Omasta mielestäni paras taktiikka alasajoihin(6-5 divari/harrastesarjat) on mies miestä vastaan peli karvaten aivan vastustajan päätylaudasta saakka. Perustelen tätä sillä että ensinnäkin alasarjaporukat usein pelaa laiskasti. Kovalla karvauksella voi hommaan saada vähän liikettäkin:) Toiseks tää taktiikka on niin yksinketainen että se voi jopa menna kaikkiien kaaliin.(liian monimutkaisia taktiikoita ei kannata ees koittaa alasarjoissa, sillä jos homma ei mene kaikkien kaaliin taktiikka ei silloin toimi kunnolla) Usein kun olen katsonut alasarjojen pelejä siellä valtaosassa joukkueillä ei ole mitään taktiikkaa. Tai sitten näissä joukkueissa jokainen pelaa vähän omalla pelikirjallaan
Pelasin kesäsarjaa kaveiporukan kanssa. Meillä oli sarja alkanut korkeintaan kohtuullisesti. Vastaan asettui sarjajohtaja joka oli voittanut selvcästi kaikki aikaisemmat pelit. Sanoin jätkille enen peliä että tässä pelissä meillä ei ole mitään hävittävää koitetaan oikein rohkeaa taktiikaa. Karvataan ihan raivolla vastustajan päätylaudasta saakka, niin että jopa pakit ovcat mukana siinä vartioiden kuin omia miehiään vaikka pakkien omat miehet menisivät vastustajan päätyyn saakka
Tää taktiikka toimi erinomaisesti voitimme pelin 5-4. Tää oli ainoa peli jonka tää sarjajohtaja joukkue hävis tässä sajassa meillä oli joku sarjan puolivälinjoukkue.
Usein olen huomannut että ainakun olemme pelannee alasarja joukkueilla ja karvanneet ylhäältä usein, se on tuottanut tulosta, vai mitä mieltä muut mikä paras taktiikka alasarjoihin?
Paras taktiikka alasarjoihin?
5
4263
Vastaukset
- säbä
omasta päästä lestapallolla! kyllä lähtee! ja sitten muutenki ollaan ylimielisiä!
Noppavitonen toimii mielestäni myös alasarjoissa. Sitä, miten korkealta karvataan, voidaan vaihdella vastustajan mukaan, mutta ihan päätylautaan asti karvaamista en kannata.
- hurjaroope
miksi ei?
hurjaroope kirjoitti:
miksi ei?
Jos karvaus epäonnistuu, niin kuin todennäköisesti käy, laitahyökkääjä on auttamatta ulkona seuraavasta tilanteesta, kun vastustaja lähtee hyökkäämään vastaan.
- perus pulsu
karvaus päädystä asti jos kunto riittää siihe koko pelin aja, mut jos ei riit ni eka erä jostai 80%. Avata kannattaa melkee takakolmiol pyörittäe ja yks liikkuu keskel ja yks juaksee vastustajan pääs et saadaan kenttä pitkäks. Puolustus mu mielest noppavitone o hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673