-Nyt laihtumaan!- :)

Nompparelli121

Heippa kaikille!
Täällä on ihminen joka haluaisi laihduttaa (on sen jo 3 pv sitten aloittanut) Onko täällä muita laihduttajia? Olisi kiva purkaa tänne ajatuksia ja jutella kanssalaihduttajien kanssa:)
Nyt vähän tietoa:
Lähtöpaino- 77,3
Pituus-172
Tämän hetkinen paino (aamu paino) on 76,2 eli 1,1 Kg on tässä 3 päivän aikana lähtenyt. Tiedän, että ne ovat suurimmaksi osaksi nestettä mutta onhan sekin jotain! :)
Jos täällä olisi kanssa päihdyttäviä niin liittykää joukkoon vain! :)

26

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nompparelli121

      Sorge, korjaan tuota loppua! :) siis kanssalaihduttajia:)

    • Pili Hilton

      Oma projekti on jo 2 vkon mittainen. Tulos - 3 kg. Tavoitteeseen olisi matkaa 12kg. Kokeilen Jutta Gustafbergin ohjeilla.

      Itse käyn vaa'alla 1 x vko ja mitaan samalla. Seuraava punnitus on vkon päästä siis.

      • Nompparelli121

        Terve, kaikki! En ole ehtinyt täällä käymään mutta nyt ehdin (yöllä) :D Tosiaan paino on nyt 76,1 edistystä on tapahtunut.
        Meinasin jo sortua mutta mielikuva hoikasta vartalosta sai minut tsemppaamaan itseäni:)
        Mites muilla ? Onko kukaan joutunut pinnistelemään ettei vaan sortuisi herkkuihin ?
        Onneksi koko perhe on tukemassa;)
        Noh, Nyt nukkumaan ! :)


      • Nompparelli121
        Nompparelli121 kirjoitti:

        Terve, kaikki! En ole ehtinyt täällä käymään mutta nyt ehdin (yöllä) :D Tosiaan paino on nyt 76,1 edistystä on tapahtunut.
        Meinasin jo sortua mutta mielikuva hoikasta vartalosta sai minut tsemppaamaan itseäni:)
        Mites muilla ? Onko kukaan joutunut pinnistelemään ettei vaan sortuisi herkkuihin ?
        Onneksi koko perhe on tukemassa;)
        Noh, Nyt nukkumaan ! :)

        Jess!:)
        Lähtenyt 200 Grammaa eilisestä. Olen toooodella tyytyväinen tähän :)
        En kyllä aikoihin oo näin vähää painanut!
        Mites muilla?


    • Pili Hilton

      Päivät menee menojaan. Ruokailurytmi on pysynyt eikä mieliteot ole haitanneet. Viisi ateriaa päivässä ja syön keskimäärin 3 h välein. Tilasin jostain fitnestukusta suklaan makuista proteiinijauhetta, Se sekoitettaan maitoon ja annoksessa on jtn 150kcl yhteensä. Ajattelin kokeilla sitä korvaamaan tänään iltapalaa. Jauheessa todella vähän hiilihydraatteja ja paljon proteiinia. Ans kattoo nyt.. Kätevää kuitenkin tuo usein syöminen, ei ole ollut nälkä. Vaa'alle seuraavan kerran ensi maanantaina.

      Kannattaa kuitenkin nomparelli pyrkiä maltilliseen painon pudotukseen, jos kovin nopeasti ja köyhällä ruokavaliolla vetää kilot alas niin saa ne aamenen varmasti nopeasti ylös ja ylikin.. Ja ensimmäisellä viikolla irtoaa kropasta paljon nestettä. Toisella viikolla yleensä tahti jo hiukan hidastuu. Kannattaa sallia niitä nautintojakin välillä, esim yksi herkkupäivä viikossa.

      • Nompparelli121

        Pili Hilton: Kyllä on ollut "herkkupäivä" ja tullut syötyä jopa 2000 Kcal! Mutta ei se niin vaarallista ole :) kyllä se on ihana tunne kun huomaa että laihtuu :)


    • Pili Hilton
      • Nompparelli121

        Seuraat siis jotain Blogia?


      • Pili Hilton
        Nompparelli121 kirjoitti:

        Seuraat siis jotain Blogia?

        Lueskelen yleisesti kaikkien kirjoituksia motivaatiomielessä ;)


    • Pili Hilton

      Millä metodilla nomparelli pudotat painoasi??

      • Nompparelli121

        Oikeastaan kalorien laskentaa ja pientä liikuntaa :) Pusseja tultu kokeiltua, mutta ei sovi minulle :-/


      • Nompparelli121
        Nompparelli121 kirjoitti:

        Oikeastaan kalorien laskentaa ja pientä liikuntaa :) Pusseja tultu kokeiltua, mutta ei sovi minulle :-/

        Mä olen todella pettynyt itseeni!
        Eilen söin noin 10 Dumlea, ylimääräisiä leipiä, jugurttia ja muroja! Tänään ajoin ottaa itseäni niskasta kiinni Ja syömällä Vähemmän kuin normaalisti.
        Alussa laihduttaminen tuntui ihan pieneltä asialta, mutta viikon parin jälkeen laihduttamisesta tulee vaikeaa.
        En sano sitä että se olisi kaikkien kohdalla niin.
        Tänään annan potkun persuksiini ja alan liikkumaan ja syömään vähemmän!
        Alennan siis Kalori määrää pienemmäksi.
        En uskalla mennä edes katsomaan painoa.
        No huomenna ehkä! :)
        Tsemppiä kaikille! Laihduttaminen on välillä vaikeaa...


      • Pili Hilton
        Nompparelli121 kirjoitti:

        Mä olen todella pettynyt itseeni!
        Eilen söin noin 10 Dumlea, ylimääräisiä leipiä, jugurttia ja muroja! Tänään ajoin ottaa itseäni niskasta kiinni Ja syömällä Vähemmän kuin normaalisti.
        Alussa laihduttaminen tuntui ihan pieneltä asialta, mutta viikon parin jälkeen laihduttamisesta tulee vaikeaa.
        En sano sitä että se olisi kaikkien kohdalla niin.
        Tänään annan potkun persuksiini ja alan liikkumaan ja syömään vähemmän!
        Alennan siis Kalori määrää pienemmäksi.
        En uskalla mennä edes katsomaan painoa.
        No huomenna ehkä! :)
        Tsemppiä kaikille! Laihduttaminen on välillä vaikeaa...

        Vaiketahan se on kaikkien houkutusten ympärillä ;) Oletko muistanut syödä tarpeeksi usein? Kun ateriaväli on tasainen niin mieliteot pysyvät paremmiin poissa. Itselläni ainakin toimii tuo 3 h ateria väli, vaatii alussa totuttelemisen. Ja se on auttanut minua myös kun aamulla kun suunnittelee päivän ruoka-ajat ja mitä syö milloinkin. Ensi viikolla minulla tulee 4 vkoa täyteen, sallin itselleni silloin herkkupäivän ja käyn silloin syömässä sushia ainakin. Työpaikkani lähellä järvenpäässä on avattu aivan ihana uusi sushibuffa jonka ajattelin vihdoin käydä testaamaassa.
        Jatkossa pidän "herkkupäviä" aina silloin ja mietin ne valmiiksi..ehkä sitten jaksaa hillitä itseään, kun on jotain mitä odottaa-

        Todellä ärsyttävää kun elämä pyörii symisen ympärillä...

        Mutta repsahdusten jälkeen takaisin ruotuun, ei se laihduttaminen yhteen sellaiseen kaadu :)


      • Nompparelli121
        Pili Hilton kirjoitti:

        Vaiketahan se on kaikkien houkutusten ympärillä ;) Oletko muistanut syödä tarpeeksi usein? Kun ateriaväli on tasainen niin mieliteot pysyvät paremmiin poissa. Itselläni ainakin toimii tuo 3 h ateria väli, vaatii alussa totuttelemisen. Ja se on auttanut minua myös kun aamulla kun suunnittelee päivän ruoka-ajat ja mitä syö milloinkin. Ensi viikolla minulla tulee 4 vkoa täyteen, sallin itselleni silloin herkkupäivän ja käyn silloin syömässä sushia ainakin. Työpaikkani lähellä järvenpäässä on avattu aivan ihana uusi sushibuffa jonka ajattelin vihdoin käydä testaamaassa.
        Jatkossa pidän "herkkupäviä" aina silloin ja mietin ne valmiiksi..ehkä sitten jaksaa hillitä itseään, kun on jotain mitä odottaa-

        Todellä ärsyttävää kun elämä pyörii symisen ympärillä...

        Mutta repsahdusten jälkeen takaisin ruotuun, ei se laihduttaminen yhteen sellaiseen kaadu :)

        Kiitos Pili Hilton "tsempeistä"
        Tänään olo mitä mahtavin! Eilen söin todella vähän täytyy mennä laskemaan vihosta. Maha kurni oikein kunnolla! Mutta jostain syystä on niin hyvä ja "raikas" olo...
        Ja aamu paino on: 75,3!

        Jiihaaa!:D
        Noni nyyt ulooooss !!! :)


      • Pampparelli
        Nompparelli121 kirjoitti:

        Kiitos Pili Hilton "tsempeistä"
        Tänään olo mitä mahtavin! Eilen söin todella vähän täytyy mennä laskemaan vihosta. Maha kurni oikein kunnolla! Mutta jostain syystä on niin hyvä ja "raikas" olo...
        Ja aamu paino on: 75,3!

        Jiihaaa!:D
        Noni nyyt ulooooss !!! :)

        Ei tuossa paljon muuta tarvita kun vähennät noita leipäpaloja (jauhoja) ja perunoita jos niitä lautasella löytyy. Samalla tuo näläntunne alkaa häipymaan ja ruokaa tarvitaan vain pari kertaa päivässä, aamulla ei pljon mitään. Kilä ja viikko pudotusta linee kohtuullinen vauhti.


    • laihduttaja20

      Hei olipa kiva lueskella noita teidän juttuja sain motivaatiota , itse olen aloittamassa huomenna sitä sairaaladieettiä :) sen mukaan pitäs tippua jtn 10kg 13päivässä :) ja se 10 kg ois mulle just sopiva , enmä ole kyllä mikään hirveän iso (pituus:160cm paino:68kg) .. painoo on palijo mutta enmä näytä hirveän lihavalta harrastan liikuntaa suht palijo .. mietin että onkohanse paino lihaksista tai jrn ? oon 20v. naine :) mutta pikku pömppis múlla kyllä on... eli siitä koitan päästä eroon ja tarkotus ois saaha kivempi peppu ;) eli koitan tota sairaaladieettiä ja semmosta peppureeniä ja tietenki reenaan vatsalihaksia , hiukka tuo kyllä pelottaa , entiiä että kestänkö.. :D mutta tsemppiä teille muillekkin ! voin sitten pistää tänne kokemuksia ja tuloksia tosta dietistä :---)

    • gyyyh

      Tsemppiä sulle :) Ite en ole koskaan vaikka kuinka monet kerrat olenkin yrittänyt laihduttaa niin herkut vie mennessään ;)
      Ja jos oikeasti haluatte että teillä pysyy se hoikka vartalo ja keveämpi olo, älkää mitään dieettiä vetäkö, vaan tehkää elämäntapa remontti, ite huomannu et noissa dieeteissä kun tuppaa sitte sipsit ja limpat maistumaan paremmin :P

    • Pili HIlton

      Neljä vkoa takana elämäntaparemonttia ja kilojä lähtenyt 5 ja senttejä huvennut yhteensä 13!!! Monet vaatteet istuvat paremmin :)

      Tsemppiä myös muille. Minä jatkan valitsemallani tiellä entistä motivoituneempana.

      Neljään viikkoon mahtuu kaksi lipsahduspäivää. Toisena söin piparkakkutaikinaa kun lasten kanssa leivottiin ja toisena (eilen) söin muutaman suklaakonvehdin ja salmiakkia. Repsahduksista huolimatta jatkoin ohjeen mukaan.

    • laihduttaja20

      Noniin tänää tossa laskeskelin on tullu syötyä vain 351 kcal :) jaa palijo vettä juotua , paino on tippuno jo 1kg oisko nesteitä tai jtn ? mut hyvä alku :) vedin myös pakosta semmoisen lihastreenin perus vatsalihakisa tuli tehtyä 345 :) kyykkyyn ylös 200 krt ja sitten semmosia venyttely liikkeitä :)

      • Nompparelli121

        Morjes kaikille! :)
        Ei ole kiloja saati edes Grammoja Lähtenyt=(
        Jotkut sanovat, että jossakin vaiheessa paino saattaa jyllätä paikollaan? Onko totta? En ole täällä ehtinyt käymään kun olin pienellä lomalla ^_~ En laiminlyönyt Diettiä:) Hmmhm.. Jos paino kerran jyllää paikollaan, niin mitä teen väärin!? Mahtavaa huomata, että täällä on muitakin laihduttajia. Anteeksi "sekava kirjoitus" Kännykällä tätä kirjoittelen. Aamulla kerron teille mikä on lukema ^_~ Öitä!


    • Pili Hilton

      Yleensä jumitus tulee siinä neljän-kuuden viikon paikkeilla. Siinä kroppa yrittää pitää kiinni itsepintaisesti jokaisesta grammastaan. Keho menee yleensä "säästöliekille" eli alkaa hidastaa aineenvaihduntaa (tällä keinoin esim esi-isämme selvisivät pitkäänkin niukalla ruoalla). Aineenvaihduntaa parhaiten pidät yllä juomalla tarpeeksi (3l/pv) syömällä tasaisesti ja riittävän usein (3-4h välein) sekä liikkumalla. Joskus rasvainen "mättöpäivä" saa kehon taas liikkeelle.

      Mutta olet saanut nauttia minilomasta eikä paino ole noussut, ole siitä tyytyväinen :)

      Mukavaa viikkoa

      • Nompparelli121

        Moikka! Tiedoksi että kirjoitan illemmalla lisää. En ole kadonnut. Kännykällä on niin vaikea kirjoittaa pitkää tekstiä. Sen kerron että eilen pysyin siinä 1000 Kalorissa :) Painoa en vielä tiedä...


    • Pili Hilton

      Viiden viikon saldo - 6 kg. Hyvin menee mutta menköön ;)
      Eilen aloitin joululeipomisen ilman sen suurempia mielihaluja maistella, outoa. Minä, pohjaton pullahiiri pystyin hillitsemään itseni :)

      Eniten mietityttää tuleva sitten sen jälkeen, kun toivottu tulos on saavutettu. Sitten alkaa vasta se vaikein eli miten pysyä siinä ettei paino ala nousta..
      Been there, done that. En tässä muuten olisikaan. Pudotin 10v sitten lähes 40kg ja kymmenen vuoden aikana siitä tuli takaisin 15kg ja niitä tässä nyt sitten sulatellaan

      Loppuelämän projekti siis..

      • Nompparelli121

        Moi. Nyt en ole tänne kirjoitellut koska jouluna sitten syöpöteltiin... sen nyt itselleni anteeksi annan. Mutta, En ole laskenut kaloreita ja takaisin on vähän tullut. Vähän yli kilo:/
        Huomenna olis tarkotus taas jatkaa. Viimeksi kun laihdutin en liikkunut ollenkaan. Nyt otan tähän laihdutukseen mukan paljon liikuntaa!:)


    • Pili Hilton

      Welcome back :D

      Ei kannata liian tiukaksi vetää diettiä..tarkoitushan on kuitenkin loppuelämän painonhallinnasta ja elämäntapamuutoksesta. Herkutteluja kannattaa sallia silloin tällöin. Syömmehän kuitenkin elääksemme, eikos ;)

      Ja valitettavasti niin siinä vaan käy, että kilot hiipivät talkaisin, jos palaa vanhoihin ruokailutottumuksiin.

      Katselin Liviltä keskiviikkona Jutan uutta ohjelmaa. On siinä vaan nainen upeassa kunnossa..itse en tavoittele kuitenkaan ihan saa ulkomuotoa mutta jos edes sinnepäin ;) Minunkin pitäisi ottaa liikunta enemmän mukaan, nyt kun olen painon pudotuksessa vauhtiin päässyt. Mutta kun en vaan ole niitä liikunnallisia ihmisiä.. Ehkä tänään lenkille..

      • Nompparelli121

        Nyt Harmittaa!
        Olen unohtanut Koko palstan enkä ole kirjoitellut. Tuntuu pahalta "jättää" Teidät tänne yksin :(
        Mutta mitä laihdutukseen kuuluu...
        Huoh.
        Todellakin Laihduttaminen Jäi sikseen, Kun Rakas Pikku Milo Koiramme kuoli :( Tuli kauhea olo kun tuntui että olisin laiminlyönyt sen hoitoa, vaikka en ollut... Milo koira asui meillä 7 Vuotta joten ehdin todellakin kiintyä siihen. Surkuhan siinä tuli. Joten surupäissäni herkuttelin. Olen taas ajatellut noin 1,5 viikkoa laihduttaa ja nyt tuntuu oikealta hetkeltä. Olo on kutakuinkin näin: Potku Perseelle Ja laihduttamaan! PRKL! (suoraan sanottuna:D)
        NOMPPARELLI121 I$ BACK! :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe