...siis voi V*************ttu, "gootit", kasvakaa jo aikuisiksi - mitä v*tun porukkaa te oikein kuvittelette olevanne, ihan kuin muka olisi olemassa jotain "gootteja", kaariholviarkkitehtuurin aikaisia valkoista puuteria käyttäviä luuseriteinejä?
Koko se synkkyys-genre on oikeasti sellasista "olen ruma, en tienaa tarpeeksi"-luuseri-mentaliteettia kun ei pärjätä uima-altaan reunalla makoileville California Babe -mimmeille, haistakaa siis paska läskit ja köyhät luuserigootit!
t : Osakkeenomistaja joka kuitenki tykkää hyvästä musasta ja nauttii elämästä
Suurella tunteella kysyn...
7
159
Vastaukset
- 11+10
Huono.
- Ap vastaa ja sori
Oho, ei mitään muistikuvaa tästä viestistä kunnes sain meiliin vastausviestin tästä - joo, kännissä kirjoitettu provohan tämä oli, pahoitteluni. Ei ihan toiminut, pitäisi tehdä tyylikkäämmin bisnes-voittaja vs. luuserigootti -provokaatio.
Silti, synkkyyden ylistäminen on jotenkin kornia ja naurettavaa jollain tasolla...
- HZS_
Saatanan pelle jos en kokoajan ois niin herskapäissäni kuuntelemassa rumpukoneen naksutusta ja kitaravahvistimen feedbäkkiä, aurinkolasit päässä vetäisin sua dunkkuun ku kirjottelet nii tyhmiä!
- Gootti ja vanha
Hyvä juttu, lost boys 4 eva! Saksofoni ja syna soi, 40 v. fabut ei enää jaksa tätä goottipaskaa vaa...
- gooti prinsessa
hah minä en tyylistani luovu olen gootti ja tulen olemaan
- ggootti
olen samaa mieltä . olen gootti ja tulen aina ole maan !
- visigootti
ggootti kirjoitti:
olen samaa mieltä . olen gootti ja tulen aina ole maan !
Minkäkin olen visigootti nyt ja iänkaikkisesti! Yes!
-Alaric
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752076
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821424Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121192Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101013- 42928
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795