Oisko kenelläkään tietoa miten kannattaisi järjestää treenit viikottain.
Pitäis olla erikseen sali-, nopeus-, lenkkeily- ja lajitreenit (amerikkalainen jalkapallo).
Jenkkifutistreenit on mulla tiistaisin ja torstaisin, eli miten mun kannattais asetella loput treenit viikolle?
Treenien järjestäminen.
Apuakaivataan
1
320
Vastaukset
- Hj3545
Jefu on räjähtävä laji etenki jos pelaat jotain skilli paikkaa joten ole levännyt ja ns.täysitehoinen ku menet reeneihin. Sama pätee nopeus harjoitteluun lenkillä voi käydä vaikka joka päivä joten esim viikko voisi olla vaikka seuraava: ma nopeus,ti laji ke puntti, to laji pe puntti, la lepo , su lepo / lenkki.. Jos haluaa reenata kovempaa voit yhdistää samalle päivää esim Nopeus ja puntti päivän mutta tee nopeus ensin päivällä ja sitten ilalla voima....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161