Tämän asian ajattelutapa liittyy pitkälti miehen logiikkaan. Jokainen mies varmasti kokee asian eri tavalla, joten mitä mieltä me miehet ollaan naisesta, jolla on paljon miespuoleisiä ystäviä? Itse voin todeta, että olisin kovasti mustasukkainen näitä "äijä" kohtaan, ennenkuin opin tuntemaan naisen ja tiedän mistä siinä on kyse.
Naiset, joilla on paljon mieskavereita
54
6729
Vastaukset
- Nojoo kyl MUT:.!1#%?
.
Pitää ottaa myös huomioon että naisethan on lähtökohtaisesti ystävällisiä kaikille niin välttämättä ne kaikki "kaverit" ei ole sellaisia joiden kanssa nainen haluaisi olla tekemisissä, jos puhutaan esim. työyhteisöstä
.- kaikkia hulluja
"naisethan on lähtökohtaisesti ystävällisiä kaikille"
Mikä maa kysymyksessä? Oli niin töykeä akka tänään Lidlissä tarjousten perässä. Tunki viereen ja alkoi kurkottelemaan tavaraa editseni. Sanoin, että vaihdammeko paikkaa, niin akka alkoi huutamaan määräyksiä, että joo, mene sinä tuonne ja tuonne, niin minä olen tässä!? - Aattelepa ite
No mua kyllä kiinnostaa lähinnä se, miten nainen kohtelee mua. Sen sijaan mulle on yks ja hailee, mitä nainen muuten puuhailee,
- komppis2
Tuohan on aivan päivänselvää - vastuullinen mies pitää huolta reviiristään keinoja haihtamatta! Muistathan vielä, että syy on tietenkin vaan tuossa naisessa, eihän nuo toiset miehet noudata kuin omaa vaistoaan eli pikku veijariaan...minkäs sille voi.
Jos ne ystävät ovat vakipanoja tai potentiaalisia miesystäväehdokkaita, niin mihin ihmeeseen se nainen vielä sinuakin tarvitsisi?
Silläkin on väliä, mistä lähtien ja mistä ympyröistä ne ystävät ovat peräisin. Naapurinpoika lapsuudenkodista on vähän toinen juttu kuin jos olisi minun kuvioissaoloaikanani baaarissa tavattu karvanaama. Ensimmäinen olisi ihan ok, jälkimmäinen ei missään nimessä.
Sinkut-palstahan on täynnä valitusta, miten miehet vaikertavat jouduttuaan friend-zonelle. Pitäisikö sellaisten takia yöunensa menettää? Ja jos, niin mikä auttaisi? Stalkkaus vai naisystävän pitäminen lukkojen takana?- äijänturilas
No jos naisella alkaisi olemaan noita "baarituttavuuksia" enemmän kuin naispuoleisia kavereita, niin unohtaisin hänet samantien. Naisen täytyy olla todella kiinnostunut minusta, jotta tietää kenen kanssa hän todellisuudessa on. Ehkä vähän omahyväisesti kommentoitu, mutta näin se valitettavasti on.
- Tony DiNozzo
Tässä tuli oikeastaan samat matskut, mitä joskus sinkkupuolelle kommentoin, eli tosiaan miespuolisia kavereita saa olla, jos suhteet niihin miehiin on lähtökohdiltaan sellaisia, että eivät ole ongelmaisia.
Joitain sellaisia naisia on, joilla on erittäin paljon miespuolisia kavereita, jotka ovat myös potentiaalisia seksikumppaneita. Minusta silloin on kyse ihailijalaumasta ja huonosta itsetunnosta.
Itseasiassa muuten sopivasti nimensä mukaisesti huomionhakuisessa persoonallisuushäiriössä on tuota piirrettä, että naisella on paljon miespuolisia kavereita. - just nii
äijänturilas kirjoitti:
No jos naisella alkaisi olemaan noita "baarituttavuuksia" enemmän kuin naispuoleisia kavereita, niin unohtaisin hänet samantien. Naisen täytyy olla todella kiinnostunut minusta, jotta tietää kenen kanssa hän todellisuudessa on. Ehkä vähän omahyväisesti kommentoitu, mutta näin se valitettavasti on.
Eikö miehillä ole sitten baarituttavuksia. Kyllähän niitä on mutta silloin ei moikkailla kun uusi pimu kyljessä, päinvastoin esitetään ettei tunneta vaikka panosuhde olisikin tai dissataan kylmästi- mut hei, se on miesten logiikkaa.
Että naiset on tyhmii. - mur mur
Tony DiNozzo kirjoitti:
Tässä tuli oikeastaan samat matskut, mitä joskus sinkkupuolelle kommentoin, eli tosiaan miespuolisia kavereita saa olla, jos suhteet niihin miehiin on lähtökohdiltaan sellaisia, että eivät ole ongelmaisia.
Joitain sellaisia naisia on, joilla on erittäin paljon miespuolisia kavereita, jotka ovat myös potentiaalisia seksikumppaneita. Minusta silloin on kyse ihailijalaumasta ja huonosta itsetunnosta.
Itseasiassa muuten sopivasti nimensä mukaisesti huomionhakuisessa persoonallisuushäiriössä on tuota piirrettä, että naisella on paljon miespuolisia kavereita.Naisen saama huomio on sinulle uhka.PIstä nainen komeroon ja valot kiinni, kyllä se pian siellä mätänee kunnes on liian rupsahtanut ulos vietäväksi xD
- mies kertoo
Naisen mieskaverit ovat aina:
1. haaveilijoita jotka tosiasiassa haluasivat suhteen naisen kanssa
2. haluaisivat päästä sänkyyn hänen kanssaan ainakin
3. sexbuddyjä
4. exiä joita vanha suola janottaa
5. homoseksuaaleja
6. tai naisen on off sielunkumppaneja
Naiset vaan ovat umpisokeita mitä miehet oikeasti hänestä haluavat ja 1:1000 mieskaverista haluaa olla oikeasti vain kaveri.- äijänturilas
Tapailin taannoin erästä naista, jolla tuntui putkahtelevan noita mieskavereita sitä enemmän mitä enemmän häntä tunsin. Jäi sitten epäselväksi, että oliko siinä entisiä säätöjä vai jotain sielunkumppaneja vai työkavereita. Joskus tuntuu, että naiset pitävät kaverina sellaistakin miestä, jonka kanssa on vain vaihtanut pari sanaa tyyliin kaupankassalla.
- kapeat piirileikit
äijänturilas kirjoitti:
Tapailin taannoin erästä naista, jolla tuntui putkahtelevan noita mieskavereita sitä enemmän mitä enemmän häntä tunsin. Jäi sitten epäselväksi, että oliko siinä entisiä säätöjä vai jotain sielunkumppaneja vai työkavereita. Joskus tuntuu, että naiset pitävät kaverina sellaistakin miestä, jonka kanssa on vain vaihtanut pari sanaa tyyliin kaupankassalla.
Sitten kun seurustelisit hänen kanssaan, tuntisitte ainoastaan naisia ja sinun mieskavereitasi - ko?
- vfbfgbgg
Minulla on aina ollut mieskavereita, enkä ole ollut heistä koskaan "kiinnostunut". On vain hauska viettää aikaa ja jutellla tms samoin kuin naispuolisten kavereiden kanssa.
Sitä en tiedä, miksi miehet haluavat olla minun kavereitani. Olen ajatellut että olisin mukavaa seuraa. Olisi aika inhottavaa ajatella, että he haluaisivat sänkyyn kanssani, yöks:(lifemocker kirjoitti:
Komppaan kyseistä videota aloitukseen.
- lifemocker
"mitä mieltä me miehet ollaan naisesta, jolla on paljon miespuoleisiä ystäviä?"
epäilyttävää Sosiaalisesti lahjakas ihminen. Jos vain lähinnä miehiä kavereina, voi kyseessä olla nainen joka on hyvä jätkä. Naiset ei kuitenkaan ihan niin paljon/usein ajattele miehiä kikkelitellinkeinä kuin miehet kuvittelevat/toivovat. Ainakin se rajoittuu paljon harvempiin miehiin kuin miehet yksilöinä ja kollektiivina uskovat :P
kanasutra kirjoitti:
Oot mun kikkelitellinki, älä yhtään yritä siellä!
Entä kaikki kuumat henkiset yöt jolloin sielumme hiet sekoittuen kietoutuvat yhteen olevaisen ymmärtämisen metsästyksessä?? :D
bravo.bravi kirjoitti:
Entä kaikki kuumat henkiset yöt jolloin sielumme hiet sekoittuen kietoutuvat yhteen olevaisen ymmärtämisen metsästyksessä?? :D
:DD NO NEKIN!
- 13+8
En ymmärrä mikä tabu se on, jos naisella on enemmän miehiä kavereina kuin naisia. Itselläni on näin. Rehellisesti sanon ettei miespuoliset kaverini ole mikään mun haaremi, jota pyöritän ja vaihdan miehiä kuin sukkia. En ole tutustunut näihin kavereihin yhteisen yön jälkeen vaan tutustumispohja on ollut useimmiten työpaikka, koulu tai yhteisten kavereiden kautta.
Mitäs sitten sellaisesta miehestä ajatellaan, jolla on kaverina paljon naisia? Armoton pelimies?- Tony DiNozzo
Naisilla narsismi on useimmiten oraalista, eli ihailua keräävää ja miehillä narsismi on yleensä fallista, eli seksikumppaneiden keräilyä.
- S Etämies
Tony DiNozzo kirjoitti:
Naisilla narsismi on useimmiten oraalista, eli ihailua keräävää ja miehillä narsismi on yleensä fallista, eli seksikumppaneiden keräilyä.
Miksi ystävyys olis narsisimia? Ne freudin opit oraalisesta ja anaalisesta fiksaatioista, on ihalua keräävä anaalinen luonne, joka freudin mukaan alkaa, kun pikkulapsi oppii potalle ja saa vanhempien aploodit pottaan ilestneestä kakasta
ja lapsi mieltää kakan arvokkaaksi lahjaksi--tyypillistä tällaisela ihmisella on velan takaisin maksu--pitää maanitella tarpeeksi, ennenkuin velka maksetaa, vaikka raha olisi jo valmiina taskussa oikein kirjekuoressa.
Joku metsäsuomalanen skogshuggare finne voi olla epäluuloinen korvessa, jossa äämiä on liian vähän.
Autolautoilla ja ravintola työssa on paljon naisia ja aitoja ystävyyssuhteita tulee helposti työkaverien välille---sääntö Nro! Omaan karjaan ei sekaannuta
Varsinki jos on esimiesasemassa äämään, on paha moka sextailla alaisen kanssa--arvovalta muuttu helposti parisuhteeksi ja äämä alkaa oikutella työasioissakin.
Tulee mieleen eräs tarjoilijarouva, joka kutsui kylään 70km päähän koiinsa viikoksi--aviomies oli myös ystävä ja oli vain ilahtunut asiasta.
Sellaisessa ystävyyssuhteessa nainen on kuin sisko.....
No, kyllähän metsäläiset voivat siskojansakin paneskella puutteessaan - Tony DiNozzo
S Etämies kirjoitti:
Miksi ystävyys olis narsisimia? Ne freudin opit oraalisesta ja anaalisesta fiksaatioista, on ihalua keräävä anaalinen luonne, joka freudin mukaan alkaa, kun pikkulapsi oppii potalle ja saa vanhempien aploodit pottaan ilestneestä kakasta
ja lapsi mieltää kakan arvokkaaksi lahjaksi--tyypillistä tällaisela ihmisella on velan takaisin maksu--pitää maanitella tarpeeksi, ennenkuin velka maksetaa, vaikka raha olisi jo valmiina taskussa oikein kirjekuoressa.
Joku metsäsuomalanen skogshuggare finne voi olla epäluuloinen korvessa, jossa äämiä on liian vähän.
Autolautoilla ja ravintola työssa on paljon naisia ja aitoja ystävyyssuhteita tulee helposti työkaverien välille---sääntö Nro! Omaan karjaan ei sekaannuta
Varsinki jos on esimiesasemassa äämään, on paha moka sextailla alaisen kanssa--arvovalta muuttu helposti parisuhteeksi ja äämä alkaa oikutella työasioissakin.
Tulee mieleen eräs tarjoilijarouva, joka kutsui kylään 70km päähän koiinsa viikoksi--aviomies oli myös ystävä ja oli vain ilahtunut asiasta.
Sellaisessa ystävyyssuhteessa nainen on kuin sisko.....
No, kyllähän metsäläiset voivat siskojansakin paneskella puutteessaanEihän se olekkaan ja, kuten ylempänä sanoin, niin toki naisella saa olla miespuolisia kavereita. On mullakin ollu naisia kavereina.
Sitä vaan meinasin, että jos naisella on hirvee haaremi miehiä ympärillä, niin voipi olla, että on huomionhalua taustalla. - vapaa mies
Niin mutta ne miehet haluasivat jynkyttää sinua. Et vain pysty näkemään tätä kun olet nainen.
Mies jolla on paljon naisia kaverina on älykäs. Paljon tuttuja naisia, niin takuulla saa joltain. Lisäksi naisilla isketään naisia. Kaveri nainenkin mitä ei ole onnistunut kaatamaan sänkyyn on kuin mato koukussa. Tämä mato sitten kiehtoo toisia naisia kun mies on pystynyt pitämään tämän kaverina ainakin joten miehessä on jotain hienoa.
- hyvääijä
Sellainen nainen, jolla enemmän miehiä kavereina on selkärankainen. Tällainen nainen on todennäköisesti nähnyt ihan tarpeeksi naisten maailmaa kaikenmaailman juoruiluineen sun muineen.
- äijänturilas
Tuo mielipide voi pitää hyvin paikkaansa. Olen kuullut erään naisen sanovan, että hän hän tykkää liikuskella enemmän äijäporukoissa kuin naisten kanssa. Kuulemma saa parempaa kohtelua kaverina eikä ole selkäänpuukotusta. Noh, paljonhan se on kyllä naisesta itsestään kiinni.
- N.T.
äijänturilas kirjoitti:
Tuo mielipide voi pitää hyvin paikkaansa. Olen kuullut erään naisen sanovan, että hän hän tykkää liikuskella enemmän äijäporukoissa kuin naisten kanssa. Kuulemma saa parempaa kohtelua kaverina eikä ole selkäänpuukotusta. Noh, paljonhan se on kyllä naisesta itsestään kiinni.
Itselläni ei ole kuin muutama naisystävä, muut ovat miehiä. Miksi näin on? Koska en jaksa sitä naisten ihmeellistä tapaa kieroilla ja puukottaa selkään. Aina on joku nokkimisjärjestys ja jos sitä erehdyt muuttamaan, olet kauhea lehmä, joka puuttuu toisten asioihin, loukkaa toisia verisesti ja nauttii siitä, ja näin ansaitsee hirmuisen haukkumisen, selän takana.
Miesten kanssa ei myöskään tarvitse miettiä mitä se OIKEASTI tarkoittaa jos sanoo jotain. Miehet aika usein sanoo mitä ajattelee (koska tajuaa että se on helpoin ja varmin tapa tulla oikeasti ymmärretyksi) mutta naiset taas ei, aina jotain pelaamista taustalla. Jos minä sanon naiselle, että en oikein ole hyvä ihmissuhteissa, kun en osaa tulkita hienovaraisia tai suht suoriakaan vihjeitä, nainen ymmärtää sen niin, että olen jotenkin halukas mutkailemaan asioiden kanssa. Sanotaan että ymmärretään kyllä, mutta toteutus ontuu. Miesten kohdalla tämäkin on helpompaa; jos mies selkeästi vihjailee, mutten tajua mitä, kysyn että mitä haluat ja sitten se suora vastaus tulee. Naiselta kun kysyy, vastaus on tyyliin:"Ei tässä mitään, siis en mä mitään vihjaillut, asia on just niinku sanoin" vaikka selkeästi jotain jäi sanomatta..
Naiset myös muistavat pienetkin asiat vuosien takaa ja niihin aina vedotaan myöhemmin. Ei tarvitse olla edes mitään pahaa tapahtunut, mutta kuitenkin asioita käännetään sanojaansa vastaan.
No asiasta voisi paasata pidempäänkin, mutten jaksa. Tässä nyt lähinnä oma mielipiteeni sille, miksi olen ajautunut tilanteeseen, että minulla on enemmän miehiä kavereina, kuin naisia. Tosin tässä välit mennyt muutamaan mieskaveriinkin, ihan tuon seläntakana kieroilun takia, en siedä sitä miehiltäkään. - lifemocker
äijänturilas kirjoitti:
miksi tykkää "äijäporukoista" - olisiko taustalla se että haluaa mahdollisimman monelta mieheltä huomiota kun aina joku noista miehistä koittaa pokailla kyseistä naista?!
- äijänturilas
lifemocker kirjoitti:
miksi tykkää "äijäporukoista" - olisiko taustalla se että haluaa mahdollisimman monelta mieheltä huomiota kun aina joku noista miehistä koittaa pokailla kyseistä naista?!
Tämä nainen vähän vaikuttaa siltä, että hän on huomionkipeä. Kuulemma pari entistä säätöäkin on porukassa mukana. Se menee jo minusta yli hilseen.
- 111lasta
äijänturilas kirjoitti:
Tämä nainen vähän vaikuttaa siltä, että hän on huomionkipeä. Kuulemma pari entistä säätöäkin on porukassa mukana. Se menee jo minusta yli hilseen.
Mitä entisiä säätöjä? Miesporukassa ollaan tosissaan reiluja myös naiselle ihan ilman että siitä oltais tekemäs jotain gangbang-juttua. Ja miesten kans ei haittaa vaikka sanois joskus vahingos jonkun asian, mikä ehkä jopa loukkaisi. Miehet jotenki tietää mitä toinen tarkoittaa, ja milloin se ei vaan osannu ihan tarkkaan ilmaista
- No niin joo:.!1%#+?!
111lasta kirjoitti:
Mitä entisiä säätöjä? Miesporukassa ollaan tosissaan reiluja myös naiselle ihan ilman että siitä oltais tekemäs jotain gangbang-juttua. Ja miesten kans ei haittaa vaikka sanois joskus vahingos jonkun asian, mikä ehkä jopa loukkaisi. Miehet jotenki tietää mitä toinen tarkoittaa, ja milloin se ei vaan osannu ihan tarkkaan ilmaista
.
Eiköhän se totuus liene että kyseessä on hiukan jälkeenjäänyt tai ns. "onnellinen"
.
- truulia
Onneksi ei tehdä idioottimaisia yleistyksiä tai oletuksia nyt täällä yhtään. Ymmärrän kyllä, että huoli voi tulla, jos naisella tulee uusia miespuolisia ystäviä jatkuvasti ja pitää reviiriään puolustaa. Mutta entä jos nyt vaan sattuu luonteeltaan ylipäätään tulemaan miesten kanssa paremmin toimeen? Minua on naisena kutsuttu "hyväksi jätkäksi." Osa miehistä ei edes näe minua naisena juttujeni puolesta. Osaan toki olla myös naisellinen, mutta ei minun tarvitse kavereille korostaa naiseuttani. Ei tietenkään tarvitse silti kimppasaunaan lähteä miesten kanssa. :D En kaipaa miehiltä huomiota sen enempää kuin naispuolisilta ystäviltäni. Muun muassa viimeisissä järjestämissäni juhlissa oli vieraina pelkkiä miehiä, joista yksi oli poikaystäväni. Sulassa sovussa tulimme toimeen, eikä hänellä ole ollut mitään ongelmia ymmärtää sitä, että olen miesten kanssa ystäviä. Hän ymmärtää, että olen hänen kanssaan ja vain hänen, muut ovat tuttavia/ystäviä. Paras ystäväni on mies ja vietämme hänen kanssaan aikaa jopa kahdestaan pelaillen konsolipelejä. Kiinnostusta ei ole kumpaankaan suuntaan, emmekä paneskele keskenämme. Ja kyllä, kyseessä on heteromies, enkä ole epäviehättävä. Yhtälailla kuin naispuolisien ystävien kanssa kun ystävyys/kaveruussuhde luodaan (minulla ainakin) toiselta henkilöltä katoaa seksuaalisuus. En siis näe henkilöä seksuaalisessa mielessä enää, piste. Ja olen siis biseksuaali, enkä ole kiinnostunut ystävistäni. En miehistä enkä naisista. Seksuaaliset siteet solmin muiden ihmisten kanssa. Samoin myös parisuhteeni. Eikä kukaan miespuolisista ystävistäni ole yrittänyt minua pokailla. Jos olisi, olisi ystävyytemme takuulla ohi. Ja kykenen kyllä lukemaan ihmisiä sen verran hyvin, että tietäisin jos joku olisi minusta sillä tavalla kiinnostunut. Mutta eihän yksikään mies kykene tätä ymmärtämään, koska ette pääse omien pelkojenne ja reviiririitaisuutenne yli. Onneksi nykyinen mies on sen verran sinut itsensä kanssa ja itsevarma, ettei tarvitse selitellä asiaa hänelle.
- äijänturilas
Aika hyvän mielipiteen kirjoitit. Kerroit olevasi parisuhteessa, joten silloin täytyy olla todella raudanluja luottamus sekä itsehillintä. Minullakin on naispuoleisia kavereita pari kappaletta ja vietän heidän kanssaan josjus aikaa. Taannoin tapailemani ihastus ei tahtonut hyväksyä tätä. Ristiriitaista, eikö?
- truulia
äijänturilas kirjoitti:
Aika hyvän mielipiteen kirjoitit. Kerroit olevasi parisuhteessa, joten silloin täytyy olla todella raudanluja luottamus sekä itsehillintä. Minullakin on naispuoleisia kavereita pari kappaletta ja vietän heidän kanssaan josjus aikaa. Taannoin tapailemani ihastus ei tahtonut hyväksyä tätä. Ristiriitaista, eikö?
Itsehillintä ei nyt ole varsin olennainen kannaltani, kun ystävä on ystävä, ei potentiaalinen seksikumppani. Tänään totesi miespuolinen ystäväni, ettei osaisi nähdä minua vamppina, vaikka kuinka sellaiseksi laittautuisin. Totesi kyllä perään, että johtuu vain luultavasti siitä millä tavalla tuntee minut. Vaikka kyseessä olisi kaksi kaunista ihmistä, ei sitä kaveria katso sillä silmällä. Voihan sitä, jos kovasti yrittää, mutta ei se silti ole täysin puhdas arvio. Jotenkin toisesta tulee minun silmiin epäseksuaalinen kaikin tavoin oli fyysiset avut minkälaiset tahansa. Se vaan menee minulla ja tuttavillani/ystävilläni niin.
Kaikki eivät tietenkään tätä ymmärrä tai edes asiat toimi samalla tavoin kaikilla. Silloin on parempi jättää ne toisen sukupuolen ystävät rauhaan. Siis jos itselle se on jatkuvaa itsehillintää, himoa tai vastaavaa. Ja tosiaan mies luottaa kyllä. On heti automaattisesti luottanut. Johtunee siitä, että olen ollut alusta asti täysin rehellinen hänen kanssaan. Tietää kyllä tarkalleen mistä tulen ja mihin suuntaan olen menossa. Väitän kyllä senkin helpottavan, että hän on tavannut miespuoliset tuttuni ja nähnyt millaiset välini heihin ovat. Tarkkanäköinen kyllä huomaisi jännitteitä, jos sellaisia olisi. Ja mielikuvitushan se pahiten mustasukkaisuutta ruokkii. - truulia
äijänturilas kirjoitti:
Tiedän kerran aiheuttaneeni erään ystäväni tapailemassa naisessa mustasukkaisuutta, kun tuttavani jäi sohvalle nukkumaan humalaansa illan päätteeksi pois. Nainen ei sitten ymmärtänyt sitä, että minä nukuin viereisessä huoneessa poikaystäväni vieressä. Eikä tämän pitänyt omien sanojensa mukaan olla mustasukkaista sorttia. Mutta tietenkään kaikki ei automaattisesti ymmärrä. Kyllä minäkin mielelläni miehen naispuoliset tuttavat näen (etenkin jos on yhtä läheisiä kuin minulla). Toki luotan toiseen, mutta samalla tavalla se on hyvä varmistaa vielä näkemällä millaiset ne välit oikeasti on. Sillä se epäilys poistuu, ei itsekseen. Tiedä mikä meidän tilanne edes olisi tuon asian suhteen, jos eivät olisi tavanneet. :D
- Ei kaikki sovellu
Vihaan vaivannäkemistä ja juoruja. En jaksa jauhaa lapsista tai vaatteista. Harvoin puhun omista henk.koht. asioista. Eli ehkä minulla on väärä asenne sopiakseni tyypillisiin naisporukoihin. En tiedä onko tämä se syy vai mikä, mutta omat naispuoliset tutut aina vain puhuivat itsestäni pa.skaa selän takana ja aina jättivät porukan ulkopuolelle ja kaikki yhteydenpito tapahtui vain omalta puoleltani. Eli näin hyviä naispuolisia kavereita itselläni on ollut (vaikka siis en tietääkseni ikinä heitä mitenkään ainakaan tahallisesti ole loukannut). Onko se siis ihme jos kyllästyin tähän touhuun jo kauan sitten ja katkaisin kaikki välit näihin ihmisiin? Nykyään kovin montaa kaveria ei ole mutta ne muutamat on kaikki miehiä. Yksinkö sitä pitäisi olla?
- äijänturilas
Puhut selvästikin selkäänpuukkottamisesta. Mikähän siinäkin on, että naisporukoissa tuo on niin yleistä? Oli sitten kyseessä kaveriporukka tai työyhteisö. Tuntuu, että työympäristössä tuo vielä korostuu.
Mitä tulee tuohon porukan ulkopuolelle jättämiseen ja yhteydenpidon yksipuolisuuteen, niin kyllä tuota esiintyy näin äijäporukoissakin. Itse olen aina se, joka ottaa kaveriin yhteyttä. Eipä sieltä pahemmin olla minuun päin yhteydessä. - Ei kaikki sovellu
äijänturilas kirjoitti:
Puhut selvästikin selkäänpuukkottamisesta. Mikähän siinäkin on, että naisporukoissa tuo on niin yleistä? Oli sitten kyseessä kaveriporukka tai työyhteisö. Tuntuu, että työympäristössä tuo vielä korostuu.
Mitä tulee tuohon porukan ulkopuolelle jättämiseen ja yhteydenpidon yksipuolisuuteen, niin kyllä tuota esiintyy näin äijäporukoissakin. Itse olen aina se, joka ottaa kaveriin yhteyttä. Eipä sieltä pahemmin olla minuun päin yhteydessä.En ymmärrä mitä ihmeen mielihyvää jotkut saavat kavereiden selkäänpuukotuksesta. Kai se on sitä oman huonon olon purkamista toisille, luulisin. Tuosta naispuolisten (entisten) kavereideni porukan ulkopuolelle jättämisestä vielä tuli mieleen, että en olisi välittänyt asiasta jollei tätä olisi tapahtunut JOKA kerta. (Alkoi tuntua kaveruus aika yksipuoliselta) Jos sinun kaverisi ovat samanlaisia niin tee sama kuin minä tein, eli vaihda kaveripiiriä.
Oli vielä yksi asia jota mietin. Lukiessani tätä ketjua huomasin että moni kirjoitti siitä aiheesta kuinka naiset sanovat jotain mutta tarkoittavat oikeasti jotain muuta. Mahtaakohan tämmöinen piilo-v*ttuilu olla kovin yleistä naisilla? En oikein huomaa tuollaisita, koska itse en hallitse tätä piilo-v*ttuilun "taitoa" vaan sanon taas juuri sitä mitä tarkoitan. Mutta jos joku mielessään kääntää puheitani ja etsimällä etsii joka sanasta kuviteltua mahdollista piilo-v*ttuilua, eikä vaivaudu edes kysymään mitä oikeasti tarkoitan, niin siinä tapauksessa kanssani voi olla hyvin vaikeaa tulla toimeen. Eikö sitä voi vaan suoraan kysyä, mitä toinen tarkoittaa jos on epävarma puheen merkityksestä? En tajua.
Nyt kun oikein mietin niin kuinkahan paljon nämä naispuoliset tutut puheitani mielessään käänsivätkään... Ja kuinka paljon itseltäni on kaikkia piilo-v*ttuiluja onkaan mennyt yli ymmärryksen... En tajua tuollaista. Tuli oikein paha mieli nyt kun rupesin tätäkin miettimään... Minussa taitaa olla jotain vialla kun en ymmärrä tuollaista ajatuksenjuoksua;(
- määmy
Mä menetin pari miespuolista frendii, ku vakiinnuin. Kai he venasivat muuta ku kaveruut.
- mämmy
Näin kävi, kun herkesin antamsta niille kahdelle
- Backdoor MEN:.!1#%?+
mämmy kirjoitti:
Näin kävi, kun herkesin antamsta niille kahdelle
.
Vartosko ne takaovella eli olivatten takaovien miehiä
Har!
.
- Toni DeNössö
Mun naisella on paljon mesekavereita :)
Mitä mun pitäis ajatella naisesta jolla on paljon mesekavereita?- sxth
Enhän mä oikeesti nainen ole
- sxth
sxth kirjoitti:
Enhän mä oikeesti nainen ole
No niin et, kun käyttelet mun nikkiä. No ootko saanu jormaa Jormalta ;) (kaverillinen vastine kommenttiisi)
- Bimiss83
Itse olen biseksuaali ja ollut vakavissa suhteissa sekä miesten, että naisten kanssa. Herätääköhän se joissakin ihmisissä tuplasti mustasukkaisuutta vai onko ihmisellä tapana olla epäileväinen vain vastakkaisesta sukupuolesta? Tapauskohtaista tietty, mutta olisipa hankalaa, jos ei kumppanin mielestä saisi olla liikaa tekemisissä kummankaan sukupuolen edustajien kanssa... :D
- naisnaisia
Kyllä -hyvin artikuloitu. Itse pidän enempi naisista romanttisessa mielessä, mutta muuten minulla ei ole ollut laajaa naispuolista kaveripiiriä.
Siinä mielessä olen maskuliininen, että en jää naisen kanssa kaveriksi, jos pelissä on ollut enempikin tunteita. Kaverit ovat erikseen. Varmaan vähän samaa vikaa, tosin en nyt niin pahasti mustasukkainen ehkä nykyään... Exiä ja entisiä panoja en hyvinä ystävinä kyllä jaksa kattella niin yhtään vielä nykyäänkään.
- sxth
No mulla ei ole yhtään miesystävää, enkä voisi kuvitella parasta ystävääni mieheksi. Sen sijaan voin nähdä, että nainen ja mies voi kyetä jonkun asian yhteydessä ystävyyteen ja luottamukseen.
Itse kuulun/kuuluin tähän kastiin, että on enemmän miespuolisia kavereita kuin naispuolisia. Ihan siitä syystä, että naisten kanssa tulen "huonommin" toimeen. Miehet on yksinkertaisempia ja mukavempia. Ei pahalla.
Syitä toimeentulemattomuuteen:
- naiset vetää herneet nenään asioista, joita ei edes tarkoittanut niin miten nainen sen otti
- naiset kilpailee
- naiset inisee ja valittaa
- asioilla on liian monta merkitystä
- asioita täytyy veivata ja draamaa täytyy olla pienestäkin asiasta
- selkäänpuukottamista ja selkärangattomuutta
- kateutta
- "viedään" toisen "omaisuutta" ja ollaan siitä niin ylpeitä
- yms keskenkasvuista touhua
Tosin, olen tavannut nyt erään naisihmisen, joka on diplomaattinen, naisellinen ja hyvä sosiaalisesti. Fiksukin, osaa lukea ihmisiä ja käyttää myöskin näitä ns. salaviestejä/tulkintoja - hyvällä maulla. Olen alkanut epäillä, että itsessäni on ollut vikaa.. Olen keskittynyt liiaksi tiettyihin ominaisuuksiin ja täten olen huomannut vain sellaisia ihmisiä.. Nyt olen nähnyt muutakin ja osaan keskittyä mukavempiin asioihin. Turha siis vaivata naisilla päätään, etsii sellaista seuraa joiden kanssa on hyvä olla ja josta nauttii. Simple. Yleensä, toki poikkeuksia naisissa on, tämmönen "järjestely"/elämäntyyli onnistuu parhaiten miesten kanssa johtuen heidän "yksinkertaisuudestaan".- Alphonso
Niin no olemme me miehet paljon helpompia. Yritämme vain päästä bylsimään, mutta muuten olemme ihan mukavia.
Naiset ovat kyllä oikeasti aika kauheita tappeleen tai nahisteleen keskenään. Siinä olet ihan oikeassa.
- blöhb
Itse en tee johtopäätöksiä ihmisistä sukupuolen perusteella. Olen aina tullut hyvin toimeen miesten kanssa kaverina, mutta myös naisten kanssa. Harmillisesti ihastun usein myös näihin miespuolisiin kavereihini ja sen jälkeen kaveruus on pilalla. Pari kertaa olen erehtynyt alkaa seurustelemaan kaveri-pojan kanssa ja kun juttu ei olekaan toiminut olen menettänyt kaikki kyseisessä kaveriporukassa olleet miehet samalla kertaa. Ja itse seurustelusuhteen päättyminen ei ole harmittanut yhtään vaan ainoastaan tuo kaverisuhteen päättyminen. Sitten myös siinä tapauksessa nämä mieskaverit katoavat jos alkavat seurustelemaan jonkun naispuolisen kaverini kanssa ja sitten jos he eroavat, en minäkään voi olla enää kaveri sen miehen kanssa. Eli minulla on siis ollut paljonkin miespuolisia kavereita elämäni aikana, mutta nuo kaverisuhteet eivät ole kestäneet, koska aina siinä kuitenkin on ollut jotain muitakin tunteita joko minun ja miehen tai jonkun naispuolisen kaverini ja miehen välillä. Näin se vaan on!
- kauhanlepuuttaja
Uskon naisen pystyvän miehen kanssa todelliseen (tasavertaiseen) ystävyyteen vasta, kun heillä on yhteinen menneisyys, mahdollisesti myös yhdessä koettu sukupuolinen yhteys, sellainen menneisyys, jossa kaikken inhimillisimmät tunteet, myös epätoivo on läpi koettu.
Muutoin houkutus astua askel ystävyyttä syvempään yhteyteen on aina läsnä ja inhimillisesti vastaanotettavissa. Se taas tuo mukanaan useimmiten muita tunteita, mitkä vastakaikua ilman jäädessään tai tullessaan voimakkaasti kohdatuiksi, voivat tuhota ystävyyden.
Kyllä, pessimisti olen pohjimmiltani.Olen vähän toista mieltä, vaikka kieltämättä kiusaus astua rajan yli on olemassa, varsinkin mukavan yhteisen illan ja muutaman lasillisen jälkeen. Varsinkin kun naiskamun kanssa tulee yleensä nukuttua samassa sängyssä. Kuitenkin vain harva ystävyys kestää seksin. Se luo helposti ystävyyteen kuulumattomia jännitteitä, joten ystävyys ole enää niin vapaata. Jotenkin on helpompi pitää ns. panosuhteet pinnallisinina ja syvät ystävyyssuhteet platoonisina.
Lähimmät ystäväni ovat jostakin syystä naisia. Naiset vaan ovat paljon verbaalisempia ja keskustelut ovat mielenkiintoisempia. Mun mieskamut juttelevat yleensä avoimesti vasta kolmen promillen kännissä :) Mieskamujen kanssa on kiva harrastaa, mutta siinä se oikeestaan on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101