Saatko usein pakkeja?
Miltä ne tuntuvat?
Kuvaile pahimmilta tuntuvia pakkejasi? Miksi ne olivat pahimmat pakit?
Annatko itse usein pakkeja? Koska viimeksi?
Miltä pakit tuntuvat?
14
1100
Vastaukset
Saatko usein pakkeja? - En ole saanut usein, mutta olen kyllä saanut pakkejakin.
Miltä ne tuntuvat? - Hieman hieraisee itsetuntoon, mutta onneksi en ole masentuvaista sorttia. Enkä tuppaudu väkisin. Selkee ei on ei.
Kuvaile pahimmilta tuntuvia pakkejasi? Miksi ne olivat pahimmat pakit? - Varmaan joskus teininä, kun sitä oli niin lapsellisen ihastunut ja sitten se poika ei ollutkaan. Nuorena kaiken ottaa jotenkin raskaasti, raskaammin kuin vanhempana. Ihan kuin se olis maailman järkyttävintä, jos nyt joku ei tykkää just susta.
Annatko itse usein pakkeja? Koska viimeksi? - Joskus nuorempana tuli anettua tiuhaan kyselijöille pakkeja. Vanhempana vähennyt kyselijät, mutta joo on annettu silloinkin. Viimeksi? Jaa-a koskahan joku olis ihan tosissaan pakkeja kerjännyt. On siitä vuosia.- S etämies
Arvioisn, että noin sata kiloa on kulunut mascaraa maailman äämiltä, joille olen pakit antanut..............
- Pakit...
jazulilta tuntui pahalta.
- punainen bussi
Joskus kauan sitten kun ekoja kertoja etsi kontakteja niin tuli pakkeja.....
Joku sit kuitenkin olis mahdollisesti ehkä jotain muuta joka olisi olluit kevyempää ja pari ihmistä vaan muuten jä mieleen...
Mutta se kun sai pakit ja sitten vähän ajan päästä tulee sellainen joka itse teki aloitteen, niin ne pakit pisti kiertään, ja tuli itse itse annettua pakit.
Ehkä se pitää ajatella, että ei haittaa jos jää punaisesta bussista, kohta tulee toinen jossa on turvavyöt ja vähemmän matkustajia.- Tony DiNozzo
Tuollaisen ajattelun henkilöitä on narsistien ja hullujen mielettömän helppo käyttää hyväkseen.
- S Etämies
Tony DiNozzo kirjoitti:
Tuollaisen ajattelun henkilöitä on narsistien ja hullujen mielettömän helppo käyttää hyväkseen.
Käyttääkö dazu bussimatkustajia hyväkseen?
Onneksi Tampereella ei ole ratikkaa ja Ratikkakuskeja riesana sentään - punainen bussi
Tony DiNozzo kirjoitti:
Herkässä tilassa olevaa ihmistä on aina hyvä käyttää hyväksi. Mutta kyllä ikä kasvattaa kilven jota on vaikea murtaa, jos jollain on asiaa oikeasti
S Etämies kirjoitti:
Käyttääkö dazu bussimatkustajia hyväkseen?
Onneksi Tampereella ei ole ratikkaa ja Ratikkakuskeja riesana sentäänKohta on ratikka, ehkä jo 2018 pääsee kaupunkiratikalla Hervannasta keskustaan ja länsi-Tampereelle. Sitten on ratikkakuskejakin.
- S Etämies
punainen bussi kirjoitti:
Herkässä tilassa olevaa ihmistä on aina hyvä käyttää hyväksi. Mutta kyllä ikä kasvattaa kilven jota on vaikea murtaa, jos jollain on asiaa oikeasti
Ai bussilla matkustaviako? En oikein ymmärrä miksi mukamas?
Eri juttu taas, jos yybee matkustaa junan ravintolavaunussa siideriä siemäilemassa.......
Vielä ei koskaan. Salaisuus on välttää itse aloitteiden tekoa.
-
-
- Pakit pitää antaa tyylillä. Esimerkiksi vedota siihen, että työväenhankisenä en halua käynnistää yt-neuvotteluja haaremissani. Toi jo yleensä viilentää kiinnostusta riittävästi :sSaatko usein pakkeja? ilman muuta, kaikkea huomaa tai muistakaan aina :P Siis sinkkuaikana..
Miltä ne tuntuvat? Tällaselta: öö, mälsä tyyppi, ok, mä pyydän ton sit pöytään tai ton, toi on kivan näköinen.
Kuvaile pahimmilta tuntuvia pakkejasi? Miksi ne olivat pahimmat pakit? 90-luvulla olin hengaillut kolmisen kuukautta yhen pojan kanssa ja puhunut hänestä jo vanhemmillekin ja esitellyt kavereille ym. Ajattelin, että tää olis melkeinpä seurustelua, ja kysyin tyypiltä, että josko alettais hengaa sillai virallisesti.. Niin, pöllöpää kommentoi että, muuten kyllä, mutta hän muuttaa viikon päästä etelä-eurooppaan vuosiksi, on päässyt opiskelemaan yhteen kouluun.
"Just joo. Ihan kiva kun kerrot mullekin. Kaikki muut tästä sitten tietty tiesikin" "no en raskinut kertoa sulle" Jep.
Annatko itse usein pakkeja? Koska viimeksi? No sit kun törmäsin tohon tyyppiin vuosia myöhemmin, se kyseli, että jos mentäis sinne tai tänne ja mitä kuuluu. Sanoin, että ei täs ihmeempiä. Tai niin juu, menin viime viikolla naimisiin :D
No joo, ihan kiva tyyppi, en muista pahalla, ei meistä olis mitään tullut :)
Muuten pakkeja.. No varattuna ei tarvitse antaa pakkeja, jos tuo varattuna olemisen esiin. Eli 90-luvulla viimeks.. Tai jos ei lasketa sitä, että jossain baarissa, joku säännöllisesti unohtaa tai "unohtaa" että olen varattu. Sellaisia pakkeja kyllä, silloin tällöin.- Alfa Uros
Olen saanut elämäni aikana näin kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä varmaan vähintää kolmetsadat pakit. Toko lukua on lähes täysin mahdoton hahmottaa ja voi olla että se voi olla vaikka puolen tuhattakin tai enemmänkin. Sänkykumppaneja on ollut noin 60-80 kpl. Treffien määrää en osaa sanoa ja mihin sitten vedetään viiva pakkien saamisessa. Itse vetäisin viivan juuri johonkin seksitouhuihin.
Joskun pakkien saanti tuntuu kamalalle ja harmittaa. Joskus ei taas pahemmin haittaa. Pahoja pakkeja on ollut muutamia. Muka elämäni nainen ei koskaan kiinnostunut minusta juuri lainkaa. Olin järjettömän lääpälläni häneen. Hän oli kaunein ja hauskin ihminen ikinä. Samoja ihastumisia on sitten elämän aikana tullut useampiakin :) Olen vähän perso naisille ja näen hyvin monet naiset jumalallisen kauniina kokonaisuuksina.
Varmaan joku 35% naisista on mielestäni puoleensa vetäviä. Pakkeja tulee annettua naisille silti aika usein. Varatut ei kiinnosta kun korkeintaan kerran sänkyseurana vähän vahingossa. Jos nainen ei ole hot niin se on ehdoton turn off. Jos persoona on liian kuivikas niin en jaksa seuraa. - Aktiivinen nainen ol
Olen saanut useat pakit miehiltä, mutta pahimpia ovat olleet viimeiset kaksi miestä, jotka häipyvät kuin pieru saharaan.
- sxth
Olen saanut pakkeja ja antanut pakkeja.
Pahin oli kai sellainen, kun mies melkein itki ja kertoi että vaikka haluaisi olla kannsani, niin ei voisi (Tosi draumaattista. Ajattelin että hänellä on Aids tai sitten hän kärsii pelkästä uskottomuuden ajatuksesta, mihin en toki edes ollut ajatellut edetä).
Itse pidän huolta, etteivät pakkini tunnu tylyiltä. Yleensä sinnikkimmille tulee nauraneeksi ja kysyneeksi, pitääkö mun saattaa kotiin, vai osaako ilman apua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201