Oisko kenelläkään tietoa miten kannattaisi järjestää treenit viikottain.
Pitäis olla erikseen sali-, nopeus-, lenkkeily- ja lajitreenit (amerikkalainen jalkapallo).
Jenkkifutistreenit on mulla tiistaisin ja torstaisin, eli miten mun kannattais asetella loput treenit viikolle?
Treenien järjestäminen.
Apuakaivataan
1
267
Vastaukset
- Hj3545
Jefu on räjähtävä laji etenki jos pelaat jotain skilli paikkaa joten ole levännyt ja ns.täysitehoinen ku menet reeneihin. Sama pätee nopeus harjoitteluun lenkillä voi käydä vaikka joka päivä joten esim viikko voisi olla vaikka seuraava: ma nopeus,ti laji ke puntti, to laji pe puntti, la lepo , su lepo / lenkki.. Jos haluaa reenata kovempaa voit yhdistää samalle päivää esim Nopeus ja puntti päivän mutta tee nopeus ensin päivällä ja sitten ilalla voima....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713