paikalliset palsta homppelitkin voivat vastata jos tuntevat tarvetta.
Tie miehen sydämeen käy, mitä kautta?
Naisille kysymys....
11
146
Vastaukset
- palsta homppeli
Ruskean reiän kautta.
- Anna Toomikko
Rintakehän läpi.
- Virgin bride or bust
Ehjän immenkalvon kautta. Vain neitsytmorsiantani voin aidosti ja täydestä sydämestäni rakastaa. Muiden miesten kiimoissaan ähkien astumat naiset ovat jo etukäteen tehneet minusta aisankannattajan, enkä voi vihaa tuntematta yhtyä heihin.
Korvienvälin kautta. :)
Aivot rekisteröi naisesta positiivisia asioita, joten siinä voi sydän alkaa väpäjämään myös...Jaa niin, tosiaan rintakehän kauttahan sinne kirjaimellisesti käsiksi pääsee. Selän kauttakin jos oikeen kaivaa. :)
- kerropa se
Se on vielä itsellenikin täysi mysteeri...
Tie miehen sydämmeen käy alaonttolaskimon kautta. Se alkaa reisilaskimoiden yhtyessä hieman >>napatason alapuolella selkärangan edessä. Jalkojen laskimoveren lisäksi alaonttolaskimoon laskevat maksan laskimot, joiden kautta tulee suurin osa ruuansulatuskanavan verestä ravinteineen. Sano mun sanoneen.
- oletko samaa mieltä
http://www.youtube.com/watch?v=7kwM_AXWnNw&feature=related
Modelli. - öweroytimb0i
Eikös tätä pitäisi kysyä pariutuneilta sinkkumiehiltä nimenomaan eikä sinkkunaisilta, jotka eivät ole löytäneet tietään miehen sydämeen välttämättä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560