä juttu

        Eli baariin mennään siksi että oma kämppä on niin kälysen pieni ja kerrostalokyyttääjien ympäröimä, ettei siellä voi edes haukotella klo 22 jälkeen saamatta varoitusta.

        Eipä ihme että en ole oikein koskaan viihtynyt ravintoloissa, kun olen voinut tehdä kotonakin suunnilleen mitä huvittaa. Monesti on tullu naisetkin tarjolle suoraan kotiin ;)


    • sideline observer

      No jos baareissa viihtyy ja siellä on hauskaa, niin kyllä kai sinne kannattaa lähteä. Toisaalta jos lähinnä kömpii johonkin lähimpään nurkapöytään tuijottamaan aikaa eteenpäin vilkuillen vähän väliä rannekelloa, että milloinkas se seuraava bussi tuleekaan niin eipä taida maksaa vaivaa. Valitettavasti kuulun jälkimmäiseen, enkä ole siitä kauhean ylpeä.

      Baareihin uppoaa helposti pitkä penni, varsinkin jos tilaa juotavien lisäksi jotain syötävää ja tottahan se nälkä kasvaa siinä illan mittaan. Ei sinänsä että kaikki opiskelijat olisivat köyhiä tai että heillä ei olisi varaa käydä noissa paikoissa, kýllä varmasti monilla onkin. Mutta ei se lompakon paksuuskaan sitä asiaa välttämättä ratkaise.

      Sitten on tietenkin noiden lihallisten ilojen perässä juokseminen... no sekin tietenkin kuuluu ihmisluontoon. Tässäkin lajissa tietenkin karsiutuvat pois introvertit oman navan tuijottajat heti kättelyssä, joten olen itse päättänyt sovinnolla pysyä kaukana koko leikistä.

      Niin ja sit tietenkin on erikseen noi karaokemestat... voi vittu, turhuuksien roviolle kaikki vitun karaoket -.-

      • lifemocker

        "Baareihin uppoaa helposti pitkä penni"

        suomessa on tapana juoda kotona pohjia ;)


      • observing the mocker
        lifemocker kirjoitti:

        "Baareihin uppoaa helposti pitkä penni"

        suomessa on tapana juoda kotona pohjia ;)

        Eikös ne pohjat lähinnä pistä sen illan alulle...


      • m32.
        lifemocker kirjoitti:

        "Baareihin uppoaa helposti pitkä penni"

        suomessa on tapana juoda kotona pohjia ;)

        Aijaa, monesti olen baariin mennesä siinä kunnossa, että pari jäävettä riittää illan juomisiksi.


    • haaa!!!!

      Olet ainoa ihminen joka ei mene yhdenyön juttu tai suhde mielessä baariin. Kaikki muut menevät juuri tästä syystä.

      • agreed.

        Just niin, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


    • suksisaksiseksi

      Jos ei pidä limaisen niljakkaista lihatiskibaareista, kannattaa suunnata vaikka kirjastoon aikaa viettämään. Siellä ei varmasti ole seksiä ilmassa.

      • kirjastossa panettaa

        Mun mielestä kirjasto on tosi seksikäs paikka.


    • 20mies

      Mielummin haen baarista sielunkumppania kuin yhden yön juttuja.Pääasia on,että saa kaveriporukalla pitää hauskaa.Ei se saaminen ole se pääasia.

    • ajomeis ei kiirehdi

      jotkut naiset tietävät että ovat hyvännäköisiä vielä hetken ja luulevat että kuntanssiin hakee niin sitten pitää tarjota naiselle juotavaa ja jos ei tarjoa kuin vettä nin lähtee eikä ole näkevinäänkään.. hyvä niin rahan perässä juoksevat
      itse isken kanssa naisen aina kun tunnen tarvetta purkautumiseen, aamulla sit kun ajelee kotia on kevee olo. lasken aina paljaalla ja syvälle ja tyhjäksi. sit pärjää tass pari viikkoa ja pitää etsiä uusi kohde, ja usko tai älä niitä riittää

      • tyhmät paljaalla....

        Muistahan ajella välillä sinne sukupuolitautien vastaanotollekin......


      • Ostan Vattuja
        tyhmät paljaalla.... kirjoitti:

        Muistahan ajella välillä sinne sukupuolitautien vastaanotollekin......

        Vastaanotetaanko siellä sukupuolitauteja?


    • mies86+++

      mä ainaki meen jokakerta baariin ku oon juonu,kivahan se on ihmisiä nähdä,pienes tuiskees tietenki. En lähde baarista erityisesti mitää hakemaan, kyl se kebab on illan kruunaava finaali. Muija kotona tai töissä, saa ottaa rennosti ja pitää hauskaa ilman mitää stressii tai paineita :)

    • jaa taidan olla seitä 5 % ku lähen ottaa huikkaa

    • kisu vai koira...

      En edes viitsinyt noita edellisiä kommentteja lukea...Itse en lähde baariin mitään eritystä hakemaan...pidän hauskaa kaveriden kanssa ja todella suotavaakin olisi jos joku miespuolinenkin kiinnostuisi...joskus niin käykin,mutta todella harvoin...ja minähän en mene aloitetta tekemään...olemme tuossa tyttö porukassa miettineet...mikähän siinä on...kun on todella hyvän näköinen nainen...ja vapaa,omillaan toimeen tuleva ...niin saa seurakseen vain niitä onnenonkijoita ja ei niin hyvin toimeentulevia....siis onko miehillä joku suunnaton pelko...baareissa,jos vaikka joku niin kaunis nainen tulee vastaan että ei katsoa tarkemmin voi...niin tuleepi olettamus samantei että ei voi jutella tai edes kiinnostua...kun on niin nätti...sitä olen kyllä kironnut ja miettinyt monet kerrat...ei ole kissaa/koiraa karvoihin katsomista...mutta mahdollisuuden silti voisi antaa...:D

      • seppo68

        kisu vai koira!!!!! Nätit ja kauniit naiset ovat niin ylimielisiä ja törkeitä ainakin meille tavallisille miehille, ettei maksa vaivaa lähestyä ja pilata iltaansa kuulemalla ala-arvoisia kommentteja ja sitä tyttöporukan tirskuntaa tyylin : "sssiiisss voi kauheeta, mikähän toikin luulee olevanssssa, kun niinqu mulle tuli isssskemään"


      • Ei kuule, hei...
        seppo68 kirjoitti:

        kisu vai koira!!!!! Nätit ja kauniit naiset ovat niin ylimielisiä ja törkeitä ainakin meille tavallisille miehille, ettei maksa vaivaa lähestyä ja pilata iltaansa kuulemalla ala-arvoisia kommentteja ja sitä tyttöporukan tirskuntaa tyylin : "sssiiisss voi kauheeta, mikähän toikin luulee olevanssssa, kun niinqu mulle tuli isssskemään"

        Sun kannattais käydä aikuisten paikoissa.


    • ryyppäämään

      Alko mennyt kiinni ja alkoholi loppunut --> Baariin.

    • yksjukkis

      haaaaa panomielessä, minulla on aina, paitsi jos putoo jäihin, niin voi olla poissa n 5min, kyllä se sitten taas palaa, ei siinä mitään baaria tarvita.
      Suuremmat asiantuntijat ovat näämmä täällä ne jotka eivät siellä käy, mistähän kokemus on kerääntynyt???
      Nainen kun sanoo baarissa , että kyllä juu, tarkoittaa: korkeentaan kahvetta ilman sokeria ja pullaa ja kermaa, no kermakossa voi olla kullatut kranssit, kun nainen sanoo: ei tarkoittaa, että kyllä, housut pois ja hoitoo. Ota tästä nyt selvä, kuka vain iloittelee, kuka tullut tosissaan, kun kello on puoli 3 niin totuus siinä alkaa paljastumaan, ja kun oot tarjonnut naiselle juomaa ja tanssia, ja se sanoo, ukko tulee 20min päästä hakemaan, on ns. miestunne pinnassa aamuun saakka,heheh

      • penikkatauti ohi

        "Suuremmat asiantuntijat ovat näämmä täällä ne jotka eivät siellä käy, mistähän kokemus on kerääntynyt"

        Me olemme niitä joilla on tuo baareiluvaihe jo ohi...


    • 18v poika

      Minua ei niinkään kiinnosta baarissa käyminen eikä ylipäätään alkoholin juominen :) olisin vain tosi kiinnostunut lähtee jonkun kanssa ulos kävelemään kauniiseen luontoon jos vain olisi joku joka haluaisi lähteä :)

      • Yhdenyönhaluan

        Vidduako sitten kommentoit tänne kun täälä keskustellaan baareista, mene jonnekin metsä palstalle apina.


      • 18v poika
        Yhdenyönhaluan kirjoitti:

        Vidduako sitten kommentoit tänne kun täälä keskustellaan baareista, mene jonnekin metsä palstalle apina.

        Sanon vain että on sitä elämää ilman alkoholiakin :)


      • hsgjh
        18v poika kirjoitti:

        Sanon vain että on sitä elämää ilman alkoholiakin :)

        työnnä sinä s.aatanan penikka se elämäsi hanuriisi!!!!!!!


    • painomies

      Tuu tänne tampereelle, niin hoidetaan asia kuntoon!!

    • kisu vaan...

      Yksjukkis...sanoi...panomielessä...!!! Noh...en voi kieltää ettenkö kävisi baareissa...tyttöjen kanssa,ja alko määrä vaihtelee kullakin...mutta,sen voin sanoa,miehillä se alko määrä on ja todellakin kohdillaan...muusta en mene vannomaan...meillä on yleensä porukassa yksi järki ihminen mukana...ja miehet ei ole tätä vielä hiffannut...joka pitää porukan kasassa ja aisoissa...:D Tätä ei ehkä olisi pitänyt miehille paljastaa...osaiskohan nuo ottaa oppia...:D

      • Bulkkikaljaa

        Minä menen baariin koska se on minun olohuone ja olen juoppo ja siellä saa kalijaa. Kalijaa kalijaa kalijaa kalijaa. Vielä yksi kalija ja kalija. Baarissa juodaan kalijaa ja valomerkin jälkeen ajetaan autolla kalijakännissä kotiin juomaan jääkaapista loput kalijat. Kalijaa


      • Baareja nähnyt...

        Tyypillisen baariruusun / kiertopalkinnon / yh-äidin ainekset kohdallaan. Tee hyvä tyttö järkipäätös ja hankkiudu harrastusten pariin. Baari ja alkoholi ei ole harrastus vaikka senkin olen jonkun alkoholistin suusta kuullut.


      • seppo691
        Baareja nähnyt... kirjoitti:

        Tyypillisen baariruusun / kiertopalkinnon / yh-äidin ainekset kohdallaan. Tee hyvä tyttö järkipäätös ja hankkiudu harrastusten pariin. Baari ja alkoholi ei ole harrastus vaikka senkin olen jonkun alkoholistin suusta kuullut.

        mikä v.ittu sinä olet määrittelemään onko se harrastus vai ei?? kyllä kait se on siinä harrastus missä teidän oksettavien juppienkin harrastukset!!! Ja jokainen saa viinaa juoda vaikka tilatankillisen jos haluaa!


    • I Penis U vagina wha

      ts the propmeeelo?

      miksi pitää mennä baariin panoseuraa hakeen? miksi ei voi esim puistossa lenkillä ollessa kysyä vastaan tulevilta naikkosilta "meille vai teille vai puistonpenkille?"

      pitää mennä baariin asti tuhlaan rahat ja aina ei edes lohkee..tilaa huoran niin tulee halvemmaksi kuin baarihaku vittu!

    • heikkiochmira

      Mainittakoon vielä että on myös olemassa sellaisia naisia jotka pynttäytyvät miesten kiusaksi baariin näyttämään itseään ja keräämään katseita ja sensellaista huomiota ja tavoitteena välttää kalliiden juomien ostoa ja pyrkiä löytämään heppua joka tarjoaa juomiset , mutta tavoitteena on jättää heppu omaan arvoonsa ja keskittyä olemaan baarin kaunein jne

      kyllä buariloihin mennäään panot mielessä ja toivoen parasta jos joku vosu tai emakko sattuis mukaan kainaloon sit lobpu illasta.

      missään nimessä ei ole olemassa henkilöä joka lähtisi muuten vaan baariin ellei kaveripiiri ole menossa ja seura tavallaan pakota lähtemään..

      Järkevämpi on bailata kotona illanistujaisissa jos ei pano mielessä ole baariin lähdössä..

      seon puppua jos joku idiootti väittää että menee baariin ja maksaa kipeäksi itsensä sisään ja jopa nuuhkaisusta lasiin tai tuoppiiin verotetaan maltaita niin täytyy olla oikeasti kaheli joka lähtee..


      Toki on eriasia päiväsajan baarissa käyminen ja sellainen lungi käyminen kavereiden kesken mutta yömyöhään baariin mennään ehtimään sitä seuraa..

    • N26

      Laitetaas tänne jonon jatkoon oma tarinani...

      Olen 26-vuotias nainen. Sinkku. Baarissa tuli käytyä useinkin 17(!)-21-vuotiaana. Kaverit olivat tuolloin samassa elämäntilanteessa: ei perhettä, ei velvollisuuksia. Sitten sitä siirtyi työelämään ja kalsarikaljoihin koiran seurassa. Nykyään tulee käytyä baarissa/pubisssa max. kerran kuussa. Yleensä juon vain 1-2 olutta kavereiden seurassa ja lähden ajoissa kotiin. Muutaman kerran vuodessa mennään juhlimaan ja ollaan pilkkuun asti. Pintaliitopaikoissa en käy, enimmäkseen rock-baareissa tai hyvissä olutpubeissa. Kaveripiiriini kuuluu sekä miehiä että naisia.

      Baarissa käyn koska:
      -Olen tehnyt hyvät sapuskat kavereille ja halutaan jatkaa juttua klo 22 jlk. Taloyhtiössä alkaa hiljaisuus, joten on siirryttävä muualle. Toki jatkoille voisi lähteä vaikka Essolle kahville, mutta musiikin ja tunnelman takia suuntana on baari.
      -Haluan nähdä kavereita, joita näkee harvemmin ja tiedän että he ovat päivänä X paikassa Y
      -Bändit / muut tapahtumat

      Koskaan, ikinä, en ole mennyt baariin etsimään seuraa. Seurustelukumppanit ovat löytyneet yhteisten kavereiden kautta, yhteisen harrastuksen kautta tai lenkkipolulta. Kerran on naapurin poika pimputtanut ovikelloa ja pyytänyt treffeille (-> 3v suhde). Ja äiti kun aina sanoi, että ei ne tule kotoa hakemaan!

      • Korjaan merkkis...

        ihan oikein päin (i) -noin


    • JKP999

      NIIINKÖ

    • Josmiina

      Tykkään käydä tanssimassa tai laulamassa karaokea, menen pitämään hauskaa. Kumppanini löysin myös sattumalta baarista, vaikka en todellakaan ollut haku päällä silloin.

    • Aloittaja, et tosiaan ole missään nimessä ainua, joka baareista ei hae seuraa. Tosin omalla kohdalla erona on se, että asiallinen juttuseura siellä kelpaa mitä mainioimmin, erilaisiin persooniin ko on muutenkin mielenkiintoista tutustua, ilman taka-ajatuksia. Sillä mie välillä käyn baarissa ihan yksinkin, koska huomannut, miten hauskaa on illan aikana ko niin erilaiset ihmiset tulee juttusille ja saanut varsin mielenkiintoisia keskusteluita aikaiseksi. Vanhat, nuoret, miehet ja välillä naiset. Miulle on sinäänsä yks hailee kuvitteleeko muut miun hakevan sieltä seksiseuraa, kun yksin baareihin välillä menen ja jos pukeudun sinne melko seksikkäästi (en erityisen paljastavasti kuitenkaan) kun kuitenkin itse tiedän, etten miehiä baarista kotiini halua raahata enkä kenenkään mukaan lähteä. Ei ole miun juttu.

      Baarissa muutenkin luotto miehiin alhainen, koska sieltä suurin osa seuranhakijoista todennäköisimmin on irtosuhteiden kannalla.

    • mies ja sinkkuna

      itse käyn baareissa iskemässä naisia. Joskus saan vaan yhen illan jutun ja monesti saan pitemman suhteen. Pillu on aina mielessä kun olen sinkku ja menen baariin.

      • feminismi.

        Pihdatkaa naiset näiden vuoksi!!


      • Feministi .
        feminismi. kirjoitti:

        Pihdatkaa naiset näiden vuoksi!!

        MIksi naisten pitää pihdata, eihän se ole keltään pois jo kummatkin saa? Kivaahan se seksi on meille naisillekin.


      • vastataan
        Feministi . kirjoitti:

        MIksi naisten pitää pihdata, eihän se ole keltään pois jo kummatkin saa? Kivaahan se seksi on meille naisillekin.

        Siksi että monilla feministeillä feminismin kantavana voimana on pahoja henkilökohtaisia ongelmia, jotka he pyrkivät levittämään koko ympäröivään yhteisöön.


    • Käyn baareissa usein. Osallistun tietovisoihin ja tapaan kavereita/tuttuja. Joskus menen ihmettelemään tanssimaan tuttavien kanssa, mutta en koskaan etsimään seuraa. Olen absolutisti ja niinkin usein kuin baarissa käyn, saattaa lähettää juuri vääränlaista signaalia naisille, joista ehkä voisin olla kiinnostunut. Naiset, joista kiinnostun ovat yleensä kavereiden seurassa ja ohikulkumatkalla, eivät pysyvästi baarissa. Ja hekään eivät ole baarista etsimässä itselleen varsinkaan yhden illan juttua, vaan mahdollisesti tutustumassa ihmisiin.

      Ongelma usein on, että kun et käytä alkoholia, et ole myöskään aivan niin "rohkea" kuin pienessä hiprakassa. Niinpä olen hieman ujo ja hidas ottamaan kontaktia. Yleensä tutustun ihmisiin kavereideni kautta.

      Itseäni hieman riepoo suomalainen baari- ja alkoholikulttuuri. Se ei johdu niinkään käyttäjistä, vaan baarien ja teollisuuden asenteista. Alkoholi on siinä määrin merkittävä osa suomalaista arkea, että keskikaljajuottoloita ja muita alkoholinanniskelupaikkoja riittää vähän joka soppeen, mutta kahviloita ei. Saati sitten puhtaasti erilaisia tapaamispaikkoja, joihin kokoonnuttaisiin esimerkiksi keskustelemaan, tutustumaan ihmisiin, pelaamaan yhdessä pelejä ja mahdollisesti siinä ohessa voisi sitten juoda tuopillisen tai kupillisen haudutettua teetä. Valitsisin jälkimmäisen, mutta tällaisia hybridibaari-kahviloita Suomessa on luvattoman vähän. Sieltä ehkä paremmin löytäisin kaltaistani seuraa, baarissa naiset kyllä lähestyvät ja tekevät tuttavuutta, mutta humalaiset sekä liian lähelle tulevat (flirttaavat) naiset eivät saa aikaan kuin torjuntareaktion.

      • gshtyjh

        suomalainen ei osaa keskutella ilman alkoholia tai huumeita! joka muuta väittää niin valehtelee ihan vitust.i!!!!!!!


      • möllöti möllöti
        gshtyjh kirjoitti:

        suomalainen ei osaa keskutella ilman alkoholia tai huumeita! joka muuta väittää niin valehtelee ihan vitust.i!!!!!!!

        Ehkä sulle on vaan sattunut vähän vajaata seuraa.


    • maamma

      minä en ainakaan lähe kullin kuva silmiss baariin oonkin vähän vartuneenpi nainen katson sillä silmällä miestä ettei o heti alapää mielessä

      • TietäjäTahvo

        Ahaa, eli haluat löytää rikkaan miehen.


      • onhan se.....
        TietäjäTahvo kirjoitti:

        Ahaa, eli haluat löytää rikkaan miehen.

        Parempi pyy pivos, ku ketunhäntä kainalos.


    • kisu edelleen

      Nooh...kyllä tästä voipi kaiketi yhteen vetona sen viisaampana kisuna ajatella...jotta miehillä ja naisilla on NIIN erillaiset arvot ja tavat ja odotukset ja ajatukset ....siis puhun nyt vain ja ainoastaan baari käyttäytymisestä...en mistään muusta...:D Se onki ehkä onnekast kaikille miehille...ja en sillä...minä kyllä tavallaan kovasti tykkään tuosta...ns...vietistä...mikä on niin monille miehille luotu....eip suku pitkin jatkus jos kaik tuhkamunii ois...

    • baskoi ootte haha

      Kavereiden kanssa mennään kyttäämään eukkoja ja dokataan. Yritetään epätoivosesti hankkia joka horatsu ja klamydia .. taikka sitte 90% se päätty TUBE8 :siin .. mutta jos rehellisiä ollaa ni alottelut on monesti nykyää hauskempii ku baari. Jotenki sitä haluaa silti olla tuntemattomien ihmisten seassa. Muutenhan kukaan ei kävisi baareissa ,vaan pysyisi kotonaan?

    • haloo-

      Oikeastaan sulla ei ole mitään ongelmaa eikä valittamista. Niillä on, joilla ei ole kumppania. Pidä isoa sormusta sormessa jos et halua seuraa. Ja sano vain ei kiitos. Saa muutkin epätoivottua seuraa siellä.
      Jos sulla on asiat niin hyvin, miksi valitat täällä? Ole vain kiitollinen että sulla on kumppani tai että mahdollista hakea muualta seuraa! Muilla on helkkarin paljon monimutkaisempaa. :O

    • harvoinbaarissa

      Et ole ainoa, meidän kaltaisia on muitakin jotka haluavat vain tavata ihmisiä, viettää aikaa yhdessä musiikkia kuunnellen ja tanssien. Joillekin toki humala on tärkeä.

      Itse en edes noteeraa miestä joka baarissa lähestyy, jotenkin tuo kaikki monelle normaaliksi luokiteltu kuvio ei vaan toimi kohdallani. Pariudun aivan muualla, kuten harrastuksen kautta. En usko myöskään että ihminen joka menee viattomin ajatuksin, kokee toisen viestivän kuvaamallasi tavalla. Toki näitäkin olettajia löytyy, samat henkilöt toki usein olettavat olevansa luojanlahjoja naissukukunnalle ja loukkaantuvat kun heidän seuraansa ei tuossa mielessä haluta.

      • entä jos

        Haluan lähestyä miestä baarissa ystävällisin mielin. Teenkö väärin?


    • perkele

      kyl voin sanoa että on se saatana noissa deittisaiteissakin joillakin rima saatanan korkeella kun ei voi ees sanoa hei vaikka klikkaakin olevansa kiinnostunut, siis mitä vittua.

    • maakiitäjä

      No onpa sinulla outoja kavereita. Ei minun ystäväpiirissä ainakaan käydä baarissa sen vuoksi että on aina isku mielessä. Sinne lähdetään bailaamaan ja pitämään hauskaa, tapaamaan kavereita, tanssimaankin.

      Jos on sinkku ja "haku päällä", myös katsotaan sillä silmällä, josko joku kolahtaisi. Mutta eihän se ole itsetarkoitus. Usea kuitenkin etsii pysyvää parisuhdetta, mutta silloin ei haeta yhden yön suhteita. On pinnallista kaveriporukkaa sinulla.

    • höhlä

      Tunnen myös naisia jotka menevät baariin,van saadakseen yhden illan panoja
      Mitäs mieltä sellaisista naisista,jotka ovat todellia kiertopalkintoja.Vaikka kuinka olisi
      elämä murjonut,ei se kaikkia panemalla paremmaksi muutu.

    • zuleima 12

      Käyn nykyään enää harvoin baareissa, koska miehet ovat ahdistelemassa ja iskemässä koko ajan. Vapaat ja varatut, kyllä, näin se menee. Minä en tarvitse enkä hae "käpälöintiä", joten pysyn poissa. Parempi mieli kaikilla. Helppoa, kun sen osaa :-)

    • Tervetatti

      Kyllä terveelle miehelle torttu kelpaa! Sen perässä ei vaan kannata liikoja juosta eikä varsinkaan liikoja tarjota,luulee hoito vielä liikoja itsestään. :D

      • harmitonta

        Tokko rikkaat miehet käyvät baareissa ei tarvitse kenenkään luulla että naiset on nirsoja sen vuoksi että et näytä varakkaalta.Kyllä Suomalaiselle naiselle kelpaa arkisemmankin näköinen mies jos hänellä ei ole alkoholiongelmaa ja on muutenkin normaali.Kyllä baareissa vähänkäyneenä on mielenkiintoista istua ja saada jonkinlaista keskustelua eri ihmisten kanssa aikaan,ihmisiähän me kaikki kumminkin olemme.Harmitonta


      • hszd

        Entä jos miehen mielessä ei olekaan p.illu, vaan kunnon ryppyreikä!!!!!!!!!!!!!!!???????


    • Täällä toinen

      Et ole ainoa.

    • Mies30v.

      Jaksoin sitä lapsellista baaripelleilyä aika tarkkaan 2 vuotta eli ikävuodet 18-20v, sitten se alkoi pikku hiljaa tylsistyttää niin paljon että jäi pois. Tietysti jotain satunnaisia kertoja silloin tällöin mutta ne on juuri sellaisia käyntejä joissa nähdään kavereita ja pidetään hauskaa. Tietysti siellä käydessä naisiakin katsellaan ja miksipäs ei kun on tytöt laittaneet itsensä viimeisen päälle näteiksi mutta mitään seksi/seurusteluseuraa en ole teinivuosien jälkeen baareista etsinyt. Eikä se alkoholin jatkuva latkiminen ja rahan kuluttaminenkaan kiinnosta pitemmän päälle.

      • vcxvxcvxvcx

        Hieman sama tilanne itsellänikin. En baareissa kovin paljoa nykyään käy ja jos käynkin niin reissut ovat yleensä aika tylsiä. Paljon hauskempaa on yleensä alkuillasta, jolloin kokoonnutaan jonkun kaverin kämppään juomaan ja juttelemaan tehden siinä ohessa jotain kuten pelata pleikkaria.

        Baareissa ei ole mitään konkreettista tekemistä juttelun, drinkkien maistelun ja tanssimisen lisäksi. Tanssiminen on hauskaa toisinaan, mutta yleensä se vaatii kohtalaisen vahvaa humalaa tai musiikkia, josta oikeasti pitää ja sitä ei soiteta juuri koskaan.

        Drinkkien maistelu on kallista ja juttelu on tehty valtaosassa yökerhoja aivan liian hankalaksi. Porukalla juttelu on mahdotonta kun joutuu huutamaan toisen korvaan, että kuulee jotain. Tuolloinkin puolet jutuista menee ohi. Muutamat ihmiset huutelevat toistensa korvaan ja loput istuvat toimeettomina pöydässä yrittäen kuulla mitä puhutaan. Välillä nauravat aivan kuin ymmärtäisivät mistä on puhe. Sitten loputkin kyllästyvät huuteluun ja lähdetään kotiin.

        En tiedä johtuuko tämä tylsyys siitä, että seurustelee vai olenko muuten vain kyllästynyt baarissa istumiseen. Toki naisten iskeminen voisi tuoda lisämaustetta baareiluun, mutta ei sekään touhu kovin herkkua aina ollut ainakaan siihen asti ennen kuin pääsee juttelemaan naisille.

        Pidän enemmän ulkona juomisesta, jolloin on helpompi mennä juttelemaan tuntemattomillekkin ihmisille, koska he kuulevat mitä sinä sanot. Samoin ulkona ei tarvitse vain istua ja ihmetellä, vaan voi keksiä jotain mukavaa aktiviteettia siinä samalla. Itse ainakin tykkään yleensä tehdä jotain enkä olla sellaisessa tilanteessa, jossa juttelu on ainoa tekeminen.


      • ghfghf
        vcxvxcvxvcx kirjoitti:

        Hieman sama tilanne itsellänikin. En baareissa kovin paljoa nykyään käy ja jos käynkin niin reissut ovat yleensä aika tylsiä. Paljon hauskempaa on yleensä alkuillasta, jolloin kokoonnutaan jonkun kaverin kämppään juomaan ja juttelemaan tehden siinä ohessa jotain kuten pelata pleikkaria.

        Baareissa ei ole mitään konkreettista tekemistä juttelun, drinkkien maistelun ja tanssimisen lisäksi. Tanssiminen on hauskaa toisinaan, mutta yleensä se vaatii kohtalaisen vahvaa humalaa tai musiikkia, josta oikeasti pitää ja sitä ei soiteta juuri koskaan.

        Drinkkien maistelu on kallista ja juttelu on tehty valtaosassa yökerhoja aivan liian hankalaksi. Porukalla juttelu on mahdotonta kun joutuu huutamaan toisen korvaan, että kuulee jotain. Tuolloinkin puolet jutuista menee ohi. Muutamat ihmiset huutelevat toistensa korvaan ja loput istuvat toimeettomina pöydässä yrittäen kuulla mitä puhutaan. Välillä nauravat aivan kuin ymmärtäisivät mistä on puhe. Sitten loputkin kyllästyvät huuteluun ja lähdetään kotiin.

        En tiedä johtuuko tämä tylsyys siitä, että seurustelee vai olenko muuten vain kyllästynyt baarissa istumiseen. Toki naisten iskeminen voisi tuoda lisämaustetta baareiluun, mutta ei sekään touhu kovin herkkua aina ollut ainakaan siihen asti ennen kuin pääsee juttelemaan naisille.

        Pidän enemmän ulkona juomisesta, jolloin on helpompi mennä juttelemaan tuntemattomillekkin ihmisille, koska he kuulevat mitä sinä sanot. Samoin ulkona ei tarvitse vain istua ja ihmetellä, vaan voi keksiä jotain mukavaa aktiviteettia siinä samalla. Itse ainakin tykkään yleensä tehdä jotain enkä olla sellaisessa tilanteessa, jossa juttelu on ainoa tekeminen.

        "Itse ainakin tykkään yleensä tehdä jotain enkä olla sellaisessa tilanteessa, jossa juttelu on ainoa tekeminen."

        Ei mikään ihme, onhan juttelusi kovin tylsää. Melkein nukahdin tekstiäsi lukiessani.


      • vcxvcxvxccx
        ghfghf kirjoitti:

        "Itse ainakin tykkään yleensä tehdä jotain enkä olla sellaisessa tilanteessa, jossa juttelu on ainoa tekeminen."

        Ei mikään ihme, onhan juttelusi kovin tylsää. Melkein nukahdin tekstiäsi lukiessani.

        Onhan se keskittymiskyvyltä aikamoinen vaatimus, että jaksaa lukea yli kahden rivin mittaisen tekstin. Onneksi tässä tapauksessa ei tarvitse lukea enempää.


    • Perseestä

      Baari teatteri on täysin keinotekoista pelleilyä. Ei siellä ilman viinaa kukaan täysijärkinen pysty olemaan. Sosiaalista näyttäytymistä ja kaupankäyntiä. Yleensä vielä kauhea meteli josta syystä joutuu kokoajan huutamaan jos aikoo keskustella.

    • Munaa saatava

      Minä käyn baareissa ainoastaan kovan humalan hakuisena ja seksiä tietenkin on saatava! ja kaikki taudit haluan saada ja levittää niitä eteenpäin.Haluan, että kaikki ovat kohta aivan tautisia. Visvasyyläni on jo levinnyt tampereen senssissä käyville ihmisille.!

    • järkeä

      Järkevät ihmiset eivät mene baareihin!

    • ap.

      Antakaa kirjoittelijat sp-osoitteitanne, jotta pääsisin sänkyyn.
      - Kuvani näette avauksEstani, ja vastaan kyllä.


      Ps. Pidän suojaamattomastq seksistä ja suihinotosta.
      T: Avaaja

    • Järki kadoksissa

      Aloittaja tuntuu olevan niitä harvoja, järjissään säilyneitä (ainakin vielä), jotka ei ole lähtenyt tuolle ahneuden, turhuuden, sokean mukavuuden hakuisuuden ja itsekeskisyyden tielle.
      Meitä maltillisia tämän lajin edustajia on päivä päivältä vähemmän tässä haureuden ja tuhon tiellä.
      Alkaa muistuttaa Sodoman ja Gomorran sekoilua tämä touhu (enkä muuten kuulu edes kirkkoon).
      Tämä ihmiskunta on tuhoon tuomittu tätä menoa. Luontokin alkaa sitä jo ilmoiterlla mm. tsunameineen, luonnonmullistuksineen ja muine katastrofeineen.
      Ihminen on vaan kuin jonkun kirouksen vallassa, ettei välitä kuin huvituksista, rahasta ja maksimaallisesta omaisuudesta.
      VOI JÄLKIKASU- / LAPSIPARKOJAMME ...

    • pimpin vonkaaja

      Baarista saa helposti pimppiä joten miksi en kävisi sitä sieltä hakemassa. Olen herrasmies, osaan käyttäytyä, en ole liikaa kännissä, kehun naisia kauniiksi ja pyydän numeroita ja pimppiä tulee. Harrastankin yhen tai kahden illan juttuja.

    • Maisteri24

      Minä halveksin joskus baarielämää ja toisinaan olen sitä mieltä että se tuo piristävää vaihtelua arkeen. En mene baariin enää seksikumppania etsimään. Olen laskenut että olen käynyt baareissa 18-vuotiaasta asti eli nyt 5 vuotta ja minua on lykästänyt 2 kertaa että todennäköisyys että saa saalista on siinä määrin alhainen että motiivina baarissa käymiseen ei voi olla pelkästään panoseura.
      Usein se kun kaverien kanssa alotellaan ryypiskelyä yhdessä jonkun kotona, popitetaan musiikkia, vaihdetaan kuulumisia ja kerrotaan vitsejä niin se on helvetin hauskaa. Sosiaalinen elämä kuitenkin on itsetunnon kannalta ihmiselle tärkeää. Ainakin omat sosiaaliset taidot kehittyy siinä.
      Sitten kun on siirrytty baariin niin usein yritän jotain keskustelua ihmisten, pääsääntöisesti kavereitteni kanssa. Joskus harvoin juttelen jonkun naisen kanssa ja silloinkin vaihdan ajatuksia ainostaan älyllisellä tasolla koska seksi ei kiinnosta minua juuri lainkaan. En siedä liiallista läheisyyttä.

    • kännissä_baarissa

      En ymmärrä miksi joku menisi baariin etsimään seuraa. Itse ainakin olen usein siinä kunnossa että muut kiertää kaukaa. Viinaa sinne menään vetämään. Vaimoni olen löytänyt harrastusten kautta.

    • Aviomies baarista

      25 vuotta sitten menin baariin viini, ehkä seksikin mielessä (ei kovin tietoisesti). Tapasin miehen, jonka kanssa olen siitä lähtien ollut. 2 lasta ja kivaa edelleen. Baari on nykyajan kylänraitti ja keinumäki, missä ihmiset kohtaa kuka mitäkin mielessä. Yksin olemaan sinne ei luultavasti kuitenkaan mennä. Et kyllä kertonut, miksi itse sinne baariin menet?

    • kukaan täyspäinen

      ei baareista kumppania etsi. Harrastusten kautta saa parempaa
      seuraa.

    • keep miling

      Baareissa käy kaikenlaista väkeä,on hauskan pitäjiä ja sitten on toki saalistajia.Sekaan mahtuu monenlaista "seurakuntaa",aivan niinkuin muissakin ihmisten tapaamispaikoissa.On itsestä kiinni,mitä tekee tai miten suhtautuu!

    • Never.

      Käyn baareissa vain kännäämässä. Niskojaan viskelevät, ylimieliset naikkoset pitäkööt "tunkkinsa".

    • Baariin menen pitämään hauskaa kavereiden kanssa ja tanssimaan! Seuraa en ole baarista koskaan hakenut (olen varattu), mutta pitäähän sitä joskus sen verran irrotella että voi pukea paremmat päälle ja ottaakin muutaman.
      Tosin nykyään alkaa tuostakin vähän hohto häviämään, kun suurin osa baariin suostuvista kavereista on niitä sinkkuja, jotka keskittyvät vain siihen miesten etsintään hauskanpidon sijasta..

    • -M-

      Ehkä olen naiivi, mutta kyllä baariin lähtiessä aina jonkinlainen ajatus vierailee takaraivossa siitä että "jospa tänään tapaisi jonkun kivan neitokaisen". Mikään todellisuudessa ei tue tätä ajatusta. Edelliskerralla ei käynyt niin, eikä tarkemmin ajatellen koko vuonna ole käynyt niin, mutta jostain se toive kuitenkin tulee, ehkäpä alkoholin myötävaikutuksella.

    • Kaiken kuullut

      Baareissa pettävät naisiaan varatut miehet röyhkeästi sormus kädessä tai sitten taskuun piiloon laitettuina. Valehtelevat omille vaimoilleen että menevät kaverin luokse peliä katsomaan yms. Omat naiset luulevat että mies kilttisti. Miehet ajavat jopa iisalmesta asti porukalla suunnitelmallisesti helsinkiin hotelliin yöksi, ostavat hesarin kautta huorat hotelliin ja lähtevät myös illalla sitten baariin lisää vonkaamaan, sitten aamulla ajavat takaisin omaan kuntaansa ja menevät kotiin ja sanovat omille vaimoilleen että olipas hyvä peli-ilta pitkästä aikaa kavereiden kanssa. Tätä ne tekevät. Ja tämä on tosi. Älkää luottako miehiin, ne pettää, heti kun silmä välttää. Kauppareissuilla pikapanoja, tai menevät rautakauppaan ja ajavat toisen luokse panemaan. Ei siihen paljoa aikaa tarvitse. Mulle tullut satoja ehdotuksia näistä tavoista ja miehet hölmöt kertovat ne suoraan miten helposti naisiaan pettävät. Usko mennyt miehiin kun kiltin näköisetkin sitä tekevät. Sanovat että rakastavat naisiaan, mutta viihdykettä pitää olla. Näin se vaan on, ja naiset olette tyhmiä kun luulette että miehet jotka varattuja olisivat pettämättä. 98 prosenttia sitä tekee. Joten aukaiskaa silmänne niin huomaatte kyllä miten ne sen tekee. Ja myös varatut naiset pettävät, se toimii toisinkin päin, mutta suurin osa pettäjistä on miehiä, heillä kun ei ole nykyään mitään rajaa ja vastuuta teoistaan. Sukupuolitaudit noussussa, miettikää miksi näin on eli aukaiskaa silmänne.

    • morgan kane

      huhujen mukaan baarista löytää narisevia akkoja mahtaakohan huhuissa olla totuutta

    • mitään

      Olemme naisystävyksiä lapsuudesta saakka. Olemme 40 kymppisiä naisia ja joskus haluamme me 3 naisen porukka jutella oluen ääressä ja lähdemme baariin ja miehemme jäävät kotiin. Emmehän voi kieltää eikö syntiset ajatukset tule kehiin kun miehet vekottelet mukaan. Yleensä lähdemme jos porukkaan kuuluu saman verran miehiä. Syyskuussa kävimme viimeksi ja kuinkas kävi lähdimme miesporukan mukaan ja yöksi muuttui ilta ja tottahan me sexiäkin siellä harrastettiin mutta siitä ei puhuta mitään.

    • ?.?

      Tuntuis olevan...
      Itse olen myös sellainen, et menen baariin pitämään hauskaa ja humaltumaan.
      Petiseura ym ei ole mitenkään olennainen siinä vaiheessa.
      Tietenkin jos mukavan tuntuisen ihmisen tapaa, niin voihan sitä sit olla tekemisissä mut se on sit toinen asia. Mut niitä mukavia ihmisiä on paljon muuallakin kuin baarissa.

    • itse en noista baareista enää niin välitä saati hakis minkäänlaista seuraa sieltä.. yleensä se o vaan niin et ihminen on täysin vastakohta sille mitä on kännissä kuin selvinäin.. ja siletä nyt harvemmin "löytää" sellaista joka kestäis pidempään kuin sen yhden yön ja panon verran..

      • ja tähän vielä sen verran että elämää on myös siellä baarin ja ryyppäämisen ulkopuolellakin,tulee se todellisuus ja arki vastaan sen viikonlopun ryyppäämisen jälkeenki


    • mailmasaodottaasinua

      Baareissa voi hengailla ja juhlia, mutta siellä voi myös pariutua. Kumppani löytyi 15 vuotta sitten juuri baarista, niin että sinä et ilmeisesti pidä meidänkään parisuhdetta kovin vakavana ja hyvänä juttuna.

      Ihmetyttää teennäiset rajat, säännöt ja riitit joita jotkut_usein naiset- asettaa sille, mistä elämänkumppani ja millaisin vaihein se pitäisi löytyä. Kuin he alitajunnallisesti imitoisivat jotain amerikkalaista romanttista elokuvaa, jossa eliittiravintolassa pitäisi jonkun lupsakan sattuman tai vahingon yhteydessä tavata toinen, matkalla palkintogaalaan tai tyttöporukan vuosikokoukseen tai muuta äitelän makeaa ja kliseistä. Puitteet, yksityiskohdat, moraalinen kohtaamisalue ja kellonaika (yhdessä horoskoopin ja kuun liikkeiden ajoituksen kanssa) tulisi olla täydellinen.

      Ajatus siitä, että miellyttävän ja turvallisen elämänkumppanin tapaisikin 1 promillen tilassa, lapinkulta-lasi ranteessa ja jumputus taustalla, varmasti vääntää useimpien hienohelmojen ja nenänvartta tavallista maailmanmenoa katsovien vatsaa.

      Hienot asiat elämässä tapahtuu parhaiten, kun ne tapahtuu luonollisesti. romanttiset asiat, matkat ja yhdessätekemiset tulee luottamuksen kanssa perässä.
      Hienohelman parisuhde lähtee huippuhetkestä ja suuntaa kohti alamäkeä.

    • titityy4

      Turhat pölinät ja Maailmankaikkeuden miettimiset pois!

      Baariin mennään pitään hauskaa juomaan keskiolutta!

    • baarimies 5

      Baarit ovat nykyisin laillistettuja ilmaisia bordelleja ja niissä ei ole pakko käydä jos ahdistaa.

    • Minä

      itse en mene myöskään baariin seuranetsimis mielessä enkä pyri löytämään seurustelukumppania en tosin käy kauhean usein baarissa. Vaikka olenkin mies en lähde panomielessä baariin.
      Aikoinaan sain tarpeekseni seuranetsimiskuvioista.
      Ennemmin hankin vaikka pumpattavan nuken kuin menen baariin etsimään mahdollisesti vaikka tulevaa kumppania.
      En tosin myöskään yleensä ole kauaa voin ottaa muutaman drinkin mutta dokaaminen taas on homojen hommaa.

    • "Ennemmin hankin vaikka pumpattavan nuken kuin menen baariin etsimään mahdollisesti vaikka tulevaa kumppania."

      Edellisen tyyppisiä tuntuu riittävän. Suomi on valitettavasti umpeenkasvaneiden naisten ja pornoa netissä toljottavien miesten maa. En minäkään baareissa viihdy, mutta hei, ei seksi- tai seurustelukumppaneita mistään kirjastoista tai bussipysäkeiltä oikeasti löydy. Muutenhan me viettäisimme aikaamme bussipysäkeillä ja kirjastoissa.
      Ne jotka eivät baareissa pärjää, joutuvat elämään yksin tai etsimään seuraa netistä, jossa liikkuu kaikenlaista sekopäätä, kuusikymppisä ukkoja vastaamassa nuorten naisten ilmoituksiin ja lyllyköitä vastaamassa miehille, jotka etsivät hoikkaa, lyhyttukkatanttoja niille, jotka etsivät naisellista seuraa - jota netissä ei juuri liiku. Ja jos viestit kohtaavat, tehdään treffejä, joille ei ilmestytä, jne. Mieluummin lähden tästä baariin.
      Kun mennään jonnekin Etelä-Amerikkaan, tms, ei välttämättä baariin tarvitse mennäkään. Siellä naistenkaan ei tarvitse olla juovuksissa kyetäkseen seksiin.

      • (älä) kerro lisää...

        Sinulle seuran löytäminen muualta kuin ryyppypaikoista on siis tuntematon, mahdoton asia? Oletko ikinä opiskellut, tehnyt töitä, harrastanut mitään sosiaalisesti, tai edes oikeasti selvin päin kokeillut niitä haukkumiasi netin seuranhakupaikkoja? Kyllä sieltäkin ihan kaikinpuolin mukavaa seuraa löytyy - tietysti voi olla niin, että kukin löytää sellaista, mitä "tilaa" omine ajatuksineen ja asenteineen...


    • ounouu

      WORD!
      Itsekään en mene baariin seuraa hakemaan, vaan ystävien kanssa pitämään hauskaa ja tanssimaan. Omaa miestäni en tavannut baarissa, enkä koskaan ole etsinyt yhden yön seuraa baareista, tai muutakaan seksuaalisviritteistä seuraa.

    • zetori

      "Antakaa kirjoittelijat sp-osoitteitanne, jotta pääsisin sänkyyn.
      - Kuvani näette avauksEstani, ja vastaan kyllä.

      Ps. Pidän suojaamattomastq seksistä ja suihinotosta.
      T: Avaaja"

      :D

      MITÄ VITTUA. Avaus onkin sponsorotu seksinmyyti-ilmoitus?

      Mitä vittua te ylläpidon parittajat oikein aiotte?

    • p-skapuhetta

      Itse olen ollut aika kova käymään baareissa. En ymmärrä juttuja baarien seksuaaliriiteistä, kun itse olen pitkän baariurani aikana nähnyt vain kahdesti että baarissa pannaan. Ja ensimmäiseltä vastaajalta tekisi mieli kysyä, että missä baareissa hän oikein käy jos kaikki miehet ovat baarissa muka panomielessä. Uskokaa minulla on kokemusta monista baareista ja väitän että ihmiset menevät sinne vain juomaan viinaa.

    • siveä mies

      Tilaan baarissa käydessäni maitolasin ja torjun kaikki naikkosten lähentely-yritykset.

    • Itse olen baarissa/bareissa töissä ja kyllä sen nyt kilometrin päähän näkee mitä nainen / mies sieltä hakee ja käsittääkseni kautta aikojen iltaa menty viettämään
      johonkin kokoontumis paikkaan........eikä juominen ja sosiaalisissa tilaisuuksissa aikansa viettäminen ole sinkkujen yksinoikeus ja välttämättä ei aina haeta seksiä
      jotkut kun tulevat sinne pitämään hauskaa.. toki ymmärrän että se seksuaalinen lataus on vähän eri tasoa baareissa kuin siellä kotisohvalla

    • mies -80

      Baarikulttuuri nyt on kännistä, junttimaista idiotiaa, jonka kautta harvoin mitään kestävää seuraa löytää. Jälkimmäisen etsimiseen on opiskelut, työt, harrastukset ja muut iltamenot paljon parempia teitä.

    • No en mene baareihin siinä toivossa, että jotain seuraa löytäisi mutta ainahan se siellä taustalla on... että jos joku löytyisi... miksi muuten mennä paikkaan jossa bisse on 10 x kalliimpaa, kotonakin voisi sitä lipittää ja tanssia teknoa.

      TOTTAKAI baarii mennään edes siinä pienessä toivossa että tulisi kipinä joka sytyttäisi bensat liekkeihin, ei baareissa mitään muuta ideaa oikeastaan olekaan!

      • :-D

        Vittu te käytte huonoissa baareissa!


      • On niissä. Niihin voi sopia treffejä, kun löytää täältä jonkun jonka kanssa pitäisi tavata jossain, tai kun tapaa ystäviä, kavereita ja kollegoita. Kotiini kutsun ketään harvemmin.


    • Mä oon sitte varmaan taas poikkeus sääntöön. Käyn baareissa tanssimassa ja tapaamassa ihmisiä. Yleensä kukaan ei pääse ensi tapaamisella jatkoille. En juo alkoholia, mutta tupakkakopissa kyllä tulee käytyä mielenkiintoisia keskuteluita mitä humalaisempien ihmisten kanssa. Tykkää hengailla baareissa vaikka en hae sieltä humalaa enkä panoja.

      • aste.

        Hei beibi tee sääntöön poikkeus :D


      • Varattu nainen

        No minä käy melekin joka viikonloppu baarissa poikaysääväni kanssa. Eli kyllä ihmiset menevät sinne muutenkin kuin hakemaan seuraa. Jotkut saattavat jopa tykätä alkoholin juomisesta!


      • Varattu nainen

        Pointti olikin siinä, että baarissa käyvät myös seurustelevat ihmiset, jotka siis käyvät baareissa baarissa käymisen ilosta, eivät seuranhaun merkeissä.


    • naistentansseihin

      En koskaan yritä iskeä naista.
      Menen aina naistentansseihin ja annan naisten hoitaa sen puolen.
      Lopputulos on paljon parempi

    • nuorimies.

      Käyn baarissa pääasiassa vain etsimässä elämänkumppania, ei niitä muitakaan paikkoja ole paitsi nettideitti mutta omalla alueella huono tarjonta.

      • Itsenainen

        Laajenna hyvä nuorimies aluettasi, muualle on helppo lähteä käymään. Moni helsinkiläinen nainenkin on löytänyt jonkun vasta kun on alkanut tähyillä vähän kauemmas.


    • Tatiana vai Oksana?

      Ei sinne baariin kannata naisia mennä jahtaamaan. Femakoita, lyhyt tukkasia tantan kuvatuksia. Joille et kuitenkaan kelpaa.
      Asiaan onko miehellä baariin mennessä pimpsa mielessä, totta kai se on, sehän on aina mielessä
      Helpompi vaihtoehto, lento meno paluu 290 Egee, hotellihuone 4 tähteä 40 egee yö. Viisumia ei tarvita. Alkoholi halpaa, naiset kauniita, eikä läheskään yhtä ylpeitä ja feministejä kun täällä. Siellä nainen on naisellinen ei feministi.
      siis joukolla miehet pitkä viikonloppu Ukrainassa, sieltä sitä saa.
      Ei ylimielisiä katseita, ehkä jopa naisellisesti ilmaistuna multikulttuurisen suhteen.
      Mikä tosin ei ole suomalaiselle miehelle mahdollista, koska siellä naiset haluavat vain pois ja miehen jolla on hiukan rahaa.
      Tasa-arvoinen multikulttuurinen suhde kun on mahdollinen vain suomalaiselle naiselle ja matatu taksin kuljettajalle Jalla jalla maasta.
      Ei aiheteta enää mielipahaa naisille jotka haluavat vain pitää hauskaa baareissa. Se vaan ei ehkä ole enää niin hauskaa enää sitten.

    • Itsenainen

      Baareista voi löytyä tai olla löytymättä, mutta sinne ei ole pakko mennä hakemaan mitään. Yleensä nykyään kun menen baariin, minulla on jo seuraa. Aikoinaan löysin baarista miehen, jonka kanssa erehdyin naimisiin, ja olin kauan. Kokemuksesta voin sanoa, että baareista on suuri riski löytää juoppoja, tai tulevia juoppoja.

      Löytyy netistäkin, parhaimmillaan, erilaisia eri tavalla hyviä tyyppejä, mutta myös täysiä k-päitä joilla ei ole muuta mielessä kuin p. Niin kuin yhtä hyvin baarista. Olen itse löytänyt sekä baarista että netistä useitakin ja kuullut paljon erilaisia tarinoita siitä, mistä kukakin on mitäkin löytänyt. Joka paikasta voi yhtä hyvin löytyä kuin olla löytymättä. Jotkut eivät vain etsi mitään tai etsivät, mutta eivät tiedä mitä eikä kukaan kelpaa, kunnes yllättäen jonkun kanssa kemiat kohtaa. Joskus ei tarvitse kuin katsoa vahingossa johonkin suuntaan, kun siellä on mies, joka haluaisi tulla löydetyksi, mutta jota en välttämättä haluaisi löytää...

    • No onhan se hyvä, että baareissa on myös anniskeluluvat ja siellä voi ottaa vaikka drinksun jos siltä tuntuu.

    • hakureissu.

      Minä lähden baariin aina hakemaan pillua, siinä myös välillä onnistuen. Tunnen myös naisia, jotka lähtevat baariin hakemaan munaa. Kyllä se yhden yön pano on vaan monella lähtiessä mielessä. Nämä tuttavanaiset käyvät esimerkiksi ennen kohdebaaria jossain muualla, ei iskupaikassa, vetämässä muutaman drinksun, että olo rentoutuu ja jatkoille ja panoille lähtö on helpompaa.

      • Olet lukenut läksysi ja nyt poimit siitä nyt hedelmää. Oletko koskaan keskeyttänyt panemista huonon laadun takia tai keskeyttänyt panemista viinanhimon takia?


      • Voitaisimmeko VAIN jutella kortti on käytetty kyllä, kun on päässyt laskuhumala pamahtamaan päälle ja on alkanut havainnoimaan, että millaisen chat juontajan kanssa on ollut aikomus harrastaa seksiä.


      • hakureissu.
        modelli kirjoitti:

        Olet lukenut läksysi ja nyt poimit siitä nyt hedelmää. Oletko koskaan keskeyttänyt panemista huonon laadun takia tai keskeyttänyt panemista viinanhimon takia?

        En ole keskeyttänyt panemista koskaan, aina loppuun asti kun siihen asti ollaan päästy. .


    • ........

      Pilluhan se on aina mielessä, mutta dokataan nyt ensin.

    • pallero

      eiköhän tässä nyt eletä suomessa ja täällä kun ryypätään niin monesti mennään baariin ja ihan vain ryyppämään. ja sitten ollaan perseet olalla ja herätään jonkun akan tai ukon vierestä ilman vaatteita ja hupsista hei. sitten samaa rataa ja kohta perästä kuuluu että on kuppa ja muita mukavia.

    • urheilija Turku

      Tasa-arvoa baarikulttuuriin. naisten kuuluisi iskeä myös. jos parisuhteessa mies tekee noin 50% kotitöistä niin kyllä naisen kuuluisi flirttailla. susosittelen kyllä muita paikkaja kumppanin etsintään kuin baarit.
      t. mies 33v. turku

    • Haku päällä

      Mistä Helsingin baareista/yökerhoista sitten saa parhaiten seuraa, onko kokemuksia?

    • Sillon kun kulis baarissa, kävin vain tanssiin mutta enhän olekkaan mies.

    • baari

      Ei pidä paikkaansa. Baareista harvoin löytää mitään pysyvää ja muutenkaan mitään. Hauskan pitoa vaan, jos on hyvä meno. Monesti kuitenkin on noita riidan hakuisia. Tai jotka vaan istuu tuoleillaan illan ja juo.

    • white_moment

      Tjaa a, minä löysin nykyiseni baarista. En kyllä edes etsinyt mitään, pikemminkin pakoilin ihmissuhdeasioita. Eikä suoranaisesti baarista yhdessä lähdettykään vaan törmäsimme myöhemmin yöllä uudestaan. Nappasin tien vierustalta mukaani kun olin jatkoille menossa.
      Hyvä mies on, on puppua etteikö baarista voisi ketään hyvää löytää.

    • pohti

      Jos mää perustaisin baarin, palkaisin hyvän näköisiä naisia sinne istumaan, köyhiä opiskelia tyttöjä, sanoisin "vink vink kai ymmärrätte mikä on teidän tarkotus täällä" tulos tai ulos perjaatteella, ja palkka harmaana tietenkin ja huonompi ku video vuokraamois


      ei vaiskaan

    • yyyyyyyyyyyyyyyyy

      voi helvetti näitä kommentteja täällä, ihan totta...

      kaikkeen pitää olla yksi selkä syy ja jos jotain joku perustelee ni sitten heti joku vääntämässä siitä taas yhtä idoottimaista argumenttia

      kyllä, monet menevät hakemaan baaeista seuraa

      itse en ole IKINÄ harastanut yhden illan juttuja baari-illan jälkeen, mutta flirttailen, tanssin miesten kanssa mahdollisesti tekstailen seuraavalla viikolla
      baariin kuitenkin mennään aina tyttöporukalla, mielessä rentoutuminne, hyvää musiikkia kerrankin niin kovalla että voi ihan fiiliksissä tanssia ja irrotella, mukavia ihmisiä, MUTTA jos sanon että menen baaiin tanssimaan, miksi se sulkisi pois sen että jos mukava mies osuu silmään nii ei saisi tehdä tuttavuutta

      täällä ollaan niin ehdottomia. jos nainen sanoo menevänsä kavereidenska kanssi tanssimaan niin on järkyttävä ikos jos hän löyttäkin miehen suudeltavakseen. voivoi

    • Anonyymi

      Huutista normolampaille!

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe