Hei, olisin kiitollinen jos saisin tietää, että mistäpäin Suomea löytysi oikeasti hyvä tällaisiin tatuointeihin erikoistunut tatuoija, vai löytyykö Suomesta.
Olen yrittänyt katsella netistä, mutta en tunnu löytävän mitään varteenotettavaa vaihtoehtoa. Koska japanilaistyyliset-tatuoinnit ovat haasteellisia ja pitkäprosessisia niin haluaisin tietää mistäpäin sellaisia tatuoijia löytää.
Kiitos
Japanityyliset-tatuoinnit
10
683
Vastaukset
- tonssa1
Noo sehän riippuu myös mistäpäin suomea olet etsimässä, kannattaa myös sekin kertoa. Päijät-Hämeestä löytyy yksi art tattoo center tai custom x, joissa teetätin itselleni.
- juujuuju
Helsingistä Tatuata-liikkeestä sen niminen mies kuin Jarno. Taitaa olla kyllä jäämässä pienelle tauolle nyt ensi vuonna.
http://tatuata.com/gallery-2/jarno/# - eytge4
Ei kannata tatuataan mennä. Sieltä ei saa mitä haluaa, ne ei kuuntele maksavaa asiakasta ollenkaan. Ollaan vaan suurta taiteilijaa ja taiteillaan asiakkaan iholle.
Kahden kaverin kädet pilattu siellä, ei tosin jarno mutta eräät vierailevat sankarit.- juujuuju
En ota sinun viestiisi kantaa, kun ei ole kokemusta, MUTTA niin tässähän suosittelin siis nimenomaan Jarnoa... (Jolta minulla taas on kokemusta nimenomaan jap. tyylisisistä tatuoinneista)
- coyy
Tinos tattoon tino kuopiossa ja tattoo mika onkamossa osaa noi hommat. Vilkase ainakin nuo.
- tatstuata
Kantanen/Tatuata!
- Kellopeli
eytge4
Miten pilattu? Vaikea usko, kun katsastelee
vierailevien tatuoijien jälkeä. Itse odotan innolla
pääseväni alkuvuodesta neulan alle!
Olen ensikertalainen ja innoissani!!
Kavereitani on käynyt useaan otteeseen tatuatassa ja
pahaa sanaa en ole kuullut, päin vastoin
On kuulemma tosi hyvä meininki aina
paikanpäällä. Ja älki on aina tosi upeaa. - salkin1
Katoin noita Jarnon kuvia, ne on TODELLA vakuuttavia. Jos ettisin japanilais aiheista tatuoitsijaa niin itse varmaan kääntyisin tuon puoleen. Ainakin oma silmä katsoo nuo tatuoinnit japanilaisiksi...
- tattooqtq
Mä olen kuullu Tatuatasta pelkkää hyvää! Ja lahjakkaita tekijöitä! Tottakai tatuointitaiteilija kertoo omat mielipiteensä kuvista ja vie kuvia oikeaan suuntaan. Hehän ovat taiteilijoita. Näin oletankin kun menen kuvaa ottamaan.
- lilhy
tattooqtq kirjoitti:
Mä olen kuullu Tatuatasta pelkkää hyvää! Ja lahjakkaita tekijöitä! Tottakai tatuointitaiteilija kertoo omat mielipiteensä kuvista ja vie kuvia oikeaan suuntaan. Hehän ovat taiteilijoita. Näin oletankin kun menen kuvaa ottamaan.
Kabubby tattoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595- 151359
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131283Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242