Mies pyysi että tuo tullessasi vähän viiniä ja tupakkaa. Vein.
Ei kuunnellut, keskeytti ja puhui päälle. Kämppä oli siivoton ja mies haisi hieltä.
Sanoi että inhoaa naisia jotka käyvät baareissa mutta olikin sitten minua sinne viemässä ja tottakai, minä maksumieheksi.
Sitten soittelee perään ja kyselee miksen halua nähdä enää. Puhelimessa ennen treffejä sain hänestä ihan erilaisen kuvan. No, parempi onni ensi kerralla.
Ekat treffit miehen luona
12
1825
Vastaukset
- lifemocker
että ihan ilmoitusluontoinen asia?
Mies pyysi viiniä ja tupakkia. Tossa vaiheessa sun olis pitänyt jo tajuta et ei kannata mennä. Eikä ikinä kannata mennä ekoilla treffeillä toisen kotiin. Luulis et naisilla on sen verran järkeä päässä.
- liuliuliy
No minä kyllä olen ihan rohkeasti mennyt. Siinähän näkee miten asutaan.
Viinit ja tupakat vein koska arvelin että hän ne minulle maksaa takaisin tai tuo sitten vaikka vastavierailulle. - pimppuliina
liuliuliy kirjoitti:
No minä kyllä olen ihan rohkeasti mennyt. Siinähän näkee miten asutaan.
Viinit ja tupakat vein koska arvelin että hän ne minulle maksaa takaisin tai tuo sitten vaikka vastavierailulle.No et kai lähtenyt baariin mukaan maksumieheksi?
- oppia ikä kaikki
IKINÄ ekoilla treffeillä ei kotiin, vaan julkinen paikka.
- soronoo
Hä?
- kinuskiveera
soronoo kirjoitti:
Hä?
Ai olix tää mies Vantaalta?
- Kaarle IV
Mul on kyl kieltämättä sellainen tapa että kun oon saanu persettä, niin akka saa mennä. Ei mua kiinnosta haisenko ite kuselle tahi paskalle. Akat on kertakäyttökamaa. Eiköne muka ite hiffaa tällaista.?
- treffailija3
Minä olen mennyt eka treffeillä miehen kotiin kun olen tehnyt taustatyön ensin. Puhelin numero löytyy tiedustelusta, työpaikan kertoo avoimesti jne. Jos vaikuttaa normaalilta niin miksi en tapaisi hänen luonaan tosin ensin jutellaan puhelimessa jokusen kerran huomaa vähän millaset jutut toisella on.
Mulla on 2 kaameeta tapausta ollut siis ei muuta mut kämpät on ollu sellasii että kiitos ei! Muuten olisin voinut tuhlata turhaa aikaani heihin. - kämppis82
En menis kenenkään kämpälle ekana, nimittäin julkinen puhelinnumero tai ok työpaikka ei katso sitä, onko toisella mielenterveysongelmia tai odottaako mies seksiä heti ekoilla treffeillä (en harrasta ekoilla treffeillä koskaan).
Sinkkumiesten kämpät nyt vaan sattuu olemaan sotkuisempia kuin naisilla, ei siitäkään paljon voi päätellä. En kokisi tuhlaavani aikaani, jos mies on muuten ulospäin siisti ja osaa käyttäytyä. En mä sen kämpän kanssa seurustele. - trhggesfsdgsgv
Eikö tuo nyt kertonut kaiken, jos pyytää tuomaan viiniä ja tupakkaa. Kertoo suoraan, että olet hänelle hällä väliä, koska vieraalta ei ole kohteliasta pyytää mitään. Vieras toki voi tuoda tuliaisen, jos haluaa itse olla huomaavainen.
- sinkku.m 37
Mun kämppä ei ole sotkuinen. Tänne kehtais tuoda naisen helposti. En mä pyytäis naiselta mitään viiniä ikinä tuomaan, enkä pyytäis kotiini ihan heti. Kyllä joku rafla olis parempi paikka treffata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275