Launtaina laantuu
Tuuli heikentyy lauantaina. Vain Etelä-Lapissa tuulee vielä huomennakin kovaa, ja pakkanen tekee viimasta erityisen purevan.
Antti myrsky riehuu.
16
101
Vastaukset
- hmmmmmmmmm.
Saas nähdä laantuuko tuuli palstoilla.
- hui hirveetä.
Ilmatieteen laitos on antanut tuulivaroituksen maa-alueille: Maan eteläosassa itätuuli on vaarallisen voimakasta tänään.
- tällä hetkellä
Ilmatieteen laitos: Puuskittainen tuuli jopa 35m/s
- ........4.....
Kova tuuli, vaikeeta oli kävellä...tosi kova. Kun lumi paiskautuu tuulen voimalla naamalle, se tekee kipeää.
- Kyöstix
Tuuli on energiaa...tuulipuistoja vaan rakentamaan Suomeen :)
Anna tuulen puhdistaa ja puhdistautua. Jospa se siitä joskus selviäisi normaaliksi taas.
http://www.youtube.com/watch?v=Js-VUC2Wan4
Tehari.- Kyöstix
Kappaleelle :) Antaa tuulen puhaltaa :)
Niin tuulee eikä kivalta tunnu. Naama jäässä sai töihin tarpoa tänäänkin.
- sxth
Täällä ei tunnu kuin kova ja viiltävän kylmä tuuli. Huomenna sitten ehkä jo pyryä. Laitoin takkaan puita ja meinaa nauttia vapaa-illasta Neron kera :)
- sxth
Tai siis tarkemmin ottaen viikonlopusta. Mulla in kaikki illat vapaa-iltoja :)
- ....
Onko Nero punkkua tai koira?
- .. ..=
30.11.2012 Antti, Antero
"Antti aisat ottaa tai antaa.
Antti aisat antaa, Urpo naulalle kantaa"
http://kalenteri.wordpress.com/2010/11/30/30-marraskuuta-2010/ - mä vaan
Oli niin kova myötätuuli kun tulin prismasta kotiin että ei tarvinnut polkee lainkaan. Tuuli työnsi mut kotiin 3.5 kilsan matkan.
On maailman kirjat sekasin kun marraskuun lopulla voi Suomessa tuulla ja tuiskuttaa. Ennen vanhaan se ei kyllä ollut mikään iso ihme.
- Raamattuvyöhykkeillä
.
Raamattuvyöhykkeet olivat taas suojassa eli SUUREMMAS KÄRES
Har!
. - Kyöstix
Ulkona upee talvinen ilma ja lunta sopivasti maassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201