jippajee...
muutin tänne roihin ( en rolloon!!) ...ja komee paikka näyttää olevan!! :)
mutta...
etelämpää suomea löytyy "tiettyjä "tatteja"" aika lailla... mut mistä täältä??
Oulustaki löytyy vaikka ja mistä mut ei jaksais aina lähtä sieltä asti hakeen.
Nyt hyviä "tatti"-vinkkejä et sais ees yhet teet keitettyä täälläki. :)
-Kaisa kiittää ja niiaa värivälkyt silmissään -
;)
tatteja?
4
620
Vastaukset
- Hiki Heikki
Eikookki komia paikka!
Mie oon hyvin hyvin kiinnostunu mitä tarkoittaa tatti lainausmerkeissä? Ei tämmönen maalaistollo mittöön ymmörrö. Oulustako olet tänne eksyny "tatteja" etsimään?
Oulu on meikäläisen ex-opiskelukaupunki. Toin tietotaitoni sieltä etelämpää tänne lappiin. Hehehehhihihihhöhöhöhhöö.
No joo... onko kellään muulla krapula? Mulla on vallan kauhia ja tännään olis treenipäiväki. Ei helv..- huumekyttä
Tämä tyyppi etsiskelee hallusinaatiosieniä, kokeile perkele vaikka punaista kärpässientä, leivo oikein sienipiirakka.
- Hiki Heikki
huumekyttä kirjoitti:
Tämä tyyppi etsiskelee hallusinaatiosieniä, kokeile perkele vaikka punaista kärpässientä, leivo oikein sienipiirakka.
Nyt ymmärrän. Mulla on vissiin hoksottimet ollu epäkunnossa. Kiitos valaisusta.
Enkä kokkeile kärpässienikeittoa, johan siihen kuolee kärpäsetkin.
Perkele.. - Paras tatti
Hiki Heikki kirjoitti:
Nyt ymmärrän. Mulla on vissiin hoksottimet ollu epäkunnossa. Kiitos valaisusta.
Enkä kokkeile kärpässienikeittoa, johan siihen kuolee kärpäsetkin.
Perkele..On se kuuluisa "NAI-tatti"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711