KONTIN KIRPPIS/TAVARATALO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirppuneito

Kyllä ihmetellen katsoin hintoja Kontissa. Ilmaiseksi tavaran saavat ja sitten laitetaan kunnolla ylihintaa, Sanoovat,että he eivät hintoja määrää,vaan Helsingin pää ??????? Lähettäävätkö joka tavaran sinne arviointiin ? Mm. näin...eräs Apilanlehden kerroslautanen maksaa 35 e uutena,heillä käytetty 70 e !!!!!!!!!! Nappilaatikon luokse oli laitettu minigrip pusseja,eri kokoa.Lapussa luki,että minigrippussi täyteen nappeja 1 e,no kassalle se ei käynyt ,kun laitoin isomman pussin täyteen.OLisi pitänyt olla se pienin,vaikka missään ei niin lukenut. Sitten harmittaa,kun monen miehen/naisen kytätään kunnolla perässä,ettei vain varasteta mitään. Tulee ahdistava tunne ola ostoksilla :(

60

5053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt_tyttö

Itteki olen alkanut välttämään Konttia: myyvät lahjotuksina saatua tavaraa törkeellä ylihinnalla. Mieluummin ostan kirpparitavaran Vintikistä taikka Varastotieltä.

• tyytyväinen poika

kummassakin paikassa myyvät likaisia resusisia rääsyjä ja mitä lie muovikippoja. Hyi!

• HienoHelmaVaan

Mä en osta Vintikistä enkä Varastotieltä sitä kauhtunutta rikkinäistä likaista rääsyä, eikä sieltä sekasotkusta edes mitään löydä. Hyi mitä paikkoja. Peskää hyvät ihmiset ne tuolta ostamanne rääsyt ettette ainakaan saa kirppuja täitä ja luteita koteihinne. Kontissa sentään työntekijät katsovat ensin että mitä edes voi laittaa myyntiin vai meneekö se suoraan kaatopaikalle.

• SÖPÖ POIKA

Mutta mä en osta Vintikistä enkä Varastotieltä mitään luteiden syömiä likaisia, rikkinäisiä, ulosteisia, kuteita.

• Oma valinta se on

Ei kai sen sinulle pitäisi millään lailla kuullua jos joku haluaa antaa tavaroita ilmaiseksi.

Eikä sitä tavaraa sinun ole mitenkään pakko ostaa, jos pidät kalliina ja jos saat vastaavan jostain halvemmalla.

• Kauhistus oli

Kierrän kaukaa koko tönön ja ostan saman tavaran Anttilan tm vastaavan tavaratalon hyllyltä halvemmalla.
      Hyi miten pelottavan näköisiä ihmisparkojakin siellä on myymässä.
      Menee jo yöunet kun illalla maata pannessa mietiskelee niiden naamatauluja vielä kun ei sellainen näky niin vain päivän mittaan mielestä heti lähde.

• Konttihirviö

Kerroppa mihin ne "ihmisroskat" vois piilottaa jos ei Konttiin??

• juudas2

Turpa kii.
        Katso rumilus PEILIIN..###############################

• Konttienkeli
        Konttihirviö kirjoitti:

Kerroppa mihin ne "ihmisroskat" vois piilottaa jos ei Konttiin??

Sinä, ruma ämmä, läski, länki sääri, metrimitta.

• Ex-Konttaaja

Mie kävin Kontissa melko tiuhaankin silloin kun oli vielä edellisellä paikalla, silloin hinnat olivat vielä kohtuullisia. Mieki olen huomannut että hinnat on noussu kauheasti kun vaihtoivat paikkaa. On ihan uskomatonta että jotain haalistuneita ja kulahtaneita tuulihousuja myydään 12e, en ostais vaikka olis kuinka merkkituotetta. En muutenkaan tykkää nykyisestä myymälästä, edellinen oli mukavampi ja viihtyisämpi. Siellä oli vähän semmoinen kodikas sekasotku, nykyisestä on tehty tuommoinen... marketti.

• Satunnainen asiakas

Kierrätystavaratalo Kontin siirtyminen kauemmaksi kaupungin keskustasta on johtanut asiakaskäyntien vähenemiseen. Samalla kokonaismyynti on vähentynyt. Myös tavaraa tuodaan vähemmän.

Vähentynyt myynti puolestaan on pakottanut siihen, että hintoja on jouduttu jossain määrin nostamaan, jotta toiminta pysyisi kannattavana.

Samoilla liiketoimintaperiaatteilla ja -opeillahan täällä Rovaniemellä toimivat myös muut yritykset ja yhteisöt, mm. kunta-asuntosäätiö KAS.

Hintojen kalleutta valittaville asiakkaille sanoisin, että menkäähän rahattomat muualle. Eihän tämä toiminta ole mitään hyväntekeväisyyttä vaan sen tarkoitus on kerätä maksukykyisiltä asiakkailta rahaa Suomen Punaiselle Ristille.

Köyhäilijöiden osuus asiakaskunnasta on kyllä muutenkin vähentynyt. Pitempi etäisyys keskustaan on tehnyt Kontista meidän autoilevien ihmisten tavaratalon.

Pitempi etäsiyys keskustasta on toisaalta johtanut siihen, että tavaran laatu on parantunut. Konttia ei pidetä enää roskatavaran kaatopaikkana, helppona keskustaa lähellä olevana vaihtoehtona vaikkapa Alakorkalon jäteasemalle.

• köyhän ajatus

Jaa vai siellä ne rahamiehet ja - naiset vaate- ja urheiluvälineostokset nykyisin.
        Oonkin ihmetellyt täällä Revontulen liikkeissä , urheilu- ja vaatekaupoissa kun vain venakkoja citymaastureillaan .
        Vihjeeksi: kannattaa niistä moneenkertaan käytetyistä ja monoista kunnolla hinkuttaa entisten omistajien logot ja nimmarit ettei vaan naapurit huomaa , että mersumies on oikeen kontissa käynyt löytöpöydissä.
        Vaan mitäpä tuosta ... varmaan se naapurikin samoilla apajilla iltahämärissä.

• Kuteitakin tarvinnut

Punaisen ristin Kontissa ostavat asiakkaat eivät siis ole hyväntekeväisyystoiminnan kohteina. Tästä pidetään hinnoittelulla huoli. Toisenlainen meininki on Rovaniemen seurakunnan lähetystyön kirppiksellä Toivon torilla Lapinkävijäntiellä. Siellä vähävaraisenkin kannattaa käydä vaateostoksilla, kun hinnat ovat niin paljon edullisempia.

• semmosta..
        Kuteitakin tarvinnut kirjoitti:

Punaisen ristin Kontissa ostavat asiakkaat eivät siis ole hyväntekeväisyystoiminnan kohteina. Tästä pidetään hinnoittelulla huoli. Toisenlainen meininki on Rovaniemen seurakunnan lähetystyön kirppiksellä Toivon torilla Lapinkävijäntiellä. Siellä vähävaraisenkin kannattaa käydä vaateostoksilla, kun hinnat ovat niin paljon edullisempia.

Mihinkähän ne tavarat ovat joutuneet mitkä hakivat eräältä avopotilaalta...käsitöitä ym. rahanarvosta tavaraa. Ks. ihminen nyt kuntoutunut ja tuntuupas hieman harmittavan. Ajattelin neuvoa jotta kysäsee asiaa kontista niin eiköhän ne jonku kotoa löydy...

• MuttAa

Olen huomannut että tuotteet valitettavasti jopa huonompia ja likaisempia kuin muualla...

• että semmosta
        semmosta.. kirjoitti:

Mihinkähän ne tavarat ovat joutuneet mitkä hakivat eräältä avopotilaalta...käsitöitä ym. rahanarvosta tavaraa. Ks. ihminen nyt kuntoutunut ja tuntuupas hieman harmittavan. Ajattelin neuvoa jotta kysäsee asiaa kontista niin eiköhän ne jonku kotoa löydy...

Eivät hae mitään, älä valehtele. Lahjoitukset ottavat vastaan mutta mitään eivät keltään väkisin hae.

• tarkka näköinen
        MuttAa kirjoitti:

Olen huomannut että tuotteet valitettavasti jopa huonompia ja likaisempia kuin muualla...

Varaa aika optikolle, näössäsi selvästi pahasti vikaa. Vai eikö sinulla ole varaa ostaa uusia silmälaseja? Kysy Kontista löytyisikö sieltä sinulle käytetyt lasit halvalla.

• Saahan sitä tarvita

Just joo. Hae sosiaalitoimistosta osto-osoitus Konttiin jos sinulla kerta ei vaatetta ole. Takuuvarmasti saat 50e lapulla noin 20-30 vaatetta päällesi.

Seurakunnan ja Toivontorin vaatteet ja tavarat löydät Varastotien tai Vintikin paskasista loosseista sitten jos niitä halaut niin kamalasti ostaa.

• Ihme hölinää täällä

Täytyy tosissaan ihmetellä tänne ilkeitä kommentteja lähettäneiden viestejä. Niin ilkeää ja negatiivista. Teillekkö pitäisi Kontista ilmaiseksi jakaa tavaraa ja antaa varastella rauhassa? Pitäähän Kontinkin maksaa tiloistaan vuokra, sähkö ym. Eihän Punaiselle Ristille jää mitään annettavaa jos tulos on -0. Voittehan pyörähtää Kontissa, mutta kukaan ei pakota ostamaan mitään. Ei se tyhmä ole joka pyytää jne. Yleensäkin kirppiksillä kiertäessä on hyvä, että suhtautuu kriittisesti ja ostaa vain silloin kun löytää tavaraa joka on kunnollista ja hinnoiteltu kuntoonsa nähden realistisesti. Konttiin tavara tulee lahjoituksina ja aina parempi kun hyväkuntoista kamaa päätyy jälleenkäyttöön kaatopaikan sijaan. Selkeästi parasta tavaraa siellä on tarjolla, kun vertaa niihin kirppiksiin, jotka toimivat sillä periaatteella, että ihmiset itse myyvät tavaroitaan vuokrapöydissä. Noissa vuokrapöydissä 80% myytävästä on kaatopaikkatavaraa. Kulahtaneita, nyppyisiä sekä monesti vielä likaisia ryysyjä, pintansa menettäneitä posliini ja lasiesineitä, rojua yms.

Ilkeää arvostella työntekijöiden ulkonäköä. Arveluttaa, että nuo katkerat ilkeät kommentit on rahattoman, varastamisesta kiinni jääneen, katkeroituneen ihmisen tuotoksia. Ei fiksu ihminen tuo tuollaista esiin julkisilla keskustelupalstoilla. Kai hänen sairas mielensä saa mielihyvää ja tyydytystä, kun saa pahoitettua ihmisten mieliä.

Itse käväisen satunnaisesti Kontissa. Pidän uuden paikan siististä ilmeestä ja selkeästä esillepanosta. Tavarat ryhmitelty hyvin. Ostettavaa en ole juurikaan löytänyt, koska tarkastelen kriittisesti tarjontaa ja ostan järkevästi vain tarpeeseen - en siksi kun halvalla saa. Siellä on AINA kohdeltu minua hyvin ja palveltu kohteliaasti ja asiallisesti.

• kalikka osuikin

Niin Nega palautteen antajat on yleensä näitä helvetin jälleenmyyjiä.Niille kun kaikki on aina liian kallista,hups heijaa !

• näin on
        kalikka osuikin kirjoitti:

Niin Nega palautteen antajat on yleensä näitä helvetin jälleenmyyjiä.Niille kun kaikki on aina liian kallista,hups heijaa !

Osuit naulan kantaan!

• järjenkäyttö

On melkoset hinnat. Paikallinen ja konkreettinen hinnoittelu ehkä olisi paikallaan. Järjen käyttö sallittua.

• Sallittua jopa pakko

Niin ostajilla. Siis, jos ostat, ostat vain hyvää, oikein hinnoiteltua tavaraa. Järjenkäyttö sallittu asiakkaana olevillekin!!!! Eiköhän tavarat, jotka eivät kelpaa noilla hinnoilla, hinnoitella uudelleen ale-hintaan. Asiakas on se kuningaskuluttaja, hän päättää millä hinnalla on valmis käytettyä ostamaan!

• eiks hävetäruikuttaa

Mä oon ostannu kontista jo tonnilla vaikkajamitä eikä tunnu missään.
      Hyvä että kaikenmoiset kirpparille myytävää keräävät ja varastavat pysyvät kontista loitolla hushus. Myykööt niisä homeloosseissaan niitä rikkinäisiä muovikippoja ja likasia rytkyjään. Ei paljoo kiinnosta!!!!

• Paljastuit urpo...

Heh heh. Vai oikein "vaikkajamitä", tuota sanontaa viljellään muuten juuri kontin työntekijöiden keskuudessa. Siellähän sinä persaukinen puliukko olet itsekin leikimässä kaupan myyjää, niin ja sitä tonnia sinä et ole koskaan edes nähnyt.

• hame2

SÄÄLI Olet vaan pelkkä paskahousu. Pysy loitolla muista tavallisista asiakkaista!

• Niin hyvää ettei...

Älä viitsi halveerata Kontin asiakkaita. Olen nähnyt siellä usein kun ihmiset ovat ostaneet kärrytolkkulla vaatteita ja muuta tavaraa. Varsinkin lauantaisin se on kuin muurahaispesä ja ihiset ostavat todella paljon. Olen itse nähnyt tämän kun olen Kontin vakituinen asiakas.

• Ootko ruma, häh?

Milloin netistä löytyy Kon Looks sivusto? Oletko siellä, heh heh?

• Raaka pisnes

Tosi on että,entinen kontti oli viihtyisämpi,kuin tämä nykyinen vuotavakattoinen kontti.
        Hinnat ovat tosi suolaiset uuden muuton myötä,minulle sanottiin kerran,että tavarat hinnotellaan Tampereella.
        Työntekijät ovat yleensä niitä somalidemokraattien keksimän hienon päiväpalkan 9,euroa työllisyysraukkoja.
        Spr tekee kaikella pisnestä,kontilla,verellä,pakolaisilla,jne.
        Kun ostat Kontista,tuet loisien völjäystä riesaksemme.
        Kun ostat Kontista,elätät spr,n kymmeniä johtajia,joiden vuosiansiot ovat vähintään 100 000 euroa.

• Pekka Porvonen
        Raaka pisnes kirjoitti:

Tosi on että,entinen kontti oli viihtyisämpi,kuin tämä nykyinen vuotavakattoinen kontti.
        Hinnat ovat tosi suolaiset uuden muuton myötä,minulle sanottiin kerran,että tavarat hinnotellaan Tampereella.
        Työntekijät ovat yleensä niitä somalidemokraattien keksimän hienon päiväpalkan 9,euroa työllisyysraukkoja.
        Spr tekee kaikella pisnestä,kontilla,verellä,pakolaisilla,jne.
        Kun ostat Kontista,tuet loisien völjäystä riesaksemme.
        Kun ostat Kontista,elätät spr,n kymmeniä johtajia,joiden vuosiansiot ovat vähintään 100 000 euroa.

Tuosta epädemokraattisesta palkkauksesta olen samalla linjalla, toivottavasti niiden hmisten ei ole pakko mennä töihin Konttiin, ja mihinkään muuallekkaan, rahan takia sitä työtä tehdään.

• Työ on arvokasta
        Pekka Porvonen kirjoitti:

Tuosta epädemokraattisesta palkkauksesta olen samalla linjalla, toivottavasti niiden hmisten ei ole pakko mennä töihin Konttiin, ja mihinkään muuallekkaan, rahan takia sitä työtä tehdään.

Vastaisin että paremminkin Konttiin halutaan töihin. Onhan se nyt aivan jotain muuta kuin Romotke ja mitä niitä kaikkia onkaan. Ainakaan Rovaniemen Kontista en ole kuullut yhdenkään työntekijän sanovan pahaa sanaa. Ilmeisesti siellä Kontissa on inhimillinen työnjohto ja työnteko. Kiitos jälleen SPR:lle joka ei varmaankaan halua että heidän työntekijänsä voivat pahoin.

• 35 v yrittäjänä
        Työ on arvokasta kirjoitti:

Vastaisin että paremminkin Konttiin halutaan töihin. Onhan se nyt aivan jotain muuta kuin Romotke ja mitä niitä kaikkia onkaan. Ainakaan Rovaniemen Kontista en ole kuullut yhdenkään työntekijän sanovan pahaa sanaa. Ilmeisesti siellä Kontissa on inhimillinen työnjohto ja työnteko. Kiitos jälleen SPR:lle joka ei varmaankaan halua että heidän työntekijänsä voivat pahoin.

Konttihan on todellisuudessa kuin uskonlahko, kun sieltä kerran pääsee pois, niin ei takaisin varmasti halua. Romotkella sentään työskentelee ammatti-ihmisiä, nimenomaan asiantuntijoita alkoholismin tai mielenterveys-ongelmien parissa kärsiville ihmisille. Kontissahan ei ole kuin pöllösilmälasit omistavia muka-muka-pomoja, joilla ei ole mitään koulutusta psykologian alalta. Kaiken huippu oli aikoinaan se kuulapää äijä, joka hoki koko ajan vain samaa mantraa uusille työntekijöille, mene "säkkijumppaan, säkkijumppaan jne." Onneksi sitä kuvotusta ei enää ole siellä, muuten porukka on siellä suht, tai melkein kelvollista. itse en palkkaisi kyllä yhtäkään heistä,

• sama kuin edellä
        35 v yrittäjänä kirjoitti:

Konttihan on todellisuudessa kuin uskonlahko, kun sieltä kerran pääsee pois, niin ei takaisin varmasti halua. Romotkella sentään työskentelee ammatti-ihmisiä, nimenomaan asiantuntijoita alkoholismin tai mielenterveys-ongelmien parissa kärsiville ihmisille. Kontissahan ei ole kuin pöllösilmälasit omistavia muka-muka-pomoja, joilla ei ole mitään koulutusta psykologian alalta. Kaiken huippu oli aikoinaan se kuulapää äijä, joka hoki koko ajan vain samaa mantraa uusille työntekijöille, mene "säkkijumppaan, säkkijumppaan jne." Onneksi sitä kuvotusta ei enää ole siellä, muuten porukka on siellä suht, tai melkein kelvollista. itse en palkkaisi kyllä yhtäkään heistä,

Hyvin monet Kontissa työskenelleet ovat valittaneet asiasta. Ei siellä normaali ihminen halua työskennellä, halveksittava paikka ja sillä selvä!

• 1+17
        sama kuin edellä kirjoitti:

Hyvin monet Kontissa työskenelleet ovat valittaneet asiasta. Ei siellä normaali ihminen halua työskennellä, halveksittava paikka ja sillä selvä!

Paljonkohan mahtaa olla tuntipalkka näillä kontin työntekijöillä??

• 1000vuottayrittäjänä
        1+17 kirjoitti:

Todella halveksittavaa oksettavaa ja ala-arvoista keskustalua. Suoraan sanottina sieltä syvältä.... EN OLE KOSKAAN KUULLUT YHDENKÄÄN SPR:KONTINTYÖNTEKIJÄN VALITTAVAN TYÖPAIKANSTAAN, LÄHES KAIKKI OLISIVAT HALUNNEET JATKAA TYÖTÄNSÄ PALKALLA. Kukaan ei olisi valmis Romotken orjaksi halunnut lähteä. Romotke on orjatyöpaikka mutta SPR ei ole sitä
        TÄYSIN VALHEELLISTA TIEDONJAKOA SULTA raukka laiskumus pullamössö äidin pikkuvekara pizzaorja kotilaiskimus sosiaalipummi.

• vattuilija
        1+17 kirjoitti:

Mene kysymään ROMOTKEN ROISTO Jukka Hakolalta sitä.

• 2+4
        1000vuottayrittäjänä kirjoitti:

Todella halveksittavaa oksettavaa ja ala-arvoista keskustalua. Suoraan sanottina sieltä syvältä.... EN OLE KOSKAAN KUULLUT YHDENKÄÄN SPR:KONTINTYÖNTEKIJÄN VALITTAVAN TYÖPAIKANSTAAN, LÄHES KAIKKI OLISIVAT HALUNNEET JATKAA TYÖTÄNSÄ PALKALLA. Kukaan ei olisi valmis Romotken orjaksi halunnut lähteä. Romotke on orjatyöpaikka mutta SPR ei ole sitä
        TÄYSIN VALHEELLISTA TIEDONJAKOA SULTA raukka laiskumus pullamössö äidin pikkuvekara pizzaorja kotilaiskimus sosiaalipummi.

Siepäs sen sanoit: "Olisivat halunneet jatkaa työtänsä palkalla", niinpä! Ei muuta kun uutta ilmaista työvoimaa tilalle kun tulis se aika että työntekijälle pitäis alkaa maksamaan oikeasti palkkaa. Itse olen kuullut monenkin entisen työntekijän valittavan kyseisestä paikasta.

• MINÄ OLEN TYÖMIES
        Pekka Porvonen kirjoitti:

Jää sinä vain nauttimaan toimeentulotuesta sinne kotiin ja makoile päivät pitkät sohvallasi ja nauti niistä kalapulloistasi senkin sosiaalipummi. Sullehan ei mikään työ kelpaa sehän oikein paistaa tuosta kirjoituksestasi.

• Kaikki työ on työtä
        sama kuin edellä kirjoitti:

Jää sinä vain nauttimaan toimeentulotuesta sinne kotiin ja makoile päivät pitkät sohvallasi ja nauti niistä kalapulloistasi senkin sosiaalipummi. Sullehan ei mikään työ kelpaa sehän oikein paistaa tuosta kirjoituksestasi.

• Ei koskaan enää...

SPR:n Kontin pitäisi palkata vakituisia työntekijöitä, heillä olisi motivaatiotakin kehittää liikettä ja tehdä tosiaankin sitä tulosta firmalle. Miten ihminen voi saada itsestään kaiken irti, jos palkkaus on pohjapalkkaakin huonompi (tai se 9 €/päivä), ja jokainen tietää, ettei sopimus jatku kun palkkatuki loppuu?

• Huonoa palvelua...

Motivaation puute näkyy siellä yleisesti, ollaan töissä, kun on ns. pakko olla. Ihmettelen myös, miksi myyntityöhön palkataan palkkatuella sellaisia työntekijöitä, jotka eivät sovi myyntialalle ollenkaan. Eihän se todellisessa elämässäkään mene niin, että hitsaaja pannaan myyntitöihin ja myyjä hitsaamaan? Hiukan tarkempaa seulaa voisivat käyttää, ketä sinne töihin ottavat. Kaikista kun ei ole asiakaspalvelutöihin, eikä yleensäkään toimimaan vuorovaikutteisessa työssä. Toki siellä on muitakin töitä, mutta tarkoitan tällä lähinnä niitä eri osastoilla toimivia ns. myyjiä/myyjäharjoittelijoita.

• Lopetin jäsenyyden

Googlatkaa "SPR maahanmuutto". Sieltä löytyy pohjaton kaivo rahoille.

• ajatmuuttuu868

Entisenä työntekijänä voin todeta,että se mitä ihmiset lahjoittaa sinne on jotain aivan kamalaa.. Likaisia vaatteita ja kuka nyt haluaa ostaa käytettyjä alushousuja joissa on jarruraidat valmiina?

Meidän aikana (juurikin vanhassa paikassa) lahjoitukset syynättiin tarkkaan ja roskiin lähti jos oli kulahtanutta/likaista/rikkinäistä. Muodista poistuneet hyvä kuntoiset lajiteltiin menemään ulkomaanapuun. Meillä oli silloin mahtava työilma piiri ja asiakkaatkin viihtyivät.

Sittemmin kuin muutti en ole käynyt kuin pari kertaa tässä uudessa,mutta tuntuu ettei sieltä löydä mitään enää lapsellekkaan sopivaa :/ enimmäkseen tyttöjen vauvanvaatteita.

• Todellakin muuttuu

Minä myös olen ollut Kontissa töissä aikanaan ja sanon että hauskaa oli. Kiva työpaikka kertakaikkiaan.

Nää "kamalat lahjoitukset" tulivat silloinkin jostain kirppuroreilta useimmissa oli Varastotien kirpputorin lappuja.

Kyllä ne olivat jotakin aivan järkyttävää kamaa. En vieläkään tajua että miten joku voi edes yrittää myydä jotain niin hirveää tavaraa.

Lasten vaatteet olivat oksennuksessa valmiiksi. Miesten alushousuja ei ollut koskaan pesty, niissä oli siis ulostamisen jäljet jo valmiina. Aivan hirveää tavaraa.
        T- paidat aivan kulahtaneita ja osa rikkinäisiä reikäisiä resuja, sata kertaa pestyjä ettei enää tiennyt minkä värisiä ne alunperin olivat olleet.

Mulla tuli heti tunne että en ainakaan Varastotien kirppikseltä osta yhtään vaatetta. En vaikka ilmaiseksi saisin.

Eikö ihmiset ollenkaan tajua että mikä tavara kuuluu kaatopaikalle ja minkä tavaran voi lahjoittaa hyvätekeväisyyteen?

• kirppiksellä myyjä

Kirpparipöytien viikkohinnat ovat sen verran kovat, että kaiken vaivan jälkeen jotain pitää jäädä käteen myytävistä tuotteista. Myytävien tuotteiden laputaminen ja roudaaminen kirpparille on työlästä ja joka päivä pitää käydä siistimässä ja järjestämässä pöytä ja en usko että kukaan myyjä pitää tätä harrastuksenaan ttai hyvänteväisyytään. Joten jokaisella myyjällä on oikeus hinnoitella myytävät tuotteensa miten haluaa, samoin kuin ostgajalla on oikeus päätää mitä mistäkin maksaa.
      Olen kuitenkin samaa mieltä, että tuotteiden pitää olla ehjiä ja siistejä kun niitä kaupitellaan eteenpäin. Myyjät kuitenkin yleensä ovat kirpparilla kävijöitä itsekin joten tietävät kyllä mitä mistäkin voi pyytää tai maksaa.

• Blööö

Kontti ei ole yksityisten kirppari. Myy lahjoituksena saatuja tuotteita. Jos pidät hinnoittelua ja pientä siistimistä raskaana työtä, niin ihmettelen kuinka olet jaksanut ylipäätänsä tehdä mitään elämäsi aikana. Taidat vain roikkua koneella valittamassa munkkipussi vierellä.

• Nähty on
        Blööö kirjoitti:

Kontti ei ole yksityisten kirppari. Myy lahjoituksena saatuja tuotteita. Jos pidät hinnoittelua ja pientä siistimistä raskaana työtä, niin ihmettelen kuinka olet jaksanut ylipäätänsä tehdä mitään elämäsi aikana. Taidat vain roikkua koneella valittamassa munkkipussi vierellä.

Ei sosiaalipummi mitään munkkeja osta. Kyllä ne sosiaalitoimiston toimeentulotuet kannetaan kaljakauppaan. Nähty on.

• kiitos, ei kiitos ka

Kontissa on hintapolitiikka mennyt taitamattomien käsiin. eteisestä kun tulee sisään niia alkaa heti kiitos, ei´kiitos valittaminen ja siälle kun menee niin jotkut tavarat ovat kaupassa paljon halvempia.

• Näin...

Kyllä varmaan tulee "ei kiitos" laput on ulko-oven läheisyydellä koska ihmiset eivät tajua ettei kontti voi laittaa myyntiin rikkinäinstä tai paskasta tavaraa.

• kandee

Parasta kontissa käydessäni on se ,ettei siellä nämä jälleenmyyjät riehu ja vie kaikkea!

• Tyytyväinen

Kontti hinnoittelee tietenkin tuotteet niin etteivät "kirppuakat" pysty niitä edelleen jälleenmyymään. Kontin tarkoitus ei ole olla "kirppuakkojen" tukkukauppa. Kontissa on kiva asioida ja sieltä löytää kohuu hintaisia vaatteita ja tavaroita. Se että jotkut "kirppuakat" lahjoittavat sinne täyttä paskaa on inhottavaa. Kontti ei tosiaankaan saa olla mikään "kirppuakkojen" kaatopaikka. Olen tyytyväinen Konttiin ja siellä on mukavia työntekijöitä.

• jaakko7

Tyytyväinen tuskin se sulta on pois jos joku ostaa ja myy eteenpäin. Niinhän sitä bisnestä tehdään ympäri maailman! Ettet vain ite tee samalla tapaa.

• omilla rahoilla

Mutta Kontin ei tarvitse osallistua meidän biseniksiimme millään lailla. Nostakoot hintojansa vieläkin korkeamalle.

• joo uutta vastaava t

Sen vuoksi, et tää vanhojen tavaroiden Osto-jaMyynti ei menis jälleen kerran perseelleen.

• vitosen kassi

Kontti näköjään lopettanut kassimarkkina päivät. Ei ole uudessa paikassa ollut yhtään kertaa 5e kassillinen vaatteita. Kohta 2 vuotta mennyt kun viimeksi oli kassimarkkinat. No eivätpähän saa jälleenmyyjät enää sitäkään tavaraa.

• Kiitos vaan TEILLE

Rovaniemen kelkkatehdas BRP Finland Oy lahjoitti suuren erän kelkkailuvarusteita SPR Konttiin mutta samalla MÄÄRÄSI ettei niitä saa laittaa myytäväksi vaan ne tulee laittaa ulkomaille. Semmosta se on kun JÄLLEENMYYDÄÄN tavaraa, käytetään hyväksi kaikkea mahdollista.

• nakit nappikauppiain

Hurjat on hinnat ehkäpä juuri sen vuoksi. Ettei nämä onnettomat "oravannahoilla" kauppaa tekevät. Myyntialan huippuosaajina itseään pitävät kykene niitä hankkimaan omiin tuherruksiinsa.

• Kiireinen asiakas

Mä kävin tässä yks päivä Kontissa ja löysin kolmet Leviksen farkut sieltä ja maksoi vaan 15e kolmet farkut.

En olisi mistään muualta saanut noin edullisesti niin hyviä farkkuja: kaupassa ne olisivat maksaneet ainakin noin 300e.

Mukavinta oli että kaikki tavarat oli järjestetty niin että heti huomasi mitä tavaraa missäkin paikassa oli. Minun ei siis tarvinnut kierrellä siellä kovin kauan aikaa että löysin tarvitsemani.

Suur-Kiitos Kontille että teillä on tavarat niin hyvin laitettu esille ja teillä on niin hyvä palvelu. Kiitos.

• eikonttiin

Konntissa työskennelleenä en kehoita ketää lahjoittamaan sinne yhtään mitään. Tavaraa heitetään surutta roskiin sitä kunnolla edes tarkistamatta jos ei ole ajankohtaista. Esim. hyvät talvivaatteet kesällä roskiin. Joitan toki laitetaan säilöön, mutta kun näitä tavaroita huonolla tuurilla säilötään pari vuotta ennenkuin kukaan ehtii niitä käydä läpi, niin joutavat jossain vaiheessa kaikki roskiin kun halutaan siivota tiloja. Tai jos esim.vaatteita on kerätty rullakoihin, ja jääneet jonnekin taaemmaksi säilöön ja päällimmäiset ovat pölyssä niin jossain vaiheessa kaikki heitetään pois. Sinne vaan roskiin hyvät marimekon lastenvaatteet yms. Mielessäni mietin, että jos lahjoittajat tämän tietäisivät niin lahjoittaisivat tavaransa muualle. Niin teen itse nykyään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4456
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2531
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2364
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1825
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1712
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1563
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1387
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1257
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe