Heippa!
Oon ollu tässä laihiksella jo jonkin aikaa. Tuloksetkin näkyy kivasti. Aattelin kuitenkin tähän laihikseeni saada uutta potkua jonkinlaisen ohjelman avulla. Ei noita repsahduksiakaan varmaan sattuis niin paljoo... Liikuntaa ja ruokavaliota ois tarkotus vähän suunnitella, ei kuitenkaan mitään todella radikaalia. Oisko teillä hyviä vinkkejä itellänne tai sitten jotain suositeltavaa kirjallisuutta tai linkkii? Kutrin sivuilta löytyy jo paljon, sen tiedän. Niitä oonkin jo selaillu. Kiitän jo etukäteen kaikista vinkeistä.
kunto/laihdutusohjelma?
3
1093
Vastaukset
- maria
Kokeile pace-harjoittelua. Se polttaa sopivasti rasvaa ja muokkaa samalla lihaksia :) Tuloksia syntyy tosi nopeasti. Myös hölkkä on tehokasta, mutta sopii vain normaalipainoisille. Itselläni lähti kilot aivan mieletöntä vauhti kun opettelin iteseni pois joka-aamuisesta fitness-murojen syömisestä. Aloin juomaan aamulla vain kupin kahvia ja lounaan korvasin elovenan omena/kaneli-kaurapuurolla. Suosittelen. Näillä syömisvinkeillä lähti n. 7kg kahden kuukauden aikana.
- kokemuksella
On todella tehokas! Itselläni -15kg jälkeen näytin kuin tyhjältä jauhosäkiltä ja pilateksen ansiosta kiinteydyin ja sain kauniit lihakset todella lyhyessä ajassa. Ja treenaus jatkuu:)
- mintsuliini
helou!
Te kaikki, jotka haluaa kiinteyttää itteä
nii suosittelen, et lainaatte kirjastosta
sen nimisen jumppakirjan ko Callanetics.
Callan Pinckney on sen kirjottanu.(Gummerrus kustannus oy, painettu vuonna 1990)
Sen kannessa on teksti "kymmenen vuotta nuoremmaksi kymmenessä tunnissa".
Kansi lupaa paljon,mutta kokeilkaapa...
Itse oon tän kirjan ottanu esille joka
raskauden jälkeen.Oon noudattanu kirjan
tunnin kestävää ohjelmaa tarkkaan(ei ole
pakko tuntia tehdä kerralla varsinkaan
alussa jos tuntuu ettei jaksa.Pää asia
on että jumppaat säännöllisesti ne liikkeet
väh. 2 kertaa viikossa!)
Mul on kolme muksua ja nuorin nyt puoli
vuotias.Tän jumpan avulla siis oon saanu
raskauksieni jälkeen ihannepainon
takas:) Nyt oon kuukauden ajan säännöllisesti
väh.neljästi viikossa tehny tän tunnin ohjelman
ja jo kolmannen kerran jälkeen huomasin
vartalossa muutosta kauniimpaan suuntaan.
Nyt kuukauden jälkeen mieskin on huomannut
mun kiinteämmän olemuksen=)(hän sentään näkee
mut joka päivä).Kiva kun sen edistymisen huomaa niin pian. Paino on tippunut ainoastaan kolme kiloa, mut lihaksethan painaa enempi ko läski
et eipä kantsi periaatteessa käydä puntarilla ollenkaa."kerro kerro kuvastin!"
Kaikki vaan jumppaamaan! Mä lupaan et
jos noudatat kirjan ohjeita, varmasti
vartalosi tulee joka kerta upeammaksi.
Jokaisella on niiden muhkuroiden ja löllöjen alla
upea vartalo ku sen vaan antaa tulla sieltä esille=)
Zemppiä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658