Hakeeko joku ihan oikeesti vakavissaan seuraa netistä?

Tietämätön

Mä olen aina kuvitellut että jos joku ilmoittautuu johonkin netin treffijuttuun niin ihminen haluaa vaan lisää seksikumppaneita. Tai sitten vitsin vuoksi! Kertokaa mulle siis onko joku tosissaan? En tiedä näistä kun en ole ikinä itse perehtynyt.

12

736

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea suhde

      Kyllä haen.

      Itse koen vieraaksi hakea suhdetta baareista ym. Työelämästä se olisi täysin oman etiikan vastaista. En koskaan katsele edes miestä sillä silmällä työssä, se näkyisi kuitenkin ja haittaisi työtä aivan varmasti. Harrastukseni ovat luonteeltaan sellaisia, että epätodennäköisyys on hyvin minimaalinen.

      Käsitykseni hyvästä suhteesta on omanlainen, toisista jopa omituinen. Kait sitä joku kriisi iski, kun alun perin eksyin nettiin. Päätin kokeilla. Alun perin siis kyse ei ollut ihan tosisaan vaan ehkä enemmän kokeilu.

      Olen kuitenkin tällä hetkellä hämilläni löydettyä yhden, joka vaikuttaa pelottoman lupaavalta.
      Itsekkäänä ihmisenä haen siis vain minulle sopivaa henkilöä ja koska arvosta miehen sisintä enemmän kuin ulkoisia avuja tämä on paljon toimivampi kuin koskaan osasin edes uskoa.

      Naisena seksiseuran saaminen livenä on huomattavasti nopeampaa ja vaivattomampaa, en näe mitään syytä miksi sen seksin vuoksi pitäisi vaivautua nettiin. Itseä pelkkä seksi kun ei jaksa edes kiinnostaa.

      • Niko

        Millanen sen miehen pitäis olla ja kyllä uskon et täältä voi löytää elämän kumppanisa


      • oikea suhde
        Niko kirjoitti:

        Millanen sen miehen pitäis olla ja kyllä uskon et täältä voi löytää elämän kumppanisa

        Oma itsensä, viihtyä minun seurassa kuten minäkin hänen.

        Pidän miehestä, joka on itse rauhallisuus ja jonka seurassa minulla on turvallinen olla. Jonka kanssa voi keskustella niin monesta aiheesta. Tällä yksilöllä on aivan hurmaavat silmät kuvassa, saa nähdä onko myös kun kenties joskus näemme.

        Meni niin tai näin, kohtasin ainakin tosi mukavan ihmisen. Ei hullumpi kauppa.
        Joten paremmin, kuin koskaan osasin edes arvata.

        -> Minn85:lle onnittelut ja kiitos toivon pilkahduksesta.


    • Minn85.

      Mulla oli ilmoitus täällä joitakin vuosia sitten. Laitoin lähinnä uteliaisuuttani, että miten tämmönen toimii. En siis ollut mitenkään suuressa uskossa, että kunnon mies löytyisi. En kyllä seksiseuraakaan hakenut.

      Mutta niin vaan kävi, että tuli just sopiva mies vastaan.:) Sattumaa, ehkä. Siitä on nyt 5v aikaa joista ollaan asuttu saman katon alla 4,5v. Naimisissa 2v ja ihan näinä viikkoina syntyy esikoinen.

      Jos ottaa tällaset treffipalstat ja seuranhaun liian tosissaan, niin en oikein usko että mitään hyvää löytää.. Saattaa moni sopiva mennä ihan ohi.

    • et silleen

      Ei kukaan voi kai oikeasti tosissaan netistä sitä oikeaa hakea.Eiköhän noi kaikki seksin perässä epätoivoiset tuolla ilmoituksiaan laittavat.Halpaa touhua.En ikinä edes viitsisi vaivautua mutta ei ole tarvettakaan

      • Onnstnt

        Ei voi... tarvitsis vähän perusteluja. Voin kuitenkin todistaa väitteesi vääräksi tässä ja nyt.

        Kun et viitsi vaivautua, ei sulla voi olla omaa kokemusta eikä tarvettakaan? Juu, ei tervekätinen nuorimies naista kaipaa, kun on tietokone...

        Minä olen löytänyt sen oikean ja juuri täältä Suomi24:n treffeiltä. Eikä mennyt kauan, ensimmäisestä yhteydenotosta kaksi viikkoa siihen että oltiin vakituisesti yhdessä. Tosielämässä ei oltais ikinä tavattu, niin erilaisissa ympyröissä elämämme pyörivät ennen tätä tapaamistamme.

        Onko tämä sitten kestävää? En tiedä, vasta neljä vuotta on oltu kimpassa. ;-)


    • sarana55

      jep.. etsinnässä upporikas nainen joka ei ymmärrä rahan eikä kellon päälle mitään. (antaa tonnin rahaa tulitikkujen ostoa varten, eikä ole moksiskaan kun mies palailee tulitikkujen ostomatkaltaan vasta aamulla).

    • kyllä oikeesti

      Epäluuloinen olin minäkin, enkä ajatellut, että oikeasti voisin löytää jonkun netistä.
      Hetken mielijohteesta ajattelin, että katotaan kelle sitä kelpais. Baarilla notkuminen ei kauheasti kiinnostanut, eikä ollut ystäviäkään joiden kanssa viettää aikaa ja tavata ihmisiä.
      Kolme päivää ehti profiili olla kun osui kohdilleen miehen viesti oli kiinnostava, viikon päästä oltiin jo keskusteltu kaikesta mahdollisesta, ja nähtiin ekan kerran. Siitä on puoli vuotta ja hyvin menee.

    • Tyttö

      Useista hyvistä kokemuksista ystäväpiirissä huolimatta, en uskonut koko touhuun. Mutta uteliaisuudesta avoimin mielin kokeilin laittaa profiilin.

      Ensimmäisinä päivinä viestejä tuli kymmeniä ja taas kymmeniä. Joka ikinen kerta kun avasin palvelun minulle tuli ehdotuksena ei niin komea, mutta jotenkin mielenkiintoinen ja söpö profiili. Kysyin hältä, miksi olet tyrkyllä aina minulle. Profiilimme eivät nimittäin oikein kohdanneet. Mies vastasi. Juttelu jatkui. Sovimme ensitapaamisen pari viikkoa ensikontaktista. Hän lupasi paljon, mm. viedä jalat altani. Nauroin kaikelle, ja siksikin kiinnostuin vain lisää.

      Nyt olemme olleet yhdessä vuoden päivät ja umpirakastuneita. Meillä on niin hyvä yhdessä. Kimpsut lyötiin yhteen muutaman kuukauden seurustelun jälkeen.

      Ehdin siis keskustella ja ottaa itse yhteyttä vain tähän yhteen mieheen, joka oli ikänsä puolesta "aivan liian nuori". Emme pitäneet profiilia kovin montaa kuukautta kumpikaan.

      Veljeni on ollut yhdessä nettimorsiammensa kanssa jo likemmäs 8 vuotta. Isäni asuu omansa kanssa yhdessä jo kolmatta vuotta.

      Järki päässä ja samat säännöt kuin muussakin seurustelussa. Kyllä se on mahdollista rakkaus löytää.

      Toisaalta moni ystäväni on ilman kumppania, vaikka kaikki keinot on käytettävissä. Vaikka tosimielellä ovatkin. Joku heidän omassa elämässään ja kriteereissään mättää.

    • Rengastusmies

      Viime vuosikymmenen loppupuoliskolla tuli ero silloisen vaimon kanssa, mutta en sitä kauaksi aikaa jäänyt murehtimaan. Oikeastaan olin asiasta enimmäkseen onnellinen. Mutta lähdin huolellisesti rakentamaan profiilia S24ään, kun siinä ei mitään häviä. Ja vähän sillä asenteella, että katsotaas että tarttuuko joku täkyyn. Naamalla en naisia saa, mutta asiallisuudella ja luotettavuudella näköjään kyllä.

      Oli nelikymppisen kehäraakin sydäntä lämmittävää, kun niitä keskusteluyhteydenottoja alkoi pikkuhiljaa viriämään rouvien aloitteesta. Ja sitemmin niistä edettiin sopivimmiksi tuntuvien kanssa nopeille tsekkaustreffeille - joidenkin kanssa synkkasi livenä paremmin, joidenkin kanssa vain tuttavallisesti jutustellen kaffeen lomassa.

      Ajan kanssa niistä seurasi yksi seurustelusuhden kevään ajaksi, sittemmin toinen jne. Erään villin kevään jälkeen olin taas tilanteessa, että ei ollut mitään aktiivista vireillä, kun palasin taas selaamaan profiileja. Eräs ulkomaalaistaustainen neito kiinnitti huomion, että päätin tavoistani poiketen olla itse aktiivinen. Laitoin viestiä ja keskustelu lähti rullaamaan. Jonkin ajan kuluttua tavattiin, kesän aikana sitten käytiin leffassa ja muuta oikein perinteistä - oikeastaan tajusin että en ollut koskaan tuolla tavalla edes pidempään treffaillut ketään aikaisemmin - mutta sehän oli oikein kivaa.

      Nyt ollaan seurusteltu kolmisen vuotta, käyty yhdessä lomilla, yms, mutta toisaalta asutaan vielä erillään - tosin oma postini on välillä isoissa kasoissa postilaatikon alla..

      Vaikuttaa sille että tipu rengastetaan kevään mittaa :)

    • sekuvaaaan

      Seksikin on tärkeä asia ihmiselle.

      Olen täysin vastakkaista mieltä siitä,että seksiseuran saaminen naisenakaan on sujuvampaa tai nopeampaa livenä kuin netissä, etenkin kun ei ole aikaa lähteä etsimään.

      Eli meitä seksiseuraakin etsiviä naisia on tuolla joukossa siinä missä takuulla myös miehiä.

      Viisi vuotta sitten oli tilanne jossa kaipasin hyvää seuraa ja kokeilin ensin rohkeampaa seuranhakupalstaa, mutta vastaukset olivat omaa luokkaansa.. Kimppakivaa..pariskunnalle viihdykettä..seksiorjaa..tai opettajaa aloittelijalle.

      Laitoin suomi24:n profiilin jossa kerroin itsestäni ja viittasin tilanteeseeni.

      Seurauksena vastausvyöry josta valitsin kinnostavimman,en ulkonäön, varakkuuden tms perusteella vaan sillä, että hänen ajatuksensa seksistä kohtasivat omani.

      Tavattiin... ja erottiin... väliin mahtui viisi vuotta elämäni parasta seksiä, mukaanlukien myös hienoa yhdessäoloa, nyt on hänen aika jatkaa muualle.

      Minä harkitsen vakavasti laittavani uuden ilmoituksen sivustolle. En etsi lisää seksiseuraa, eihän minulla ole.

      Nainen voi myös kokea seksin niin isoksi osaksi elämäänsä, että hänen hakunsa perustuu sen ympärille ja suomi24 ei rajaa palstaansa sen suhteen mitä kukainenkin etsii.

      Haku voi silti olla yhtä aito ja rehellinen kuin muillakin, joku etsii urheilullista, joku varakasta, minä etsin äntä jonka kanssa kemiat kohtaa :)

    • Miezkonne

      Kyllä hain ja löysin. "Lisää seksikumppaneita" ei mitenkään voinut pitää paikkaansa, kun ei sellaisia ollut alunperinkään. Enkä sitä hakenut netistäkään, kun en kerran muualtakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe