Mistä näitä?

Juttia ja Jyrkejä tähän maahan oikein sikiää ja miksi heiltä puuttuu kyky ajatella loogisesti. Eikö tuolla 40 mrd. olisi voinut tukea Talvivaaraa tai yleensäkin Kainuun seutua, olis vaikka rakennettu jokaiselle kansan edustajalle oma uimaallas ja korotettu eläkettä. Nyt olisi ollut tilaisuus vaikka korjata sellainen epäkohta palkkakuitissa, että *eläkemaksu *työ.vak.maksu ja vaikka *ayj-maksu maksettaisiin nettopalkasta eikä brutto. Meikäläinen pitää nyt kyllä sapattivuoden ja se alkaa huomenna!

17

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S Etämies

      40 000 000 000€ voisi jakaa perhettä kohti keskim. 20 000€ lahjakortteja, joilla saisi ostaa vain Suomessa valmistettuja tuotteita,.................
      Kaikilla riittäisi rahaa ja työpaikkoja tulisi riittävästi
      Suomest tulisi nopeasti hyvinvointivaltio, jolla olisi varaa antaa tukea muillekin köyhemmille valtioille..........................

      Mutta eihän sellainen passaa sentään

      • Huvittavinta tässä on se, että lainaamme tuon summan Kreikalta:D Pari vuotta vielä tätä vedätystä niin me olemme Kreikalle velkaa.


    • adjöööö

      Suomi perseilee oman taloutensa kuralle.

    • Jykä K.

      Muthei! Me tienataan vielä tällä!

      • Suomea Jygetetään:.!

        .

        Eikö kukaan muka huomaa että Suomea jygetetään *PAHASTI*

        Har!

        .


    • määmy

      Ei Suomi oo antanu 40 miljardii lainaa Kreikalle. Kreikka on saanu veloistaan anteeks tuon summan. Suomi on satsannu lainarahaa Kreikan velkoihi alle 2 miljardii ja ottaa takkiin 10 miljoonaa per vuosi.
      Kreikan takuut on about miljardi ja saadaan takas noin 30 v. kuluttuu. Jos joka vuos saadaan takkiin tuo 10 millii, ni 30 vuodes tekee 300 miljoonaa. Mikä o noin 1/3 takuist. Takuut sinänsä sioitetaan johonki ja mikään ei takaa sioitusten kannattavuutta.

      Summat o sit noin, ei just

      • Tulis jo talvi:.!1%#

      • Herää!


    • noco

      Enpä halua olla millään tavalla osallisena tässä Jyrki-Jutta-jutussa.

      • Jykä K.

        Olet tai sitten itket ja olet!


      • Sulle järjestetään tasa-arvon nimissä ihan oma keskustelu. http://youtu.be/k5pNzTXz3Cg kävin laittamassa sulle vielä yhden peukun.


    • Mistä sunlaisia sikiää? Se 40 miljardia on mielikuvitusrahaa, jolla leikitään isoa herraa ja jota ei tosipaikan tullen olisi olemassa reaalisesti missään mitenkään vaikka kuinka myytäisiin kaikki valtion omistukset yms tauhka. Kiva leikkiä ,kun on, millä leikkiä?

      • Maasta minä olen tullut......


      • modelli kirjoitti:

        Maasta minä olen tullut......

        Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti...


    • Fiwejkwefwf

      Olisikohan logiikan puutteeseen syy se että tekivät he mitä tahansa palkka juoksee?

      Maksamalla palkkioita ei-mistään saadaan ei-mitään.

      Jos oikein kunnon kenopää sattuu asemaan, niin siinähän hän toteuttaa omaa yksityistä fantasiaansa kaiken mahdollisen suhteen, ja myy vaikka koko valtakunnan pystyäkseen niistämään pari miljoonaa välistä.

      "Puuttuu kyky ajatella loogisesti" ei välttämättä pidä lainkaan paikkaansa, näet heidän toimintansa voi olla hyvinkin loogista jos motiivi on joku muu kuin mitä varten heidät on virkoihinsa asetettu. Näiden todellisten motiivien löytämiseen ei tarvi kuin ynnätä yhteen tehdyt päätökset, niiden seuraukset ja huomata että kansallisvaltiotahan ollaan johdonmukasiesti purkamassa niin suoraan kuin epäsuorastikin luomalla sisäisiä ristiriitoja niin tuloerojen kuin vaikka ulkomaalaisten aseman tai vaikkapa sukupuolten välisen sodan keinoin.

      Jos tarkoitus on rakentaa julkisen ja ns. "laillisen" prosessin kautta imperiumi jota ei johda demokraattinen koneisto vaan ei-demokraattinen talousvalta tuhoten samalla kansallisvaltio niin tuolle polulle asemoitumisessa ollaan toimittu erittäin taidokkaasti ja loogisesti perusteltavissa olevalla prosessilla. Se kuinka kansamme passivoidaan mitä erilaisimmilla tempuilla on häkellyttävän nerokasta, ja se kuinka kaikki omaisuus imuroidaan harvojen käsiin on toinen neronleimaus - kuin myös vastustavien mielipiteiden ja julkisesa keskustelussa todellisten ongelmien kätkeminen - vaikka sitten ostamalla työn konkreettisesta puuttumisesta valittavat kerrankin julkiseen keskusteluun osallistuvat "pois maleksimasta".

      Jos et huomaa suurta logiikkaa olet sinä se jolta puuttuu se loogisen analyysin prosessi itseltäsi.



    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe