Mulle käy useesti näin esim. bussipysäkillä. Pariskunta istuskelee bussia odottamassa, saavun paikalle ja samantien nainen hyppää miehensä kimppuun suudellen, halaillen ja lässyttäen. Samalla mulkoillen minua kuin pahinta vihamiestään... Mistä ihmeestä moinen käytös?!
Huvittavaa.
Kerran kävi kyllä myös näin päin... Vastaani käveli ppariskunta kädet toistensa vyötäisillä. Mies kyttäsi minua herkeämättä niin tiuhaan, että tilanne rupesi itseäni ahdistamaan, olin kuin en olisi miestä huomannutkaan. Taarpeeksi lähelle päästyään äijä nikkasi minulle silmää... Nainen ei huomannut koko tilannetta...
Olettekos huomanneet...?
9
1851
Vastaukset
- flirttailetko?
Outoa käytöstä, en oo huomannu, enkä käyttäydy noin. En pidä julkisesta halailusta ja pussailusta siis itseni kohdalla muut tehköön mitä lystää vaikka naisivat, ois jotain hupii bussii ootellessa.
- hahhah
Miehellä saattoi olla roska silmässä...
- Mielipide
Joo, kuulostaa tutulta...........muut naiset kokevat sinut UHKANA ja haluavat puolustautua jo, ennenkuin olet paassyt HYOKKAAMAAN.
- Linda
....
- heebo
.....kateutta toisia naisia kohtaan. Joillakin naisilla tuntuu olevan pahoja itsetunto ongelmia ja pitävät muita naisia paremmannäkköisinä ja ne ovatkin sitte lutkia kaikki jotka vievät miehet. Siksi sitten ollaan mustasukkaisia henkilöille joita ei edes tunneta. Ja tämä kokemuskesta ex-naisen kanssa.
Muutekin naisilla on kumma tapa arvostella toisia naisia ulkonäön suhteen.
Kummaa touhua.- nainen
Rouvakastista ulos tipahtaneena, joskus olen huvittuneena seurannut näitä entisiä pippaloita, johon rouvana ollessa sain kunnian osallistua.
Sinkkuna ollessa ei enää kutsua ole kuulunut? - Kaunis nainen
...niin, naa "Onpas hyva PERSE" -kommentit on kylla ihan tuttua juttua seka NAISTEN etta MIESTEN puolelta.
Etta semmoista... - bööna
Eiköhän kyse oo vaan mustasukkaisuuden yliampumisesta, sitä esiintyy niin miehillä kuin naisilla. Mun kundikaveri arvosteli ja vähätteli aina muita (hyvännäkösia) kundeja ja ku telkkarista tuli chippendales(miten lie kirjotetaan) nii kaikkihan ne oli homoja ja hormoonin käyttäjiä. Arvosteli se kyl muijiakin.
- tyttö
sulla on ISO ongelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642519
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182197Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051428Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073