Voiko naiselta pyytää suihinottoa eka treffeillä.
Suuseksi eka treffeilläl
32
3542
Vastaukset
- t4wrfgd
Voihan sitä pyytää, kun pyytää vain... se ei ole laitonta, eikä siitä joudu vankilaan. Sanontakin sanoo että se ei ole tyhmä joka pyytää. Kysymyksesi on yhtä tyhmä, kuin että voiko kylmää kahvia juoda.
- pierasenpäälle
Ihan yhtä paljon kuin sinultakin voi pyytää römpsän nuolentaa heti kättelyn jälkeen.
Eri asia on suostutko. - spermatykki
Älä sitä virhettä tee että pyytelemään alat, se on merkki epävarmuudestasi! Ei muuta kuin salaa pöydän alla slerba esiin ja hiplaat kovaksi. Sitten hyppäät pystyyn ja painat naisen paan syliisi! Muista tehdä nopeasti ettei nainen ehdi ujostelemaan.
- KokeiltuOn
Puhut asiaa!
- smegmatykki
Eläköön kiveshiki!
- :D!
Kyllä voi pyytää. On myös suotavaa pyytää mikäli sellainen tulee mieleen ensimmäisillä treffeillä. Näkee heti, että onko teidän luotu toisillenne.
- lifemocker
tuskin kannattaa
- Heiskasen Tapsa
Minä kysyin naiselta ekoilla treffeillä haluaako ottaa suihin, kun olin ensin nuollut
hänelle orgasmin. Suhteen jatkuessa hän on ottanut suihin.- suusatamine
no mä en kysyny kun en pystyny. oltiin niin kännissä pikkujoulujen aamutunneilla eikä seisonut kun ei tajunnut enää mitään. mutta se painoi pääni jalkojensa väliin kieli toimi kyllä. ja aamulla heräsin mukavaan tunteeseen kun joku touhuili kaluni kimpussa ja lopulta pomppasi päälleni. että ei ainakaan ole välttämätötä kysyä, vuosien suhde voi syntyä ihan hänenkin aloitteestaan. jos vaikka kysäisee varovasti että mitä mieltä on siitä. seksin sujumista suhteessa ei voi koskaan yliarvioida.
- Mitä nainen haluaa !
Siis voiko pyytää ?
No ei kyllä ole suositeltavaa ja kokemuksen syvällä rintaäänellä totean että jos naisesta siltä tuntuu on molo suussa jo kerralla.
Tokalla treffillä oli jo sen ukko kiroamassa ulkona minua syvimpään helvettiin kun polin hänen nuorta emäntää ; )- pöljiäriittää
Ja sitten onneksi heräsit.
- Mitä nainen haluaa!
pöljiäriittää kirjoitti:
Ja sitten onneksi heräsit.
Totta puhut, menin naimisiin sen naisen kanssa ; )
Kovasti työkaveriani joka asui naapurissa oli huvittanut, ukko uhkasi tappaa minut mutta hengissä ollaan.
Haaveilu ja ihmettely kuuluu niille joilla ei rohkeus riitä ja nainen kyllä vaistoaa sen kenellä riittää.
- asdsasssssss
Tottakai voi! Mutta muista, naisen pitää olla tarpeeksi holtittoman oloinen.
Sitten voitte yhdessä nuolla toisianne päivät pitkät niin kauan, että kyllästytte ja haluatte nuolla uusien ihmisten kanssa. - dhsdhsakjd
kannattaa ehdottomasti, saat heti tietää oletteko luodut toisillenne.
- slerbsander
Ainahan sitä kysyä saa, mutta kannattaa ehkä miettiä että missä kohtaa ja miten...
- hulabalooda
Eihän ne mitkään treffit oo se on vaan pano. Et sä ees tiiä mitä on treffeillä käyminen.
- Mitä nainen haluaa !
Vaan pano, kauhea käsite ; )
Toiselle treffit on mukavaa jutustelua, katseiden vaihtoa sekä kainoja hymykasvoja.
Kun taasen toiselle se on kahvit, keskustelua jännittyneenä sohvalla ja lopuksi hups, solujen sinkoilua ympäri kehoa jossa toisen jokainen pieninkin kosketus tuntuu kuin se lämmitäisi kosketuksen kohdasta.
Jos nyt samalla sattuu suuhun jotan kankeaa menemään, niin toinen ajaa varman päälle perheautolla, kun taas toinen vetäsee Verrarilla ; )
Kumpikin määränpäässä omalla ajallaan ! - Anonyymi
Aah...
- Anonyymi
Jos Nainen haluaa poskeen ottaa hyväksyn sen missä vain...Mutta mieti myös häntä Hän tarvitsee myös omaan pimppinsä hoitoa...
- Anonyymi
Aivan uskomaton karvaton pimppi kauniissa alusasussa....Raiskaamme toisemme ja nautimme ihanasta seksistä...Tuleva vaimoni
- Anonyymi
Olen jo Sinulle ne ostanut
- Anonyymi
Korvakorut ja treenikamat on minulla ja kultainen kaulakoru Sinulle Rakkaani
- Anonyymi
Ostopalveluna ei sitä edes tarvi miettiä ja väliaikaista kaikki on kuitenkin viimein vain mutta hallituksen talouspoliitikan toimesta on aivan ennenkuulumatonta miten miehilläkin alkaa viimein perse aueta lähes leveästi näin. Tuli Trans-nainen elämääni ja katosi rahahuoletkin viimein nöin. Mitäs siitä sitten kun on pakko avata perse leveästi näin toimeentuloksikin.
- Anonyymi
Kokoa S ja ne sopii sinulle
- Anonyymi
Suomen hallituksen talouspoliitikan seurauksena on tullut viimein vakavasti mieleen että miten voisi myydä itseä ja kuinka suuren munan voisi ottaa perseeseen että se kestää sen enempi kuin orpon idioottien tyhmyyden huipentumana täyspaskan politiikan?
- Anonyymi
Suomen hallitus on niin suuri vihollinen että mitä paremmin pystyy myymään itseään salaa sen parempi juttu.
- Anonyymi
Hyvää yötä Pimppini....Saat kyydit mitä et unohda Kaunotar
- Anonyymi
Suihin otetaan, runkataan, kynttilää työnnetään perseeseen, kaikki tulevat suuressa itsetyydytksessä ja maailman suuremmassa orgasmissa. Runkkaus on tosi kovaa hmm hmmmm he tulevat yhdessä kaikki viimein tullee ja nyt laukeaa. Perseet räjähtää, kullit sojottaa mittavana kohti taivaita jopa yli 70cm ja pillut valuu kevään mahlaa. Suomen hallituksen budjettiriihi on tullut todeksi.
- Anonyymi
Aina voi pyytää mutta voi toki katsoa mm. 50-luvun Suomi-filmeistä miten siinä käy? Luultavasti nykyään selviää huumorilla ilman turpakäräjiä tai Falltesmannia. Wallesmanni eli nimismies, wanhan liiton aikoina korkeimmat poliisi viranomaiset.
- Anonyymi
Suuseksi oli sitä se edellisen hallituksen aikana ja silloin se. Tänään mennään syvälle persereikään ja myös todella pitkillä seksileluilla. noin 1.20 cm. Fantasia ja Anal emätin extreme act.
- Anonyymi
Minulla menee niin ja on käynyt että ekoilla treffeillä nainen on porannut persereikääni strap-on leluilla ja sitten on jäänyt suuhoito kysymättä ja painunut kaiken unholaan.
- Anonyymi
Kaippa senkin voi suoraan sanoa että miksi edes tyytyä niin vaatimattomaan nautintoon peniksen kanssa? Perseessä kun oikein todella räjähtää orgasmin-nallit niin ydinpommitkaan ei enään haittaa siihen nähden vaikka laukeaisi koko maailmassa. Sitä en sitten tiedä että vaatiko se aina sen eturauhasen tyydytyksen? Raamatullinen kielletty hetelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138