Ajattelin ostaa uutta mailaa ja kysyisin, että mitä mieltä porukka on jotka ovat pelanneet sillä. Positiivisia ja negatiivisiä asioita kuulisin mielelläni. Lisäksi jos tykkäät mailasta nii minkä tyyppinen pelaaja olet??
Itse olen enemmän pelinrakentaja,mutta tykkään paikan tullen laukoakkin. Pelaan tällä hetkellä Wiz lavalla ja se tuntuu loistavalta
Fat pipe Jai-Alai
13
1331
Vastaukset
- vhkkcg
minkä pitunen oot? ja paljo sul ois rahaa käytettävissä??
- Datsyukian Deke
oon 180cm
tiiän ton tämänhetkisen hinnan ja on sen verran kyllä käytettävissä- fkldldld
osta 100g ja siihen rage tai wiz lapa
- Datsyukian Deke
Mitäs mieltä ootte unihoc player oval 26?
hintakaa ei ois paha - maalikone
ittel on toi jai-alai mut vaa varamailana.onha se iha hyvä mut omaa kätee sopii paremmi g-series.jos tykkää jai-alaist lapana ni g-seriesi saa jai-alai laval :D kannattaa ostaa (Y). tost pelityylist ni oon enemmänki maalintekijä ja laukoja mut kyllähä niit paikkoi tuee luotuu tarpee tulles.
- säbäpeliri
osta salming aero tai exel chill nii on hyvä syöttää ja ottaa pallo haltuun jos kerta oot pelinrakentaja
- oop1
ON KUULE KOKEMUSTA KANNATTAA OTTAA KUN ITE PELAA PUOLI AMMATIKSI SALIBANDYA NIIN ON OLLU MELKONEN MAALIPYSSY PISTEPÖRSSIN TOINEN OON
- esfsef
ei vittu päivän naurut :D
- ftpipetys
Toi Jai-Alai lapa menee rikki helposti
- eräforever
Kannattaa mennä kauppaan kokeilemaan! Siellähän sen sitten huomaa, että sopiiko omaan käteen ja tykkääkö!
- joo...
Hyvä maila, itellä varamailana. Hyvä esikäyristys lähtee hyvät vedot ja syötöt, mutta kyllä se g-series vie.
- Koirannimionkikkeli
(ass) hole on paras
- deffdes
unihoc o paska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437