Mitään havaintoa mihin lokeroon tämä kuuluisi, mutta laitetaan tänne. Olisin siis perustamassa toiminimeä, jotta saisin tehtyä pientä lisätienestiä myyntisaralla.
Minulla on täysipäiväinen työ ja tämä työ olisi vain lisätienesti minulle, tarkoituksena tienata 100-500€/kk lisää. Eli tienesti olisi huomattavasti pienempi kuin täyspäiväisen työni tulot.
Olisin nyt kysellyt teiltä viisaammilta, lasketaanko milloin yrittäjyys täysipäiväiseksi toimeksi? YT neuvotteluita tuntuu olevan päällä vähän kaikkialla, joten pelkään vakipaikkani puolesta. Vaikka minulla onkin vakituinen työpaikka ja paikkani ei pitäisi olla uhattuna, ei sitä tiedä jos firma päättääkin nyt, että kaikki menee päin p*tä ja juuri minun paikkani lakkautetaan turhana tai vastaavaa.
Yrittäjäkaverini sitten sanoi, että toiminimellä en saisi enää työkkäristä rahaa jos työttömäksi jään, koska minut lasketaan yrittäjäksi. Meneekö asia nii? Vai meneekö asia noin, jos minut lasketaan ensisijaisesti yrittäjäksi? Ja mikä on laskukaava sille, milloin olen ensisijaisesti yrittäjä ja milloin jonkun toisen palveluksessa oleva, sivutyönä yrittäjänä toimiva henkilö?
Yritin kotipaippakuntani yritysneuvontaan hakea, mutta seuraava vapaa aika menee joulun jälkeen. Yrittäjyys ei nyt joka tapauksessa ala minulla heti ensi viikolla, mutta olisi mukava saada vastauksia jo ennen ensi vuotta.
Toiminimen perustaminen
Nappulaliigalainen
0
73
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268