Eli haluaisin tilata aitoa remy hiusta olevat n. 60cm pituiset clipsi pidennykset. Olen selaillut eri nettikauppoja ja päätynyt Foxy locksin pidennyksiin sillä tuon 160g hiusta saisi tosi edulliseen hintaan 74e!
En löytänyt sivuilta tietoa siitä miten pitkät hiukset ovat joten auttakaahan joku? Myös kaipaisin kokemuksia kyseisestä sivustosta, oliko laatu hyvää, kestävää ym.
Foxy locks clip-on pidennykset
5
2329
Vastaukset
- foxylocks
Heiii!
Minäkin kaipaisin kommentia foxylocksextensions.com sivustosta..
Minä yritin tilata kyseiseltä sivustolta clip on- pidennykset, muttei onnistunut.
Onko kellään kokemuksia?? - oumai3
hae huuto netistä foxy locks. siellä uudenveroiset 60e eikä tarvitse tilata ulkomailta.
hiukset on 20 tuumaa ja 120pärjää minulla ei esim mahdu päähän edes kaikki 160g hiusta eli päässä alle 160 gja näyttää silti hyvältä jos laittaisi kaikki se tuntuu liian painavalta ainakin minun ohuilla suomalaisilla hiuksilla.- Essiirene
20tuumaa on senttimetreinä 60cm. Ja suosittelen Foxyä ennemmin kuin Rabinzelia. Nopeampi toimitus vaikka tulee kauempaa, parempi hinta-laatu -suhde (josta kertoo se että tämän vuoden rahassa sieltä saa halvemmalla enemmän hiusta) ja pidennykset ovat laadukkaampia. Tilasin ite viime viikon torstaina ja nyt on tiistai. Huomioitavaa että valitsin halvemmn ja hitaamman toimituksen, jossa piti kestää 7-10 työpäivää.
- henppa12
Onko erillisiä tullimaksuja?
- Anonyymi
Paskaa laatua! En suosittele! Kokemusta on ja rahat meni hukkaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä196868- 51074
Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.192957- 36878
- 284877
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.47861Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin21804Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo29797- 63772
Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.
Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa36766